הי,
ההתנעות קשות לאחרונה עד כדי אבסורד. אני מנסה לבדוק 12 וולט על מצתי הלהט אבל נאדה.
הריליי מתקתק לאחר כמה שניות אז נראה שהוא עובד.
האם ישנו פיוז כלשהו שיכול להיות שנשרף?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Printable View
הי,
ההתנעות קשות לאחרונה עד כדי אבסורד. אני מנסה לבדוק 12 וולט על מצתי הלהט אבל נאדה.
הריליי מתקתק לאחר כמה שניות אז נראה שהוא עובד.
האם ישנו פיוז כלשהו שיכול להיות שנשרף?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
למיטב זכרוני מהממסר בתא המנוע יש חיבור ישיר לסלילי הלהט.
לא בטוח שההתנעות הקשות נובעות מתקלה בסלילי הלהט, בטח לא במזג האוויר הנוכחי.
נסה לתת לסלילים מתח לכמה שניות לפני ההתנעה ותראה האם יש שינוי.
אצלי התנעות קשות למרות שהכל נראה תקין היו כנראה סימן מקדים למשאבת הזרקה שהגיע זמנה, לטחר שיפוץ המשאבה המצב חזר לקדמותו.
הי אדי, אצלי אין סיבה כזו כיוון שהמשאבת הזרקה שופצה אצל סמי בדיזל השרון לא מזמן ומשאבת עילוי חדשה + מנוע משופץ עם קומפרסיה גיבורה.
בכל אופן הסלילים משום מה מנותקים אבל הטיימר ריליי שלהם עובד. משום מה לא מעביר מתח.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
יכול להיות שיש פשוט נתק בחיווט ... זה משהו שקל יחסית לבדוק, מדובר בחיבור ישיר מהממסר לסלילי הלה. הסלילים עצמם מחוברים בטור.
הי
tdi 300 תקין מניע בנגיעה ללא מצתי להט בארץ גם בחורף.(מבנה תא הבערה ויחס דחיסה גבוה)
אצלי מנותקים באופן יזום כבר שש שנים.
חפש מקום שיונק אוויר שהגיפ כבוי על קו הסולר.
שנה טובה
תום
נב
נקלתי כבר בשתי משאבות עזר (חליפיות במקרה) שינקו אוויר שהגיפ כבוי ללא סימן חיצוני .במדה וקווי הסולר תקינים נסה לגשר את המשאבה ע"י צינור ותראה מה המצב.(במצב מאוזן אין צורך מידי במשאבת העזר )
העובדה שהגיפ מניע קשה ללא מצתי להט זה סימפטום לבעיה אחרת .סביר שהמנוע יניע קל יותר בעזרת המצתים אבל תפספס את הבעיה האמיתית.
גם כניסת אוויר למערכת וגם מצבר חלש יכול ליצור התנעות ארוכות ...
לא שזו הבעיה אבל...
אתם צודקים חלקית אמנם החיבור בטור אבל הפלוס במקרה של ה300 לא עובר דרך הסליל אלא מחובר ע"י חוטי גישור עם נעלי כבל מסליל לסליל.
כלומר סליל שרוף לר יגרום לנתק כמו בגרילנדה של חנן אבל נתק בחוט גישור יגרום לנתק בגל שאר הסלילים מאותו חוט והלאה
אז ההמלצה היא לעבור ולחזק את כל מחברי הסולר? איך ניתן לדעת מאיפה נכנס אוויר למערכת דלק?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
תתחיל בלבדוק דליפות .
במדה והכל יבש לחלוטין גשר משאבת עזר ...אבל אטום כמו שצריך.
ונמשיך משם
בהצלחה
חג שמח
אוויר - מקומות מועדים לפורענות - הצינוריות עודפים של המזרקים - הכי פשוט להחליף את כולן - צינור גומי פשוט עמיד לדלק בקוטר המתאים ,
אין צורך בחלק מקורי.
הצינור בין המשאבת הזרקה למזרקים - לבדוק אם יבש.
לבדוק שהפילטר סולר מוברג טוב .
לעבור בעין ולקפל את כל הצינורות גומי שמובילים סולר - אם יש קצת "קמטים" בצינורבזמן שמקופל,או ניראה יבש = להחליף.
אני בגישה של אם כבר בודקים - להחליף את כל מה שדפוק בנושא הניבדק - אתה צודק שצינוריות עודפים לא ישפיעו מבחינת התנעה קשה.
קודם כל חג שמח ושנה טובה. אז ככה...
עברתי על כל הצנרת ובדקתי, הכל נראה טוב ומחוזק. נקווה לטוב.
איך בכל אופן אני מפעיל את מצתי הלהט נשאר בגדר סימן שאלה.
דרך איזה פיוז עובר קו הזרם הגבוה של הממסר? הזרם הנמוך נראה לי מתפקד כראוי כיוון שהטיימר עובד ויש נקישה של פלטינה בפנים.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
בדקת גם את המפריד דלק-מים? הוא לפעמים סתום מספיק כדי להגביל את זרימת הדלק רק קצת.. ואז זה מורגש או בהתנעה או תחת עומס.
אסף.
הי אסף חג שמח,
האמת שהרבה זמן כבר לא ניקזתי שם. הבורג פלסטיק הזה מאיים להישבר בכל נסיון פתיחה והפחד שלי זה שהוא יישבר פתוח.
זה בורג 6מ"מ שם? אולי אני אכין אחד כזה מברזל.
בכל אופן אני אנסה מחר, תודה.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
אם כך, כדאי גם לפרק אותו. (לפתוח את הבורג מלמעלה, ככל שאני זוכר זה מאפשר פירוק של הכוסית וניקוי טוב)
אסף.
אני מניח שפירוק של האלמנט יזרים רק את הדלק שנמצא בכוסית
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
גרשון תודה על ההצעה אני אתקשר מחר
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
אצלי הניע קשה בשנה האחרונה, משאבת סולר הוחלפה (כי היא נזלה אבל זה סיפור אחר), מצברים על ימין ושמאל, מצתים לרוב ובסוף נשברתי ופשוט שיפצתי את הסטרטר....
וואללה, לא חשבתי על הסטרטר כי הוא עובד.
יש אצלו באמצע? חשבתי עובד או לא.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
אם כבר סטרטר - תעבור על החיווט מהמצבר ועד לסטרטר : פרק נקה והדק.
מפתיע מה מוצאים ואיך ההתנעה משתפרת
תודה שלומי, גם על זה אעבור.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk