-
לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
שלום,
אשמח לשמוע דעתו של הפורום על מכונית משפחתית מומלצת. כרגע אני נוטה לכיוון סקודה אוקטביה סטיישן אבל לפני שאני עושה בחירה כ"כ משמימה, הייתי שמח לשמוע רעיונות נוספים ואולי כיוונים שלא חשבתי עליהם.
הצרכים לפי סדר חשיבות:
1. יכולה להכיל 3 מושבי תינוק במושב האחורי (כי אמצעי מניעה זה לחלשים)
2. צריכת דלק טובה
3. אמינה
4. נוחה
5. מרווחת עם באגז'
6. מהנה לנהיגה....
תודה מראש!
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
הנטייה שלך לדעתי נכונה.
אין לאוקטביה מתחרות אמיתיות בקטגוריה בפרמטרים מדידים.
לגבי אמינות/סחירות וכו׳ אלו פרמטרים לא מדידים אלא הערכות בלבד.
אם בכל זאת תבדוק אופציות אחרות, ממליץ לך לבדוק פיסית את עניין כסאות התינוק.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ההבדל בין אוקטביה סטיישן לרגילה הוא 10ליטר בתא המטען.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
האם מדובר על מכונית חדשה מהניילון?
אוקטביה סטיישן זו מכונית משפחתית מעולה. מרווחת, נוחה, מהנה לנהיגה
הסתייגות אחת אישית שלי מגיר ה-DSG - הוא נפלא כשהוא תקין, אבל אני לא בוטח בגיר הזה ולא הייתי רוצה אותו במכונית שהיא שלי ולא של מקום העבודה.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
האם מדובר על מכונית חדשה מהניילון?
אוקטביה סטיישן זו מכונית משפחתית מעולה. מרווחת, נוחה, מהנה לנהיגה
הסתייגות אחת אישית שלי מגיר ה-DSG - הוא נפלא כשהוא תקין, אבל אני לא בוטח בגיר הזה ולא הייתי רוצה אותו במכונית שהיא שלי ולא של מקום העבודה.
אני לא רואה סיבה לקניית מכונית פרטית מהניילונים בעיקר בגלל ירידת הערך. נראה לי בזבוז כסף בהתחשב באמינות של המכוניות החדשות.
ואם כבר אמינות - האם ה DSG מערכת כל כך מסובכת שעלולה לפגוע באמינות המכונית? זה אותו גיר של גולף לא?
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
אז לאיזו אוקטביה אתה מכוון? איזו שנה?
דור ראשון של אוקטביה יצא כבר ב-96'...
מכונית מאוד מוצלחת. משפחות דגמים שמיוצרות לאורך זמן ארוך מהמקובל בתעשיית הרכב.
דור ראשון מ-1996 עד 2004, דור שני מ-2004 עד 2013, דור שלישי (נוכחי) מ-2014
DSG זה גיר רובוטי כפול מצמדים ובכל מה שקשור לאמינות הוא בעייתי בלשון המעטה.
כל עוד האוטו חדש ובאחריות, סע ותהנה. אבל ברגע שאתה זה שתצטרך לשלם עבור תיקון שלו....
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
הערה לדרור: הגיר הבעייתי הוא של שבעה הילוכים, רוב האוקטביות הישנות בעלות גיר שישה הילוכים.
יצחק, שאין תלונות (לפחות עדיין) לDSG 7 הילוכים של הסופרב, והוא נסע כבר 190K..
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
אז לאיזו אוקטביה אתה מכוון? איזו שנה?
דור ראשון של אוקטביה יצא כבר ב-96'...
לפי החלוקה שציינת כנראה שזו תהיה אוקטביה דור שני סביבות שנת 2012.
-
שני השקלים שלי:
ברשות המשפחה רכב ראשון החל משנת 2011 אוקטביה tsi 1.4 dsg יד שניה נקנתה עם 23 k
היום הרכב עם 150k
ממצאים:
1. תצרוכת דלק כשהגברת נוהגת 1:14.5
כשאני נוהג 1:12.5 ואני שומר את המנוע תמיד בטווח היעיל שלו בנהיגה.
2.טיפולים עשיתי במורשה עד 2015 בה תמה האחריות ואכן הדבר השתלם כי ב2014 הוחלף לרכב גיר. לציין כי ללא עלות ועם רכב חלופי למעט החלפת הגיר היזומה אפס תקלות.
