-
ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
פראדו 2000. "טיפש".
המצבר חדש יחסית. אני רוצה להכניס אותו הביתה, ולהטעין אותו עם מטען מצברים.
אני יכול להטעין אותו כשהוא באוטו, אבל אז יש כבל מאריך של 220V על המדרכה, ועוברים שם הרבה הולכי רגל והמון ילדים. אני לא חושש מנזק, אני חושש לשלומם.
חשבתי להוציא את המצבר מהאוטו לחלוטין.
כן. השעון לא יהיה מכוון והתחנות ברדיו גם לא...מעבר לכך האם יש פוטנציאל לנזק ברכב?
מדובר על שעות/ ימים שהמצבר בחוץ.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
שאני טס לשבועיים ומעלה אני תמיד מנתק את המצבר. אין חשש.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
יש איתוראן ברכב (גם לא פעיל..) ?
אם כן - כי זה יכול לשגע את המרימי שמשות/אזעקה/אימובילייזר אם לא תחבר גיבוי במקביל,אפילו סוללה עם אמפרז׳ נמוך כמו של אלפסק.
אם זה עקב נסיעה - למה לא לחבר מנתק מצברים עם נגד שמאפשר מתח לצרכני החשמל הקטנים? או לבקש שיניעו את הרכב פעם בכמה ימים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
תודה למגיבים. הנ"ל ינותק לפחות עד שובה של עונת הטיולים.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
הי יואב,
אני ממליץ לך לשקול לחבר פאנל סולארי קטן+בקר (מספיק פאנל 40W) שיהיה מונח על גג הרכב בעת הצורך.
זה יטעין לך את המצבר ויאריך את חייו.
ישראל
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
דורון, האוטו עומד לפעמים שבועיים / שלושה בלי שהוא מונע או זז מהמקום. בשבועות האחרונים הוא לא רוצה להניע ללא עזרה חיצונית.
המצבר חדש יחסית. אני רוצה לפרק את המצבר, להביא אותו לבית, ולהטעין אותו היטב. זה הכל. לא באופן קבוע.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
בדקת זליגות?
בזמנו, הרכב שלי עמד שבועיים כל פעם בין הנעות, ולא היתה בעיה להניע.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Israeln
הי יואב,
אני ממליץ לך לשקול לחבר פאנל סולארי קטן+בקר (מספיק פאנל 40W) שיהיה מונח על גג הרכב בעת הצורך.
זה יטעין לך את המצבר ויאריך את חייו.
ישראל
אתה יכול לפרט קצת?
מה העלות של זה? צריך לנתק את זה כל פעם שהרכב בשימוש או שזה יכול להישאר מחובר קבוע?
טל.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
אני לא סגור על המחיר,אני מעריך סדר גודל של 500 ש״ח לכל הערכה.
יש חברה טובה בחיפה ״אינטרדן״, תתקשר לברר.
אצלי בקמפר הפאנלים סולאריים מקובעים על גג הרכב. אצלך לדעתי אין צורך, פשוט תניח אותו על הגג, חבר את זוג החוטים במוצא הבקר במקביל למצבר וזהו...
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
אתה יכול להסתכל על המוצר הזה... הוא 8.5 w עם חיבור ישיר למצית...
http://www.aliexpress.com/item/NEW-1...889710422.html
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יואב
דורון, האוטו עומד לפעמים שבועיים / שלושה בלי שהוא מונע או זז מהמקום. בשבועות האחרונים הוא לא רוצה להניע ללא עזרה חיצונית.
המצבר חדש יחסית. אני רוצה לפרק את המצבר, להביא אותו לבית, ולהטעין אותו היטב. זה הכל. לא באופן קבוע.
יואב, לפי מה שאתה מתאר (כבר הגעת למצב שהרכב לא מניע לבד) המצבר כבר לא חדש יחסית, אלא על זמן שאול. טעינה לא תתקן אותו, אבל עם טעינה קבועה אתה יכול להמשיך להשתמש בו עוד הרבה זמן בתור רכב טיולים.
בעניין אחר - שאולי שווה דיון נפרד - מטענים סולריים. נשמע כמו אחלה פתרון, אבל מה שאני רואה בתור מוצרים ברשת מריח משמן נחשים. מישהו נתקל במטען סולרי לרכב רציני? עקרונית אין סיבה שלא יעבוד.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
כמו קומוניזם, בטר פלייס, והחידוש לסרטים של ספיידרמן - ביצוע כושל לרעיון טוב.
