-
החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
כשיצאתי מהשטח שתיצפתי עליו היום בעזה נקרע לי הצמיג האחורי ימני ברמות שרק משאית יכולה לקרוע במאה קמ''ש.
הקרעים של הצמיג נדחסו מתחת לרכב וקפיצי העלים נדחפו הצידה תוך קריעת הצמיג ותפיסתו בהם ומתיחת הכבלים של בלם היד.
כל זה היה באמצע החום הגדול כשיש לי רק ג'ק בקבוק קטן שיכול להרים פחות מ- 20 ס''מ - וקצת פצמר''ים בסביבה הדי רחוקה שליוו את החלפת הגלגל.
למזלי כל הציוד עבד בסדר,והתקלה אירעה סמוך לכביש שאליו הזדחלתי לצורך החלפת הצמיג. נעזרתי בחמש שש לבנות אקרשטיין שמישהו השאיר בסביבה בכדי להרים את הג'יפ שלוש פעמים עם הג'ק הקטן מדי,עד שהגעתי לגובה מספיק כדי להכניס את הצמיג הרזרבי. הסיפור נמשך שעה ורבע לא נעימות.
מהצמיג לא נשאר כלום ולמזלי הנוסף הג'אנט לא נפגע. כבר לפני שבועיים שלושה ניסיתי להשיג שני צמיגים חדשים 8060 אך לא היה במלאי.אולי כבר יש היום.
עכשו אצטרך למצוא ג'ק נוסף ולצרף להם בוקים מעץ חזק, בכדי שאעבוד עם שניים במקביל - וכך אוכל להרים את הג'יפ בלי להזדקק להגבהות מקריות בשטח.
למישהו יש רעיון יותר טוב ?
תענו בהקדם - לפני שגם השרשור הזה יסגר ע''י דורשי טובתנו.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
היי ליפט יורד מהפרק ??
מסוכן מאוד , אבל אם עובדים נכון תוך פחות מ2 דקות אתה מחליף צמיג ..
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
היי ליפט הוא כלי ממש מסוכן, ובדרך כלל רכב כבד על משטח לא יציב גורם לו להתמוטט.
תודה ,עם הכלי הזה סיימתי כבר לפני עשרים שנה.
-
החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
הדיון לא ינעל כל זמן שלא נעליב את הצבא כנראה... ( מישהו מפחד מביקורת?!)
לעצם הדיון- ג׳ק ערבי מכיר?
אפשר תחת הפגוש ואפשר תחת הסרן.
מהיר, אלגנטי וקלאסי למשימות כאלו.
אני כן נוסע עם הייליפט וג׳ק בקבוק קטן.
יש משימות שרק ההיליפט מסוגל לבצע באלגנטיות אבל בהחלט צריך לדעת לעבוד איתו. הייתי מניף את הרכב מעט בשביל לפתוח את הקפיץ אבל מתייחס אליו כאילו הוא עומד ליפול כל רגע. כל זמן שהגלגלים נגוגעים ברצפה ואתה רק מותח את הקפיצים הסיכוי שההיליפט יקרוס הוא קלוש.
אגב, גזיה ולשרוף את שאריות הצמיג זו גם אפשרות אם יש מטף בהיכון.
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
ואללה חיים מזדהה איתך לחלוטין
http://img.tapatalk.com/d/14/07/13/edura3a4.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/13/se4u6uqy.jpg
בזמנו היו בהיילקסים 93 ג'קים שנפתחו עם שלושה פרקים.
שווה לחפש כזה
sent from TIZ EL NABI
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
כשהראש של הג'ק לא מחובר טוב לגוף, זו בעיה.
וגם של הבנאדם , חיים.
אם היית חושב עוד שניה, היית עולה עם הגלגל המפונצ'ר על אבן גדולה.
מסדר את הלבנים מתחת ומניף עם הג'ק פעם אחת בדיוק.
מחליף את הגלגל ואז נוסע טיפה קדימה כדי לרדת מהגק והמגדל.
יש כל מיני פתרונות לג'קים ובוקים והשילובים ביניהם.
צריך להחזיק מספיק ציוד כדי להיות מוכן לכל תרחיש.
והייליפט הוא ידידו הטוב של הג'יפאי.
