-
1 קבצים מצורפים
פרויקט ויטרה ארוכה
קובץ מצורף 93479
http://www.jeepolog.com/forums/attac...9&d=1417159730
מידע כללי -
שנת 94
אוטומט
16V
יד ראשונה
מנוע בן שנתיים, כל השאר מקורי עד העצם
------------------
תקלות ידועות שצריכות טיפול -
נזילה מצינור הגה כוח
אין קיקדאון בין הילוך 4 ל3 ובין 3 ל2
צריך להחליף "בוקסות" לכל אורך ורוחב הרכב
לוקר אחד לא פעיל
יש איזה 7 טון חוטי חשמל שצריך להוציא
המזגן לא מקרר (כנראה גז)
------------------
התלבטות ראשונה -
האם להחליף את המים ברדיאטור שכרגע הם מים רגילים או להשאיר את זה ככה עד שהרדיאטור ימות ?
איזו מידת גלגל 235 או 31 לשלב הנוכחי ?
--------------
שיפורים שמחכים על המדף (בהקשר של הצמיגים בין היתר) -
1512 לאחורית
6.54 לטרנספר סמוראי שיחליף את המקורי (עם TWINSTICK)
*תודה לחבר הפורום שנתן לי את הקייס של הטרנטספר.
-----------------
בדרך -
הגבהה (ראשונית) 1.5"-2" מבוססת אוקולונים, ותודה לחבר נוסף שכרגע ישאר בעילום שם.
-----------------
תכנית שדרוג בסיסית (אחרי ההגבהה) -
טמבונים ומגיני סף בהתאם לזמינות התכניות והממון.
גגון בפרופיל נמוך מאד (משקלית וגובהית)
קולר גיר עם יוניט חום
פנים רכב -
כסאות יוחלפו למשהו יותר נוח ואוחז, בכל זאת כסאות בני 20
תכנון מערכת זיווד נשלפת + מדף על הדלת האחורית (ובתקווה רבה לדחוף גם מקרר)
------------------
תכנית שידרוג (מוגזמת) ראשונה - SAS מבוסס סמוראי
תכנית שידרוג (מוגזמת, עוד יותר) שניה - SAS מבוסס טויוטה
-------------
זה הולך להיות פרויקט ארוך מפאת ענייני תקציב וזמן פנוי, אז לא יהיו עדכונים כל שני וחמישי כמו שגיא או IM_RI, אבל אם הכל ילך כמו שצריך, בסוף יהיה פה מעניין.
מעבר להיותו שמיש ביום יום לנסיעות קצרות, אחת המטרות הדחופות שלי היא שהוא יהיה עביר דיו למקרה ויהיה עוד פרויקט חלוקת עיתונים בשלג בירושלים בחורף הנוכחי אחרי שפספסתי כמה כאלה בשנים עברו.
למפגש ג'יפולוג אני לא יודע אם אוכל להכין אותו עבור טיול, אולי לנסיעה מנהלתית בלבד למפגש וחזרה באותו היום... חזון למועד.
ותודה לאישתי שהרשתה לי.
*התמונה אמורה להיות שלמה, אם לא רואים בה רכב שלם, תנו איתות.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
מברוק! ושיהיה בהצלחה!
רק דבר אחד-לגבי המים ברדיאטור-אם זה מי ברז תוציא מהר.....וגם תרמוסטט, המלצה שלי....להחליף...ולא יזיק לבדוק גם את הצנרת מים...
המים לא גומרים רק את הרדיאטור אלא גם את המעברים במנוע עצמו...
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
זה המקום לומר תודה רבה שוב לרענן מהפורום ולארנון ממוסך אנדורו שעזרו בבדיקת הרכב לפני מספר חודשים.
לגבי הרדיאטור, אני כנראה אבצע רמונט למערכת במסגרת טיפול ראשון.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
תתחדש, שיהיה בהצלחה!
לגבי המים, אל תהייה חאפר.
שטיפה לכל המערכת, החלפת כל צינורות המים והתרמוסתת והחלפת מים לרדיאטור - לא פחות מזה... לא יילך לך הרדיאטור... אתה תטגן את המנוע וחבל.
לגבי הגבהה עם אוקלונים - מיותר לחלוטין.
צמיג - 235 לא יותר לפני חיזוקים ושות'... ותשמר את הג'נט המקורי הקל והצר.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
תודה אורי.