אישית לא יצא לי להתעסק עם סולרי, אבל חבר מחו"ל ניסה ואמר שחוץ מכאבי ראש זה לא תרם לו בכלום.
אם זה באמת מעניין אותך אוכל לברר איתו לעומק מה בדיוק היו הבעיות.
אגב, הוא גם נסע על רכב סולרי (שייך לאיזה חברה שהוא עובד בשבילה שמפתחת את הדברים האלה), בלי דלק ממה שהבנתי, אבל לא נכנסתי איתו על זה לעומק.
-
בדקתי כמה פאנלים סולאריים, הגדול מהם 50x30 ס"מ. ציון ההספק על האריזה היה שקר גס. זה לא הגיע אפילו לשישית מהמוצהר באוגוסט, בצהריים כשהוא מכוון ישירות אל השמש.
ויתרתי על הרעיון להחזיק טעינת מצבר בעזרת זה, בהתחשב במערכות הקבועות ברכב שלוקחות 55 מיליאמפר כשהוא חונה.
לא היה איתי מד זרם באותו רגע, אבל חוט הלהט בנורה חמישה וואט הפך להיות אדמומי-אפור. ההצהרה על האריזה היתה 18 וואט [emoji34]
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
חנן כמה צריך כדי להחזיק מצבר של ג'יפ טיולים בחיים? הצריכה של הרכב היא מבחינתי אפס, אפשר לנתק מצבר (זה מה שאני עושה היום). אגב כמה לוקח הרדיו בלבד כדי לשמור תחנות? אין לי מעבר לזה שום צרכן.
כמה אנרגיה מאבד המצבר כשהוא לא מחובר לכלום? והאם אז פאנל סולרי שיתן וואטים בודדים במשך שעה או שעתיים ביום בצהריים, לא מספיק?
אני שואל כי להחזיק כבל מאריך מהבית לג'יפ זה לא הדבר הכי נוח או בטיחותי בעולם עבור כולם.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
זה למשל, מוצר של קולמן, אמנם עולה יותר מדי מכדי להיות כלכלי אבל בעקרון יעשה את העבודה, לא?
http://www.ebay.com/itm/54-Watt-Cole...item53e0716d64
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
חנן, אני עם פאנל סולארי 10 וואט ודיודה בודדת מי זה כשנתיים. דיי מרוצה.
לגביי השאלה המקורית, אתה יכול להריץ כבל 12 וולט על המדרכה אל הרכב בתוספת דיודות בקצוות כדיי למנוע נזק במיקרה של קצר. ואז אין דאגות להולכיי הרגל ולא לרכב.
בכול מקרה אחריי טעינה ממושכת התנע בזהירות, כבר פגשתי מצבר שהתפוצץ, ממש לא נעים.
רבין.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
ועוד אחד של קולמן, 10W, נועד בהגדרה בשביל לשמר מצברי 12V ברכב , ויחס עלות-תועלת סביר מאד:
http://www.ebay.com/itm/Coleman-5802...item3a95600a2f
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
כשהמצבר מנותק ממערכת החשמל ברכב, כל טעינה, גם קטנה, תעזור (למרות שמצבר במצב תקין לא ממש צריך עזרה במצב כזה-תראו את כל הרכבים שמעלים אבק בנמל) . אני לא יודע לומר מהי צריכת הזרם העצמית של המצבר, אבל היא קטנה מאוד. מצברים תקינים ומנותקים שורדים חודשים רבים ללא טעינה.
-
אגב, מטחנות החשמל הגדולות הן ההתקנות המקומיות. 55 מילי לפי הבדיקה שלי.
ברכב כמו שהוא מגיע מהיצרן הצריכה היא פחות מעשרה מילי. מכשיר המדידה שלי לא יודע לבדוק פחות מזה.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
יש לסיטק מאריכים משתרשרים של 2.5 מטר החתיכה.
המטען ניתן לקיבוע בחוץ ip65.
אני חיברתי הדקים קבועים על המצבר עם שקע חיבור מהיר שהוא גם אינדיקטור עם שלוש מנורות לד שמראות את מצב הטעינה של המצבר ( ירוק, כתום, אדום).
