עזרה בבניית רכב שטח (מפורד סיירה 88')
טוב אז ככה יש לי פורד סיירה 1600 סמק הנעה אחורית שנת 88
ואני רוצה לעשות ממנה באגי לתפארת.
אני לא רוצה לחתוך יותר מדיי, ולעשות דברים שאחר כך אני יצטער עליהם :roll:
אז אם אפשר בבקשה טיפים להורדה במשקל של האוטו ולביצועים מירביים בשטח לא קשה אלא יותר שבילים ודרכי עפר.
נ.ב.- האוטו לא הניע שנה וחצי בערך....
חוזר: עזרה בבניית רכב שטח (מפורד סיירה 88')
הקפצה לאחר שנה וקצת.
היום סוף סוף לקחנו יוזמה והנענו את המפלצת הקטנה,
כמובן שהחלפנו שמן, מים, וכל מה שצריך למכונית שלא הניעה מספר שנים.
לאחר נסיעה קצרה בשטח במצב סטוק, הגענו למסקנה שיש צורך להגביה את הרכב.
אני פונה אליכם בבקשה לזרוק רעיונות, עצות, פרויקטים דומים וכ'ו
תודה רבה
חוזר: עזרה בבניית רכב שטח (מפורד סיירה 88')
לא שווה להשקיע יותר מידי ברכב אם הוא רק לFUN.
קשת התהפכות,ריתמות מירוצים,פה ושם קצת חיזוקים ותהנה מרכב שפשר לעשות איתו המון המון כיף בשבילים בזות ובאמינות.
מנסיון!!!
חוזר: עזרה בבניית רכב שטח (מפורד סיירה 88')
הדברים שעלו לאחר הנסיעה היו להלן: הרכב חייב הגבהה מכיוון שהוא "מגרד" את השטח בחלק מהמקומות.
מיכל הדלק חייב לעבור מקום, חשבנו על בניית מחיצה במקום תא המטען והעברתו לשם.
אשמח אם תוכלו לתת לי עצות בעניין
חוזר: עזרה בבניית רכב שטח (מפורד סיירה 88')
אם אני מבין נכון והמתלים האחוריים הם עם קפיץ ספיראלי, אתה יכול לחרות בוסות מחומר פלאסטי כלשהוא ולהרכיב בין הקפיץ לבודי.
יש על זה כתבה על הארכת מהלך מתלה של טרופר איפשהוא כאן באתר (אני לא זוכר את סוג החומר)
ראיתי מישהוא שהגביה כך סוזוקי סוויפט וזה עלה לו 300 ש"ח סה"כ.
אבל תשאל,
אני לא "מיבין" אז תישאל על מה שכתבתי ותקבל מידע מפורט יותר.
חוזר: עזרה בבניית רכב שטח (מפורד סיירה 88')
מקפיץ .. מקווה שרלוונטי
אני חושב לבנות באגי מסיירה
האם בסופו של דבר הפכה הסיירה לבאגי?
אם כן, מספר שאלות
האם הגבהת את הרכב, כיצד
האם השארת את הבודי המקורי או שקיצצת פה ושם,
המשקל המקורי זהה, העפת חלקים מיותרים?
בנית כלוב\קשת או חיזוקים אחרים,
בנית מיגונים?
תמונות ורשמים שלך מהבאגי יתקבלו בשמחה...
תודה
אריק
חוזר: עזרה בבניית רכב שטח (מפורד סיירה 88')
אירק , גם אני בניתי כזאת באגי, על בסיס סיירה 1.6.
את הגג לא לחתוך בשום פנים ואופן , אל תשבור את ה"קונכיה" המקורית של האוטו.
להעיף את הדלתות וכל מה שמאחורי מגדלי הבולמים האחוריים ( ומיקום מחדש של מיכל הדלק ) יביאו אותך לסביב ה850-870 קילו.
שזה לא רע בכלל.
הרכב יחסית גבוה לרכב כביש בפני עצמו , ולאחר הורדת המשקל תקבל שיפור , מעבר לכך הייתי מנסה להשיג צמיגים יותר רציניים לפני שמתעסקים עם מתלים.
למרות שגם הגבהה חאפרית של תושבות המתלים תעשה את העבודה, במחיר של עומס גבוהה יותר על הציריות.
רכב שבילים מעולה עם הרבה פוטנציאל , אבל לא באגי אמיתית גם בגלל הפינטו העצלן וגם בגלל יכולת העבירות המוגבלת.
אני בטוח אבנה עוד אחת כזאת , הפעם מקצועית , ברגע שאתפנה קצת מצה"ל בעזרת השם.
למיטב זכרוני גם הבאגי של עוז לא נוסעת יותר.
בהצלחה!