במסגרת חיפושי אחר רכב מתאים לי למשפחה ולעבודה, אני חושב על e350.
הבנתי שאין להם ממש שוק והם נמכרים בזול יחסית.
מאחר ואין לי רשיון ג' אז f350 אני לא יכול.
מה דעתכם על הe? כדאי או להתרחק? מה תצרוכת הדלק ויותר חשוב, עלות תיקונים לרכב הזה?
תודה
מיכה
Printable View
במסגרת חיפושי אחר רכב מתאים לי למשפחה ולעבודה, אני חושב על e350.
הבנתי שאין להם ממש שוק והם נמכרים בזול יחסית.
מאחר ואין לי רשיון ג' אז f350 אני לא יכול.
מה דעתכם על הe? כדאי או להתרחק? מה תצרוכת הדלק ויותר חשוב, עלות תיקונים לרכב הזה?
תודה
מיכה
ממה שיש בארץ, הגרסה הנחשבת מוצלחת היא ה7.4.
מנוע ה 6 ליטר שהחליף אותו פחות אמין.
שים לב שהמחיר נמוך בין השאר בגלל צריכת דלק מזעזעת.
אסף.
- - - Updated - - -
ויש ביד 2 גם כאלו עם לוקרים באמצע הגלגלים הקדמיים... אתה יודע מה זה אומר, נכון?
אסף.
קובץ מצורף 99756
7.3 זה עד 2004?
אחד מבעלי המקצוע שעובדים אצלנו קנה מודל 2008 ב30 אלף, טורבו דיזל.
דיזל כמובן...
עד 2005 או 2006 אם אני זוכר נכון.
אסף.
מה צריכת הדלק של דבר כזה?
מנוע 7.3 V8 אם יעשה אחד ל-5 תגיד תודה
אחד ל5 זה כמו הסונומה שלי אז לא נורא מאוד. אני גם לא ממש נוסע הרבה. בנתיים יותר מחצי שנה ללא רכב ועוד לא איבדתי עבודה (לא שיש יותר מידי) בגלל שאין לי רכב.
עד כמה השש ליטר גרוע? כי אישית אני מעדיף שנתון הכי גבוה שאני יכות להרשות לעצמי.
השאלה מעבר לדלק, כמה רכב כזה דורש בתחזוקה וכו'
ה 6 ליטר גרוע. הוא יותר חזק, ויותר זריז , הגיר שלו יותר טוב, אבל אמינות בתחתונים.
לגבי ה 7.4 - "שלי" שקל 4 טון כל הזמן, והיתי קורע לו תצורה { אל תגלו } . מעבר לזה שהמכלולים בגדול עמדו בזה בכבוד, הוא לקח בד"כ 1:4-1:4.5 , רכב מקביל של חבר, שנסע איתו רוב הזמן לא עמוס הצליח להגיע גם ל 1:8 . הרבה תלוי בתחזוקה, מזרקים יקרים , והאוטו מאד רגיש למזרקים לא תקינים { את שלי היתי צריך לחמם 10 דקות בבוקר אחרת לא היתי עולה את העליה שליד הבית } .
נ.ב. אני מדבר על 2X4 .
חבל שאין כאלו בנזין. אני לא אוהב דיזל. שונא את הריח
אני נוהג הרבה על אמבולנס e350 ארוך ועם גג מוגבה, שנת 2006, מנוע 6 ליטר
בהיותו אמבולנס, הקילומטראז' נמוך (כ-70K)
מדובר בספינת כביש
מאוד נוח
מאוד גדול, לטוב ולמוטב....
הרבה פחות קופצני מהסוואנות
צריכת דלק מטורפת (אני ביום יום על דיפנדר בנזין שלוקח 1 ל-5 והאמבולנס לוקח יותר)
תחזוקה לא יקרה נורא
Sent from my A0001 using Tapatalk
תודה. איך זה לתמרן איתו? לא מכת מצריים?
קובץ מצורף 99774קובץ מצורף 99775קובץ מצורף 99776
ידידי היקר,
ראשית, אתה בפורום הלא נכון, אתה שואל על פורד בפורום של שברולט \ GMC
שנית, אתה שואל על E350 ובאותה נשימה אומר שאתה לא יכול לנהוג ב- F350, ובכן מדובר על שני כלי רכב שונים לחלוטין במהות שלהם, אחד הוא טנדר 4X4, ואילו השני הוא ואן 2X4 בעיקר, אם מחפשים טוב אז ניתן למצוא גם E350 בגרסת 4X4, אם אתה מבין ויודע את זה אז מצויין, ואם לא אז עכשיו אתה יודע.
לשאלתך, E350 נמכר בישראל בשתי גרסאות מרכב, קצרה וארוכה ועם מנועי דיזל בלבד.
