ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...C%D7%A7-%D7%90
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...C%D7%A7-%D7%90
מרתק!
כל הכבוד!
נדיר ומעניין מאוד.
מרתק,
מעורר השראה וקנאה.
יום אחד גם אני אתחיל פרוייקט כזה ואתפלל להגיע לקו הסיום
היסודיות מרשימה ביותר.
מעניין ומלמד. תודה!
כל הכבוד, מצפיה כבר לחלק 2.
אפשר לתת לך את הפרס בלי הגרלה...
מדהים! מחכה להמשך
בס"ד
יפה!!
מחכה ומצפה להמשך!
לעניות דעתי בזמן פעולה של המנוע הבוכנות יגיעו יותר קרוב לראש(בגלל החופש המובנה בין החלקים),
כדאי לשים לב לזה(מאמין שחישבת את זה, אבל "למען הדורות הבאים").
או שאני טועה?
נ.ב.
מרים שסתומים -----> נדנד (יש המכנים את כל הנדנדים פסנתר)
אמת, אם לדייק בעברית ליפטר נקרא מרים הידראולי, ורוקר נקרא נדנד או נדנד שסתום. נדנד לא יכול להקרא מרים שסתומים מהסיבה הפשוטה שהוא רק דוחף אותם ולא מרים בשום מצב.
אני עוקב אחר השירשור המקורי ועדיין... קראתי שוב הכל.
רהוט, מובן, מרשים - מרתק.
יופי של עבודה.
תודה על הכבוד שאתה עושה לקוראים במאמץ לתעד בצורה כל כך ברורה ומפורטת - כיף לקרוא.
מדהים, מרתק, מעניין, מגרה .
אוף למה לא הייתי העוזר שלך .
תודה לכל המגיבים, זה באמת מחזק ועושה חשק להמשיך ולכתוב.
אתה צודק, ברגע שהמנוע עובד חלקים נמתחים, חלקים מתארכים וחופשים משתנים.
קביעת המרווחים המותרים המקסימלים בזמן ההרכבה תלויה בין השאר גם באיזה סל"ד יעבוד המנוע.
אני לא חישבתי את המרווחים אלא הלכתי על פי הנתונים בספרים.
אם תשים לב, פרסמתי שתי טבלאות עם נתוני יחס דחיסה.
במבט ראשון הן באמת נראות זהות, אבל אם תשים לב אחת מהן היא עבור יחס דחיסה דינמי והשנייה עבור יחס דחיסה סטטי.
נסה לקרא את הפיסקה בכתבה שוב, ואני בטוח שתבין את ההבדל.
יחס הדחיסה הסטטי (זה הפחות חשוב ולמרות זאת, זה שרבים מתייחסים דווקא אליו) הוא 9.5 ולא 8.5.
ולדיון הלא פחות חשוב - עברית
כתבתי זאת כמה פעמים בשרשור המקורי, ואולי כדאי להזכיר זאת גם כאן, אני אשמח אם מישהו יפרסם מילון מונחים עברי של כל חלקי המנוע.
אני בשימחה אשתמש במושגים העבריים במקום הלועזים.
לצערי, אני פשוט לא יודע אותם, וחלק מהמושגים בהם השתמשתי הם בתרגום חופשי שלי.
איזה יופי
סוף סוף מכונאות אמיתית
איציק
כיייףף לראות דברים כאלה בארץ,
בהצלחה.
כל הכבוד!
מתי אפשר לתת לך את מנוע ה V 8 דיזל 6.2 של הבלייזר שלי? אסתפק רק ב 250 סוסים...
אהרון
ערן
אתה תותח ,איש מקצוע בלי שום "עיגולי פינות"
שאפו
שאלה: האם ניתן ובאיזה אופן להגדיל גם הספק מנוע של סוזוקי ג'ימני 2015 לדוגמא?
חברים תודה על המחמאות אבל אני לא מוסך ולא סדנא ואפילו לא ממש מבין במנועים.
למדתי את המנוע שלי בשביל לעשות לו את השיפוץ כמו שלמדתי את הגיר שלי בשביל לעשות לו את השיפוץ, מנועים אחרים אני לא מכיר ולכן לא יכול לייעץ
פרויקט מדהים , ממתין להמשך .
עידו
אוטודידקטיות לרמת ידע והבנה כזו על מנוע עוד לא פגשתי, הייתיבטוח שאתה מהנדס מנועים או בעל סדנה לכל הפחות, כל הכבוד, אם אתה צריך ידיים נוספות שיעבדו אתך אשמח לעזור. :-)
ממתין בציפיה לחלק ב.
מקווה שהתוצר יעמוד בסטנדרט הגבוה שלך.
ראשית עלי לציין שהפוסט, הכתיבה, והתעוד מרשימים מאוד. מעבר לכך נראה שגם העבודה ברמה גבוהה ומקצועית. אני משפץ כרגע מנוע של מיצובישי פאג'רו והייתי רוצה לקבל עצה במספר נושאים ולו רק מפאת שציינתה שאינך מכונאי או בעל מוסך. אשמח אם תוכל להקדיש לי מעט מזמנך בשיחת טלפון. תודה מראש ושוב, כל הכבוד.