מי מכיר חומר כזה?
כן, רעיון לנסיון תיקון סדק מזערי במיכל דלק מפח, שדולף שוב לאחר תיקון קונבנציונאלי בריתוך.
(רגע לפני חיפוש מייגע של מיכל חלופי...)
קיים כזה חומר? תובנות שלכם לרעיון?
Printable View
מי מכיר חומר כזה?
כן, רעיון לנסיון תיקון סדק מזערי במיכל דלק מפח, שדולף שוב לאחר תיקון קונבנציונאלי בריתוך.
(רגע לפני חיפוש מייגע של מיכל חלופי...)
קיים כזה חומר? תובנות שלכם לרעיון?
הקישור לא עולה אצלי
את ההדבקה תעשה כשהמיכל ריק לחלוטין לאחר ששטפת את סביבת הסדק משאריות דלק ובוצה שבדרך כלל מתאספת בנקודה. עדיפות לפרק את המיכל ולעבוד עם כוח הכבידה ולא נגדו.
מי תיקן את המיכל בריתוך? האם עצרו את הסדק מלהתרחב? תיקנו עם טלאי או שסתם ריתכו את האיזור?
אני תיקנתי לפני כמה חודשים מיכל של פאגרו בעלות של 400 שקל אצל מכון רדיאטורים אחרי שניסיתי מספר פעמים להדביק וללא הצלחה. בינתיים מחזיק.
ועוד משהו (אני לא מצליח לערוך בנייד) ההדבקה היא זמנית, בין אם בזמן חירום בטיול או רק בשביל להרוויח זמן עד למציאת מיכל תחליפי. לא הייתי יוצא ללב מדבר עם מיכל שתוקן בהדבקה, אתה לא יודע מתי הדבק יקרוס. אצלי הנזילה הקטנה (טיפה כל 3 שניות) הפכה לזרם דק סתם ככה בזמן שהרכב עמד במוסך והמתין לטיפול אחר לגמרי. אני יודע שיקמו פה חברים ויספרו שלהם האיפוקסי מחזיק כבר עשור אבל בכל זאת...
זה המוצר שג׳ו המליץ עליו
קובץ מצורף 97799
במהלך טיול, הדבקנו סדק קטן במיכל של סמוראי עם פרופוקסי.
זמני שהחזיק הרבה מאד זמן.
אני לא יודע להגיד לגבי אופן התיקון שנעשה. לדעתי הלחמה עם חומר מילוי כזה או אחר (נחושת/כסף?)
פרופוקסי כבר נוסה כמה פעמים, החזיק יפה עד שהנזילה חזרה. הו לא עומד בוויברציות שעוברות בפח ומשתחרר.
בגלל זה אני מחפש חומר גמיש, משהו בטקסטורה של גומי שנצמד למתכת ועמיד בדלק.
אם החומר איכותי אני לא רואה סיבה שזה לא יחזיק. (אבל יתקנו אותי המומחים אם אני טועה).
מעבר לחומר של ג'ו, מצאתי גם את זה ואנסה לברר עליו היום.
http://www.layogev.co.il/Download/3M..._Sealant_2.pdf
http://able123.com/index.php?main_pa...ea0d669259707d
ג'ו, אתה יודע להגיד עם המוצר בקישור שלך הוא גמיש או קשיח?
אם יש למישהו נסיון עפ סוגי החומרים האלו אשמח לשמוע דעות.
תנסה את הסיליקון השחור של ויקטור ריינס
גמיש ועמיד לדלק.
PPG PRC-DeSoto PR-1750 Class B Dark Gray Fuel Tank Sealant
עם זה אוטמים מיכלי דלק גם במטוסים...
זה באמת עושה עבודה ויעמוד בכל מה שתצליח להתעלל בו.
יש איפה להשיג את זה בארץ במחירים שפויים?
לגבי המוצר של 3M בליוגב טוענים שהם לא מביאים את החומר והוא גם לא מתאים לשימוש המדובר (מיועד להצמדה של משטחים אחד לשני).
- - - Updated - - -
מחיפוש על המוצר נראה לי שראיתי אותו אצל מכונאי שאני מאוד מעריך. לדבריו זה מיועד לאטימה של קארטרים ולא יעשה את העבודה.
אני מתמודד כרגע עם אתגר דומה.
נזילה מזערית. פרקתי את המיגון ובקושי רב זיהיתי את מקום הנזילה - סדק כמעט מקרוסקופי שנוצר כתוצאה מדפורמציה במיכל, וזאת למרות המיגון הבריא שאמור להגן עליו.
כעזרה ראשונה שמתי את מסטיק האפוקסי ועליו שכבה נדיבה של RTV המשמש כתחליף לאטם.
בנתיים הרכב עשה לא מעט ק"מ וטיולים לא מבוטלים.
במקביל השגתי מיכל מפרוק ובאחת ההזדמנויות שהמיכל יתרוקן אחליף אותו.
על הדרך למדתי שמיכל דלק הוא מערכת לא פשוטה, הכולל גם נשמי אוויר עם שסתומים אל חוזרים, אמבטיה לשכוך תנודות למדידים, מחזירי אוויר ועוד כהנה וכהנה.
לדעתי אם מדובר בסדק זעיר ניתן אולי לשקול לקדוח ולאטום אותו עם בורג קודח.
כנראה שאציע את המיכל הישן למכירה....
סוחב איתי קיט כזה- http://www.permatex.com/products-2/p...air-kit-detail
אמור לעשות את העבודה
נקנה בחולון לפני כמה שניםhttp://www.permatex.com/products-2/p...air-kit-detail
מנסיון עם מיכל דלק שנסדק בשטח. תמרים. לועסים ואת העיסה הלעוסה מדביקים. עמיד בדלק וקצת גמיש.