3.כאמור אני מטפל ברכב בעצמי ועלויות החלקי חילוף המקוריים סבירים והרכב ידידודיתי למשתמש למעט עניין הגובה (נפתר בשימוש בבור במשק).
4.רכב חזק מהנה לדעתי עם חדוות נהיגה והכי חשוב מרווח בקנה מידה מול שאר המשפחתיות...
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
היילקס אספנות
4.רכב חזק מהנה לדעתי עם חדוות נהיגה והכי חשוב מרווח בקנה מידה מול שאר המשפחתיות...
תודה. האם נכנסים שלושה מושבי ילדים במושב האחורי?
כמו כן, כמה שנות אחריות יש לה? האם אני אהנה ממנה גם אם האוטו נקנה יד שנייה?
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
אם אתה הולך על המשומשות, בשביל שלושה מושבי תינוק, ובעלות דומה תבדוק סופרב (אותה משפחה) או מונדאו (במנוע 2300, עד מודל 2011, אפשר להתקין מערכת גז ואז זה סופר משתלם).
שני הרכבים המרווחים ביותר שתוכל למצא.
מונדאו סטיישן באותה עלות ואז אתה כבר יכול להוסיף שלט "פנוי להובלה" ...
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
המונדאו 2.3 מעולה, אבל שתיינית. מערכת גז תהיה הכרח.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
שמעתי פעם שיש בעיה למנועי הפורד עם גז, סתם שמועה?
-
אנחנו עם בן ובת בכסאות תינוק של מקסי ומבוגר יושב בנהם בנוחות...
כמו כן בשבוע שעבר היה צורך לניד ברכב שלוש פעוטות והדבר הלך בקלות כולל שלוש עגלות בבאגז.
לציין מזגן טוב ויעיל.
רכב עם איכות הרכבה גבוהה.
בקיצור הגרמני הכי זול לרכישה.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
היילקס אספנות
שני השקלים שלי:
ברשות המשפחה רכב ראשון החל משנת 2011 אוקטביה tsi 1.4 dsg יד שניה נקנתה עם 23 k
היום הרכב עם 150k
ממצאים:
1. תצרוכת דלק כשהגברת נוהגת 1:14.5
כשאני נוהג 1:12.5 ואני שומר את המנוע תמיד בטווח היעיל שלו בנהיגה.
2.טיפולים עשיתי במורשה עד 2015 בה תמה האחריות ואכן הדבר השתלם כי ב2014 הוחלף לרכב גיר. לציין כי ללא עלות ועם רכב חלופי למעט החלפת הגיר היזומה אפס תקלות.
3.כאמור אני מטפל ברכב בעצמי ועלויות החלקי חילוף המקוריים סבירים והרכב ידידודיתי למשתמש למעט עניין הגובה (נפתר בשימוש בבור במשק).
4.רכב חזק מהנה לדעתי עם חדוות נהיגה והכי חשוב מרווח בקנה מידה מול שאר המשפחתיות...
לכל המפקפקים ב"שמועות" על ה-DSG, התשובות מודגשות באדום. מכונית מודרנית, מהטובות מסוגה, רק בת 4 שנים, וכבר הולך גיר. מזל שיש אחריות. מה יקרה אחרי תום האחריות?.........:confused:
DSG זה גיר נפלא כל עוד הוא תקין ותחת אחריות. אחרי שנגמרה האחריות זה הימור מפוקפק ביותר. ראו הוזהרתם.
אנשים כאן שיש להם מכוניות של VAG עם גיר DSG ומין הסתם חרדים לשמירת הערך/סחירות של רכבם יכולים להתווכח איתי עד מחרתיים, אבל לכל מי ששואל כי הוא באמת רוצה לדעת אם לקנות רכב כזה - אז בעדינות מרובה אני חוזר ואומר שהמכוניות החדשות של VAG הן הטובות מסוגן ובאמת מעולות על הכביש - נוחות, בטוחות, מהנות לנהיגה, בנויות ומגומרות להפליא. הכל נפלא - אבל אישית אני לא ממליץ לרכוש/להחזיק שום סוג מכונית עם גיר DSG או כל גיר רובוטי כפול מצמדים אחר אפילו דקה אחרי תום האחריות. שכל אחד יבין מזה את מה שהוא רוצה ושלא תייללו כאן אחר כך שהלך לכם הגיר ושלתקן/להחליף אותו עולה סכומים של חמש ספרות.
-
לכן לפותח השרשור אמליץ על הדגם הידני.
