מה הטיפול המומלץ למנוע TD5 שהגיע בשעה טובה ל 200 אק"מ ?
הדיסקברי שלי אוטוטו מגיע לשם , הכוונה לטיפול מונע .
מה לנקות ? מה להחליף ?
תודה
Printable View
מה הטיפול המומלץ למנוע TD5 שהגיע בשעה טובה ל 200 אק"מ ?
הדיסקברי שלי אוטוטו מגיע לשם , הכוונה לטיפול מונע .
מה לנקות ? מה להחליף ?
תודה
יש טבלה המפרטת את הטיפולים הנדרשים ע"פ ציר הזמן/ ק"מ. לצערי לא ברשותי. צור קשר עם גב' בשם פייגה בחברת המזרח.
pic
גרשון , זה בדיוק מה שחיפשתי ,
אבל לפי מה שהצלחתי לקרוא בדף , הטיפולים המופיעים במסמך בשבילי הם היסטוריה כי הדיסקברי שלי עבר כבר 196 אק"מ ,
בשבוע הקרוב אני מתכוון להכנס למוסך , לבדיקה כללית ,
מה אתה הכי ממליץ שאבקש שייבדקו ,
תודה
אני בעד טיפול מונע ...
כנס לרמי/מוני/יענקלה/יורמי/.... ובקש שיבדקו את הרכב ביסודיות....הכי טוב.
מעבר לכך קבל מספר כיוונים אפשריים:
החלף צנרת מיים
החלף צנרת אויר
בדוק בית פילטר אויר
החלף רדיאטור
החלף/שפץ צנרת שמן גיר
החלף קופלונג גל הינע אחורי
בדוק צלבים בעיקר בדרישאפט הקדמי והחלף לצלבים עם פטמות גירוז כולל מיסב כדורי ברישאפט הקדמי
בדוק קולר שמן גיר
נקה אינטר קולר
בדוק בושינגים
בדוק בולגוינטים
בדוק מוטות הגה
בדוק שמן בצמת מנוע
בדוק נזילות שמן בטרנספר
בדוק חופשים בדפרנציאלים
בדוק בולמים
בדוק ווסת דלק
בדוק פולי מנוע
בדוק מיסב פאן
החלף מיסב פולי מזגן
החלף מותחן
אם אין ACE החלף מיסב בפולי דמי במקום ה ACE
החלף רצועה
בדוק צינורות שמן משאבת הגה לתיבת הגה
בדוק משאבת הגה כוח
.......
תודה על התשובה המפורטת ,
עכשיו יש לי סידור עבודה לכמה חודשים קדימה .
אני רק מקווה שהכל תקין אצלי .
עדכונים בהמשך ...
בקשת טיפול מונע...
בכל מקרה, לא להתקרב לחלקים בשקיות הכחולות.
קיבלתי , אני מבין ששקיות כחולות הן של חברה מסויימת ...
הוחלף וסת סולר בגלל נזילה קטנה .
עדיין יש טיפות בודדות .
מנסה למצוא מאיפה בדיוק יורדות כמה טיפות , אבל לא מצליח .
הטיפה מצטברת על הבורג למטה של אגן השמן (שמן מנוע ) וצונחת על הכביש .
ממשיך בבדיקות ...
בווסת סולר בדרכ מחליפים רק את הווסת עצמו ואת האטם. אין צורך להחליף את כל גוף הווסת.
מדוע לא להתקרב לשקיות הכחולות ? :rolleyes: :rolleyes:
כי בהרבה מקרים הן אלו שיצרו ללנדרובר את המוניטין המפוקפק.
במיוחד בכל מה שקשור לגומיות ו/או אטמים.
אל תקנה חלקים בשקיות הכחולות. הזול יוצא יקר, יקר מאוד!!!
לא נוזל אל תחליף. רק להיות מודע ולשים לב.
עמית
חלק מהאנשים שהמלצת לו בחום רב מרכיבים חלפים משקיות כחולות.
נ.ב עמית. מכירים את סיפור השקיות הכחולות שלך.
אולי תספר לנו אותו . אבל שיהיה נאמן למקור. בבקשה .
עזוב את נסיוני, קטונתי...נבור באתרים בחו"ל ותבין לבד....
עמית - אני לא מכיר את הסיפור - ספר ....
אין סיפור ....רק היסטוריה של נסיון גרוע מאוד עם מספר חלקים שכשלו, גרמו נזק עקיף והביאו אותי לתובנה שמקבלת חיזוקים גם במקומות אחרים בעולם.
לאור נסיון זה אני מתקין בדיסקו רק חלקים מקוריים של LR או OEM של יצרן מזוהה שאותו אני מכיר.
GP1 אתה מוזמן לפנות בה"פ כדי לקבל פרטים נוספים על "הסיפור". :)
[QUOTE=gp1;624599]עמית
חלק מהאנשים שהמלצת לו בחום רב מרכיבים חלפים משקיות כחולות.
GP1 שמעת על גמישות הביקוש ביחס למחיר.....