אבל עדיף להחליף מיכל.
אסף.
מה לגבי חרובים? או בננות? :p
מיכל חדש זו בהחלט אופציה מועדפת. אבל לצערי, החלף הזה בסמוראי לא ממש קיים בהמוניו בשוק בארץ, ואם יש זה בעלויות גבוהות עבור מוצר משומש שלא ברור מה מצבו.
לגבי אופציית מחול- יש.
א. לא ברור האיכות. (בתקווה שאכן מה שיוזמן יתאים)
ב. אני מאוד חושש מלהביא מוצרים כאלו מחו"ל במשלוחה.
מישהו יודע אם זה עשוי להתקע בארץ בהנחה שאני משתמש בחברות שילוח כמו USHOPS או BUY2USA?
ומה עם תיקון בריתוך? מורידים, ממלאים מים, משחיזים, מרתכים, צבע יסוד ויאללה לעבודה.
אסף.
הנזילה הקודמת תוקנה בריתוך/הלחמה אצל איש מקצוע רציני.
כרגע נוזל שוב (או מאותו מקום או מסדק חדש באחד הכיפופים האחרים במיכל...).
הבעיה הנוספת עם ריתוך היא שהוא מוריד את הציפוי המעולה שיש למיכל מבפנים ועם הזמן מתפתחת כורוזיה בפנים.
כשהורדתי את המיכל בתיקון הקודם מבפנים הוא היה מבריק ונראה חדש לגמרי!
כרגע עוד לא פירקתי את המיגון כדי לבחון אם הנזילה היא מהתיקון או ממקום חדש.
ממש לא צריך בבטן זו השריה מספיקה .
אין לי באמת חוץ ממה שדיברנו , החוק כובל כול בעל מקצוע מיצור מיכל / תיקון חומרים לפי התאור שלך והכיוון שנתתי לך לא מוכרים לי בקיצור לא פשוט .
עידו
ממליץ מנסיון על PR-1750 B 1/2 (זמן ישום חצי שעה) הבעיה זה אך אתה מערבב את שני החומרים בשפורפרת כך שהחומרים ישפיעו טוב (אחרת זה לא מתקשה מספיק) בתעשיה יש מקסר מיוחד עבור זה
נראה חומר נופל בדיוק בהגדרה , איזה ניסיון יש לך עם החומר ?
עידו
לי?
עובד עם זה ביום יום
אין על האתר הזה!!
איפה קונים?
האם יש מוצר שמתאים למשתמש פרטי (כמות קטנה וכד')?
לא הצלחתי למצוא אם מיועד להדבקה ואטימה בין משטחים או לתיקון סדקים (או גם וגם?)?
תקן אותי אם אני טועה, אבל המוצר מיועד במקור לתחום התעופה? אם כן, לצרכים שלנו אני מניח שזה ממש בסדר...
כן
המוצר מיועד לתעופה עבור ייצור והרכבה של מיכל דלק והאטימה בין החלקים (גם עבור תאי דיחוס)
וכן זה באה גם בכמיות קטנות . ביום ראשון אני יברר ממי אפשר לקנות
לגבי סדקים.
אפשר לאטום סדקים. צריך לנקות את השטח טוב עדיף גם ליבש ולמרוח לא רק על הסדק אלה גם מסביב עדיך גם מבפנים
בחומרים מקצועיים האפליקציה מאוד ברורה וקפדנית , עם מה מנקים? עם מה מיובשים ? יש צורך בליטוש האיזור ליצור הדהזיה טובה יותר ? מן הסתם אפשר וצריך לקרא את האורות של המוצר אבל אין חכם מבעל ניסיון .
עידו
שלום היה קשה בבוקר לפרט (הילדים)
אם מה לנקות?
אציטון. אלכוהל (לא לשתיה ) או MAK או DS108
אני לא אוהב את mak הוא קצת שמנוני
עדיף שהמיכל יהיה ריק ומאוורר לפחות 24 שעות
במידה וזה בשטח אז להרים את הרכב כך שהסדק לא יהיה רטוב
.דגש השטח צריך להיות נקי טוב וקצת מחוספס (אפשר עם סקוצ')
ממולץ ליבש כולל את הסדק עם לחץ אוויר
את החומר יש לערבב טוב (בתעשיה יש "מקסר") בבית אפשר להוריד את הראש של הקפסולה ולערבב עם מוט ומקדחה (כמו שמערבבים גלון צבע)
מורחים היטב את איזור הסדק ומסביב.
עדיף למרוח חומר מספר סמ מסביב (אם אפשר לעשות את אותו תהליך מפנים)
בתנאי בית / מוסך ממולץ להכין פלטה אלומיניום לאחר ריקוע ומעוצב ולהדביק ביחד ללחוץ ולוודא שיוצא קצת עודפים מסביב כך מוודאים שיש הדבקה מלאה. את המריחה אני מורח עם שפכטל בשני החלקים ולהיות נדיב עם החומר ולוודא מריחה מלאה כמו שמורחים חומוס /שוקולד על סנוויץ כי גם קח את החומר זורקים אחרי השימוש
עד כה השיטה הרגילה והסטנדרטית
היום יש אפשרות להדביק גם עם בדים מיוחדים ודבק לא מכיר מספיק טוב את השיטה והחומרים (כולומר סוגי חומרים והמלצות)
מקווה שקצת יותר מובן ומפורט
אפשר לעשות חיפוש בגוגל PR 1750 B1/2
נ.ב
המספרים זה זמן יבוש מינימלי יש 1/2 או 4 או 6 או 8 שעות ומסמן את רמת הצמיגות של החומר. זמן יבוש ומוכנות להמשך עבודה בדרך כלל זה כפול מהרשום
תודה .
עידו