הגבהה עם אוקולונים מול קיט מלא זה כמה אלפים טובים. אחרת ה235 לא יכנס.
אגב 235 על גנט מקורי לא יגע לי בדפנות בפניות?
-
אין לי מושג ספיציפית לגבי הויטרה.. מהמר שלא יגע.
אבל תנסה לחשוב שוב לגבי אוקולונים,
נגיד ושמת הגבהה של 1", אתה צריך בולם ארוך יותר, אבל אז אתה צריך להנמיך באמפסטופים.
אולי מבחוץ זה נרא טוב בפועל:
הגבההת רק את השאסי הביצים נשארו נמוכות. והעלת מרכז כובד
הזוויות והבלאי של הפרונט עולות.
מהמהלך מתלה המצחיק מקדימה הפסדת עוד קצת סגירה.
הזווית של הדרייבשאפט האחורי כבר לא כמו במקור. מה שיוביל לבלאי או רעידות.
בעצם מבחינת התנהגות גם קיבלת ויטרה שהמתלים שלה כבר פחות נוחים מהסטנדרט. ואתה מכוון אותה לשטח יותר קשה ממה שהיא תוכננה לנסוע סטנדרט... מה הרווח?
בגלל נושא העלויות וגם בגלל שנראה שמצאת רכב טוב וחבל להרוס מקמצנות...
הדברים הראשונים שהייתי משפר ברוב רכבי השטח-
מיגוני צד - במיוחד ברכב ארוך.
פתרון לאוזני גרירה רציניות, 2קדימה 2 אחורה.
נעילה אחורית.
לד בר על הפגוש (זה לא יקר בימינו..)
גגון איכותי (בעבודה עצמית) ותיק גג איכותי - לפני מגירות ושות'.
לגבי מתלים... לא הייתי עושה בהתחלה שום דבר קיצוני, לא קיט יקר... בולמים רעננים.
אולי סט קפיצי הגבהה משומשים...
כן הייתי דוחף אחרי הטרנספר את המידת גלגל הסופית ומפנה את בית הגלגל שידע לקבל את הצמיג הכי גדול שמערכת הינע תדע לסחוג בנהיגה רגועה ושקולה.
אני מהמר על 31"..
בסוף התהליך אתה תהנה מהתנהגות צפוייה מתלים עם יותר מהלך שיכוך. בלאי נמוך יותר כתוצאה מזוויות לא נכונות. מרכז כובד נמוך יותר... צמיג יותר גדול עם כל המשמעויות של עבירות נוחות וכו..
אבל בפועל 2" הגבהה אמיתית מהנק הכי נמוכה ברכב.
סע בזהירות והשיפור הכבד יהיה כבר צריות מחוזקות... או שתחזיק כמה משומשות.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
אמיר תתחדש.
אוקולונים מיותר לחלוטין. תרצה אני אקשר אותך עם חבר לגבי קיט הגבהה בסיסי (קפיצים + בולמים אחורה), בדר"כ הוא מסוגל לתת מחיר מאוד אטרקטיבי.
בכללי לגבי קיט הגבהה אני הייתי דובק ב-2" ולא נכנס לקיט קלמיני, בתור אחד שיש לו כזה הוא לא ממש שווה את העלות.
נעילה אחורית חובה ולגבי טרנספר יש לך קיט של ויטרה שאמור לעשות עבודה מצויינת ולדעתי לא שווה להכנס לסרט של הסבה לטנספר סמוראי. על אוקולונים חבל על הכסף.
מיגוני סף חובה לדעתי כנל גם גחון.
זיווד לתא המטען, אתה מוזמן לבוא לראות איך זה מסודר אצלי, אני חושב שהגתי לפיתרון די נוח.
צמיג 235 הוא מצויין לויטרה ואני חושב שנכנס מצויין אחרי 2" עם הג'אנט המקורי.
הקיצר, בהצלחה
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
בהצלחה.
בתור אחד שהתנסה בקיט קלמיני 3" לוקח הרבה זמן וכסף עד שבאמת אפשר להיות מרוצים (בולמים דרק וקפיצים עוד יותר).
בקיצור בהצלחה ונראה שיהיה מעניין.
איתי
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
תתחדש.
