-
>>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
- פורום זה נועד לדיונים על נושאי רישוי רכב 4X4 בישראל.
- הפורום נפתח כדי לרכז את כל השרשורים והמידע בנושא. מטרתו לסייע בהבנת גודל הבעייה, מקורה, והדרכים המעשיות לפתרונה.
- הפורום אינו סגור, ואינו סודי. אנחנו מקווים שנציגי משרד התחבורה והמשטרה יקראו אותו. אם יש לכם ספק לגבי כדאיות העלאת נושא או מידע מסויים לדיון, אתם מוזמנים להתייעץ במנהלי הפורום.
- אם אתם בעלי ג'יפ מוגזם בעליל (למשל רוביקון על צמיג 40 אינץ' ששילמתם שוחד כדי להכניסו לרשיון) - תודה לכם שעזרתם להביא את ג'יפאי ישראל השפויים למקום שבו יש צורך בפתיחת הפורום הזה. אינכם רצויים כאן.
- התלהמות חסרת תוחלת - אנא, בפייסבוק. לא כאן. זה מפריע.
- פורום זה ינוהל בצורה קשיחה במיוחד. מחיקות/עריכות יבוצעו על ידי מערכת האתר לפי שיקול דעתנו הבלעדי, ללא הסברים וללא אפשרות ערעור. מי שיתנגד (לא רומזים לאף אחד - 8 - ) יחסם מהאתר. סמכו עלינו.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
אז לצערי אני אתחיל.
JIMNY 2007, לא מוגבה, לא פגוש חתוך, בעל מגן טרנספר ותוספת ממסר רילי לתאורת LED פריקה שנמצעת על הגג (וכמובן לא מותקנת על הגג פרט לשלב שאני יורד לשטח למעל ליומיים (וגם לא רואים את החיווט ))
הגעתי לטסט היום בבוקר , שבוע לפני סיום מועד הטסט.
הפנו אותי למסלול שונה, 3 אנשים הגיעו בדקו את הרכב, שאלו אותי אם הוא מוגבה, עניתי ממש לא ובצחוק אמרתי הלוואי.
בדקו בדקו בדקו... חצי שעה.
אמרו ווישרים יבשים, שלפתי ווישרים חדשים מהבגאז,
אמרו מספר בלוי (בטסט הקודם לפני שנה החלפתי מספר) הראתי להם קבלה משנה קודמת מאצלהם, ושאלתי אך יכול להיות שכבר דהה, הם התעקשו ואמרו בגלל כל הבוץ , אז שילמתי עוד 50 והחלפתי מספר.
בדקו מנוע ואמרו אחד לשני שנשמע משופר,
פה אמרתי להם תגידו נפלתם על הראש? זה האוטו של אשתי, עם שני כיסאות ילדים מאחורה, JIMNY לא רנגלר סטנדרטי לחלוטין תשחררו.
אז בסוף אחרי שעה עברתי טסט. ואחרי שרשמו לי כבר שאני לא עובר בגלל המספר והווישרים
ניגשתי לבעל המוסך ואמרתי לו מה אני חושב על מה שהתרחש.
ושהבוחנים שלו גם עם יש להם 20 שנה ניסיון, הם לא מצליחים לזהות בין אופניים לאופנוע.
בהצלחה לכולם.
היתי שולח תמונה של הרכב שלי אבל הוא ממש לא מרגש. JIMNY פשוט, הצבע אפילו קצת בלוי, מרגש כמו פיתה על הגז.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
מהו המכון, שנדע לא להגיע לשם...
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
אם לא תתחילו לרשום שמות של מכונים שהתעללו בכם לא נתקדם לשום מקום.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
ערב טוב,
חייב להודות שהתאכזבתי מאוד לקרוא את הפתיח של השרשור הזה. בשישי התפרסמה כתבה על הסיבות למצב בו אנו נמצאים ואני חייב להודות שדבר אחד הטריד אותי במיוחד והוא התחושה שהשמחה לאיד נכתבה בין השורות. אז אם בשישי עוד היה ספק בנדון (שהרי הכחשתם זאת בכל תוקף ועם סימני קריאה..) הרי שעכשיו יצא המרצעה מהשק, עכשיו כבר אין ספק.
לא ציפיתי מיכם לכתיבה כזו רדודה, ואין לי ספק כי בעוד חצי שנה שנה או שנתיים מהיום אתם לא תתגאו בפתיח הזה.
