תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
קודם כל תודה!
תמשיך.. במיוחד עם צילומים ״אחרי״.
מה זה הבידוד רצפה?
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
וואו...הצלחת לפתוח את התאבון...
תמשיך תמשיך!!!
5 קבצים מצורפים
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
קובץ מצורף 92928קובץ מצורף 92928קובץ מצורף 92923קובץ מצורף 92924
בנושא הקוסמטי הוחלט על החלפת הריפוד , ניקוי (יצאו בערך 3 ק"ג) חוטי חשמל /אילתורים, ניקוי חלודה בעזרת דיסק וצביעת המרייט ע"ג רצפת המרכב., את חומר הבידוד הישן החלפתי בחומר מעכב בעירה אשר יש לו מרכיב נוסף והוא בידוד אקסוטי, את כסא הליד נהג ריפדתי יחד עם המושב האחורי במרפדיית עמירה (עלהם לא אמליץ בחום),
את דפנות הדלתות פחרקתי וחדשתי אצל רפד בשם ששון בדרום ת"א .
כמו כן בוצעה תפירה ללוח השעונים עם דמוי עור ליצירת מראה נעים וחמים בפנים הרכב.
טושיי הוסיף נורת לד פנימית וכמובן החלפת כלל הנורות והמתגים בפנל הבקרה.
לציין כי כל חלק שפורק נשטף ונצבע בתנור לארבעים ד'. תוצאה סבירה ותו לא.
תמונות אני אעלה ברגע שאצליח להתגבר על טכנולוגיה בבית...
קובץ מצורף 92926קובץ מצורף 92928
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
למה לא תמליץ על עמירה? והאם תמליץ על ששון?
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
מעולה
מחכים להמשך בקוצר רוח
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
נראה ממש טוב. אם אני לא טועה ראיתי בזמנו את הרכב על הליפט של טושיי ובהחלט מדהים.
למה בחרת במנוע 3l ולא ב2l טורבו?
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
התחושה החמימה הזו בבטן שמתקבלת כל פעם שאני קורא
שרשור של מישהו שלקח את האוטו שלו (ממש לא משנה איזה אוטו)
ודיגם לו את הצורה!
שאפו!
10 קבצים מצורפים
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
קצת תשובות:
את חומר הבידוד שהרכבתי ברכב קניתי בא.ת חולון ברחוב המרכבה, לא עולה לי שם החנות אך היא סמוכה לרפדיית עמירה. העלות הינה 50₪ למטר.
לגביי אחים עמירה אציין כי השירות היה טוב, אך איכות העבודה לאור המחיר אשר נלקח הייתה לא משביעה לדעתי, לדוגמה: גימור התפרים לא היה אחיד. אפילו המושב האחורי חזר לטובת מקצה שיפורים! תוסיף לזה תמחור לא נמוך ובפועל שאת מלאכת הריפוד הם לא ביצעו אצלם אלא אצל רפד קבלן אני לא רואה יתרון לשימוש בשירותיהם!
ששון שוכן ברחוב בר יוחאי לא רחוק משד׳ הציונות כחמישים מטר מערבית למוסך דוקאטי בחדר קטן אשר מעוטר בריפוד ים,כיסאות אופנועים,ושאר מינית פירות!
צנוע ,מסביר בפשטות את סדר העבודה ומבצע הכול ידנית. עשה עבודה מרשימה לאור הסכום אשר דרש!
מדוע 3l ולא 2lt
בגדול את המנוע הכרתי מהדגמים אשר נמכרים בארצות נכר.
מעבר לכך שהוא המנוע האגדי עליו רכבים גמעו יותר ממיליון ק״מ ללא תקלות או החלפות חלקי קראנק וטלטלים למיניהם .
להבנתי הדלה זה המנוע המספק הספק סביר אל מול מומנט זמין לאורך כל רצועת הסלד... בניגוד למנועי הטורבו אשר מירב המומנט מגיע בסלד בניים ואף גבוה.