למיטב זכרוני הרעוע, 235 עם 2״ הגבהה וגנט מקורי, הגלגל נגע בכנף במצב קיצון מסויים של ההגה - לא זוכר בדיוק איך ומה, אבל זה לא היה משהו היסטרי.
(עברו 11 שנים מאז, אז תסלח לי על חוסר הזכרון המדוייק...)
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
תודה לכולם.
צחי, 6.54 כבר יש על המדף במחסן עם קייס טרנספר שמחכה שיפתחו אותו. חסר רק המתאם שכרגע תקוע חודש בדואר ויאללה לעבודה. כנל ה1512. ההפחתה שהקיט הזה נותן טובה לי ולאופי הנהיגה שלי יותר מקיטים של ויטרה.
אני לא מתכוון לשים שום קלמיני להגבהה. ואני חושב שאני יודע מי החבר המדובר אבל תרגיש חופשי לשלוח שם בפרטי.
יותר מ2 אינצ לא יהיה במצב הנוכחי. מעל לזה זה רק במעבר לsas וכאמור זה יהיה שיפור קיצוני בהמשך. אולי אני אשקול דרופקיט לפוזה מאחורה אם יפלו לי חלקים לידיים.
הדעות חלוקות בין מידות הגלגל כמו תמיד... אולי ארכיב לנסיון ממישהו מידה כזו ומידה כזו ואבחן התנהגות. בכל מקרה 31 אי אפשר לשים על הגנט המקורי וזה כבר גורם מעכב לעומת היתרון בגודל שהוא נותן. את העומסים שזה מייצר על מערכת ההיגוי אני לוקח בחשבון בדמות חיזוקים של המוטות והזרוע
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
דעה אישית,
מניסיון של חבר עם ויטארה 16V - נוסע מצוין עם 31, ו4.24 בטרנספר. היחס העברה הסופי מאוד קרוב לסמוראי סטנדרטי עם 6.5.
בקשר להגבהה - כמה שאני מאמין בך שאתה באמת מספיק "משוגע" בשביל ללכת על הסבה לסרן חי מקדימה, אני לא חושב שזה יקרה.
לכן אני ממליץ לך להתחיל עם הגבהה 2" של קפיצים בולמים, שתמיד תוכל למכור אחרי זה בהפסד לא גדול מדיי. זה עולה פחות מ3000 שקל ונשמע לי שווה.
235 בויטארה לא דורש שום שינוי פרט ל2" הגבהה או חיתוך של הבתי גלגל.
אבל אם אתה לא הולך לטייל עם האוטו אז למה להרוס אותו עם טרנספר סמוראי וצמיגים גדולים? תשאיר צמיגי כביש סטנדרטיים
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
תתחדש, בהצלחה בפרויקט.
גם לדעתי חבל להתקין ספיסרים.
לגבי הצמיגים, 235 על ג'אנט של ג'ימני לא נוגע בכנף.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
אלדר אתה מדבר מנסיון לגבי הצמיגים? כי זה די משנה לי החלטות...
לגבי האוקולונים, מה ההבדל בין זה לבין קיט הרי בשני המקרים יש השפעה על כל הנספחים. רק שבקיט הכל חדש.
שגיא, אני רוצה לבצע סרן חי אבל אני צריך בשביל זה הזדמנות נדירה יחסית מבחינת חלקים, זה הכל(פספסתי אחת כזו לפני כמה חודשים).
זה לא פרויקט מסובך בכלל, במיוחד אם מסבים לעלים ולא משדרגים לספירלות. ועדיין משיגים יופי של תוצאה.
אני מניח שזה יהיה השלב שאחרי הנעילה הקדמית הנשלטת או השבירה של הסרן הקדמי. כי לעבור לסרן ברזל אני לא אעבור אלא אם אקבל אותו במתנה.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
עכשיו שמתי לב מה רשמת אלדר. מה ההבדל בין גנט ויטרה לגימני?
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
ג'אנט ג'ימני האו עם אופסט ביחס לויטארה/סמוראי. אם אתה רוצה חבר טוב שלי מוכר 4 כאלו במחיר נמוך....
אני לא יודע איזה חלקים אתה צריך בשביל ההסבה...אבל תגיד וננסה לעזור.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
שלח לי הפרטים בפרטי. תיארתי לעצמי שזו הסיבה.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
לא מבין מה ההתנגדות העזה לספייסרים - "חבל על הזמן" ועוד כל מיני "חבלים"...