איפה אורך הרוח? יכולת העמידה? הרי ברור לכולם כי המצב הזה לא יימשך לעולם. אז נסבול כמה חודשים עד שמש פנה את המצב כי ברור לכל בר דעת שזה לא הגיוני, ולא על פי מנהל תקין וברור שגם לא יעבור את בית המשפט. זה הזמן לאחד כוחות ולפעול בתבונה על מנת שחוק הספורט המוטורי לא יחזור בשנית. זה הזמן לקבץ את טובי המוחות שיש בתחום, ויש פה באתר ולנסות לעשות משהו בנדון.
נכון, שקל יותר לומר אמרנו לכם, נכון שזה הרבה יותר פשוט. אבל, ציפיתי ממערכת כמו גיפולוג שתוביל את המהלך בנושא.
אז רגע לפני שאני נמחק, צר לי אלא להביע את אכזבתי. כתבתי כי אני אדם שמונע מאתגרים, אני מבטיח לכם כי הרכב שלי יעבור תקינה פרטנית. מעניין אותי מה יהיה לכם אז לומר.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
אנחנו מפחדים מתקינה פרטנית. זה נשמע לנו כמו חוק הספורט המוטורי.
1. לא כל אחד עומד / יכול לעמוד בקריטריונים (מסיבות שונות).
2. אין ספורט מוטורי.
3 בוודאי אין "ספורט מוטורי עממי"
Sent from my SM-T700 using Tapatalk
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
תתאכזב עד מחר. ממה שאתה כתבת ומה שחיים העלה נראה כאילו אתם מנסים לנצל ציבור שלם עבור מטרה אישית, ללא תועלת כלל עבור הציבור האמור. יתרה מכך, הפרסומים האחרונים מצביעים על נסיון ל"חימום השטח" כדי להכניס אנשים לצרות כדי שבכוח יתמכו בכם.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יניב גולן
, אני מבטיח לכם כי הרכב שלי יעבור תקינה פרטנית. מעניין אותי מה יהיה לכם אז לומר.
עד כמה שהבנתי מהיחידים שכן הלכו במסלול הזה, תקינה פרטנית תמיד הייתה, רק שזה תהליך יקר, ומחייב הרבה סבלנות וזמן רב.
תהליך שעל פניו הרוב המוחלט של המשפרים הקיצוניים לא רצה/או לא יכול היה לבצע.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
יניב, אני עדיין לא חושב שרוח הדברים היא שמחה לאיד.
אבל אתה חייב להבין שבעיני רבים נראה שיש כמות קטנה של ג'יפאים שגורמת לשאר לנזק, תדמיתי לכל הפחות.
ובכל זאת, עברנו תקופות קשות, וזו תקופה קשה, ובסוף כולנו נצא עומדים על הרגליים, כנראה. אבל כרגע העתיד לא ברור וזה מלחיץ, וכשלחוצים מדברים יותר מדי ולפעמים מדברים ועושים שטויות.
אני כן חושב שכוחנו באחדותנו, אבל אחדות לא אומרת בהכרח שהרוב שמאמין בלהישאר מתחת לרדאר צריך להשלים עם מעשים של מיעוט קולני.
ומבחינתי עדיף שיהיה דיון פורה, לא תחרות מי מתבטא בצורה יותר בוטה כלפי האחר.
יש מי שחוששים מהליכים משפטיים ומתקינה פרטנית - כי הם חושבים שאם לך תהיה תקינה פרטנית זה יאמר מבחינת המדינה שיש הליך לאישור שיפורים ואם מישהו רוצה הוא יכול ללכת בו - והעלות הכבדה תהיה דומה לטרופר טיולים על אינצ' וחצי ו31" ולרוביפלצת כמו באמריקה. ונודה על האמת - לרוב הגדול אין רצון או יכולת להוציא את הסכומים שיעלה לעבור תקינה. (אני, שהעברתי כלים משופרים בכבדות תקינה ויותר מפעם אחת, גם אם לא לאנשים פרטיים, יודע כמה זה עולה ובמה זה כרוך, וזול זה לא...)
אני חושב שגם אתה כמי שמבין איך המערכת עובדת, מבין שזה סיכון, נשאלת השאלה האם כל מי שרוצה לחיות בשקט ולטייל ברוגע עם ג'יפים משופרים בקטנה, מוכן לתת לך את המנדט לקחת את הסיכון בשבילו. תחשוב על זה.
