עד היום הייתי עם חוט של מגבר נראה לי 4 ממ והוא פשוט נמס כל פעם בנקודה ספציפית .
איפה אפשר לקנות חוטים עבים לרכב ולא בגליל שלם ?
Printable View
עד היום הייתי עם חוט של מגבר נראה לי 4 ממ והוא פשוט נמס כל פעם בנקודה ספציפית .
איפה אפשר לקנות חוטים עבים לרכב ולא בגליל שלם ?
צריכת זרם של מאוורר לרדיאטור היא בדרך כלל בין 15-20 אמפר
(הכי טוב פשוט לבדוק מה כתוב עליו)
מצורפת טבלה של סוגי החוטים המומלצים לפי זרם ומרחק.
http://i233.photobucket.com/albums/e...tCableSize.jpg
תודה ואיפה קונים חוטים כאלו עבים של 8 ממ?
ארכה וחשמל ישיר למחירים זולים
או
מתקין מערכות הסטריאו הקרוב לביתך למחירים קצת פחות זולים
ממ"ר ולא מ"מ
רח הר ציון תל אביב
מציע לבדוק בעוד טבלאות.
הטבלה הזו מוזרה, שלא לומר הזויה. אותו חתך מומלץ ל1.5 אמפר ול15 אמפר...
צריך לבדוק טוב יותר בטבלאות נוספות, אבל בכל מקרה, לענ"ד, שמונה ממ"ר למאוורר מנוע זה מאוד מאוד חריג.
יש לך חמישה מטר חיווט בדרך למאוורר? איך הגעת לשמונה ממ"ר?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
חנן יש 2 וונטות ורק המהירות הגבוהה מחוברת ככה שיש בערך צריכה די גבוהה למשך 20 שניות וזה נכבה ביום רגיל ובשטח קצת יותר ארוך
חשמל ישיר מחזיקים חוטים לרכב? אין לי בעיה להכניס חוט של בניין השאלה אם הוא עמיד בחום של תא מנוע
ההבדל ביניהם יהיה כנראה הגמישות השאלה החום שהבידוד עומד בו
8 ממר זה דק מדי?
לא יודע.
איזה חוט יוצא מה מאוורר כרגע?
כמה אמר המאוורר במהירות הגבוהה?
צריך לפחות אחד מהנתונים האלו בשביל להקיש איזה חוט נדרש
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
8 ממ זה עבה מאוד...
לא חושב שתצליח לשרוף אותו...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אצלי יש 6 ממ של חשמל בניין, כי זה החוטים היחידים שניתן לקנות לפי מטר ולא בגליל.
אתם מדברים על חוטים בחתך מפלצתי. אם חוט של 4 ממ"ר נשרף, אז מדובר בתקלה חשמלית כלשהי שגורמת לזה.
באיי800, עם מנוע גיבור של כ180 כוח סוס, יש מאוורר ענק למצנן שהחוטים אליו הם בחתך של שני ממ"ר.
http://imageshack.com/a/img910/5382/zPPbiS.jpg
מוליך באורך עד 3 מטר לזרם עד 25 אמפר 16 גאוג' שהם 1.31 ממר
לזרם עד 40 אמפר 14 גאוג' שהם 2.08 ממר
יש לי הרגשה שמישהו מודד את עובי החוטים עם הבידוד.... 4מ"מ זה חוט עבה.
8מ"מ זה כבר כבל רתכת או התנעה לרכב בריא.
למען הסדר הטוב, תוציאו מהדיון את המונח מ"מ. מוליכים נמדדים בשטח החתך שלהם ולכן מדברים כאן על ממ"ר.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
קניתי כבל רציני של בניין לא יודע מה העובי אבל כנראה מוגזם מדי אבל לא מפריע לי כי הוא גמיש
המוכר אמר שזה כבל 35 (ממ או ממר אין לי מושג) בכל אופן הכל טוב ויפה כבל עבה מה עושים עם נעל הכבל ?
פשוט,
דבר ראשון מוצאים מדף פנוי במקום נגיש ליד החניה של הרכב
דבר שני מניחים את הכבל הגדול והלא מתאים שקנית שם על המדף
דבר שלישי נוסעים לחנות שמוכרת כבלים שכן מתאימים לאפליקציה שאתה צריך ורוכשים כבל מתאים
שמע רוב אתה פשוט תותח לא יודע איך לא חשבתי על זה קודם
ממש תודה רבה גבר שיחקת אותה
ברוך, עזוב את הציניות. הוא צודק. אני לא מכיר את החיבורים אצלך, אבל רוב הסיכויים שהם דקים ולא יעמדו מכנית בחיבור לכבל 35 ממ"ר מפלצתי.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
אכן את הכבל כנראה אשמור לכננת ולחיבורי מינוסים , אבל גם בחיבור עם כבל של 4-8 ממ"ר
צריך נעלי כבל רצינים , עד כמה משמעותי לעשות "קיצוץ" לכבל בחיבור לנעל כבל ?
קראתי קצת שבמערכות סטריאו רציניות אפשרי לעשות את הקיצוץ ושזה לא מזיק כי זה קרוב לצרכן
מה זה קיצוץ?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
לוותר על חלק מהחוט קרוב לנעל כבל
טוב. אני עדיין לא מבין את זה בהקשר של הרכב שלך.
אולי תצלם את הנקודות שאליהן אתה רוצה להתחבר?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
הוא מתכוון שעובי המוליך גדול מקוטר פתח נעל הכבל ועל כן הוא שוקל להוריד/לחתוך מספר "שערות" מהקצה.
בהספקים נמוכים 2-3 אמפר - כשאני גם ככה משתמש בקוטר כבל גדול מהנדרש ואני מייצר דגם הנדסי לעיתים אני חוטא בזה...
הונטות של מונדאו צורכות 40 אמפר כזוג ובמהירות הגבוהה, ישנו פיק רגעי גבוה יותר בזמן תחילת הסיבוב. אצלי כבלים 4 ממ עושים עבודה טובה.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
בכתבה שלי תמצא טבלה חתך חוט/זרם (בדיבות אסף קציר) http://www.jeepolog.com/forums/conte...90%D7%A8%D7%94
אני רכשתי כבלים לפי מטר באלק' הר ציון בת"א, יש מבחר צבעים.