טיפול 10000 קמ לדיפנדר TDI שמן קסטרול 15W40+מסנן שמן ואוויר מקוריים ומסנן סולר OEM
לקפוץ למים ולעשות לבד?
שאר בדיקות היקפיות...חופשים וכיו"ב במוסך
היוטיוב אמין...
https://www.youtube.com/watch?v=M21aWkfIXjk
ברור, רק לבד.
עמית
1. אין לי קשר ליבואן מלבד שאני רוכש חלפים אצלו ויש אחריות לחלפים כמו אצל האחרים .
2. משום מה היבואן המרכזי מרכיב גם חלפים חלופיים ברכבים שעוברים טיפול או תיקון אצלו וכנ"ל גם במוסכים המורשים . (לקחתי מהם היסטוריית טיפולים של רכב ווצויין בו שהורכבו חלפים חלופיים) מה גם שטיפלתי במוסכים מורשים (לדוגמא : לפני כחודש ) מספר פעמים וראיתי ושאלתי.
3. היבואן הרשמי והמרכזי ניסה עד לא מזמן לקבל את הזכיון לייבוא השקיות הכחולות ולא הצליח. איך תסביר את הנסיון הזה ?
4. באירוע שלך בחנות יבואן השקיות הכחולות היו נוכחים קונים נוספים שאתה לא מכיר. וכמה מהם סיפרו בהזדמנויות שונות על האירוע. משום מה הם נשמעים אמינים וגם מספרים סיפור זהה. הטרדות טלפוניות נשמע מוכר ?
תמשיך בדרכך .... אבל , אתה נשמע פתט . אפילו את רפי גר - האגדי הצלחת להתיש.
אני במקום בעלי האתר (ולתשומת ליבם) הייתי בודק עם בעל העסק. מפני אתה מלכלך באופן שיטתי ולא מצביע על משהו נקודתי ,או על אירוע ספציפי. שקרה לך.
ואפילו חוסם אותך.
*אין לי דבר עם העסק הנ"ל מלבד היותי לקוח. כמו היותי לקוח אצל המתחרה .
Gp1, לטעמי חצית את גבולות חופש הביטוי במרשתת ולכן יש לך 2 אופציות או להתנצל בפורום בכתב או שתעביר אלי את פרטיך כדי שאתבע אותך על הוצאת לשון הרע.
לעניננו, עד כמה שאני מבין, גיפולוג הוא פורום מקצועי וככזה מתנהל בו שיח מקצועי ולא רכילותי.
נסיוני המצטבר עם המוצרים בכחול הוא כדלהלן:
צינור טורבו שהתפוצץ כשבועיים לאחר התקנתו (אי שם על כביש 6)
צינור קולר גיר שכשל זמן קצר לאחר התקנתו (באמצע קיבינימט....)
דיפרנציאל שהותקן ע"י יענקל'ה ונמצא תקול מיד לאחר ההתקנה.
גם אם ברשותך מעט ידע טכני אתה מסוגל לכמת את הנזק הישיר והעקיף שנגרם לי כתוצאה מחלקים אלו.
לסיום, אם הנושא באמת מטריד אותך ואתה מעוניין לקבל פרטים נוספים אשמח להפגש על כוס קפה אז גם תקבל מידע מעניין נוסף מגובה בצילומים.
בכוונה, התיחסותי לא נגעה לסיטונאי חלקי חילוף זה או אחר משום שנתון זה לא רלבנטי בסוגיית איכות החלקים.
נ.ב
בנוגע למיודענו רפי גר שאתו אני מפרלטט בהלצה כבר שנים באתר הצהוב על ה IFS הרכרוכי של LC ונזילות של LR , תקופה ארוכה לא שמעתי את קולו ואני מקווה שהכל תקין....
חברים. כפי שכתב עמית אין כאן מקום לרכילות. גם הדרישה לספק פרטים ספציפיים לא במקומה אם עמית לא מעוניין בכך כי אז נהיה אנחנו בבעיית לשון הרע פוטנציאלית. אני לכן מבין את עמית אם הוא לא רוצה לפתוח חזית בדיון הזה.
מצד שני,
האמירה הכללית של העדפת חלפים מקוריים, אכן ראוי שתבוסס על עובדות כיוון שיש מותג חלפים תחליפים אחד דומיננטי בשוק ולא מדובר בשוק של ערב רב של חלקים באיכות מפוקפקת.
יחד עם זה האמירה הכללית הזו היא בבחינת ״הליכה על בטוח״ לצי שלא בקיא בנבכי החלקים התחליפים ולא רוצה לעשות דוקטורט על כל חלק וחלק.
בקיצור.... עזבו את הרכילות. מי שהבין הבין ומי שלא לא.
אסף.
כן. יש דבר כזה. מפריד דלק מים מאחורי גלגל אחורי שמאלי. אני מציע שתוריד את הספר מספריית ההורדות באתר.
בכל מקרה שים לב שמן הסתם יש הבדלים בין הtgv למנוע הסטנדרטי מבחינת טיפולים.
אסף.