אסף.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יניב גולן
ערב טוב,
חייב להודות שהתאכזבתי מאוד לקרוא את הפתיח של השרשור הזה. בשישי התפרסמה כתבה על הסיבות למצב בו אנו נמצאים ואני חייב להודות שדבר אחד הטריד אותי במיוחד והוא התחושה שהשמחה לאיד נכתבה בין השורות. אז אם בשישי עוד היה ספק בנדון (שהרי הכחשתם זאת בכל תוקף ועם סימני קריאה..) הרי שעכשיו יצא המרצעה מהשק, עכשיו כבר אין ספק.
לא ציפיתי מיכם לכתיבה כזו רדודה, ואין לי ספק כי בעוד חצי שנה שנה או שנתיים מהיום אתם לא תתגאו בפתיח הזה.
איפה אורך הרוח? יכולת העמידה? הרי ברור לכולם כי המצב הזה לא יימשך לעולם. אז נסבול כמה חודשים עד שמש פנה את המצב כי ברור לכל בר דעת שזה לא הגיוני, ולא על פי מנהל תקין וברור שגם לא יעבור את בית המשפט. זה הזמן לאחד כוחות ולפעול בתבונה על מנת שחוק הספורט המוטורי לא יחזור בשנית. זה הזמן לקבץ את טובי המוחות שיש בתחום, ויש פה באתר ולנסות לעשות משהו בנדון.
נכון, שקל יותר לומר אמרנו לכם, נכון שזה הרבה יותר פשוט. אבל, ציפיתי ממערכת כמו גיפולוג שתוביל את המהלך בנושא.
אז רגע לפני שאני נמחק, צר לי אלא להביע את אכזבתי. כתבתי כי אני אדם שמונע מאתגרים, אני מבטיח לכם כי הרכב שלי יעבור תקינה פרטנית. מעניין אותי מה יהיה לכם אז לומר.
למה אתה צריך תקינה פרטנית חביבי?
חשבתי שהרכב שלך חוקי לגמרי לפי הכתבה הבאה - http://www.jeepolog.com/forums/conte...5%D7%9C%D7%9F?
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
יניב שלום,
על מה בדיוק אתה מלין? שהקהילה כולה לא נעמדת מאחוריכם? סורי - אתם הבאתם את העליהום על הקהילה ועכשיו מיבבים שרואים בכם אשמים?
אני לא קראתי בשום מקום שמחה לאיד. אני כן קורא המון כעס. עליכם. על חיים. על ההתנהלות המתריסה שלכם.
אתה מבטיח שהרכב שלך יעבור תקינה פרטית - את מי מעניין הרכב שלך חוץ מאשר את עצמך? מה אכפת לי התקינה הפרטית שלך?
מה המשפט הזה אם לא התרסה כלפי כולנו? ואח"כ אתה מיילל שלא עומדים מאחוריך.
אל תבכה שקהילת הג'יפאים לא נעמדת מאחוריכם, אתם לא מנהיגים ולא נעליים.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
אסף,
אני לא אומר שהתקינה הפרטנית היא התשובה לכלל הציבור. היא תשובה למי שניסח את השורה האומללה הזו: ״אם אתה בעל רוביקון עם צמיג ״40 מקומך לא כאן״.
תסביר להניח שהנושא יחולק לשניים. תקינה כללית ותקינה פרטנית. לא מן הנמנע הוא שמה שקורה עכשיו במשרד התחבורה הוא בסל הכל ניסיון להראות למבקר המדינה כי נעשה משהו בעניין או לחילופין ניסיון להרוויח זמן עד להכרעת בית המשפט בנושא שהרי ידוע כי הוגשו שתי תביעות כנגדם.
באשר לניהול הסיכונים הטמונים בנושא, אתם חייבים להבין כי המציאות השתנתה במדינה, וכי הקידמה (בחלקה) הגיעה גם למשרד התחבורה בדיוק כפי שהגיע למשרדי ממשלה אחרים בעשור האחרון. על כן, המצב היה משתנה כך או כך ללא קשר לערוץ יוטיוב כזה או אחר.
