דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
הי,
כמו בכותרת, הרכב עומד בחניה וכאשר יורד גשם דולפים לי מים לאיזור הרגליים של הנהג והנוסע
לא נראה לי שזה מפתחי האוורור.
יותר בכיוון של האטם מתחת לשמשה הקדמית (לא ההיקפי של השמשה).
מישהו נתקל בתופעה?
סיפור להגיע לאטם?
ד"א, מדובר ב110 פתוחhttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14...618f270116.jpg
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
כן ,
זה לא האטם של השימשה ,
אלא החיבור שנימצא מימין לפתח איורור התחתון בתמונה ששלחת ,
זה שמחבר בין החלק אלומניום העליון (בתוכו השימשה) והתחתון (עם פתחי האיורור)
הברגים שמחברים את החלק הזה - זה מקור הצרעת ,
צריך לפרק אותם , לאטום טוב (עדיף עם גומי) ולסגור.
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
על איזה ברגים אתה מדבר? איך מגיעים אליהם?
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
תסתכל בתמונה ששלחת ,
יש רק חלק אחד מימין לפתח האיורור , ניראה כמו ציר שמחבר בין החלק האלומניום העליון לתחתון.
הברגים שלו מוברגים מהצד הפנימי , חלקם מאחורי הדשבורד.
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
הברגים שמשחררים את השמשה הקדמית כדי שתרד על המכסה מנוע?
שחרור של שני אלו לא יספיק כדי להוריד את המסגרת קדימה.
האם אני צריך להוריד את השמשה קדימה על מנת להחליף את האטם הנל?
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
נקווה שאצלי יותר קל להגיע כיוון שמדובר בפתוח.
הבאסה זה שצריך לשחרר את הברזנט גג בשביל להוריד את השמשה קדימה.
יש לקנות את הגומי הזה מקורי? מישהו עם תוכנת המק"טים יכול לספק מק"ט בבקשה?
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
כמות התגובות הגזעניות-אנטיאנגלופיליות שהיו פעם שעברה שפרסמו כאן באתר את המסמך הזה גורמת לי לחכך את שתי ידי בציפיה.....;)
אבל ללא ספק מסמך חשוב.
אני בעזרתו הצלחתי להפוך את הדיפנדר ז"ל לאטום למים בכל מזג אוויר (דבר שישמע מובן מאליו למי שנוסע ברכב יפני למשל).
אגב,
מסתבר שגם בדיסקו td5 יש כנראה צורך במסמך כזה.
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
מממ...
עיינתי במסמך, יותר מדבר לרכב סגור פחות לפתוח. בכל אופן לא מוזכר שם האטם השחור שמונח מתחת למסגרת חלון ומעל לתריסי אוורור.
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
למיטב זיכרוני אתה צריך לפרק את הברגים מבפנים - לא צריק לפרק את השמשה או להוריד אותה.
גם לפרק את הברגים מבפנים זה מספיק בעיות ...
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ואז מה קורה בדיפנדר סגור? מסגרת השמשה ניתקת וניתן להחליף את האטם?
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
הנזילה היא לא מהאטם של השמשה , אלא מהאיזור של הברגים עצמם...
אתה יכול לראות את זה אם תשים מישהו שישפריץ מבחוץ עם צינור מים ,
ואתה תהיה בתוך הרכב עם פנס ותסתכל על איזור הברגים האלה.
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ז"א, אם אני מבין נכון, הנזילה היא מהציר עצמו ולא מהאטם השחור האופקי שנמצא בין שתי המסגרות?
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
כמות התגובות הגזעניות-אנטיאנגלופיליות שהיו פעם שעברה שפרסמו כאן באתר את המסמך הזה גורמת לי לחכך את שתי ידי בציפיה.....;)
אבל ללא ספק מסמך חשוב.
אני בעזרתו הצלחתי להפוך את הדיפנדר ז"ל לאטום למים בכל מזג אוויר (דבר שישמע מובן מאליו למי שנוסע ברכב יפני למשל).
אגב,
מסתבר שגם בדיסקו td5 יש כנראה צורך במסמך כזה.
