-
יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
:confused: שלום! היות ואט אט מתגבשת החלטה לשדרוג את הפרייבט הנוכחי ותקציב משפחתי מאפשר, ברצוני להתיעץ עם המומחים לדבר. באם אני קונה רנגלר (קצר או ארוך- עוד לא יודע) לא רוביקון - מה יכולותיו בשטח בתצורה סטנדרטית? האם יש שיפורי חובה (מלבד מיגון כמובן)? כיוון שמדובר בסכום לא קטן ברצוני לדעת מה אקבל. לצורך השוואה- כעת יש לי Q פג׳רו 2000 2.8 מוגבה ממוגן על גלגלים 31 אשר מספק אותי בשטח לגמרי- האם אקבל אותו דבר? יותר? פחות? אין בתוכנית כרגע להשקיע בנוסף בשיפורים משמעותיים ויקרים.
אודה על עזרתכם
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
מה התקציב ? איזה שנתון אתה מתכנן לרכוש?
בכל מקרה לא ממליץ על הקצר. עדיף בהרבה הארוך הן מבחינת שימושיות הן מבחינת נוחות נסיעה וכן לרוב עדיף בשטח למעט זוית הבטן שגועה יותר מהקצר.
מבחינת יכולת שטח - גם רנגלר הסטנדרטי ייתן לך לפחות את רמת העבירות ויכולת השטח של הפג׳ארו שיש לך ואפילו יותר. בבסיס לרנגלר יש מהלכי מתלה עדיפים מקדימה ומרווח גחון גבוה דיו. הגבה קלה של 2 אינצ׳ ואתה ממש מסודר.
בשנתונים 2007 עד 2010 אם אני לא טועה גם הרנגלר הסטנדרטי שיובא לארץ באופן סדיר ( לא יבוא אישי) הגיע עם נעילה נשלטת אחורית וניתוק מוט מייצב קדמי חשמלי.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
כנראה חדש. כי אם אעשה אז דרך טרייד אין מול רכב פרטי שלי (סיוויק 2013). החדשים באים ללא נעילה, רק רוביקונים
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
אם אני לא טועה לחדשים גם יש מעין נעילה - העובדת על בסיס בקרת המשיכה - כלאמר הבלמים מופעלים על הגלגל חסר האחיזה שמסתחרר וכך בעזרת הדיפרנציאל הגלגל שלא זז מקבל כוח.
אני מניח שידוע לך שבטרייד אין המחיר שתקבל על ההונדה עלול להיות נמוך בהרבה ממה שתצליח למכור לבד.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
שלמה,
רנגלר סטנדרטי נמוך יחסית לפג׳רו, עם זוית בטן ומכלולים נמוכים.
תוסיף שהפגרו נעול מאחור, מוגבה ועם צמיגי 31.
איך יהיה שווה/עביר יותר מהפגרו?
הוא יהיה חייב להכניס לחישוב הרכישה הגבהה מינימלית כדי להתקרב לאותם נתוני פתיחה.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
היי דורון
כתבתי הגבהה מינימלית של 2 אינצ׳.
למעט מיכל הקסטר אין מיכלולים נמוכים ברנגלר.
לרנגלר הסטנדרטי מהלכי מיתלה עדיפים על הפג׳ארו בעיקר מקדימה ושלדה יותר גמישה. לרנגלר הסטנדרטי מערכת נעילה אלקטרונית יעילה שעובדת גם על הסרן הקדמי. לרנגלר הסטנדרטי יש בקרת ירידה במדרון מדהימה שמאפשרת ירידה מאד איטית ונשלטת במורדות תלולים מאד.
לכן לדעתי רנגלר סטנדרטי עם הגבהה מינימלית של 2 אינצ׳ תהיה לו עבירות זהה אם לא טובה יותר מהפג׳ארו שיש לשואל.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
פספסתי את ההתייחסות להגבהה.
מה לגבי מיכל הדלק?
הוא בולט ונמוך.
מההסתכלות מהצד, רנגלר סטנדרטי ללא הגבהה נראה די מסכן בשטח.
לא מבחינת עזרי האחיזה, אלא בגלל זויות מרכב.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
דורון
אכן המיכל דלק נמוך יחסית אבל הגבהה של 2 אינצ׳ פוטרת את העניין.
זוית המרכב היחידה הבעייתית ברנגלר הארוך היא אכן זוית הבטן בלבד. זויות הגישה והנטישה מעולות ועדיפות כמעט על כל רכב סטנדרטי אחר ובוודאי על אלו של הפג׳ארו.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
לדעתי הדבר הבעייתי ביותר ברנגלר, במיוחד בהשוואה לפאג'רו או לפראדו (לא הבנתי איזה) היא ירידה התלולה ברמת/איכות החיים בתוך האוטו...
כל היתר פתיר...
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
אתה מתכוון שרנגלר לא נוח לנסיעה? לא התרשמתי כך בנסיעת המבחן
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
לא.
אני מתכוון שרמת הגימור והחומרים שלו מתאימים ל... שטח ולא לאוטו מודרני.