ימים יגידו מה יהיה, אבל הפסקה הזו אותה ציטטתי תשאר לעולם ועד מבחינתי כסמל למה שלא טוב פה במדינה.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
אני שואל שאלה עקרונית, האם כל כך ברור לכולנו שגם בנושא של שיפורים סולידיים שעדיף שנישאר בסטטוס קוו הזה שכל עוד לא מגזימים אז מעלימים עין?
מבלי להתייחס לגורמים למצב הנוכחי, אולי זה הזמן לדחוך לכך ששיפורים סולידיים יהיו מאושרים, ונוכל סופסוף להתחיל לנסוע מבלי לשקשק כל פעם שאנחנו רואים ניידת משרד התחבורה.
כל כך ברור שרק רע יצא מהמלך הנוכחי?
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
זה ברור לכל בר דעת, רק שחבורה מסויימת שכבר עברה את הסטטוס קוו ונמצאת עכשיו בבעיה שאין לה ממש רוורס לעשות ממנה חוץ מלחזור לג'יפ מקורי לא ממש מחשבנת לאף אחד ולשום דבר חוץ מהאינטרסים שלה כמו שאפשר לראות בשרשור הזה וגם באחרים.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
תקינה, עודף תקינה, זה דבר לא טוב.
כי מה יהיה אם יאשרו לך קיט א' ותחליט להחליף בולמים לקיט ב' ? לחזור למכון רישוי ולרשום את דגם הבולמים ברשיון?
ומה אם יהיה מותר להתקין רק קיטים שעברו אישור משרד התחבורה? ותרצה משהו אחר? לייבא לבד בייבוא אישי, למשל?
ומה אם תהיה חייב להתקין אצל אחד מ 20 מתקינים מורשים?
ועוד ועוד ועוד...
אסף.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
אני שב ומדגיש סוגיה אחת שמפריעה לי והיא נושא השמחה לאיד כפי שאני תופס אותה.
מעבר לזה, אין לי ולא הייתה לי בעיה עם ביקורת עניינית. אמירות כמו ״ אתם לא מנהיגים ולא נעליים ״ פשוט לא רציניות ברמה הכי בסיסית.
אין לי שום עניין בתמיכה בנושא שלנו המשופרים יותר. יש לי עניין אחד שהפריע לי והוא השמחה לאיד, ושוב אני מדגיש, חבל שכך.
שננו את המילים:
תקינה כללית לרכב
ותקינה פרטנית לרכב
אחרי כל הרעש והברבורים, זה מה שיהיה במדינה.
ולמען הרקורד, הנידוי של גלגלי הארבעים לא שונה בעיני משריפת החולצה.
שניהם מגיעים בדיוק מאותו המקום. כעס, וחוסר מחשבה.
-
>>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
עדיף סדר על אי סדר ובלבד שזה לא יהיה תפור על חברת שיפורים אחת או שתיים על האב שלנו.
תאר לך שרק נניח אספיר והמתלם יאושרו לבצע שיפורים.
יוקר המחיה...
יניב-
צא מהשטויות שלך, זה לא שמחה חאיד אלא כעס על שצפינו שאתם תביאו לזה והנה זה קרה.
אם הכול יסתדר מהר ישכחו לכם את זה.
אם לא שאלוהים יהיה בעזרכם כי תהיו שנואי הענף.
זה לא אישי ואם היינו באמריקה היינו צופים בכם בהערצה
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
בועז ידידי,
ברור לי שזה לא אישי, וזו לא הסוגיה. למרות זאת, אני מצפה ממערכת שמחשיבה עצמה לאיכותית, שתדע להתעלות על עצמה, בפרט ברגעים הקשים.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
asafk
תקינה, עודף תקינה, זה דבר לא טוב.
כי מה יהיה אם יאשרו לך קיט א' ותחליט להחליף בולמים לקיט ב' ? לחזור למכון רישוי ולרשום את דגם הבולמים ברשיון?
ומה אם יהיה מותר להתקין רק קיטים שעברו אישור משרד התחבורה? ותרצה משהו אחר? לייבא לבד בייבוא אישי, למשל?
ומה אם תהיה חייב להתקין אצל אחד מ 20 מתקינים מורשים?
ועוד ועוד ועוד...
אסף.
אם תהיה חייב להתקין אצל 20 מתקינים מורשים אחד מ10 קיטים מורשים אך ״בתמורה״ כל מה שתצטרך לעשות זה להגיש אישורים ולהוציא כפל רישיון, זה נראה לי בבחינת הרע במיעוטו.
