ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...A4%D7%99%D7%9D
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...A4%D7%99%D7%9D
שלושת הרנגלרים באמת מאתגרים בנסיון להחליט מי יותר מגניב..... אבל עדיין הקונספט מלפני 3-4 שנים של הFC מוביל.
הצ'יף ממתק אמיתי. רטרו במיטבו.
אבל הסטאף-קאר ממש עושה לי את זה. הוא מחווה לא רק לוויליס MB אלא גם לדודג' WC56 סטאף-קאר ההיסטורי והוא מביא לי כל מיני רעיונות משוגעים....
התבלבלתי עם הדגם מבוסס וגוניר..
(בטאפטוק הקישור לא נפתח)
אגב,
הג׳יפ שירות המדוגם, נראה כמו שיבוט/יישום הקונספט של רכב השירות של discount tire
http://www.fourwheeler.com/news/1410.../photo-06.html
+1
ולמי ששכח
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...fd0c988cd9.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
הציף הזה לא יאמן. לעזזל.
Sent from my XJ
בשביל כזה הייתי תורם כלייה
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
סתם כדי שלחלום יהיה גוון מציאותי... מי שהוא יודע אם אחד מכל רכבי הקונספט לדורותיהם אכן הגיע לפס הייצור?
אני רק עם האפריקה....
אנלימיטד התחיל בתור קונספט כזה....
יאללה אפריקה.
אסף.
גם ברוט.
לא יכול להסביר איך, אבל יש FC אחד בארץ, ואם לא ראיתי במו עיני, לא האמנתי.
FC = Forward Control כלומר תא נהג מעל לגלגלים הקדמיים. זה דגם ישן, מסוף שנות ה-50, תחילת שנות ה-60.
יש FC150 עם מנוע 4 צילינדרים בטור, ו-FC170 עם מנוע 6 צילינדרים בטור. אם ראית FC בישראל, כנראה ראית אחד מאלה.
יש 170 אחד שאני יודע עליו ונמצא באיזור חוף הכרמל כמדומני, בדיגום כבאית, משוחזר לפרטי פרטים, נוסע כמו גדול.
דגם הקונספט המדובר שכולם מתלהבים ממנו שהוצג באיסטר ג'יפ ספארי לפני שנתיים או שלוש נקרא Mighty FC, הוא מחווה ל-FC הקלאסי ומדובר בדגם קונספט בלבד, אחד ויחיד בעולם, שלא הגיע לייצור. מין הסתם הוא לא נמצא בישראל.
דגם מוארך כמו האפריקה, מתבקש לדעתי שיגיע לייצור.
תארוז לי את הג'יפפנדר, אה... את האפריקה בבקשה.
גם בפורומים בחו״ל האפריקה מקבל תגובות נלהבות. מקווה שמישהו שם בקרייזלר עוקב אחר תגובות הקהל לדגמי הקונספט ואולי אולי איך שהוא דגם כזה יגיע לייצור.
אבל לדעתי הסיכויים לכך מאאאאאד קלושים. עד כמה שאני מבין השוק העיקרי של הרנגלר שהוא ארה״ב מתייחס אל הרנגלר כאל רכב פאן לשעשועי 4x4 ולא כאל רכב מסעות.
בכלל הקונספט של רכב מסעות פחות נפוץ ומקובל בארה״ב לעומת נניח אירופה או אוסטרליה...
אתרים כמו expedition portal שמוקדשים לתרבות המסעות יכולים להראות לנו שגם שם הסגמנט הזה מאוד מאוד מפותח.
מה עוד, שלא נשכח, גם אירופה היא שוק חשוב בשביל חברה אירופית גדולה כמו פיאט.. אהם.. ג׳יפ.
(אם פיספסת, שלמה, את החדשות מ2009, קרייזלר כמו ג׳יפ הם סהכ שני מותגים של פיאט)
אסף.
הפוך,גוטה, הפוך.
תקרא מה אסף כתב.
תיכנס לאתר שהוא הזכיר.
יש מגמה חזקה לכיוון של רכבי טיולים למה שנקרא overland, והם מתייחסים לרנגלר הארוך כאל תחליף לדיפנדר וסידרה 70 שלא מגיעים ולא יגיעו לארהב.
יש שם שוק מטורף של ציוד מסעות שמוצאם לרכבים האלו.
יש שם מאמר מערכת יפה על הרנגלר הארוך כממשיך דרכו של הדיפנדר כרכב מסעות.
זה מדהים, נראה בול כמו מה שחסר לסופה ארוכה- קצת מקום, שתי דלתות נוספות, דנה 44, קפיצי סליל ומנוע חסכוני.
הלוואי עלי...
הייתי ההפך קצת משנמך את הגירסה האפרקאית ומוריד לה קצת ( הרבה ) מהמחשוב - בלי בקרת אחיזה, בקרת שיוט, בקרת ירידה במדרון, בקרת הרמת גלגל ,בקרת...
פשוט כמו סופה ( כי פשוט כמו סיקס זה מוגזם ) רק עם 4 דלתות וצעיר ב 20 שנה .
דורון, ייתכן ואני טועה בהתרשמות שלי.
הייתי שנה שעברה באיסטר ג׳יפ ספארי במואב. למיטב זכרוני ראיתי בקושי אחד או שני רכבים שצויידו ודוגמו כרכבי מסעות וזאת מבין אלפיי הרנגלרים שהיו שם.
התרבות הכללית היא שזהו רכב פאן... את ה״מסע״ עושים במוטורהום מדוגם ומצוייד שאליו מחובר מאחור בניגרר רנגלר קצר ומופרע לשעשועי השטח באתר היעד.
אולי יש מגמה וכיוון כז אבל הלך הרוח הכללי שם הוא כפי שכתבתי ושונה מהלך הרוח והגישה לרכבי מסע באירופה או באוסטרליה.
אל תשכח שבאופן טבעי הרנגלר מלכתחילה לא תוכנן כרכב מסע- גג פריק, מרווח הטענה מצומצם וכו׳ - לא סתם הוא תוכנן כך- אלא זה מה השוק מבקש ...
אולי היושבים בניכר דרך קבע יאירו את עינינו יותר בשאלה הבאמת מעניינת עד כמה תרבות רכבי מסע 4x4 נפוצים בארה״ב
האפריקה עושה לי את זה. אם מגיע לייצור אני נוטש את הממלכה...
שלמה,
תכנס לאתר שאסף ציין, תראה כמה זה נפוץ ומתרחב בארה״ב.