המושב האחורי שלו זה בכלל בדיחה גרועה..
שוב - הכל לעומת מה שאתה מצפה לקבל ממנו...
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
ברנרד התכוון ( כך אני משער) לאיכות החיים מבחינת תא הנהג הגימור, בידוד הרעש, תחושה כללית.
בעניין הזה הרנגלרים החדשים השתפרו ביחס לקודמים. אך הרנגלר עדיין נחות ביחס לsuv חדישים מקבלים כמו הפאג׳רו או הטויוטה לנד קרוזר.
נוחות הנסיעה ברנגלר הסטנדרטי טובה מאד ואולי עדיפה על הלנקרוזר שנוטה לרכות יתר. חוץ מזה נוחות נסיעה היא פונקציה של מערכת המתלים ואם יש כוונה לשנות ( להגביה) אז היא תשתנה בהתאם לרצון הבעלים.
-
יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
אם יש כוונה לשנות ( להגביה) אז היא תשתנה בהתאם לרצון הבעלים.
וביכולת לשנות ולבנות לפי העדפה אישית, אין לרנגלרים מתחרה בשוק בארץ אם לא הולכים על רכבים בני 15+.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
KOOKE
ברנרד התכוון ( כך אני משער) לאיכות החיים מבחינת תא הנהג הגימור, בידוד הרעש, תחושה כללית.
בעניין הזה הרנגלרים החדשים השתפרו ביחס לקודמים. אך הרנגלר עדיין נחות ביחס לsuv חדישים מקבלים כמו הפאג׳רו או הטויוטה לנד קרוזר.
נוחות הנסיעה ברנגלר הסטנדרטי טובה מאד ואולי עדיפה על הלנקרוזר שנוטה לרכות יתר. חוץ מזה נוחות נסיעה היא פונקציה של מערכת המתלים ואם יש כוונה לשנות ( להגביה) אז היא תשתנה בהתאם לרצון הבעלים.
בדיוק לזה התכוונתי.
נסעתי ונהגתי 4 ימים (שלמים + לילה ללא שינה) ברוביקון 2013.
נסיעה נוחה ומושב קדמי נוח - כל היתר... כמו רכב שטח. ברזל חשוף (צבוע) פה ושם, קירקושי מכלולים פה ושם, רעשי רוח/כביש/דרך, דאשבורד של סופה משודרגת, מושב אחורי מזעזע, ריפוד (היה לי עור) ברמה של קלקיליה, מתגים, מנופים, ידיות, כפתורים ברמה של... נו, רכב שטח.
נהנתי מכל רגע(...לארבעה ימים)!!
בקיצור.
רכב יעודי...
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
הרנגלר באמת מרגיש אשכרה "סופה משודרגת".
ובגלל זה הוא גם כל כך מגניב.
דווקא בגלל תחושת ה"סופה המשודרגת" הזו, אבל עם שיפור תהומי בכל מה שהיה כל כך רע בג'יפ האמיתי של פעם - נסיעה נוחה, מזגן טוב, מנוע שקט. כמו שצריך להיות ב...סופה משודרגת.
אל תהסס. אם אתה רוצה ג'יפ אמיתי, אין לרנגלר שום מתחרים היום.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
אל תהסס
אתה תיהיה מרוצה מכל דקה שתיהיה בשטח
הייתי ממליץ על הגבהה מינמלית
בהצלחה
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
עם הגבהה של 2" וניתוק למייצבים אתה אוכל את הפג'רו בלי מלח... אני יודע, זה הסטאפ שיש אצלי.
והמידה של הצמיגים מקבילה ל32"
ובאמת שאם אתה לא ממש מפונק אתה לא תרגיש הבדלים מהותיים בנוחות. בטח לא ברכב שחדש ב15 שנה.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
הרוביקון שהיה לנו במואב היה עם "2 הגבהה (ספייסרים פשוטים) וגלגלים "33 ו...זהו.
היה נוח מאוד בנסיעה ועבר הכל (הכל) בלי שום בעייה של גובה..
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
גם ברנגלר הרגיל ללא נעילה, מהלך מתלים מצוין ובקרת אחיזה טובה מאוד מחפים על היעדר הנעילה ברוב המוחלט של המצבים.
באותם תרחישים בדיוק , הפאג'רו Q הסטנדרטי (שהוא אוטו מצוין לכשעצמו) יזדקק להפעלת הנעילה האחורית שלו הרבה יותר מוקדם.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
אחרי שנה וחצי ו 75,000 ק"מ עם רנגלר, אומנם רוביקון, אני יכול להגיד באופן חד משמעי שהרכב נוח מאוד בכביש, לא פחות מלנד קרוזר או כל ג'יפ נורמלי אחר. לגבי איכות ההרכבה, אני אישית מרוצה מרוצה מאוד והחיסרון היחיד בוא לגבי בידוד רעשי רוח ( המחיר שמשלמים עם מראה הקוביה הקלאסי שאין לו תחליף )
בדגם שלי יש מושבי עור בהרכבה מקומית שעולים באיכותם על כל פג'ארו, לנד קרוזר עם מושבי עור שיצא לי לראות .