אצלי הדבר נבצר עקב הצהרה של הגברת שלא מעונינת לנהוג בגיר ידני.
ושוב האחריות הוארכה לחמש שנים בעקבות התפגרות הגירים.... כך שחד ערכית ניתן לומר שהגיר לא אמין.
מצד שני גם היום ברכבי 2015 הגיר הזה מכעב עם שינויים והתאמות.
ועדיין 130000 קמ ללא תקלות זה לא טרוויאלי.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
אם כבר אוקטביה למה לא דיזל?
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Tomer Gal
אם כבר אוקטביה למה לא דיזל?
נהפוכו. הדיזל עוד יותר טוב.
מנוע נפלא. חזק, מהיר וחסכוני.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
דרור דחילק, המציאות לא תמיד שחור לבן, בדכ אפורה...
אף אחד לא ״מפקפק״ בבעיות שהיו ל DSG , אכן חבלי לידה.
אבל, ואבל גדול -
1. היבואן לקח אחריות באופן יוצא מן הכלל והרחיב את האחריות ל 5 שנים
2. היצרן טיפל בליקויים בדמות קמפיינים ייזומים, החלפות רכיבים למשופרים או החלפת מכלולים שלמים.
3. משנת ייצור 2012 ומעלה הבעיות נפתרו.
4. מדובר ברכבים נהדרים.
אפשר לצאת מהסרט, אין פה איזשהו עלות מטורפת או סיכון כלשהו, מצד שני הנאה וחסכון יומיומי.
ולגבי הערתך על בעלי הרכבים שמנסים להחזיק את השוק בכלל לא אגיב. זה כבר מגוחך.
בעצם אגיב - השוק ממש לא מעניין אותי. לא במכירה ולא בקנייה.
לא במכירה - אני לא נביא, וחוץ מזה על מה מדובר פה? 10k לפה או לשם. רכב שענה לדרישות המדידות שלי כנראה יענה גם למישהו אחר אחריי.
לא בקנייה - מעולם לא קניתי את הרכבים המובילים בטבלת המכירות. כנראה שמה שמעניין את הרוב לא מעניין אותי.
ודרך אגב, למרות כל ההשמצות, שים לב מה המחירון של גולף או אוקטביה יחסית למקבילות בקטגורייה ותוך כמה ימים הם נחטפות.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
היילקס אספנות
שני השקלים שלי:
ברשות המשפחה רכב ראשון החל משנת 2011 אוקטביה tsi 1.4 dsg יד שניה נקנתה עם 23 k
היום הרכב עם 150k
ממצאים:
1. תצרוכת דלק כשהגברת נוהגת 1:14.5
כשאני נוהג 1:12.5 ואני שומר את המנוע תמיד בטווח היעיל שלו בנהיגה.
2.טיפולים עשיתי במורשה עד 2015 בה תמה האחריות ואכן הדבר השתלם כי ב2014 הוחלף לרכב גיר. לציין כי ללא עלות ועם רכב חלופי למעט החלפת הגיר היזומה אפס תקלות.
3.כאמור אני מטפל ברכב בעצמי ועלויות החלקי חילוף המקוריים סבירים והרכב ידידודיתי למשתמש למעט עניין הגובה (נפתר בשימוש בבור במשק).
4.רכב חזק מהנה לדעתי עם חדוות נהיגה והכי חשוב מרווח בקנה מידה מול שאר המשפחתיות...
1. שים לב כמה כסף חסכת בתצרוכת הדלק ב 150K בנוסף להנאה.
2. האחריות על הגיר ברכבך פגה רק בשנה הבאה....( 5 שנות אחריות)
3. תהנה
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
ש01
אם אתה הולך על המשומשות, בשביל שלושה מושבי תינוק, ובעלות דומה תבדוק סופרב (אותה משפחה) או מונדאו (במנוע 2300, עד מודל 2011, אפשר להתקין מערכת גז ואז זה סופר משתלם).
שני הרכבים המרווחים ביותר שתוכל למצא.
מונדאו סטיישן באותה עלות ואז אתה כבר יכול להוסיף שלט "פנוי להובלה" ...
סופרב זאת קטגוריה אחרת (מנהלים) עם אחזקה יותר יקרה (חלפים+תצרוכת דלק (מנוע חזק יותר))
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mugi8675
הערה לדרור: הגיר הבעייתי הוא של שבעה הילוכים, רוב האוקטביות הישנות בעלות גיר שישה הילוכים.