חוץ מזה נושא הבלאי המואץ במנועי הטורבו אשר עובדים בטמפ׳ גבוהה משמעותית להבנתי ממנוע אטמוספרי.
אגב לאחר התייעצות עם טושי שופצו שני הסרנים ואף הוספנו נעילה לסרן הקדמי
כמובן מערכת הבלמים עברה שיפוץ מאסיבי
תמונות בהמשך
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
הצילומים ברזולוציה הנמוכה (מאד..), לא עושים חסד לעבודה.
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
סחטיין על ההשקעה - גם בעבודה וגם בתיעוד - ותתחדש !
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
דיייייי !!!!
אני לא עומד בזה יותר!!!!
מדהים...
זה מה שחלמתי לעשות עם ההילקס שלי ולא הספקתי ...
קדימה שתף עוד JEEPORN...
ראם
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
דיייייי !!!!
אני לא עומד בזה יותר!!!!
מדהים...
זה מה שחלמתי לעשות עם ההילקס שלי ולא הספקתי ...
קדימה שתף עוד JEEPORN...
ראם
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
אפשר פירוט על המנוע הנבחר? נתונים וכדומה?
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
רועי,
האם הצלחת לעמוד ביעד של 50 אלף ש"ח לשיפוץ/שדרוג או שכבר עברת אותו?
11 קבצים מצורפים
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
קצת פירוט על תקציב : אגע בראשי פרקים עבודה + חלקים
אם מישו ירצה פירוט נוסף אז בכייף....
שיפוץ סרן אחורי: 4500 ש"ח כולל: מחז"שי MCHD, מחזירי אבק,יוניט נעילה, תופים חדשים איטלקי, סנדלי בלמים איטלקי, חיזוק לסרן, מגן לביצה, פתח מילוי מוגדל.שיפוץ צמת חשמל, הרכבת נשם מובנה לגבוה ארגז.
שיפוץ סרן קדמי: 14000 ש"ח כולל: החלפת שתי הציריות במקוריות חדשות, מחז"ש , מחזירי אבק, 4 מיסבי גלגל, 4 מיסבי קינג פין, שפוץ קליפר כולל החלפת 6 בוכנות, סט אטמים חדש, נעילה קדמית חשמלית, צמת פיקוד,החלפת סט הברגים ללוקרים. חיזוק הסרן והביצה, פתח מילוי שמן מוגדל, הארכת צינורות בלמים.
מתלים: 12000 ש"ח כולל בולמי פוקס 2.5 " , על גבי קפיצי EFS ,כולל נדנדות מתאימות מתגרזות, החלפת כלל העיניים.
גלי הינע: 2900 ש"ח כולל: גלי הינע מחוזקים מאורכים בעלי פיטמות גירוז כחוק.
נשאיר קצת להמשך בנתיים קצת תמונות:קובץ מצורף 93748קובץ מצורף 93757קובץ מצורף 93756קובץ מצורף 93755קובץ מצורף 93754קובץ מצורף 93753קובץ מצורף 93752קובץ מצורף 93751קובץ מצורף 93750קובץ מצורף 93749קובץ מצורף 93758
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
עבודה יפה.
יפה שהנמכת את הבאמפסטופ הקדמי, ברוב הרכבים שראיתי שכחו/לא ידעי שצריך.
לגבי הסרן האחורי,
מה המרווח בין הבאמפסטופ על הסרן והשלדה?
מעניין אותי לדעת כמה הגבהה באמת נותן הסט שלEFS.
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
12 קבצים מצורפים
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
שלום לכולם, קצת עדכונים אחרי קרוב ל15K ק"מ.
לאחר טיול פסח שכלל ארבעה ימים כשהרכב עמוס על על המגבלה, עם המון קטעים טכניים, שבילים מהירים, ושני מעלות
התגלה כי פילטר האויר (הלא מקורי -נייר רב שכבתי) כשל ונכנס אבק למנוע.