אם המטרה, הראשונית, היא רק להקנות עוד מקום לצמיגים גדולים יותר, מה הבעייה עם זה?
פתרון זול ומהיר וקל, למטרה יעודית.
כל זמן שברור שלא משיגים תוספת מהלך (ולטפל גם בתושבת לבולם (הרלוונטי), אז גם לא מפסידים מהלך) והמטרה ברורה, אני הייתי אומר לך על זה.
כך גם תקבל מושג על גובה הרכב ואם בכלל מתאים לך להשקיע בסט הגבה יקר יותר..
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
בהחלט זו המטרה הראשונית ברנרד.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
יש לי סט ספייסרים 2" שירד מויטרה 97. אם מתאים לך, הוא שלך.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
GodsFather
עכשיו שמתי לב מה רשמת אלדר. מה ההבדל בין גנט ויטרה לגימני?
כמו ששגיא כתב.
בזמנו נסעתי עם הגבהה של 2" עם 235 והג'אנט המקורי לא נגע בכנפיים.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
יש הבדלים בגנטים.
ויטרה הכי מכנס את הגלגלים פנימה, אחכ גאנט של סמוראי סלילים, אחכ גנט של סמוראי עלים. וגנט של גימיני הכי מבליו החוצה. ההבדלים הם בין 5ממ ל15ממ לגנט.
אגב .. ככל שהגנט בולט החוצה יותר יותר סיכוי לנגיעות של הצמיג בכנף.
לגבי אוקלונים.
בכל מקרה עדיף קפיץ מעט קשיח יותר ובולם איכותי. מאשר הבוקסות האלה... שאתה בהחלט מפסיד מהלך כי אתה שם בולם ארוך יותר. למרות שמהלך הקפיץ זהה ואתה צריך להנמיך באמפסטופ כי הגוף של הבולם האורך יותר ...מן הסתם גדול יותר במצב סגור.
בהחלט מפסידים מהלך מתלה וגם פוגעים בהתנהגות של הרכב.
אין פה באמת יתרון על חיתוך כנפיים בדיוק להפך - איפה שבאמת חשוב, התנהגות, נוחות, ביצועים, אמינות יש רק הפסדים . מלבד שזה פלסטר... קל לשים וקל להוריד אין סיבה לשים אוקולון.
כמו שנאמר פה ל 235 יש מקום גם ככה.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
[
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
e-Pit@m
...
לגבי אוקלונים.
בכל מקרה עדיף קפיץ מעט קשיח יותר ובולם איכותי. מאשר הבוקסות האלה... שאתה בהחלט מפסיד מהלך כי אתה שם בולם ארוך יותר. למרות שמהלך הקפיץ זהה ואתה צריך להנמיך באמפסטופ כי הגוף של הבולם האורך יותר ...מן הסתם גדול יותר במצב סגור.
בהחלט מפסידים מהלך מתלה וגם פוגעים בהתנהגות של הרכב.
אין פה באמת יתרון על חיתוך כנפיים בדיוק להפך - איפה שבאמת חשוב, התנהגות, נוחות, ביצועים, אמינות יש רק הפסדים . מלבד שזה פלסטר... קל לשים וקל להוריד אין סיבה לשים אוקולון.
כמו שנאמר פה ל 235 יש מקום גם ככה.
וואללה, אורי.
הצלחת לבלבל אותי - סאחה.
"לשים ספייסר" מבחינתי זה גם להתאים את היתר - אתה שם ספייסר ומשנה בהתאם את חיבור הבולם וגם מתאים את הבאמפסטופ - כל הגישפט הזה אולי מוסיף לך 1/2 שעה עבודה, על "סתם לשים ספייסר וזהו".
איך זה פוגע במהלך (ואני לא משווה להחלפת זרועות A במתלים הקדמיים...) ולמה בנוחות (לעומת הגבהה "רגילה") ובכל יתר הדברים שציינת?
כמו שאמרת "קל לשים וקל להוריד..." אז למה לא (לנסות) בעצם?
בלי לפגוע, אבל נשמע לי יותר כמו סיסמא נבובה של "לא רציני לשים ספייסרים" מאשר טיעון רציני - כל זמן שאתה יודע מה אתה משיג, נראה לי שספיסרים (כמעט לכל סט-אפ של מתלים) הוא התחלה טובה ודרך טוב לקבלת מושג מה זה "מתלה" ומה אפשר וצריך לעשות איתו...
