-
הרפתקה כואבתתתתתתת
טוב אני יתחיל בסוף הסיפור
ביום שבת הגיע גרר לאילת ולקח את הגראנד ליבנה לאחר ששוב הלך הגיר לעולמו
עכשיו נחזור להתחלה
לפני 3 חודשים התחילה הרפתקה אחרי שאישתי שברה את הגיר לאחר שניסתה לעזור לרכב שקוע (רשמתי בזמנו בפורום)
הגייפ עבר לידי הרופא הקבוע והוחלף הגיר באחד מיבוא שבוע לאחר מכן (יום שישי) השפריץ שמן מהגיר החדש
לא צריך לספר לכם על העצבים שוב גרירה ועוד יותר עצבים
עברו כמה ימים הוחלף הגיר שוב באחד אחר אספתי את הגייפ (כמובן שנשכתי את הלשון לא להגיד מה שאני חושב על ההתנהלות של הרופא)
שוב יום שישי אני מגיע לעבודה ורייח של שמן שרוף פתחתי מכסה מנוע וחושך בעינים כול המנוע מלא שמן גיר
טוב סף העצבים אצלי הגיע לשמים טלפון לרופא שניגמר במריבה (עצביםםםםםםםםםםםםם)
לאחר כמה שיחות של מכרים משותפים החלטתי לחשוב חיובי ולהחזיר את הגייפ אליו(אולי חוסר מזל יכול לקרוא עדין הוא בעל מקצוע בין הטובים שיש )
אחרי כמה ימים הגיע השיחה בוא מוכן
לקחתי נפרדנן בחיוך ואני בתקווה שניגמרה הפרשה ואפשר להמשיך בחיים
טוב יום רביעי האחרון הגייפ בטיפול אצלו (קורונה קידמי ונאבה שמאלית הוחלפו
יום חמישי 5 בבוקר יוצאים לאילת עוד גייפ איתנו יורדים לנופש עם טיול נחמד באזור
הנסיעה עברה בכייף עד חירידות של ים המלח
הגיר התחיל להוריד הילוכים ונתפס בשלישי
אני כבר יודע את הבעיה והמחלה עוצר בצד שיחת טלפון לרופא ההוראה לתת לגיר להתקרר כי יתכן והתחמם מידי
טוב מוצא פינה עם צל ויושבים
עברה שעה מניע את הגייפ משלב להילוך מתקדם מוזר אבל זז
ממשיכים בנסיעה לא עובר את 60 קמש נוסע עוד עשר דקות ושוב זה מתחיל
שוב טלפון והפעם העצבים וחוסר הסבלנות מתחילים לצאת אבל נושך את הלשון ומדבר יפה
טוב אני מוציא את המדיד של השמן גיר חושך בעינים שמן שרוףףףףףףףףףףףףףףף הלך הגיר (זה הגיר השני)
שוב טלפון לרופא ומקבל תשובה כואבת תעלה אותו על גרר (כמובן על חשבוני)
טוב אחרי שהבנתי שזהו ניגמר הסיפור שלחתי את האישה והבנות למלון ואני המשכתי בנסיעה איטית למלון
הזמנתי גרר ואחרי זה השכרתי רכב
יצאתי מהבית בחמש בבוקר והתחלתי את הנופש בשעה 6 בערב אחרי שסגרתי את כול הפינות
טוב הגיע גרר ביום שבת על הבוקר (7) לקח את הגייפ
בסביבות השעה 4 היתקשר אלי הגרר ואמר לי שאם בעל המוסך יכול לקבל את הגייפ באותו היום במקום שהגייפ יעבור לאחסנה
כמובן ששוב התקשרתי והתשובה היתה אני עם הילדים לא עובד בשבת
אני חושב שאם זה היה הפוך ההייתי טס לפתוח ולקבל את הגייפ אחרי פאדיחה כזאת
זהו כמובן שהגייפ היה באחסנה ללילה והגיע היום בבוקר אליו עדין לא התקשרתי כי אני עמוס בכעס
אחרי כול הכסף (הרבה כסף המון) וזה היחס שאני מקבל
זהו סימתי הוצאתי את העצבים לא השתמשתי בשם המקורי כי אני לא חושב שצריך לפגוע וללכלך
אז קראתי לו הרופא
מקווה שיגמר הסיפור בטוב
ששיהיה לכולם לילה טוב ומבורך ושקט לכול עם ישראל
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
עוד אחת מנפלאות הגיר האוטומטי...
איפה האחריות?
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
דרור , נראה לי שאחריות הייתה לגיר רק לא למסביב ( גרירה,ריצות...)
Real jeep don't die - thay get rebilt.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
אני יגיד את האמת
לא רוצה אחריות
רוצה עבודה כמו שצריך
רוצה תמורה נאותה עבור התשלום
אני לא חושב שמה שאני מבקש זה מוגזם
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
מוגזם? שילמת כסף טוב עבור עבודה לא קטנה ולא זולה. ועוד איך אתה רוצה אחריות!