במקביל התגלתה הזעה קלה על תיבת ההגה (כמעט החלק היחיד שלא טופל במהלך הפרוייקט)
ולצערי גם חופשים בצלבים בגל ההינע האחורי- לא סביר בעליל במיוחד לאור הטיפול והגירוז שהם קיבלו
מענה:
את הפילטר המקורי לא הצלחתי להשיג במחיר שבו השילוח לא נופך את הקנייה ללא הגיונית. לאחר התייעצות עם חבר מעולם השטח האחרון הציע לי לבדוק פילטר רב שימושי של כלי הSBS כגון רזייר ושאר הבאגים למינהם, הותאם די בקלות לבית הפילטר המקורי פילטר רב פעמי של חברת ארטיקטקט והמנוע מאז שש וצוהל, בנוסף לצליל יניקה איכותי משמעותי מהפילטר הקודם.
באחד הבקרים נסעתי לתלאביב לרחוב בן אביגדור ,עצרתי בסמוך לארמון הגאים להתיעצות לגבי תיבת ההגה... ארמון הציע לי לפרק אותה במקום ושהוא ישפץ לי אותה במחיר של 850 שח כולל מע"מ, מייד הורדתי את כלי העבודה ולאחר ארבע שעות יצאתי עם תיבה משופצת כחדשה (לציין כי ארמון ובנו היו אדיבים ואף סייעו לי עם חולץ לזרוע המגל).
צלבים הוזמנו מהחברה לאחר שהבנתי שהתחליפי לא איכותי, והוחלפו ע"י באחד הלילות אחריי מקלחות והרדמות. עלות שני הצלבים הינה כ 500 ש"ח ,רק לציין כי הסתבכתי קשות עם חילוץ הצלב, למי שיש טיפ בנושא אשמח להשכיל...
קצת תמנות :
בהמשך אנסה לעלות תמונות מהטיול
ואולי אפילו מדריך לטיפול 10K להיילקס סרן חי.
קובץ מצורף 99199קובץ מצורף 99209קובץ מצורף 99208קובץ מצורף 99207קובץ מצורף 99206קובץ מצורף 99205קובץ מצורף 99204קובץ מצורף 99203קובץ מצורף 99202קובץ מצורף 99201קובץ מצורף 99200קובץ מצורף 99210
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
מוכיח שזול בסוף יקר. יפה מאד על הנחישות וההתמדה.
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
השאלה האם פילטר שמיועד לספיקת מנוע של פחות מליטר מתאים למנוע של 2.8 ליטר.
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
החישוב הוא לספיקה, שהיא ביחס ישר לנפח כפול סל"ד מקסימלי, או כלל האצבע שהוא הספק מקסימלי כפול 2.5 (לקבלת ספיקה ב CFM ). בשני המקרים... יוצא שהספיקה דומה.
כך או כך, לדעתי חבל להשתמש בכל דבר שהוא לא פילטר מקורי של טויוטה, שאפשר להשיג מקורי במחיר סביר לחלוטין בארץ.
אסף.
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
תעשה נפח כפול סל"ד מקסימלי, או הספק מירבי כפול 2.5. אני חושב שתקבל תוצאה די דומה עבור ווילדקט והיילקס אטמוספרי.
אסף.
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
היילקס אספנות
ערב טוב
מסכים!! אך לא הצלחתי להשיג פילטר שכזה.
נתנו לך מזמן את הפתרון הכי נכון.
אסף אומר לך את זה שוב.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
היילקס אספנות
הפילטר של הבאגי נראה בריא איכותי והוא מיועד לתנאי שטח קשים יותר מחיי היום יום של הטנדר שלי.
.
הפילטר המקורי של טויוטה לרכב הזה, ולא משנה אם למודל 3L או 2L, מוגדר ומיועד מראש לתנאי עבודה מאובקים וקשים.
יותר מזה?
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים
שמע, בכל הקשור לסינון אויר מנוע לא משחקים.עצתי לך קנה פילטר מקורי של טויוטה. חוץ מזה כתבה יפה, תהנה.
תגובה: פרוייקט היילקס טיולים