אבל זה דורש מקום ולך יותר חשוב לדחוף עוד אוכל ותבלינים באוטו.
"רכב מסעות" עאלק.
עדיף כבר תעבור לפרייבט ליסינג. לפחות שם תקבל צמיגים חדשים וג'ק נורמלי...
תעבור אצלי בהזדמנות, נראה מה יש בחצר, נדאג לך לג'ק וכמה קרשים, אולי גם איזה גלגל...
בברכה,טושי
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
המשוטט
אם יודעים מאיפה להרים - הג'ק המקורי מתאים בול.
אסף.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
הדיון לא ינעל כל זמן שלא נעליב את הצבא כנראה... ( מישהו מפחד מביקורת?!)
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
התכוונת כל עוד הדיון לא יקבל גוון פוליטי. ולא משנה איזה גוון. ובזה נסיים את ההתייחסות.
אסף.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
חיים,
יש מצב שעלה זז עד לצמיג וגרם לקרע, ולא הצמיג הגיע עד אליהם?
אם העלים זזו עד לצמיג, יש מצב שהיובולטים של לא מהודקים/סנטרבולט שבור.
גם אם הם זזו בגלל הצמיג שנתפס בהם, עדיין משהו לא מהודק שם כמו שצריך.
Slowly..
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
בנוסף להייליפט יש אצלי גק בקבוק בכושר מופרז למשקל הרכב שנקנה ב לכ ונותן גובה נאה.
חיים,
אצלך היה מתאים שיהיו בוכנות הידראליות מתוך הרכב שגם משמשות לפילוסו בעת חניית לילה ושינה
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
tooshey
והייליפט הוא ידידו הטוב של הג'יפאי.
"רכב מסעות" עאלק.
+1 !!
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
בנוסף לג'ק שהמליצו לך קודם,
אתה יכול לחפש ג'ק של דיסקברי.
הוא עם בוכנה טלסקופית בשני שלבים וכשהוא סגור לגמרי הוא מאד נמוך.
מה שכן קשה למצוא כאלו.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
מישהו יכול להעלות תמונה או שרטוט שלו ?
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
הג'ק הזה נראה בדיוק כמו שלי,ולא עם שני פיסטונים.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
היום אחרי העבודה אני אצלם לך איך הוא נראה אצלי וגם אמדוד מהלך פתיחה.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
רכס, אתה מחפש גק לסרן או לשילדה?
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
ג'ק עגלה קטן, להרים מהסרן.
בכל מקרה עם רכב בעל מהלך מתלה רציני - HI LIFT...
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
עובד מצויין :
http://www.rasta4x4.co.il/?categoryI...&itemId=129574
הבעיה היחידה שהוא קצת מרעיש באיחסון ברכב אבל אם תעגן אותו כמו שצריך, זה יהיה בסדר.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
ברור שהרמה מהסרן היא הרבה יותר נכונה במיוחד שמהלך המתלה ברכב שלי הוא ענק. לכן יש חשיבות שהגובה ההתחלתי של הג'ק יהיה נמוך ויוכל להיפתח לפחות 30 ס''מ - ורצוי יותר.
לגבי הג'ק הערבי - מה שאתם קוראים ג'ימי או משהו כזה - היה רעיון שלי לפני מספר שנים שמישהו החליט לייצר אותו - כי חשבתי שהוא לא מתאים להרבה מדי מקרים כמו נהג לא מיומן,שיפועים בדרך,שטח מסולע או כביש, או כשאתה לבד ללא עזרה.ולראיה הוא לא מוצר שמצליח להימכר בכמויות וכשהוא נמכר - לא משתמשים בו. וזה מעבר לסחיבת מתקן כל כך מסורבל בין פנצ'ר לפנצ'ר.
אני ממתין לבדוק אפשרות נכונה של רכישת ג'ק עם שני פיסטונים.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
חיים
לך לל.כ. או לכל חנות אחרת שמוכרת ג'קים וקנה ג'ק בקבוק עם שני שלבים. לא צריך לעשות סיפור מג'ק שיש בכל משאית קלה ואמור להיות בכל רכב שטח.
אסף.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
יש משהו משותף בין רכס לבין צה"ל - לעולם כלי הנהג לא יתאימו לרכב בבאגז'ו הם מאוחסנים. סופה תקבל ג'ק 6 טון, ריאו סולר ג'ק של סובארו.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
אין בל.כ. את הג'קים האלה.
