-
שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
שימו לב. לפני כחודש עדכן משרד התחבורה את הנוהל לחישוב כןשר הגרירה.
החידוש הוא משמעותי.
הנוהל החדש קובע שלגבי רכב ששנת הייצור שלו אחרי 2008, כושר הגרירה יהיה לפי נתוני היצרן. וזהו. בלי חישובים ובלי ״הנמוך מביניהם״.
פשוט קל ונכון.
אז מגיעה מילה טובה למי ששינה את הנוהל.
אסף.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
חידוש מרענן בתפיסה.
מה שם את 2008 כתאריך קובע? מה קרה באותה שנה?
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
אומי5
חידוש מרענן בתפיסה.
מה שם את 2008 כתאריך קובע? מה קרה באותה שנה?
בשנה זו שונה ברשיון של רכבים מסויימים (כגון ג'יפים ומסחריות קלות) מרכב מסחרי לרכב פרטי
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
האם ניתן לשנות את הרישום ברשיון לרכב שכבר יש לו וו גרירה?
יש קישור לנוהל החדש?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
הליסינג שלי מורשה ל 650 קג.
הנגרר שלי למיטב זכרוני 500 ( אעפ שהוא בטח יכול הרבה יותר) ורוב היצרנים בונים 500 או 750.
מה התועלת עבורי בזה שמותר עוד 100 קג?
או למעשה, איך מסנכרנים נכון בין משקל הגורר לגרור?
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
אז לך אין הבדל גדול, אבל יש לא מעט פרטיים עם משקלים של 1300 וגם 1600 ק"ג
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
הי,
איפה אפשר למצוא את נתוני היצרן?
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
ספר נהג מקורי.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
רכבים שעלו לכביש החל מאפריל 2008. לא כל רכבי 2008.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
ומה לגבי היתר הגרירה שמותר לנהג עם רשיון ב' לגרור?
עד היום- 1500 ק"ג. הרכב מורשה 2100...
חייב לדעת דחוף, העגלה ביצור ואחרי הרישוי לא ניתן לשנות...
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
מציע לך להתקשר לרישויפון של משרד התחבורה. בדברים האלו הם יודעים לענות בד״כ.
אסף.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
רישיון ב מורשה לגרור עד 1500 קג.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
אז אם הסילוורדו עם ערכת גרירה מקורית מותר לי לגרור 5800 קג?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
המשוטט
אז אם הסילוורדו עם ערכת גרירה מקורית מותר לי לגרור 5800 קג?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
תוכל להסביר את החישוב?
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
עם רשיון c מותר לגרור עד 4 טון אם הוא לפני 2007 או 3.5 טון אם הוא אחרי.
אסף.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
זה הנוהל הישן. קישור לנוהל החדש באחת התגובות למעלה.
ועם כל הכבוד לאתרי אינטרנט עצמאיים, לעולם אל תסמכו על מה שכתוב בהם כי זה עלול להיות לא עדכני. הנוהל המעודכן מופיע באתר משרד התחבורה.
אסף.
- - - Updated - - -
הנתון של כושר גרירה הופך להיות נתון חשוב בבחירת רכב מהעבודה, מה שלא היה עד היום... מתברר שמה שעמדתי לבחור הוא בעל כושר גרירה נמוך יחסית ולא יוכל לגרור את העגלה שזמינה עבורי, ואחר כן יוכל.
קודם זה בכלל לא היה שיקול כי ממילא אף אחד מהרכבים לא היה אופציה לגרירה.
אסף.
-
שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
אסף, תן דוגמא לעניין הרכב מהעבודה.
מצ״ב הנוהל החדש ממאי 2015
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/39784911.pdf
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
עוד לא מיציתי את הבדיקה כי במפרטים שהיבואנים מפרסמים ברובם מופיע כושר הגרירה לפי החישוב הקודם.
אז מבדיקה ראשונית של נתוני יצרן, יש רכבים עם משקל מותר לגרירה של טון וחצי ויותר. ויש עם מאות בודדות של ק״ג בלבד.
כך שאם יש לך עגלה של 500 קג זה לא משנה. אבל אם יש לך זמינה עגלה של טון וחצי, זה נתון חשוב.
אני אעלה כשאבדוק עוד נתונים רשימה מסודרת.
אסף.
-
שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
אסף
איפה קיים השינוי מ2007 לגבי הסילוורדו ?
להבנתי רק מ 2010 umi שינו את הוראת הרישום ל 3500 קג.
עד אז זה היה לפי החישוב של משקל כללי לחלק ל 1.92 ז"א 2343 קג....
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
מתישהו ב2010 נתנו היתר לבעלי רשיון ישן לגרור עד 4000. עד אז זה היה 3500. מעל לזה נדרש רשיון E.
אסף.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
לפי נתונים מחו"ל, חלק מרכבי הליסינג הפופולריים..
מזדה 3 - 1200 ק"ג לידני (פחות מזה לגרסה האוטומטיתף לא מצאתי בדיוק כמה)
יונדאי I30 וגם I30CW - זכתה בתואר "מכונית הגרירה הטובה ביותר" בכמה מדינות בזכות 1500 ק"ג לגרסת הדיזל הידנית, 1200 לגרסת הבנזין האוטומטית.
טויוטה קורולה - 1300
רנו פלואנס - 1000
עשו טובה, תסתכלו בספר הנהג המקורי שיש לכם באוטו, ספרו לנו מה כתוב שם.
אסף.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
לפי נתונים מחו"ל, חלק מרכבי הליסינג הפופולריים..
מזדה 3 - 1200 ק"ג לידני (פחות מזה לגרסה האוטומטיתף לא מצאתי בדיוק כמה)
יונדאי I30 וגם I30CW - זכתה בתואר "מכונית הגרירה הטובה ביותר" בכמה מדינות בזכות 1500 ק"ג לגרסת הדיזל הידנית, 1200 לגרסת הבנזין האוטומטית.
טויוטה קורולה - 1300
רנו פלואנס - 1000
עשו טובה, תסתכלו בספר הנהג המקורי שיש לכם באוטו, ספרו לנו מה כתוב שם.
אסף.
זה נתוני הגרירה שלהם?????
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
כן. נתוני יצרן שמצאתי אחרי חיפושים בנתוני יצרן בחו"ל.
אסף.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
לנדקרוזר 2005 קצר
ללא ברקסים 750 ק"ג
עם ברקסים 2800 ???
זה מה שכתוב בספר באנגלית, לא נראה לי הגיוני
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
הגיוני לגמרי. דיפנדר, למשל, 3500 ק"ג. רוב הטנדרים היפניים באזור ה 3000.
אסף.
-
תגובה: שימו לב, שינוי חשוב בחישוב כושר גרירה
אז אם אתקין וו גרירה כושר הגרירה יקבע לפי הנוהל או לפי המלצת היצרן?