מה שהכי חשוב לדעתי - בעל מקצוע זה לא רק לדעת לעשות עבודה טובה, אלא גם לתת ללקוח את התחושה שיש על מי לסמוך ושיש לו אוזן קשבת ו"בית" גם כשקורות תקלות כאלה - וזה בהחלט יכול לקרות.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
פוקסי
לא הגיוני, לפי דברייך 3 גירים אחד אחר השני. משהו רוצח אותס סידרתית
בדקת צנרת קירור שמן גיר או רדיאטור גיר שלא סתום?
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
את זה הרופא המקצוען אמור לבדוק, כאילו?...
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
פוקסי
לא הגיוני, לפי דברייך 3 גירים אחד אחר השני. משהו רוצח אותס סידרתית
בדקת צנרת קירור שמן גיר או רדיאטור גיר שלא סתום?
צודק, אבל זה לא תפקיד אותו דוקטור לבדוק את זה לפני שהוא נותן טופס שחרור?
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
יכול להיות שהרופא טומן ראשו בחול?
לא רואה מעבר למשקפיים, ישנם גם רופאי אליל כאלה, יחליפו עוד כמה גירים עד שינסו לבדוק למה זה נופל עליהם.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
כול המערכת נבדקה בזמן ההחלפה של הגיר הראשון
רציתי לעשות קולר שמן נפרד לגיר אבל יש מקורי אז הוא אמר של צריך
בקיצור אני יעדכן אם יהיו התפתחויות
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
יש מספיק גירים במדינה ? אולי צריך להביא קונטיינר חדש בקצב הזה ?
משהו רקוב בממלכת דנמרק. תגלה את זה בגיר השישי.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
דודי אם לא תהיה ברירה ותרצה להחליף רופא דבר איתי (אני בעד למצות את האחריות כמובן)
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
אני חושב שקולר נפרד דרוש בדחיפות. בטח ברכב משופר שמייצר יותר עומסים.
אבל אני גם משוכנע שגיר אוטומטי זו רעה חולה וזו אחת הסיבות שלמרות שזה רכב מדהים, אני ממש לא רוצה אחד כזה.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
יש מקורי???!!!!!
ידידי ב wj אין קולר נפרד לגיר שמחובר בשרשור לרדיאטור כמו שיש ב zj
הקולר הקטן שיש מקדימה שיך להגה כח ולמערכת ההידראולית,
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
פוקסי
לא הגיוני, לפי דברייך 3 גירים אחד אחר השני. משהו רוצח אותס סידרתית
בדקת צנרת קירור שמן גיר או רדיאטור גיר שלא סתום?
כשמחליפים גיר חובה לנקות ולשטוף ביסודיות את הצנרת והקולר לפני התקנת הגיר החדש.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
בדיזל יש קולר ייעודי לגיר , יושב מתחת לרכב
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
טוב עכשיו זה השיא
הטענה שלו היא בגלל שיש לי יחסי העברה 4.88 ואני נוהג מהר חותר מידי אז זה גומר את הגיר
מבינים הוא חושב שבמהירות של 120 קמש כנראה אני על 10000 סיבובי מנוע
טוב אני מתחיל להישבר ממנו הסבלנות ניגמרת
אגב יש קולר מקורי בגייפ בדוק שיש
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
יש ראדיאטור משותף גם לגיר ולעוד משהו שאני לא זוכר
והוא לא קטן בכלל
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
פוקסי נשמה, אתה מתיש אותי, תקשיב לזקנים.
מתוך הנחה שלא הוסיפו בעבר רדיאטור חיצוני "אפטר-מרקט"...
WJ עם מנוע בנזין V8 2001-2004 קירור שמן הגיר משותף לרדיאטור הרגיל, ככה יצא מהמפעל.
מה שאתה רואה בצד, רדיאטור קטן יותר, הוא לקירור שמן ההגה ההידראולי, כיוון שהשמן הזה משותף גם למאוורר ההידראולי, הוא זקוק לקירור משופר.
אוי ואבוי אם הרדיאטור משותף גם לגיר וגם להגה, אני לא רוצה לחשוב איזה קוקטייל יש שם.
מה שכן נתקלתי בעבר במכונאי מסויים שחיבר את הקולר של ההגה לגיר. :rolleyes:
כל האמור לעיל לא מצביע בהכרח על התקלה שיש לך , רק לצורך ההשכלה הכללית,
חייבים לבדוק את הסביבה, ישנן סיבות רבות העלולות לגרום לרצח סידרתי של מספר גירים.
חלקן מחוסר ידע והבנה בהרכבת הגיר, סתם כדוגמה.. בהרכבת הפילטר ישנו אטם, "או רינג" קטן שצריך להרכיבו על הכניסה בגיר ועליו את הפילטר, ישנם כאלה שמרכיבים אותו על הפילטר ואז דוחפים לגיר, מכאן עד ללחצים משוגעים של שמן המרחק קצר.