-
סבבה. נתחיל מההתחלה.
תסכים איתי על כך שעם הספייסר לא תקבל מהלך גדול יותר? הרי יש לנו את אותו קפיץ בדיוק.
תסכים איתי שכדי להחזיר את המהלך פתיחה לכמו שהיה לפני הספייסר תצטרך להתקין בולם ארוך יותר? הרי אנחנן ב2" יותר פתוחים עם הבולם במצב הסטטי שלו.
תסכים איתי שאם תסגור מהלך על הקפיץ ולא על הבאמפסטופ תהרוס את הקפיץ תוך זמן קצר? אז תצטרך להנמיך את הבאמפסטופ בדיוק ב"2.
לבולם ארוך יותר יש בדכ גם גוף ארוך יותר , לא תרצ לסגור מהלך על הבולם...
מה זה אומר שבמקרה הכי טוב קיבלת את אותו מהלך מתלה וזה רק בסרן האחורי שבו אגב הזוית של הפיניון כבר לא אידיאלית , זה גורם לבלאי של הצלבים. רעידות. פחות שמן שמגיע לפיניון... ואולי עוד דברים שאני לא מכיר.
לגבי המתלה הקידמי שזה אחד היתרונות העיקריים בויטרה שעושים אותה לנעימה ונוחה לנהיגה זה כבר ממש רע ואני אסביר.
בעצם אחרי כל השינויים שעשינו סנכ שינינו את המצב הסטטי שבו השלדה נמצאת מעל הקרקע כשהמשולשים והמוטות היגוי בזווית פחות טובה מהמקור ואף יותר חשוב המהלך סגירה (לא משהו במקור) והוא הקריטי לשמירה על נוחות נסיעה סבירה ויכולת לספיגת מהמורות... התקצר בעקבות ההנמכה של הבאמפסטופ.. ואת הפתיחה בכל מקרה לאמתשפר בלי משולשים אחרים.
אז שוב מה הטעם? למה להרוס משהו טוב שעובד סביר ולעשות אותו... יש שיגידו שהכל זניח... פחות מסביר כשהמטרה היא לנסוע בשטח.
אם זה היה לפוזה בכביש הייתי אומר יאללה לך על זה..
אגב לגבי הנוחות וההתנהגות של הרכב אני מקווה שזה ברור עכשיו, תוסיף לעניין שמרכז הכובד עלה גם בגלל מתלים ובתוספת הגלגלים.
האמינות יורדת כי אורך חיים ובלאי של רכיבים עולה.
עדיף לדעתי בלי הגבהה לדחוס פנימה גלגל 31" ולפנות כנפיים.
הכל יעבוד יותר טוב. יותר נוח משמעותית יותר עביר משמעותית משילוב של 2" ו235.
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
הו.
אז הסוף, אצלך, הוא למעשה העניין..."עדיף לדעתי בלי הגבהה"
עם זה אני בכלל לא מתכוון להתווכח, ולא בגלל שאני מסכים איתך.. פשוט זה ויכוח סופה-לנדרובר/אייפון-אנדרואיד/ליכוד-מערך... אה, כבר אין מערך... וגם ליכוד זה כבר לא כ"כ:rolleyes:
בקיצור, לא שייך לשירשור הזה - הבחור רוצה להגביה ולא דובר פה על חיתוכי ברזל למיניהם..
נחזור להתחלה..
בגדול, ומבלי להיכנס לפרטים הקטנים - אני לא מסכים איתך.
כפי ששמים ספייסר לקפיץ, שמים ספייסר לתושבת הבולם ולבאמפ-סטופ - כך אתה שומר בדיוק על אותו מהלך (שוב, במגבלות הפיזיקה) ואותה התנהגות (שוב, במגבלות הפיזיקה... ו-"2 זה לא קיצוני).
אני לא רואה הגיון, בקונפיגורציה הנוכחית (של ספייסר) להחליף את הבולם לארוך יותר (עם כל הסיבוך שהזכרת).
הספייסר נועד למטרה ספציפית. הגבהה לטובת גודל גלגל - לא שיפור מהלך ולא שום דבר אחר.