השקע נמצא קבוע בין הפנס לגריל ונוח לחבר ולנתק בלי מאמץ.
http://www.ctekchargers.co.uk/ctek-56382.php
http://www.halfords.com/motoring/bul...xtension-cable
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
היה כבר דיון דומה - יש כאן קצת נתונים מהשטח לקראת הסוף :
http://www.jeepolog.com/forums/showt...9B%D7%96%D7%94
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
אגב, מסתבר שהמצבר נרכש בדצמבר האחרון והוא עדיין באחריות. ניתן לו קצת בוסט בבית, ואם לא יעזור - נחזור למי שמכר אותו.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
יש את המוצר הזה
http://www.ebay.com/itm/261566753233
ב.רימון הוא נציג החברה בארץ אך לא בטוח שהוא מחזיק את זה במלאי.
הותקן בכמה רכבים בארץ ועובד בצורה מעולה
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
חנן-ג'יפולוג
חנן, בקצה הגבוה, 20% בחודש זה בהחלט איבוד שיפגע במצבר, לא?
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
לגמרי.
אני מניח שזה נתון שמעיד על מצבר גמור ממילא שעובר תהליך אסקלציה הרסני: הפריקה העצמית שלו גבוהה, מה שמשאיר אותו רוב הזמן פרוק חלקית וזה מאיץ עוד יותר את ההזדקנות.
אני טוען שאפשר לסכם ולומר שמצבר שמחובר לרכב עם התקנות לא מקוריות לא ירוויח הרבה מפאנל כזה בגודל סביר. אם תכסה בפאנלים את הגג של הרכב, זה סיפור אחר.
מצבר מנותק או כזה שמחובר לרכב ללא אזעקה ושלט רחוק, ממילא לא צריך הרבה עזרה כדי לשרוד, אלא אם כן יש לך כוונה בכלל לא להתניע את הרכב מדי פעם, מה שיוצר בעיות אחרות, כמו תוספת מים לשמנים כתוצאה מהתעבות לחות וכו'.
פאנל כזה לא יזיק, זה בטוח.
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
כבר 6 שנים יש לי רכב אספנות (תקופה מסוימת 2) שבהם מדרך הטבע כמות הנסיעה קטנה מאוד.
היות ואני לא גר בצמוד קרקע ואין לי חניון, הפתרון של כבל ומטען לא רלוונטי בשבילי (הרכב רחוק מדי)
הפתרון תמיד היה ניתוק המצבר (התקנתי ברז חשמל יעודי לענין)
בנוסף אני משתדל לנסוע עם הרכב לפחות פעם בשבוע כמה קילומטרים (טוב גם לרכב עצמו, אחרת מתחילות נזילות ויובשים)
המצבר נשמר היטב. אני נאלצתי להחליף מצבר רק אחרי 5 שנים.
לעניות דעתי הוא יהיה יכול להחזיק יותר, אבל כאשר היה בן 3 מוסכניק טיפש רוקן אותו לחלוטין.
השארתי אותו אצל המוסכניק (לשם העברת טסט) וכאשר חזר ממנו היה צריך להניע עם כבלים )-:
מיותר לצין שיותר לא היה לי מגע עם אותו מוסכניק...
מאז המאורע הטראומתי, הוא כל הזמן התרוקן הרבה יותר מהר, ובאופן כללי נחלש.
אחרי שנתים נאלצתי להחליף אותו.
לא שזה מפתיע, מצבר שמתרוקן, לעולם לא יחזור לעצמו, גם אם הוא חדש.
אני נוהג גם פעם בחצי שנה לנתק אותו מהרכב ולהטעין אותו למשך הלילה.
בבחינת לא מזיק...
-
תגובה: ניתוק מצבר והוצאתו מהרכב - האם יש פוטנציאל לפגיעה באחד מרכיבי האוטו?
אגב,
אתם כנראה צודקים. יש על האוטו מלא זבל שלוקח ממנו מתח.
בעודי מפרק את המצברוש, החלו להישמע לסירוגין צפצופיות שונות שאינן מוכרות לי כלל. ללא ספק יש איתוראן/פוינטר/שקר כלשהו אחר שלוקח ממנו מתח.