צריך להחליף נוזל קירור- איזה הכי טוב לפראדו 2001?
הבנתי שצריך אדום ושזה תרכיז שצריך לדלל אותו, דילול עם מי ברז לא נשמע לי הכי בריא...
מה הכי טוב?
Printable View
צריך להחליף נוזל קירור- איזה הכי טוב לפראדו 2001?
הבנתי שצריך אדום ושזה תרכיז שצריך לדלל אותו, דילול עם מי ברז לא נשמע לי הכי בריא...
מה הכי טוב?
הכי טוב נוזל קירור מקורי של טויוטה.
ניתן לרכוש בכל סוכנות טויוטה.
מוכן לשימוש
היצרן ממליץ על תקינה g 12, אתה יכול להשתמש גם בפרסטון אדום 50/50
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
ולגבי מהילה,
יש היום בשוק הרבה מוצרים שבאים מוכנים ללא צורך במהילה (למשל הפרסטון שצוין).
בדיסקו אני שם zerex אדום.
לא למהול יותר מ 50/50!! אצלי בגלל שאני גר באילת אני לא מוהל בכלל (דיסקו דיזל, אקונוליין בנזין,כן בנזין).
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
אין מקורי!! אין דבר כזה!! היבואן מדביק מדבקות על מוצר לפי מפרט יצרן.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
טועה בגדול.
יש חביות עם הרישום של חלפי טויוטה עליהן, וגלונים כנ״ל.
יכול להיות שנתקלת במוסך שהדביק, אבל יש בהחלט מוצר מקורי.
אחינו אני לא יודע מי עובד עליך ואיך, בארץ יש שלושה יצרני נוזל קירור. אתינלגליקול מיבוא מחו"ל ועולה כ 2 € לליטר פחות או יותר. היבואן של טויוטה מספק למוסכים שלו נוזל קירור שמפרט שלו מאושר על ידי טויוטה העולמית. במקרה אני עוסק בתחום ויודע מבפנים. טויוטה גם לא מייצרת שמן מנוע, והשמן שאתה רואה במוסכים בוקבק ע"י היבואן ומתאים למפרטי היצרן.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
למיטב ידיעתי , חברת eneos מייצרת נוזל קירור יעודי לטויוטה. עלות מיכל של 5 ליטר - 130 שקל בארץ
יש מדבקה בתא המנוע או על המכסה של מיכל המילוי איזה תקינה g7 או g12 זאת התקינה ולא משנה מי היצרן.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
ברור שיש תקן.
וברור שיש נוזלים של יצרנים שונים בתקן.
בפעם האחרונה שבדקתי הנוזל המקורי עלה כ-17 ש״ח לליטר ממחסן החלפים של טויוטה.
בלי מהילות ובלי משחקים, פשוט להוסיף למערכת.
במחיר הזה לא מבין למה לחפש תחליפים.
עם הנוזל המקורי, גם אחרי מעל חצי מליון, המערכת נקייה.
לא צריך להסביר למה מערכת קירור תקינה זה משהו חשוב לכל רכב, ובטח לרכב שטח.
שכל אחד יעשה את החשבון לבד.
17 ש"ח לליטר? זה שוד לאור יום!!! שוד!!!
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
פשש.. גנבים חבל על הזמן.
בדקת כמה עולה נוזל איכותי אחר?
בשכלול שזה נוזל שמחליפים פעם ב-100K קמ לפי האינטרוולים של טויוטה, אתה מדבר על פרומיל.
תאמין לי אני צריך לקוחות כמוך... אתה בטח גם קונה שמן ב 50 ש"ח לליטר.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
אני עושה חשבון קר של עלות/תועלת.
כמה החלף יחזיק ל-x קמ בשילוב שכלול עמידה בתקן יצרן.
בחישוב הזה, כשאתה שם את המספרים מול העיניים, התשובות הרבה יותר ברורות.
הרכב שלי נוסע עם נוזל מקורי של טויוטה מעל 600K קמ, ואין סימן לאבנית במעברים.
מול רווח רגעי של כמה שקלים לליטר, אני מרוויח שקט לשנים קדימה, וכשאתה מחלק את הסכום לאינטרוול החלפה של 100k קמ לפי היצרן, ההבדל הוא פרומיל שקל.
