-
7 קבצים מצורפים
האנגליה החדשה של נדב :-)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
איחור אופנתי משהו...
יאללה מברוכ נדבי...
נא לעדכן תמונת פרופיל...
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
תודה רבה חברים... :-)
נישמע מוזר אבל קשה לי להחליף את התמונה... אפילו במחשב היא עדיין נימצאת(לא קורה לי בדרך כלל)... אפילו בקשר עם הקונה המאושר כדי לוודא שמטפל בו יפה...חחחח
בכל זאת 5 שנים והרבה חוויות שעברנו ביחד... כניראה צריך זמן להיתרגל חחחח
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
ואיך החוויה עד כה?
אסף.
תשמע... אין ספק שזה משהו אחר לגמרי... סגנון אחר של נהיגה ותפעול המכלולים, tc, hdc וכו' פשוט תענוג... (קצת חסר לי ה 2x4 :-) )
זה לא יפנית לנהוג ולתת בראש.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
נראה מעולה!!
המהלך מקדימה נראה טוב יותר מהמקורי,
הרכב מוגבה? מייצב מנותק? או שזה פשוט המשחק של הace?
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
תודה איל.
מייצב מחובר, החלפתי קפיצים, ישנם בולמי פוקס עם מיכלים שארוכים יותר מהמקור.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
תשמע... אין ספק שזה משהו אחר לגמרי... סגנון אחר של נהיגה ותפעול המכלולים, tc, hdc וכו' פשוט תענוג... (קצת חסר לי ה 2x4 :-) )
זה לא יפנית לנהוג ולתת בראש.
עצתי, אל תפעיל את ה HDC
חוצמזה נראה הרבה יותר טוב מאז שבחנתי את האקזמפלר בשוק בבית שמש :)
תתחדש.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amit1
עצתי, אל תפעיל את ה HDC
חוצמזה נראה הרבה יותר טוב מאז שבחנתי את האקזמפלר בשוק בבית שמש :)
תתחדש.
תודה רבה.
הושקעו כמה שקלים מאז :-)
למה לא להפעיל את ה hdc?
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
כי הוא במילא לא עושה הרבה (לא מספיק לאט) והוא מתיש את מערכת ה-abs והבלמים.
זה כמו ללחוץ ברקס במורד עם אחיזה גרוע וabs לא מנותק.
הרבה יותר יעיל להפעיל מזגן שיעזור לבלימת מנוע ;)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
האמת שהרגשתי בדיוק ההפך... הפעלתי במורד תלול של בערך 800 מ' תוך כדי שימוש ב LOW והילוך נמוך גם בגיר, וואלה ישבתי לי בנחת לוגם שתיה מבקבוק והאוטו נוסע לבד... הרגשתי שמתבצעת בלימה ע"י המערכת כל כמה שניות בגלגל אחר... ראיתי אצל החברים(והרגשתי גם כשהייתי באותו מקום עם רכב אחר) שהשימוש בבלמים תכוף יותר, לעניות דעתי לזה המערכת נועדה(כל עוד זה עובד חחח)... תקנו אותי אם אני טועה.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
הוא גורם לבלאי מוגבר של המודולטור.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
אז אם ככה גם ה tc גורם לאותו הבלאי... השאלה כמה בלאי ותוך כמה זמן הרכיב מתבלה, זה כמו עוד מכלולים ברכבים שונים ששימוש בהם יגרום לבלאי ברכיבים אחרים, אז מה לא נישתמש בעזרי הנהיגה האלה...?
:-)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
אני גיליתי שבירידות/מורדות הרבה יותר נכון לנתק abs (אפשר לעשות מתג) ולרדת רק על הבלמים והמנוע.
נכון הדבר יוצר לכאורה בעיית abs/tc שגם נרשמת בזכרון הרכב, אבל אחרי שירדתי את מעלה יאיר חלק מהדרך עם abs וחלק בלי, קיבלתי החלטה.
בחלק מהמקומות הרכב פשוט שועט למטה כי הוא מזהה החלקה (שקיימת כמעט כל הזמן במקומות כאלו).
(אגב, לא רק בלנדרובר).
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
אני מקבל חלחלה רק מלשמוע את כל צרופי האותיות שכולן בסופו של דבר מתממשקים עם חיישנים ואלקטרוניקה מבית היוצר של לוקס
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
אני לא בטוח שזה מבית היוצר שלו...