פשוט פיתרון מהיר לשיפור גודל הגלגל - וזה מה שהוא עושה יפה מאוד, בעלות זניחה, בפשטות התקנה(/הסרה) ו(לא פחות חשוב, פה בארה"ב) לקבלת פרופורציות יפות יותר של הרכב.
ס'ה-טו - זה הכל.
אמינות מכלולים, זויות שימון, זויות מתלים, בלאי צלבים, ציריות קידמיות...
כל מה שאתה אומר נכון מאוד, ברמת העיקרון.
די זניח ברמה הפרקטית.
ויכוח ישן נושן, כמו שהזכרתי, אם כדאי ומה המחיר של שינוי רכב מהקופיגורציה המקורית - ודרך אגב... גם לגודל הגלגל יש תגובת שרשרת (זניחה) ברמת מייסבי הגלגל, שחיקת רפידות הבלמים, האנרציה הגדולה יותר, צריכת דלק, הזזת האבנים בשבילים ושינוי מצב הרוח של מנהל הבנק...
אורי - בחייאת..פרופורציות.
כולה "2... חמישה סנטימטרים..
לא זה מה שיגרום להתהפכות, בגלל הגבהת מרכז הכובד... וגם הציריות הקדמיות לא ימותו יותר מידי מהר...
-
... כלמאחד והניסיון שלו. כשמרכז הכובד נמוך יותר יש יותר בטחון במצבי קיצון . תפרש את זה איך שאתה רוצה....
אני טוען שאם לא הרמת את הנק הכי נמוכה, לא הגבהת, במיוחד ברכבים הקטנים עם גלגלים שנופלים בתוך כל קוליס סביר.
עם 31" ללא הגבהה, לעומת 235 ו2" הגבהה. השאסי יהיה באותו גובה... אבל הביצה תהייה יותר גבוהה והרכב יהיה נוח ועביר יותר תמיד. זאת המשמעות האמיתית להגבהה .
ונגיד ואני מסכים עם כל מה שאמרת בנושא הספייסרים... מה לגבי תצורה של מתלה נפרד.
המשולש הוא מה שמגביל את המהלך מתלה . אז אם הנמכת את הבאמפסטופ ב5סמ... ולא הגדלת את הפתיחה ב5סמ אז הפסדת 5סמ של סגירה... לא יודע למה אתה אומר שזה זניח... זה פשוט המון מהלך סגירה להפסיד ברכב שגם ככה אין לו מהלך משהו...
-
חוץ מזה שנאמר פה מספר פעמים. ל235 לא צריך להגביה... אז מה התועלת של הספייסר אם הוא יותר פוגע בנוחות ובאורך חיים (גם אם לדעתך זה זניח) של רכיבים?
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
בוא רגע נאמר כזה דבר - 31 זה הכיוון. בין אם בהגבהה של 2 ובין אם רק בחיתוך. 235 תהיה פשרה פיננסית בלבד.
ננסה עם אוקולונים. נראה שטוב טוב. נראה שלא אז נחשוב אם לחתוך. כי אם חותכים אין דרך חזרה.
וכמובן שנשנה את שאר המכלולים הנחוצים.
אגב ברנרד 31 לרכב שנולד עם 27 זה שינוי
-
תגובה: אני רק אניח את זה פה... (הכותרת תיערך עם התפתחות הפרויקט)
הכל ברור והכל שאלה של שיקול - אני, כעיקרון, נגד חיתוכים ובדיוק מהסיבה שעלתה פה... אין חזרה.
ולעבור ל-31 מ-27 זה... שני אינץ' פחות או יותר...
ואם נכנס הגלגל, אין בכלל שאלה - אם לא צריך, ברור שלא מגביהים. אני לגמרי איתך פה.
ומתלים נפרדים - דיברתי על זה...
יש בעייה עם הגבהות ומתלים נפרדים (ובגלל זה אני לא אוהב אותם) והפשרות גדולות יותר... נכון ועצוב.
ועדיין - "2 זה לא המון וניתן לחיות עם זה... עד הטיפול האמיתי.
לצערי הרב, אני עם מתלים נפרדים בכל הפינות.
ועליתי מגלגל "31 ל-"35.
והגבהתי עם ספייסרים של "3.5 (יותר פשוט עם struts).
ו... הכל עדיין עובד..
"2 זה לא מה שישבור את הויטרה... בטח לא כמשהו זמני לבדיקת היתכנות...