משנת 99 עד 2003 עם מנועי 7.3 ליטר אמינים ומשודכים לגיר 4 הילוכים, ומשנת 2004 ועד 2007 נמכרו בארץ עם מנועי 6.0 ליטר חזקים יותר אך אמינים פחות. למעשה זהו מנוע דומה אך עם ראשים שונים ומערכת הזרקה מורכבת יותר, ומשודכים לגיר 5 הילוכים טוב יותר, משנת 2008 הופסק הייבוא שלהם, אך טפטופי אמבולנסים שמקורם בתרומות מארה"ב המשיכו להגיע בתצורת המנוע האחרונה.
רובם של כלים אלו נמכרו למד"א ולכוחות הביטחון השונים, וככאלו הגיעו גם גרסאות 4X4 מוסבות ע"י חברת קוויגלי האמריקאית.
למעשה, למעט מערכת ההזרקה שגרמה ללא מעט תקלות מדובר ברכב אמין ביותר, הדגם עם המנוע הקודם מציע אמינות מופלגת, אך מחליפו לא מתהדר בכך.
בארה"ב נמכרים לצד גרסת הדיזל כמה מנועי בנזין V8 צמאים כשגולת הכותרת הוא מנוע V10 6.8 ליטר.
בהצלחה, אורן
תודה, אני רגיל לgmc, רק עכשיו קלטתי שזה הפורום הלא נכון, מנהלים תעבירו בבקשה.
אז אני מבין שעדיף מודל עד וכולל 2003. אולי חלש עם גיר 4 הילוכים אבל אמין יותר. כמה אמין יותר? לא שאני צריך הרבה כוח אבל אני מעדיף מודל כמה שיותר גבוה.
למה לא סוואנה?
שירשור ישן שלי :
http://www.jeepolog.com/forums/showt...92%D7%91%D7%9C
איך כבר עברה לה שנה.
אני נהנה מהרכב הזה בכל רגע, הוא משמש לעבודה, וגם משפחה מידי פעם, אם כי יש פרוויט במשפחה.
ולא מעט לטיולים, גם בקייץ הזה כבר הרכבתי עוד ספסל ויצאנו לקמפיינג.
מלבד טיפול שעשיתו לו מייד אחרי הרכישה עד היום טפו טפו טפו.
אם אתה מחפש אותו קצת מעבר לעבודה, חפש א הדגם rally, הוא עם מזגן מפוצל (מקפיא) שטיחים וספסלים מקוריים נוחים מאוד וניתנים לפירוק על ידי שני פינים.
צריכת דלק בנסיעה מחושב ורגועה (יש שטוענים שאני אפילו מגזים) אני מגיעה ל 1 ל-6.9, משולב.
אבל ברגע שמתחילים ללחוץ זה מהר מאוד יורד ל 1 ל- 5-5.5 (שלא אני נוהג)
לא שולל, צריך לראות מחירים
לא יודע לענות,
אני מניח שיש לך נסיון בנהיגה על רכב גדול
זה שאני נוהג עליו, גדול. מאוד. מכל כיוון אפשרי. ואין לי כמעט חלונות.
יש מצלמת רוורס איכותית שמועילה מאוד.
הבעיה העיקרית ברכב גדול, לטעמי, היא שלא בא לך "לקפוץ" עם הרכב... אם צריך שניה לקפוץ למכולת, או להחזיר את הילדים מהקייטנה, אתה תחשוב פעמיים לפני שתניע אותו, על אחת כמה וכמה אם חשבת לקפוץ לסידורים בעיר...
מאידך, אם תתקין עליו צ'קאלקות וסירנה זה יקל עליך מעט... :)
אין לי נסיון על רכב גדול. בגלל זה אני שואל. וכן, אין מצב, אלא אם משלמים לי, שאתקרב איתו לתל אביב או ערים דומות.
מצלמת רוורס זה חובה, גם חיישני רוורס ואולי מצלמות צד.
ברגע שמתרגלים אין שום בעיה.
אני מוצא איתו חניה איפה שצריך ונכנס איתו לכל מקום, הוא גם רכב עבודה וגם הפרוויט שלי.
את המצלמה עוד לא התקנתי, אבל חיישני רוורס כן, בנתיים זה מספיק לי.
אני לא יודע איך זה בפורד, אבל בסוואנה יש קצר ויש ארוך, ההבדל בניהם מאוד משמעותי.
אצלי לדוגמא בחניה בגינה הארוך בכלל לא נכנס, אם אין לך צורך בזה אז ממש חבל.
אני עם הקצר, בניתי גגון ומעמיס גם מוטות של 6 מטר על הגג ללא ביעה, כמעט לא בולט כלל מאחור.
אם אני קונה אז רק ארוך.