יצחק, שאין תלונות (לפחות עדיין) לDSG 7 הילוכים של הסופרב, והוא נסע כבר 190K..
190K ב DSG ללא בעיות????
לא יכול להיות.
חכה חכה, עוד תבוא המכה.
(-:
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
ההבדל בין אוקטביה סטיישן לרגילה הוא 10ליטר בתא המטען.
אפשר להגיד שהאוקטביה "הרגילה" היא גם סוג של סטיישן - דלת חמישית, ונפח עצום.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שולץ האיום
דרור דחילק, המציאות לא תמיד שחור לבן, בדכ אפורה...
אף אחד לא ״מפקפק״ בבעיות שהיו ל DSG , אכן חבלי לידה.
אבל, ואבל גדול -
1. היבואן לקח אחריות באופן יוצא מן הכלל והרחיב את האחריות ל 5 שנים
2. היצרן טיפל בליקויים בדמות קמפיינים ייזומים, החלפות רכיבים למשופרים או החלפת מכלולים שלמים.
3. משנת ייצור 2012 ומעלה הבעיות נפתרו.
4. מדובר ברכבים נהדרים.
אפשר לצאת מהסרט, אין פה איזשהו עלות מטורפת או סיכון כלשהו, מצד שני הנאה וחסכון יומיומי.
ולגבי הערתך על בעלי הרכבים שמנסים להחזיק את השוק בכלל לא אגיב. זה כבר מגוחך.
בעצם אגיב - השוק ממש לא מעניין אותי. לא במכירה ולא בקנייה.
לא במכירה - אני לא נביא, וחוץ מזה על מה מדובר פה? 10k לפה או לשם. רכב שענה לדרישות המדידות שלי כנראה יענה גם למישהו אחר אחריי.
לא בקנייה - מעולם לא קניתי את הרכבים המובילים בטבלת המכירות. כנראה שמה שמעניין את הרוב לא מעניין אותי.
ודרך אגב, למרות כל ההשמצות, שים לב מה המחירון של גולף או אוקטביה יחסית למקבילות בקטגורייה ותוך כמה ימים הם נחטפות.
פרק ה dsg אצל הקונצרן הזה, עוד ילומד באוניברסיטאות, כיצד חוויית המוצר יכולה לחפות על האיכות שלו.
בהשקפה שלי שירות טוב לא מחפה על מוצר גרוע, הם ביודעין מכרו 8 שנים מוצר פגום וחיפו עליו (גם אז רק כשכופפו לו את היד נורא חזק) על ידי אחריות מורחבת.
מדובר ברכבים מרווחים, חסכוניים, מהנים לנהיגה, אבל מכאן ועד איכות ואמינות יש מרחק רב.
(אגב, בפורומים שכנים אני למד שגם ברכבים החדשים יש תקלות…)
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ומה אתה למד על הגירים כפולי המצמד של פורד?
אתה סתם מגזים, זה לא מוצר גרוע.
יש בעלי רכבים שאצלם לא קרה כלום, יש כאלה שקרה ופתרו בקלות, ויש כאלה שבאמת הסתבכו.
כאמור, המציאות מורכבת יותר.
ההמלצה של דרור לא להתקרב לגיר כפול מצמד בעייתית מאוד ליישום מאחר ורוב היצרנים כבר עברו לטכנולוגייה החדשה.
עד כאן להיום.
נהנתי סה"כ.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שולץ האיום
ומה אתה למד על הגירים כפולי המצמד של פורד?
שהם בדיוק אותו דבר. זבל עופות. כ-20% הפעלות אחריות על גיר בפוקוסים מהדור האחרון. רוצה להשתתף בניסוי?
אתה סתם מגזים, זה לא מוצר גרוע.
נכון. זה לא מוצר גרוע. זה מלכודת ללקוח. זה מוצר מתוחכם ומסובך מדי שלא לצורך, ולכן גם לא אמין ויקר רצח לתיקון /החלפה.
על נעליים לילדים שנקרעות אתה יכול לומר "מוצר גרוע". נקרע, תזרוק, תקנה זוג אחר.
אוטו לא זורקים כשהוא מתקלקל. אז יש אחריות לחמש שנים, שמחת זקנתי. באירופה מכונית עולה חצי מכאן, חיה 5 שנים והולכת למיחזור, אבל בישראל אותה מכונית עולה פי 2, נוסעת 20 שנה (ואם לא תיגנב או תלך פייפן בתאונה היא תיסע גם 30 שנה) ועדיין יש לה דף במחירון והיא נחשבת ל"רכוש בעל ערך", גם כאשר תיקון/החלפת גיר עולה כמו כל האוטו.