צריך למצוא רעיון יצירתי להרמת הג'יפים שלנו ממפלס נמוך מאוד עד מפלס גבוה מאוד - מתחת לסרנים. כנראה שרק ג'ק בורג איכותי יכול לעשות את העבודה הזו.
אולי אשב לתכנן מוצר כזה ,אבל ברמה מיוחדת.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
עשיתי עכשו פתרון שיעבוד טוב.
הבאתי עוד ג'ק הידרולי - במקום 6 טון הוא של 10 טון. וגם יותר גבוה.
את הג'ק הקטן אני מכניס ראשון ומרים עד המכסימום כדי שהג'ק הגדול יכנס, אז אני מרים את הגדול לכל הגובה על מצע של בולי עץ מודולריים. אם זה מספיק אז טוב,אם לא מספיק - אני חוזר לקטן כדי להוסיף גובה. ככה עם שני ג'קים אני מסודר לנצח ויותר טוב מג'ק עם פתיחה כפולה.
-
הייתי מצפה ממך למשהו מודולרי ממתכת שישמש גם מפזר לחץ לחול/בוץ.
חשבת אולי להשתמש בחמור רגיל של מוסכים?
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
חיים,
הרעיון היצירתי להרמת הג'יפ הזה נקרא הייליפט, לא יעזור כלום.
כשאתה נוסע לבד וללא עזרה, וצריך להרים 75 כבד, עם מהלך מתלה ענק, אתה צריך הייליפט. שום דבר אחר.
עם כל ההתנגדות שיש לך כלפיו, החלפת גלגל היא בעיה קטנה לרכב כזה לבד בשטח. הייליפט הוא אמצעי החילוץ הבסיסי שיכול להוציא אותך מהרבה מצבים בעייתיים. אני נוסע באופן קבוע עם ה 75 עם הייליפט ושני גלגלים להחלפה, גם כג'יפ יחיד וגם אם יש רכבים נוספים.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
אם כבר בענייני ג'קים....מחפש מקום לתיקון ג'ק בקבוק.
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
לעניין חוסר היציבות של ההייליפט, יש את המוצר הנ"ל:
https://www.youtube.com/watch?v=JdfKrBAMMAI
שיש לי תחושה שלא תהיה לך בעיה לשחזר ואולי אף לשפר...
-
החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
אוי מסכן.. תראה כמה הוא ״מתאמץ״ כדי להיתקע.. (סמיילי מקנא)
לעניינינו, רכס, אם אתה מייצר כזה אני ראשון ברשימה לקנות.
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
-
תגובה: החלפת צמיג הרוס לחלוטין עם ג'ק קטנטן מול עזה הבוערת.
רכס, תפתח את הקישור הבא, גלול לסוף העמוד, יש שני קישורים למידות טכניות
http://www.mega.es/catalogo_automoci...nIdArticulo=29
קניתי כזה לפני כמה שנים, יש לי נזילת שמן מהבורג התחתון, בטח איזה אטם, לא כל כך יודע כיצד לתקן.
בעיקרון הם מיוצרים בספרד.
במתמטיקה בסיסית אתה זקוק לג'ק בקבוק שאורך ה "בודי" שלו הכי קרוב לנקודת ההרמה שלך כאשר הצמיג ריק מאוויר.
מפתח הג'ק צריך להיות מעבר לגובה דופן הצמיג שאתה נוסע עליו.
לדוגמה: צמיג 265/75-16 גובה הדופן הוא 20 ס"מ, אתתה צריך ג'ק שיכנס מתחת למוט הרדיוס, נקודת ההרמה בדיסקברי, לא זוכר לגבי דיפנדר, ומסוגל להרים את הסרן עם הגלגל עליו ללפחות 25 ס"מ ממצב סגור של הג'ק.
בקישור ששלחתי לך פה, אלו הם הדגמים של 5 טון וצפונה.
לא, אני לא מוכר כאלו, פשוט חיפשתי בזמנו נתונים טכנים כמוך בעבר כאשר קניתי אחד.
בדיעבד הייתי קונה גדול יותר.
יש ב - ל.כ. כאלו באותו עיקרון, אבל תוצרת אחרת.