http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpe...34e183da6864f9
אם מישהו חיפש...
אסף.
Printable View
http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicSpe...34e183da6864f9
אם מישהו חיפש...
אסף.
אם הייתי חלש אופי כמו חלק מבאי הפורום הזה, הייתי מתפתה להחליף על הצ'רוקי... אבל אני לא ואני רוצה אביר.
תמצאו לי אביר.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
ואז תחליף על הצ'ירוקי :confused:
עידו
בשביל אביר טוב? וודאי.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
מה תעשה עם אביר?
אתה מקנא באייל על הכבאית?
״קו״ מסביב לכפר?
מילא היית שואף ליונימוג...
זה רשיון ג׳ לא?
היה אביר בל.כ , למה לא קנית?
קומנדקר זה נוסטלגי ויכול להיות משהו מעניין לשטח, מצד אלד זויות, גובה וסרנים, ומצד שני עם המנוע מקורי זה חתיכת נביילה.
חלש ברמה קיצונית.
בזמנו כשעשינו את המסע לשיחזור תוואי מבצע עובדה, הקומנדקרים הישנים עבדו נהדר.
יש משהו מאוד אלגנטי ושקט בנסיעה שלהם.
אסף.
רוב רכבי השטח המיתולוגיים היו חלשים מאוד ביחס למקובל היום. והם הגיעו יפה מאוד לקצות העולם.
נכון אבל..
בטיול ממוסד של כמה ימים עם קומנדקר עמוס לא יותר מידי, במשולש ירוחם-שבטה-צאלים, הוא התקשה בכל מקום שהיה צריך אורך נשימה.
אפילו הג"פסים שהיו עמוסים ב-100% משקל עצמי לא התקשו כמהו.
ולא בגלל המימדים, אלא בגלל המנוע.
זה היה מגוחך למדי.
זה היה לפני 20 שנה, וכבר אז הם היו זקנים, אבל עכשיו, אחרי עוד 20 שנה?
20 שנה של תחזוקת שבר ממוסדת.....
איזה מנוע יש להם בכלל?
מי אמר שיש להם מנוע ?
עידו
אני לא הבנתי משהו אחר- מה זה אביר טוב....
מראש, טוב לא יכול לצאת מזה.
מצויין, אני רואה שיש אפס ביקוש לאביר, אז אם מישהו נתקל באחד נא להפנות אלי, אני אעשה לו טובה ואשלם העברת בעלות.
האביר בלכ כבר לא שם אם אני זוכר נכון, מה שאומר שמישהו הגשים חלום... מודה פינטזתי עליו קצת.
יותר עדיף תפנטזו על נסיכות , עולות יותר אבל מגיע עם כתר .
עידו
נסיכה כבר יש לי, 37 אינטש גלגל, סרנים חיים ורכב אקספדישן סטייל עדיין אין
נראה לי שאפילו ל.כ הבינו שאוטוטו יחייבו אותם ארנונה על הבודקה הזו שהיתה זרוקה שם בצורת אביר...
בחוות ארץ האיילים בגוש עציון פועלים כבר כמה שנים שני אבירים יפים מאוד כ"רכבי ספארי", לסיורים בשטח והחזרת הגולשים מהאומגה הגדולה במקום.
יש שם גם כבאית תעופתית, יונימוגים ועוד ועוד. הכל מסודר עם רשיונות.
לחובבי הז'אנר.
אגב,לכ החלו למכור כבאיות ישנות, תקינות וללא רישוי.
מה כבר יש לעשות איתן?
ל-POWER WAGON הישנים יש מנוע בנזין 6 בטור עם ראש שטוח.
לנ"נ "אוגנדה" שרובנו מכירים (עם החרטום המזוות) יש מנוע בנזין 3.7 ליטר "סלאנט" 6 בטור עם שסתומים עיליים של דודג'. אותו מנוע היה גם בטנדרים D200 הצבאיים ובמשאיות D500 המיתולוגיות ובאזרחות גם בדודג' דארט/פלימוט וליאנט ובעוד מכוניות של קרייזלר. לא פאר היצירה אבל גם מנוע מאוד פשוט ואמין ובסה"כ לא רע בכלל.
אבל הגאונים בצה"ל דרשו לחנוק אותו ולהגביל לו את ההספק. אז ככה זה נראה ונוסע.
אסף, אתה שוכח את כמויות הבנזין שהקומנדקרים ההם לגמו באלגנטיות במסע השחזור של מבצע עובדה. 2 ק"מ לליטר בערך.
ראיתי בכל הארץ כמויות גדולות של כבאיות ישנות.
נראה לי שאחרי השריפה בכרמל עשו רענון שורות...
מעניין. בתכל'ס אין מה לעשות איתן נכון? אפילו לא למושבים בתור כבאיות חירום כי אין רישוי. למה שמישהו ירצה לקנות אותן?
גם כאן
http://www.yad2.co.il/Cars/Special.p...D=&fromKM=&KM=
היה מכרז של הצבא באפריל על 56 חתיכות לפרוק/יצוא
באמת לא ברור מה יש לעשות איתן ללא רישוי.
אגב בארץ האיילים הכבאית היא כבאית תעופתית של חיל האוויר עם רישוי והכל.
ראיתי שם לאחרונה גם גפס מדוגם ביותר.