ישנן תקלות בסלנואידם ובחיישנים שונים על הגיר, לפעמים כתוצאה מאבחון לקוי מחליפים גיר תקין בגיר אחר, אך מעבירים את כל החשמל והחיישנים הדפוקים מהגיר הישן, והתקלה ממשיכה וחוזרת, והדוגמאות רבות...
לך למי שמבין ומסוגל לתת לך פתרון ואחריות.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
הגיע הזמן להחליף רופא לאחד שמבין מכונאות וסימפטומים ולא רק מפרק ומרכיב כי זה קל/ משתלם יותר.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
נסיעה סלד גבוה לא אמורה לגרום בעייה לגיר אם כבר למנוע אני חושב
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
טוב יש רעיונות על מי אתם ממליצים אבל מישהו שבאמת מבין ולא אחד שמזלזל בלקוחות
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
grand
פוקסי נשמה, אתה מתיש אותי, תקשיב לזקנים.
מתוך הנחה שלא הוסיפו בעבר רדיאטור חיצוני "אפטר-מרקט"...
WJ עם מנוע בנזין V8 2001-2004 קירור שמן הגיר משותף לרדיאטור הרגיל, ככה יצא מהמפעל.
מה שאתה רואה בצד, רדיאטור קטן יותר, הוא לקירור שמן ההגה ההידראולי, כיוון שהשמן הזה משותף גם למאוורר ההידראולי, הוא זקוק לקירור משופר.
אוי ואבוי אם הרדיאטור משותף גם לגיר וגם להגה, אני לא רוצה לחשוב איזה קוקטייל יש שם.
מה שכן נתקלתי בעבר במכונאי מסויים שחיבר את הקולר של ההגה לגיר. :rolleyes:
כל האמור לעיל לא מצביע בהכרח על התקלה שיש לך , רק לצורך ההשכלה הכללית,
חייבים לבדוק את הסביבה, ישנן סיבות רבות העלולות לגרום לרצח סידרתי של מספר גירים.
חלקן מחוסר ידע והבנה בהרכבת הגיר, סתם כדוגמה.. בהרכבת הפילטר ישנו אטם, "או רינג" קטן שצריך להרכיבו על הכניסה בגיר ועליו את הפילטר, ישנם כאלה שמרכיבים אותו על הפילטר ואז דוחפים לגיר, מכאן עד ללחצים משוגעים של שמן המרחק קצר.
ישנן תקלות בסלנואידם ובחיישנים שונים על הגיר, לפעמים כתוצאה מאבחון לקוי מחליפים גיר תקין בגיר אחר, אך מעבירים את כל החשמל והחיישנים הדפוקים מהגיר הישן, והתקלה ממשיכה וחוזרת, והדוגמאות רבות...
לך למי שמבין ומסוגל לתת לך פתרון ואחריות.
מצטער על אי ההבנה בנינו לזה התכוונתי שיש קירור לגיר
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
אני חושב שאודי מזרחי יכול להוציא אותך מהבלגאן ,
אבל קח בחשבון שהוא לא מתאים לכל אחד, במיוחד אם אתה בלחץ זמנים ,יש לו את הקצב שלו...
אבל בסופו של עניין תהיה מרוצה ותעריך את האמינות והמקצועיות שלו,
מומחה בwj
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
אודי בהחלט מומלץ בנוגע לאמינות ומקצועיות.
זמנים אולי זה לא הצד החזק שלו אבל זה מתגמד לעומת כל השאר
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amit1
כשמחליפים גיר חובה לנקות ולשטוף ביסודיות את הצנרת והקולר לפני התקנת הגיר החדש.
אני מוכן להתערב 100-1 שלא בדקו ולא ניקו. ומאד הגיוני שהקולר המקורי סתום עם ג'יפה, ו-או אזור הקולר ברדיאטור מלא במשקעים,די מסביר את שאר הסימטפומים.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
ראיתי גם גיר שהוחלף ותוקן שוב ושוב בגלל צינור מעוך שעצר את זרימת השמן...
אסף.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
אך בודקים את מערכת הקירור? עוברים בעיין על הצינור או מזרימים מהשהו???
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
shahav
אך בודקים את מערכת הקירור? עוברים בעיין על הצינור או מזרימים מהשהו???
בדרך כלל אציטון או אלכוהול מפוגל או כול SOLVENT אחר
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
+1 על אודי מזרחי.
לדעתי תוכל קבל כאן מגוון חוות דעת על הרכב האמור ותימוכין לכך מחברים נוספים.
-
תגובה: הרפתקה כואבתתתתתתת
אודי מזרחי +1
ואכן קח בחשבון עינייני זמנים.
ואגב אשמח לדעת מי הדוקטור שלא סיים אונברסיטה רק כדי להמנע מטעויות.
למרות שאני ממש לא רואה איך אני עוזב את אודי מזרחי!