אני צריך להוביל מוטות ברזל ועבודות מוגמרות וככול שהרכב ארוך יותר, אוכל להוביל על הגג מוטות ופרופילים ארוכים יותר. עם הסונומה הובלתי יחסית בקלות מוטות ופרופילים של שש מטר, אני לא חושב שתהיה בעיה עם הרכב הזה. רק אצטרך לבנות גגון מתאים.
אני ממש בדילמה. העדיפות שלי היא גראנד צ'רוקי משנת 200 ומעלה, טנדר גדול, E350 או רכב דומה. בנתיים רשיון ג' אין לי וגראנד אני לא מוצא.
אם לסכם, רצוי מאוד עד וכולל שנת 2004 או מנוע 7.3 ליטר. נקודת התורפה העיקרית אלו המזרקים ובסה"כ הרכב אמין.
נכון?
נכון.
ואם מצאת 4x4 בכלל טוב.
אסף
ואן סגור עדיף לך על טנדר?
כי אם לא אז גם F350 ושבי סילבראדו 2006-נסחרים במחירים מאד אטרקטיביים, ורשיון ג' זה קשקוש, הוצאה חד פעמית זניחה.
ואם אתה הסתדרת עם סונומה, אז בשביל מה אתה צריך את הגודל? מה רע בטנדר יפאני סולידי? כלכלית זה כנראה ישתלם לך יותר, וזה פרקטי יותר ביום-יום המשפחתי ולטיולי שטח.
הבעיה היחידה בוואן סגור היא שהגג שלו גבוה והורדה והעמסה של ברזלים תהיה קשה יותר.
עדיף לי וואן סגור כי אז אין בעיה להשאיר ציוד באוטו.
אני מחכה לראות מה יקרה עם הטנדרים הגדולים, כנראה שזה מה שאקנה בסוף.
טנדרון יפני קטן מידי מבחינת תא מטען. אבל אם אמצא מועמד טוב אני לא שולל. הכי הרבה ארכוש עגלה.
אז הכל אפשרי מבחינתך - וואן אמריקאי גדול, טנדר פולסייז, טנדר רגיל, וגם SUV "רגיל" - כתבת גראנד צ'רוקי. מה השיקולים שלך? לפי מה אתה בוחר? להוביל ברזלים ארוכים על הגג אפשר עם כולם כנראה, לא שאני מבין בשביל מה - בתור עסק לא יותר נוח לך להזמין ולקבל את החומר אליך? אבל מה הגודל האופייני של העבודות שאתה סוחב, אולי הרוב באמת נכנס לטנדר יפאני רגיל ופעם בחצי שנה אתה צריך להשאיל עגלה?
עלויות שוטפות של טנדר פולסייז הן בערך כפולות משל טנדר יפני.
סוואנה פולסייז בערך באמצע. היתרון שלו שכמו הפולסייזים הוא הוצאה מוכרת.
טנדרון (ברלינגו) זול מכולם ויכול לגרור עגלה של 750 קג.
עגלה לא אוכלת לא שותה ועולה אלפי ש״ח בודדים - והנה הפתרון הכי פשוט שמאפשר לך ניידות קלה והוצאות קטנות, וגם נפח העמסה כשצריך.
אסף.
אסף,
אתה בטוח שברלינגו לגרור עגלה של 750 קג (גם כזו ללא בלמים)?
50% מהמשקל העצמי + 75 ק"ג זה קצת יותר מטון וחצי... אז כן.
ואם מדובר בקנגו, אז עגלה של 500 ק"ג... גם בסדר.
אסף.
השיקול העיקרי זה למצוא אקזמפלר טוב שלא יהיה נפילה כמו המכוניות הקודמות.
לכל סוג של רכב יש את היתרונות והחסרונות שלו. עם גראנד אני יכול ללכת לטייל עם המשפחה, כמו שאני רוצה, אבל השנתון שאני יכול להרשות לעצמי נמוך. ברלינגו יכולה להיות אופציה אבל אז אין טיולים והבנתי שיש עם הטנדרונים האלה בעיות. ראיתי E350, התלהבתי ותכן פתחתי את השירשור.
נמרוד, כשהובלה עולה בין 80 ל200 שקל, על עבודות קטנות זה משמעותי. על עבודות גדולות ברור שיש הובלה. מבחינת גודל, השאיפה היא שהמוצר (למשל גדר) לא תהיה במקטעים של יותר משלוש מטר אבל יש יוצאים מהכלל (שער חנייה נגלל למשל). כרגע אני בכלל בלי רכב ועבודות במושב עושה עם הטרקטור ;-).
אסף,
אני חושב על החלפת רכב העבודה ויש לי עגלה של 750 קג ללא בלמים, זו הסיבה לשאלה ....
תודה
תבדוק בלוחית של המשקלים. שנתונים שונים משקלים שונים.
האחרונים שוקלים 1430 או משהו כזה.
אסף.