לגבי השימושיות בשטח, לי יש רכב סטנדרטי לא מוגבה, ולמרות שהוא רוביקון עם נעילות עדיין עליתי את מעלה זיק / ורדית / עשוש וכל השאר בלי נעילות ( סתם בשביל הכייף ). נסיעה שקולה ובטוחה תביא אותך לכל מקום גם בלי שיפורי שטח. מהלך המתלים של הרכב עושה את כל העבודה ואני מתאר לעצמי שבמקרה הצורך הנעילות האלקטרוניות יתנו לך פיתרון מספק. במקרה אני מטייל עם עוד שני חברה עם פג'ראו שנת 99 ו 2000, אחד משופר, ואין מה להשוות בין יכולות השטח שלהם ושל הרנגלר.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
אני גם מצטרף להמלצה על ארוך ולא קצר, האמת שאני לא הייתי צריך ארוך כרגע אבל פתחתי את הדלת תא מטען בקצר והבנתי שאין מצב...
בקשר לרכב עצמו, תקנה ותהנה אין מילים לתאר כמה כיף עם הרכב , בקשר לאבזור (שנראה הרבה יותר טוב בשנים האחרונות ) איכות הרכבה וספספל אחורי זה הדבר האחרון שיעניין אותך ברכב הזה. הבעיה הכי גדולה עם הרכב זה השוק שיפורים שלו, ברגע שנכנסת פעם אחת לבדוק סתם בשביל הכיף,אכלת אותה.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Bernard
בדיוק לזה התכוונתי.
נסעתי ונהגתי 4 ימים (שלמים + לילה ללא שינה) ברוביקון 2013.
נסיעה נוחה ומושב קדמי נוח - כל היתר... כמו רכב שטח. ברזל חשוף (צבוע) פה ושם, קירקושי מכלולים פה ושם, רעשי רוח/כביש/דרך, דאשבורד של סופה משודרגת, מושב אחורי מזעזע, ריפוד (היה לי עור) ברמה של קלקיליה, מתגים, מנופים, ידיות, כפתורים ברמה של... נו, רכב שטח.
נהנתי מכל רגע(...לארבעה ימים)!!
בקיצור.
רכב יעודי...
ברנארד, אולי פעם קראתי שיש לך ריינג' רובר (ניו)
אני מתחבר למה שכתבת שאיכות דברים פוגעת ב"צפייה" (אם כי לגבי פח חשוף...זה דווקא לא חסרון..החיבור בין פנים וחוץ יכול להיות יפה)...אולם רעשים וחוזר זול..לפעמים מוציא את הדעת...
אם לתכנון לרכב הבא (הפעם מקווה שאעשה זאת מחושב עם כל הזמן שבעולם)
....ההתלבטות בין רנגלר ארוך (שיהיה גם רוביקון) נגיד במודלים מ 2010-2012 או רייג'- רובר 2007 דיזל ?
שימוש עירוני כ 25-30K ושטח של חלק מסופי השבוע (לשטח הקשה ישאר דיפנדר ישן)
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
זהירות.
אחרי שתעבור לרוביקון לא תרצה להסתכל עוד על הדיפנדר. במיוחד בשטח הקשה.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
זהירות.
אחרי שתעבור לרוביקון לא תרצה להסתכל עוד על הדיפנדר. במיוחד בשטח הקשה.
+ 1
למעשה, אם אתה אוהב שטח, לא תרצה לעבור לשום רכב אחר...זו התמכרות!
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
מחייאה את השרשור שפתחתי פעם. במידה לא נלך על 7 מקומות (פאג׳רו/לנדקרוזר) אז אולי רנגלר ארוך זה אופציה. שאלה- יש שיפורי חובה חוץ ממיגון תחתון, או שאפשר לטייל ישר? לא מתכנן להוציא סכום משמעותי נוסף לשיפורים בשלב הזה.
תודה
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
עוד שאלה- האם כדאי לוותר על כל התוספות מחברה (מיגון, מדרגות, מולטימדיה וכו') ובכך לכסוך כמה עשרות אלפים בקניה (לפי מפרט המחירים מפתיעים לרעה) ולהתקין בעצמי?
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
כן, בהחלט. תבחר בעצמך מה אתה צריך אחרי שתשתמש ברכב.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
על מיגון למיכל הדלק לא הייתי מוותר. כל השאר... לא צריך.
מה שכן - כדאי לנסות להוציא מהם חישוקים וצמיגים במידה של רוביקון. ההבדל בשטח משמעותי ולג׳יפ אין בעיה להתמודד עם התוספת בקוטר.
אסף.
-
תגובה: יעוץ לפני קניה-מה יכול רנגלר אנלימיטד סטנדרטי?
כל הדגמים מ2011 צפונה, קצר ארוך רוביקון ספורט, כולם באותה מידה