יש בעלי רכבים שאצלם לא קרה כלום, יש כאלה שקרה ופתרו בקלות, ויש כאלה שבאמת הסתבכו.
כאמור, המציאות מורכבת יותר.
ההמלצה של דרור לא להתקרב לגיר כפול מצמד בעייתית מאוד ליישום מאחר ורוב היצרנים כבר עברו לטכנולוגייה החדשה.
נכון. אני ממליץ לא להתקרב לשום רכב, מכל יצרן ומותג, בעל גיר רובוטי בכלל. החד-מצמדיים איומים ונוראים לא רק באמינות אלא גם בנסיעה. הדו-מצמדיים "רק" לא אמינים. ובאמת היצרנים עוברים לטכנולוגיה "חדשה" - הם חוזרים לגיר הפלנטרי הותיק, המוכר והמוכח, רק עם יותר מהירויות (7-9 מהירויות). מרצדס וב.מ.וו מספיק טוב לך?...
עד כאן להיום.
נהנתי סה"כ.
ואפרופו הנאה - אתה מדבר הרבה על הנאה מנהיגה. זה מזכיר לי קצת את עצמי. גם אני אוהב לנהוג במכוניות של VAG, הן באמת נהדרות על הכביש.
אבל אתה ואני במיעוט מבוטל. רוב האנשים לא מחפשים במכונית משפחתית ריגושים והנאות. רוצים ממנה רק להניע תמיד, למזג חזק, לצרוך מעט דלק ולא להתקלקל. נוחות ובטיחות?... זה רק בונוס. הגה עם תחושות?... שילדה מתקשרת?... אלה חינטרושים שלא מעניינים אף אחד. חוץ ממך וממני ועוד כמה פסיכים (רובם כתבי רכב).
רק אל תשכח שמי שמחפש הנאות נהיגה במכוניות משפחתיות/עממיות יחסית, לא יקנה מכונית עם גיר אוטומטי/רובוטי אלא ידנית. ואז הוא לא רק משלם פחות, אלא גם פטור מכל הצרות והרעות החולות של הגירים לעצלנים ולנהגים גרועים.
גיר שהולך אחרי 4 שנים?... אהה. זו כן בעיה. בעיה גדולה. רוב בעלי רכב משומש לא בנויים/ערוכים להוצאה בסד"ג הזה.
היצרן היחיד שפיצח את הנוסחה הזו כמו שצריך הוא כמובן טויוטה. זה יצרן שלא קופץ בראש כמו חמור על עגלת החדשנות הטכנולוגית כמו VAG. טויוטה מייצרת מכוניות מגעילות - מגעילות במראה, מגעילות בתחושה והכי-הכי - מגעילות בנהיגה. הקורולות לדורותיהן מפסידות סדרתיות במבחנים השוואתיים, אבל מנצחות במבחן השוק כי הן תמיד מניעות, תמיד מקררות מצוין ובדרך כלל גם לא מתקלקלות.
אז אני ממש לא ממליץ לפות"ש לנסוע בקורולה. כי יש גבול, באמת.
האוקטביה באמת מכונית כל כך הרבה יותר טובה - אבל רצוי להיות מודע למלכודת הדבש של ה-DSG.
מי שיכול למצוא אוקטביה ידנית (ואשתו מוכנה ללחוץ בקלאץ' ולערבב את הדלק עם המקל), ירוויח.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
מכיון שהשרשור הפך להיות שרשור סקודה אוקטביה, האם נכונות השמועות על נושא הגניבות הרבות של רכב זה ועלויות הביטוח הגבוהות שלו?
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ברכבים פרטיים אני נוסע רק עם רכבים של vag. בנוסף, בחברה יש לנו כ 10 מכוניות מתוצרת זו עם dsg. כל עובד שקיבל רכב כסה לא מוכן לגעת ברכבים אחרים. לא היו בעיות מיוחדות בתיבות ההילוכים למעט מצמדים שהוחלפו פעם אחת במסגרת האחריות. באחת הג'טות במשך 410000 קמ הוחלפו מצמדים פעם אחת ולפני כחודש המוח. הרכב משנת 2011 דיזל עם dsg 7. לעומת זאת בקורולה של אחד העובדים, דגם חדש בן שנה, המזגן לא מקרר, הרכב מריח מפלסטיקים ובכלל לא נעים לנסיעה. בקיצור עניין של מזל. בנתיים אישתי, שנהגה עד היום בדיפנדר, ביקשה רכב קטן, ולא היתה מוכנה לשמוע על משהו אחר למעט סקודה או פולקסוואגן.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
אוקיי סבבה אז יש בעיית DSG.