"המגדלים" אצלך לא מקוריים לפי התמונה. אולי של אוברלנד?
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
אני לא בטוח שזה מבית היוצר שלו...
"המגדלים" אצלך לא מקוריים לפי התמונה. אולי של אוברלנד?
כניראה שכן, נירכש as is , אני החלפתי קפיצים, צמיגים, שיפצתי את הבולמים ועוד כל מיני שקשור ביישור קו כללי.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
אני מקבל חלחלה רק מלשמוע את כל צרופי האותיות שכולן בסופו של דבר מתממשקים עם חיישנים ואלקטרוניקה מבית היוצר של לוקס
אני הייתי באותה דעה שלך עד לפני כמה שנים :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
איל מ
אני גיליתי שבירידות/מורדות הרבה יותר נכון לנתק abs (אפשר לעשות מתג) ולרדת רק על הבלמים והמנוע.
נכון הדבר יוצר לכאורה בעיית abs/tc שגם נרשמת בזכרון הרכב, אבל אחרי שירדתי את מעלה יאיר חלק מהדרך עם abs וחלק בלי, קיבלתי החלטה.
בחלק מהמקומות הרכב פשוט שועט למטה כי הוא מזהה החלקה (שקיימת כמעט כל הזמן במקומות כאלו).
(אגב, לא רק בלנדרובר).
abs בכלל ברכב שנוסע בשטח זאת סכנה, לקחו את החסרון ויצרו מערכת ש"אמורה" לבטל אותו וליצור יתרון במצבים האלה, כמה זה טוב? בינתיים אני היתרשמתי לטובה אבל יצא להישתמש בו פעם וחצי, ימים יגידו.
את ההצעה שלך לבטל abs בשטח תמיד אפשר לבצע.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
אז אם ככה גם ה tc גורם לאותו הבלאי... השאלה כמה בלאי ותוך כמה זמן הרכיב מתבלה, זה כמו עוד מכלולים ברכבים שונים ששימוש בהם יגרום לבלאי ברכיבים אחרים, אז מה לא נישתמש בעזרי הנהיגה האלה...?
:-)
נכון ולכן תמיד בכניסה לשטח נעל את הדיפ המרכזי מה שמצמצם את הפעולה של ה tc ואת הבלאי של בית הסטיליטים העדין.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amit1
נכון ולכן תמיד בכניסה לשטח נעל את הדיפ המרכזי מה שמצמצם את הפעולה של ה tc ואת הבלאי של בית הסטיליטים העדין.
אחרי הסיבוב הראשון בשטח הבנתי את זה...
תודה על הטיפ.
אגב, שיישבר משהו אתה יודע כבר מה יבוא במקומו :-)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
נדב ש.
אחרי הסיבוב הראשון בשטח הבנתי את זה...
תודה על הטיפ.
אגב, שיישבר משהו אתה יודע כבר מה יבוא במקומו :-)
כן, נעילה או מוגבל החלקה של איטון/אשקרופט :)
- - - Updated - - -
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
nirs
אני מקבל חלחלה רק מלשמוע את כל צרופי האותיות שכולן בסופו של דבר מתממשקים עם חיישנים ואלקטרוניקה מבית היוצר של לוקס
מבית היוצר של wabco ו bosch
בנוסף, מציע שתעקור מהשורש כל רכיב של האיתוראן כולל המשדר בתקרה.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
נדב, אשמח לדעת את הגובה מהרצפה דרך מרכז הגלגל עד לתחתית כנף הפלסטיק מקדימה ומאחורה, כשאתה מחנה את הרכב על משטח ישר ואופקי. תודה, עמית
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
המדידה הנכונה היא ממרכז הטבור לכנף, או מהנקודה העליונה בג׳אנט לכנף.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
צודק, מהנקודה העליונה בג'נט.
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
amit1
צודק, מהנקודה העליונה בג'נט.
36 ס"מ קדימה
37 ס"מ אחורה
למה אתה שואל?
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
כי האוטו שלך נראה בנ@ונה ואנחנו רוצים לראות אם, ובכמה יותר גבוה משלנו (שלי) ואולי להעתיק את הסט.
;-)
(כמובן בלי להכנס לדיון בסוגיית מידות הצמיגים)
-
תגובה: האנגליה החדשה של נדב :-)
הרכב נראה טוב, אני רוצה להבין מה הסטאפ שלו.