ותתפלא, אפשר לרכוש שמן בדרוג גבוה מיצרן מוכר ב17-16 ש״ח לליטר כשקונים במיכל של 18 ליטר.
אני טוען שחובה לקנות לפי התקינה ורק נוזל איכותי. אבל 17 ש"ח לליטר זאת גנבה.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
מה זה מחיר סביר לדעתך, ושל איזה יצרן?
בסביבות 11 ש"ח לליטר, יכול להיות של רינהול או פרסטון או כל יצרן אמין אחר שיעמוד בתקינה שלהם.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
ברור לך שההפרש הוא סה״כ 40 שקל?
ברור לך שזה עדיין גזל?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
לא.
ממש לא.
זה פחות מההפרש בתדלוק אקראי בתחנה עם הנחה פחותה מהתחנה הרגילה שלך.
אני לא יודע מי הרגיל אותך, אחי זה 40 ש"ח במים ועוד בערך 200 ש"ח בשמן בטיפול אני שמח שזה לא מזיז לך.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
המחשבון שלך מקולקל.
שמן:
5*16=80 שקל
נוזל קירור מקורי:
16*10=160 שקל.
160/100,000=0.0016 שקל לק״מ, עלות לנוזל מקורי שאתה יודע בודאות מה קיבלת, בלי צורך במהילות ומשחקים.
נוזל תחליפי:
11*10=110 שקל
110/100,000=0.001 שקל לק״מ.
על 0.0006שקל אתה קורה שוד?
אני מעדיף כל יום לשלם 0.0006שקל יותר כדי להיות בטוח מה אני מכניס למנוע..
מה גם שאני בכלל לא בטוח שהנוזל התחליפי מיועד להחזיק 100kקמ, ואז בשכלול הסופי התחליפי ייצא לך יותר יקר משמעותית מהנוזל המקורי.
זה וויכוח שלא יגמר. מה שמציק לי זה שמוסכי היבואן מרשים לעצמם לגזור את הלקוח שלהם בכל התחומים לא רק נוזלי הקירור.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
זה ברור שמוסך יבואן מרוויח יותר מכל ספק חומרים או חלפים אחר על אותם המוצרים.
מצד שני, רק כך אתה יכול להיות בטוח שמדובר בחומר שעבר בדיקה והוא אכן מתאים לרכב לפי התקן של יצרן הרכב.
מצד שלישי, בדברים שבהם ההפרש באמת גדול, עדיף תמיד לחפש אופציות שפויות או באמצע - מחנות חלקי חילוף שמוכרת מוצרים איכותיים ולא מרמה (ובתור מישהו מבפנים אני בטוח שאתה יודע כמה מוצרים מזוייפים יש בשוק, למשל נוזלי קירור עם מדבקות שלא שייכות).
מצד רביעי, איפה שההפרש זניח (כמו נוזל קירור או שמן מנוע) - למה לבזבז זמן ואנרגיה על חיפושים ובדיקות? (הזמן שלנו גם שווה כסף, לשכירים שבינינו נורא קל לדעת כמה - זה כתוב בתלוש המשכורת בערך של מחיר יום חופשה).
אסף.
אני יודע בכמה כסף אני מוכר שמן ונוזלי קירור וכמה הם גובים. וזה לא פיר כלפי הלקוח.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
בשביל להגיד את זה אתה צריך להעלות מספרים ודגמים לדיון, אחרת זה באויר לגמרי.
את אותו נוזל הקירור שאתה קונה ב 17 ש"ח לליטר נמכר למוסך ב 6.10 ש"ח לליטר. שמן שאתה קונה ב 50 ש"ח לליטר נמכר למוסך ב 12 ש"ח לליטר נוזל בלמים נמכר ב 6.5 ש"ח ל 330 מיל....
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
אתה מפספס את המספרים.
אם תמכור לי את הנוזל המקורי במחיר יותר מוזל, אבוא אליך.
לא מתכוון להתפשר על הוודאות באיכות בשביל 0.0006שח.
שמן?
מי דיבר על 50שח/ליטר?
אם אני קונה ב-16שח לליטר שמן איכותי שהמוסך קונה ב-12, זה לא נשמע לי כזה גזל.
הוא צריך להתפרנס ממשהו, אני לא מצפה לנדבות.
שמן בדרוג בסיסי ממוחזר יעלה 10 ש״ח לליטר אבל לא יכנס אצלי למנוע.