לנושא הבא: אני רואה שיד2 דל בדגם הזה. האם כדאי לחפש אוקטביה רגילה ולא סטיישן? או לחילופין מה לגבי קיה סיד ופורד פוקוס?
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
לא חושב שסופרב מתאים להושבת ילדים מאחורה: לא בטוח שתצליח להגיע אליהם מהמושב הקידמי (-: אבל זה באמת רחוק...
לגבי צריכת דלק בסופרב (בודק כל תדלוק) 13.5-14, אבל זה באמת תלוי בנהג. אני חושב שסקודה החליפה מצמד בסופרב (שלי) במסגרת האחריות לפני שנתיים, מקווה להגיע ל- 350 לפחות. את האוקטביה דיזל מכרתי בק"מ הזה כחדשה.
יצחק.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
mugi8675
לא חושב שסופרב מתאים להושבת ילדים מאחורה: לא בטוח שתצליח להגיע אליהם מהמושב הקידמי (-: אבל זה באמת רחוק...
לגבי צריכת דלק בסופרב (בודק כל תדלוק) 13.5-14, אבל זה באמת תלוי בנהג. אני חושב שסקודה החליפה מצמד בסופרב (שלי) במסגרת האחריות לפני שנתיים, מקווה להגיע ל- 350 לפחות. את האוקטביה דיזל מכרתי בק"מ הזה כחדשה.
יצחק.
הרגל שלך קצת קלילה ל 1.8 TSI....אבל אלו המספרים במנהלתית
אני מת על הרכב הזה (הדור הקודם), יחיד במינו.
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
דרור,
עם כול מה שכתבת הזדהיתי ! למעט הנאה בנהיגה ב VAG .
חוץ מסדרת GTI על איזה הנאה מנהיגה מדובר ? וגם ה GTI מתנהגת צפוי כיאה לאלו
שרוצים לנהוג מהר אך ללא עבודה מאחורי ההגה, ללא זעה קרה וללא אנדרלנין .....
בהנעה קידמית הגביע עבר לרנו ממזמן .
ארז,
אכן הביטוח מטורף לאוקטוביה .
בזמנו בדקתי רק 2 חברות ביטוח היו מוכנות לבטח ו 7.5 אלף ש"ח למקיף הכי זול שהסוכנת שלי מצאה.
בעקבות כך רכשתי פוקוס שהיה זבל נוראי שבפחות מ 4 חודשים "שתה" לי 12 אלף ש"ח מהעו"ש ....
בעקבות כך הועף הפוקוס ונרכשה סובארו B4 והשקט חזר למחוזתנו !
רענן
-
תגובה: לא 4x4 אבל בכל זאת... משפחתית מומלצת
לדעתי בפוקוס לא יכנסו 3 כסאות (לפני 4 שנים הייתי עם אותו צורך ובדקתי אבל זה תלוי גם בסוג הכסאות, לי היו ממש רחבים של חברה בשם רנולוקס)
בסוף הלכתי על מונדיאו. איכות נסיעה ונהיגה מעולה, בעיקר מחוץ לעיר (בתוך העיר היא קצת גדולה ומגושמת) צריכת דלק די גבוהה, לנו פחות רלוונטי בגלל ק"מ נמוך יחסית.
החזקנו אותה 3 שנים עד שהתחילו כל מיני בעיות (משאבת דלק, צ'ק אנגין שנדלקה וכבתה בצורה רנדומלית).
יתרון - מחיר קניה נמוך מאוד ביחס לתמורה, עלויות אחזקה סבירות (מקיף סביב 2000 ש"ח כי היא לא גניבה) כל זמן שאין בעיות מיוחדות (כמו משאבת דלק שנוטה להתפגר ובמוסך מורשה רצים להחליף, אבל אחרי לחץ מתון "נמצא" פתרון)
חסרון - כמעט ובלתי אפשרית למכירה (פורסמה במשך חודשיים וחצי ובסוף עשינו טרייד אין על רכב חדש ב-15% מתחת למחירון)
בסך הכל אני ממליץ רק צריך לקחת בחשבון שזו לא יפנית למרות המכלולים המשותפים עם מזדה 6.
ליאור