ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...92%D7%A2%D7%AA
Printable View
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...92%D7%A2%D7%AA
אהבתי מאד!! שאפו!
אחד הדברים החשובים בטנדר...
שאפו דורון!
הפותחן נחשב שינוי מבנה? (-;
סתאאם.
יופי של פרויקט. חובה בכל טנדר.
נראה פגז !
כל הכבוד!
דיגום custom work אמיתי. אהבתי במיוחד את השימוש בחומר ממוחזר.
כל הכבוד , סחטיין על ההשקעה !
לראות ולקנא... במיוחד על ההתגברות על הרתיעה מקדיחה באוטו..<br><br>עכשיו אני רק צריך להתגבר על הרתיעה מטנדר... שהכל בחוץ וגלוי וחשוף לאבק..
תודה לכולם.
ברנרד,
הציוד בארגז רובו ככולו בתוך אריזות, קשיחות או רכות, והכל מכוסה ברזנט בשטח.
אין באמת בעית אבק.
יפה מאוד! יצירתיות נטו!
כמה דברים שהייתי אולי משנה/נזהר מהם
המשטח העליון עשוי סיבית? איך החומר הזה מגיב למים/גשם?
הייתי מוסיף בנדים על הברז הירוק של של מיכל המים.
מפסק משאבה המים שממוקם בין בתוך בית הגלגל - אני מניח שהוא לא אטום ובסביבה יחסית קשה, אני לא צופה לו יותר משנתיים בתנאים האלה.
מיכל גז משנעים בעמידה.
משטח עליון מסנדוויץ, צבוע.
הולך לקבל חיפוי זוית L מאלומיניום בקרוב.
בנדים על הברז הירוק?
יכול להיות שהתבלבלת עם השלב המקדים עם הג׳ריקן, לפני המיכל מים?
המפסק מוגן מים(לפחות זה מה שחיפשתי ומה שהיה כתוב..)
לגבי מיכל הגז, זאת האופציה הקיימת, מקפיד על סגירה, ובכל מקרה הוא בקצה הרכב, במקום מאוורר.
איזו השקעה, איזה יופי ותודה על השיתוף המפורט!
כל הכבוד.
על הביצוע, מחזור, פונקציונאליות אבל בעיקר על השיתוף (בכל התהליך ובתוצאה הסופית)
Sent from my Nexus 4
נראה מעולה, והכי חשוב פרקטי !!
כל הכבוד על הביצוע ואי הרתיעה מ"ביצוע מחדש"
כל הכבוד דורון. נראה מעולה .
מרשים.
אפשר לא להסכים עם הגישה (של טנדר וכו').......
אבל כל מה שנעשה, נעשה מתוך חשיבה, במקצוענות ובעלויות שפויות.
כל הכבוד.
שאלה זריזה לגבי המיכל מים -
מאיפה המיכל ? כמה עלה? איפה משיגים?
לא הזכרת כלום לגבי מחיצות פנימיות, יש? אין? דווקא בגלל שזה מיכל גדול ושטוח, אין בעיית נידנודים?
כל הכבוד
לידעת כל אלה שלוקחים בלוני גז לטיולים אסור להשכיב בלון גז מבחינה בטיחותית
אופציה מעניינת ושימושית לזיווד טנדר
http://www.trender.co.il/assets/Gall...0822400300.jpg
קובץ מצורף 103728
קובץ מצורף 103729
צילמו בסימה השנה.
דיגום לארגז על מנת להוציא כלי עבודה.
אני חסיד של הבניה המקצועית ופחות של המחזור אבל חיבים להודות שנעשתה פה עבודה יפה עם מחשבה עמוקה.
המלצות נוספות (שיושמו על ידי):
1. קיבוע מיכל גז עומד לבסיס עץ ע"י תופסנים האוחזים בחורים שבבסיס הבלון
2. אופציה להפיכת החיבורים במשאבה כדי למלא את המיכל בשאיבה ממקור נטול לחץ (חבית, ג'ריקנים . גב(!) )
יפה אבל מחייב קונסטרוקציה מאסיבית, כבדה ויקרה.
בדיוק הפוך מהדרישות שהגדרתי כמטרה.
בנוסף,
אין מודולריות.
בשביל להוציא משהו מהמקרר או פחית שימורים לבישול, אתה צריך למשוך מגירה של 200 קג.
בהפרדת תאים, אם הילד רוצה את הקורנפלקס שלו, הוא יכול לפתוח מגירה ולקחת.
רוצה בירה?
המקרר זמין לבדו.
דורון - מרשים ביותר.
תודה רבה על השיתוף המפורט!
דן.
היה צפוי, ובכל זאת.
בשלבי סיום של התקנת מצבר שני עם מערכת טעינה מופרדת למצברים.
בהיילקס עד 1995, היו שני מצברים מקורי מהחברה.
בשנתון 1997, יש מקום מוכן למצבר הנוסף.
שלב א'- הכנת מגש/תיבה למצבר השני, ע"ב המקום המקורי.
תיבה מפאנל אלומינום מכופף.
חיבור לרכב עם רצפה כפולה, כדי שהברגים לא ינקבו מלמטה את המצבר.
עיגון ע"ב הברגות קיימות ברכב.
דופן התיבה בצד של הקוטב החיובי מצופים ביריעת פלסטיק דקה וקשיחה (ובמילים אחרות, קלסר שעבר זמנו), ושולי התיבה מחופים בצינור ניילון למניעת חיכוך וקצרים עם הקוטב החיובי.
קובץ מצורף 109713
יפה דורון.
אני חושב אבל שבחירת החומר אינה נכונה מאחר ואלומיניום מעביר את החום החיצוני פנימה ויהווה רפלקטור שיטגן את המצבר.
מהסיבה הזו שחטתי אצלי תיבה מפלסטיק באיזה פרוקיה וביצעתי בה מעשה סדום עד שהתאימה.
לא הכי אסטתי אבל מאוד פרקטי - במיוחד בג׳יפ שבו תא המנוע לוהט