בא לי רעיון קטן, כיצד להחזיר כמה שאפשר את התנהוגת הכביש של הCJ. הרי הוא בא ללא פאנהרד מהמפעל. העדר זרוע זו, בעיקר ברכבים מוגבהים ועם שאקלים ארוכים מהמקור, גורם לשיוט רציני של הרכב במהירויות בעיקר.
מכיוון ששילדת הרכב צרה מקדימה, יותר מבסופה, לא נראה שאפשרי להרכיב זרוע קשיחה. היא פשוט תהיה קצרה מידי ויש לזה השלכות רעות על ההיגוי של הרכב.
אז..
מה בדבר חיבור רצועות ריסון באלכסון מהשילדה לסרן? הרצועות בעלות אלסטיות מסויימת, זול ופשוט מאוד להרכיב או לנתק אותן אם צריך. אני אישית בעד כל דבר שיש לו אלסטיות מסויימת. רכיב אלסטי יהיה עמיד יותר מרכיב קשיח בדרך כלל..
אז הנה ציור קטן כדי להמחיש את הרעיון..
רצועה תהיה מחוברת בקצה אחד לתושבת מוט הייצוב ובקצה השני ללולאה מרותכת על הנאקל של הסרן. החיבור יכול להעשות ע"י שאקלים ונתיק בכל זמן רצוי.
יהיו 2 רצועות סה"כ בצורה מוצלבת.
http://learn.sapir.ac.il/users/www/1...eepcombina.jpg