דיסקו TD5 .....היכן?
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
gali
ז"א, אם אני מבין נכון, הנזילה היא מהציר עצמו ולא מהאטם השחור האופקי שנמצא בין שתי המסגרות?
תסתכל בעמוד 14
שם זו תושבת ללא ציר אבל הרעיון דומה
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amit1
דיסקו TD5 .....היכן?
דלת אחורית חלק עליון.
החלק התחתון של מסגרת השמשה הקדמית (אין גומיה, השמשה מודבקת). או לחילופין פתח יניקת האוויר הצח שמתחת לפנל פלסטיק שבתחתית השמשה.
אצלי היה בדלת האחורית ותוקן עם קנט גומי גנרי לחלוטין שהודבק על הדלת כנגד הגומי הקיים על גוף הרכב.
על נזילה מחלון קדמי קיבלתי אינפורמציה מאחד הגורואים שהופתע שמצאתי מים דווקא באזור הדלת האחורית, ולא מהשמשה הקדמית כמו שהוא רגיל מהרבה לקוחות אחרים שלו.
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
משעמם לכם הא? מי מנסה לאטום דליפת מים לדיפנדר 😮? זה כמו לנסות לאטום את הטיטניק אחרי שפגעה בקרחון...
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
יש הבדל שחף בין כניסת מים מסיבית שיכולה להיות מסוכנת בגלל חשמל לבין טפטוף מליד הדלת או סתם רטיבויות.
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ולא רק תקלות חשמל...
הרבה אנשים נוטים לשכוח שקיר האש עשוי ברזל ולא אלומיניום, והרבה יותר קל לשים סיליקון מאשר להתחיל לחתוך עם דיסק, לרתך, לשייף, למלא חומר פחחים ולצבוע, אחרי שגילית חור בין הרגליים...
(-;
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אמיר ב.א
למיטב זיכרוני אתה צריך לפרק את הברגים מבפנים - לא צריק לפרק את השמשה או להוריד אותה.
גם לפרק את הברגים מבפנים זה מספיק בעיות ...
אמיר שלום
אתה מתכוון לפריט 2.4 במדריך שצורף?לחזק את הברגים של הצירים ...50מ"מ מחומר DUM DUM מניח סוג של סיליקון?
ולגבי הגומייה האופקית שמתחת כל מסגרת השמשה הקדמית - האטם שברוחב כל השמשה? להחליף? שמשחררים את הברגים השמשה עולה טיפה להשחיל את האטם? ( כיצד משיגים כזה...עדיף ייעודי -מקורי או גנרי תואם רוחב ועובי)
וראיתי שהגומיה של פתח האוורור נדבקה לרפרפת יבשה וקרועה ומתמונות באינטרנט אני רואה שאמורה להישאר מודבקת על בסיס פתח האוורור...היכול להיות שגם משם יש בעיה? כיצד משיגים חדשה או ניתן למצוא גנרית של מזגניםוכיו"ב
וראיתי שיש פתח לא סתום (כנראה של ווישר אם האוטו היה הגה ימין)
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
כנראה שאמיר צודק אך לי יש נסיון דווקה עם הגומייה ההיקפית של השימשה הקדמית
אצלך גלי היא נראת מאד יבשה ומלאה חריצים שגם משם יש כניסה למים
אישית למדתי לקח - סוף סוף נשברה השימשה הקדמית והחלפתי אותה בחליפית במסגרת הביטוח החינמי
כמובן שהתקמצנתי על גומיה חדשה והורכבה הישנה.
עם הגשמים הראשונים הורטבו אצבעות רגליי בטיפטוף מטריד
הגעתי לבני ( זגגות האחים) ולאחר שהחליף את הגומיה הפסיק הטפטוף.
למדתי ממנו שבכל החלפת שימשה צריך להחליף גם את הגומיה. ברגע שהוצאה, מן הסתם יבשה, לא תהיה כבעבר.
לא יודע אם מתאים למקרה שלך אך סתם לידע כללי והפקת מוסר השכל :)
תגובה: דיפנדר-כניסת מים מתחת לשמשה הקדמית
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
יש ספר דומה לסופה?? :)