אני מתכוון להחזיר לשימוש את הריינג' קלאסיק כרכב לשטח טיולים בלבד .
לצורך זה אני מחפש לו חלקים כולל בודי עם סלון פנימי במצב טוב
אם מישהו מכיר / יודע על אחד כזה שמונח איפה שהוא ובעליו רוצה למכור אותו
אשמח אם יצור קשר - 054-7979953
קובץ מצורף 91106
Printable View
אני מתכוון להחזיר לשימוש את הריינג' קלאסיק כרכב לשטח טיולים בלבד .
לצורך זה אני מחפש לו חלקים כולל בודי עם סלון פנימי במצב טוב
אם מישהו מכיר / יודע על אחד כזה שמונח איפה שהוא ובעליו רוצה למכור אותו
אשמח אם יצור קשר - 054-7979953
קובץ מצורף 91106
פרוייקט מאתגר, בהצלחה.
זה רכב שנסעתי עליו במשך לא מעט שנים, בהתחלה כרכב דו שימושי ליום יום ולשטח, ואח"כ רק בשטח, עד שזנחתי אותו סופית לפני כמה שנים.
כעת הוא נהיה רכב אספנות ואני רוצה להשמיש אותו כרכב מדוגם למסעות שטח .
המצב המכני שלו לא רע, יש לו למעשה רכבת כח של דיפנדר דיזל, כולל ציריות ונעילות MAXI DRIVE וכל שאר הזיווד הנדרש.
הבעיה העיקרית שלו מבחינתי זה כל הגימור של הסלון הפנימי ברכב שהוא במצב על הפנים.
איזה מודל הרכב, נראה שצריך לפני הכל פחחות וצבע ורק לאחר מכן להתחיל לבנות אותו מחדש.
אני הייתי עובר על כל החשמל ומחליף צמות וקונקטורים שראו ימים יפים יותר.
אכן כן, בשביל זה אני מחפש בודי אחר קומפלט במצב יותר טוב משלי, רק אם לא אמצא אעשה שיפוץ לזה הקיים.
אם זה לטיולים ורכב "חלופי" לבית, אני בכלל לא הייתי מתעסק בפחחות - רק ב"בפנים". חבל על הכסף וחבל על הזמן וההשקעה.
חשמל ומכניקה - הייתי ניגש לרמי, בכפר מנחם... בלי לחשוב פעמיים.
מה הטלפון של רמי ? מישהו מכיר חשמלאי טוב ללנדרובר שעושה את העבודה בבית הלקוח ? תודה מראש
052-274-0203
ספק אם יגיע אליך הביתה.
התחלתנו בשיקום, הנענו אותו לראשונה מזה שנים
התחנה הראשונה שלו תהיה אצל הפחח שירכיב לו חלון קדמי חדש ויעשה לו פחחות וצבע
קובץ מצורף 94781
מזל טוב
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...de0114eba4.jpg
מרכיבים חלון קדמי חדש
Sent from my iPhone using Tapatalk
שיהיה בהצלחה עם השיפוץ !
תעדכן על התהליך ...
תודה . המטרה היא להשמיש אותו במהירות עם כל הזיווד הנדרש לשהייה ארוכה בשטח , עם כל הציוד כולל הפינוקים .
שנוכל לצאת מהבית לשטח בלי להעמיס או לפרוק מהרכב כלום .
נעדכן :)
אתה ממהר לאנשהו ?
אני ממהר עם סבלנות של בדואי :)
מצד אחד חיכיתי שיגיע לגיל אספנות , עכשיו ביומולדת 30 (שלו ) אני רוצה אותו כמה שיותר מהר .
יופי של פרוייקט אריה.
אבל הייתי מציע לא להיחפז. כל דבר שעכשיו תחליט לדחות - יחזור אליך לפרצוף... וזה אני אומר בתור מי שהרבה פעמים מחליט לא לטפל במשהו.
דבר נוסף... אל תחסוך על חלקים. תשתמש רק במקוריים, המחירים במזרח היום סבירים לחלוטין. ואם לא זה אז איביי אנגליה.
בהמון מקרים עדיף מקורי מפירוק על פני תחליפי מאיכות לא ידועה.
אסף.
איזה מודל זה כבר אספנות? 94?
85.
התחלנו לפרק הכל
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...8a8ca4712e.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15...791d9c8556.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
אהלן אסף, מסכים איתך שצריך לסדר את הכל פיקס מהתחלה, הרכב הזה מזמן כבר לא מקורי, לטובה :)
לכן במכניקה שלו אין בעיית חלקים, אני מתקשה למצוא חלקים כגון בקליות לפנסים .
מסתבר שהאייפון שוב מוכיח את חיוניתו גם בשיפוץ רכב לצילום אזורים בלתי נגישים וללא שדה ראיה, פעם זה היה יותר קשה [emoji1]
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...83e5933465.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם היית מצלם עם אנדרואיד, היתה פחות חלודה..:cool:
חלודה בריינג'? הוא לא מאלומיניום?....
יש חלקים מאלומיניום, יש חלקים ממתכת, מין עירבוביה של חומרים, הקליפה החיצונית היא אלומיניום למעט מכסה המנוע, למה רק הוא ? :rolleyes:
כנראה חוזקים ? או שהאנגלים שתו עוד קצת.... לפני שתכננו. כמו את מיקום הברגים הבלתי ניתנים להגעה. למה מה היה קורה אם הם היו מזיזים אותם בשני ס"מ? יומיים לקח לי לפרק כסא :mad:
בכל מקרה אני מתכנן לנקות את כל המרכב מחלודה, לשים ממיר חלודה, לצבוע בהמרייט. ואח"כ לעשות שכבת פיברגלס על כל רצפת הרכב,
מקיר האש מלפנים ועד קצה תא המטען מאחור. ככה עשיתי פעם בבלייזר וזה עבד יפה .
י
לא עדיף ליישם מעל ריינו ליינינג או משהו דומה?
איך הפיברגלס בהתחברות עם פח/אלומיניום? שלא יווצרו לך כיסי אוויר מתחת שמים ימצאו את דרכם פנימה ולא יוכלו לצאת ואז המצב יהיה יותר גרוע
בוקר טוב
מה זה "ריינו לייניג"?
ציפוי משטח בפוליוטרין, לרוב בהתזה. אוטם את השטח, עמיד מאוד לשחיקה. חפש תמונות בגוגל ותבין. האמריקאים מצפים עם זה הכל, גם פח חיצוני.