לעניין נושא האשכול, אפשר לקבוע שכל מה שאינו דורש תיקון לבסיס הגלגלים יהיה מותר באופן גורף וכל מה שמצריך תיקון לבסיס הגלגלים יחוייב תקינה פרטנית. נראה לי שכך מצליחים לעקוף את בעיית ה״איזה שיפור נכנס איפה״.
יניב, גם אני בעד אחדות, אבל בתנאי והאחדות הזו משתלמת גם עבורי. אם יש התנהלות ליצור שני מסלולים כאלו אז אחלה. מה שכן התגובות בפייסבוק ילדותיות ומנסות להתחמק מהנושא עצמו.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
יניב השורה הזאת נועדה כדי למנוע מראש מאנשים מסוימים לכתוב כאן. כן, היא קשה - כי אלו זמנים קשים (יחסית). היא לא אישית אלא למי שלוקח אותה אישית.
בכל מקרה, כפי שנכתב באותה הודעה - היא לא אמורה להיות כאן עוד שנתיים, וגם לא עוד חודשיים.כשהזמנים הקשים יעברו (כפי שאני אישית מקווה ומאמין) הפורום הזה יגנז.
עם התקינה הפרטנית של הג'יפ האישי שלך, שיהיה בהצלחה.
אבל דיר באלאק, דווקא בגלל שאתה כן מוכשר תזהר איזה אבנים אתה הופך! תזהר שלא תגרור את המדינה לפינה שאליה גררנו את הספורט המוטורי בשם הצדק.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
נמרוד, ראשית תודה.
בדיוק מתוך ההבנה של מהות הנושא בו אנו עוסקים הייתי שמח אם היינו מוצאים את המכנה המשותף לכולנו ומאחדים כוחות בנושא ויש מכנה משותף רחב.
כולנו אוהבים רכבי שטח וכולנו אוהבים לטייל בשטח. זה מכנה רחב מספיק מבחינתי.
אתם לא יודעים, אבל כיוון שאני אומר את דעתי גם כאן וגם ״שם״ אנשים מטילים ספק בכוונותי, לא יכולים לקבל את העובדה כי ישנם אנשים שבאמת מוכנים לעשות ולתרום מתוך אמונה בצדקת הדרך ולא מתוך אינטרס אישי הזה או אחר.
הכוונה שלי הייתה לנסות ולאחד את הכוחות. אני חייב להודות שכרגע, לאחר הכתבה האחרונה ולאחר שנפתח השרשור הזה, קשה לי לראות כיצד זה יעשה. למרות זאת, ואף על פי כן, אני חוזר ואומר כי ישנן שתי הוראות רישום:
הוראת רישום כללית לרכב שזה בעצם הוראת רישום כללית
והוראת רישום אינדיווידואלית שהיא בעצם תקינה פרטנית
מהרגע הראשון הכוונה שלי הייתה לקדם את שתי הוראות הרישום.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
תקינה פרטנית - לך על זה. בהצלחה. בשביל זה לא צריך איחוד של שום כוחות.
תקינה כללית - עשה טובה ועזוב! ותוריד גם את האנשים האחרים מזה. זה מסלול עם פוטנציאל נזק עצום. תנו לסערה לשכוח, ולדברים להתבהר.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
בכל מקרה למיטב הבנתי, במקרה הטוב מדובר רק על הפרטנית המיועדת ליצרנים קטנים ולמיטב הבנתי כיום אינה פתוחה לפרטיים.
ממנה אנחנו פוחדים שהיא תחייב כל רכב שטח שהוחלפה בו אנטנה לעבור סדרת בדיקות יקרה של מוסד שלא בטוח שירצה גם לקחת אחריות ולא רק לאשר הנדסית.
אני אשים את זה פה כי אולי הגיע הזמן לדבר על המהות:
http://he.mot.gov.il/index.php?iotyp...0&limitstart=3
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יניב גולן
למרות זאת, ואף על פי כן, אני חוזר ואומר כי ישנן שתי הוראות רישום:
הוראת רישום כללית לרכב שזה בעצם הוראת רישום כללית
והוראת רישום אינדיווידואלית שהיא בעצם תקינה פרטנית
מהרגע הראשון הכוונה שלי הייתה לקדם את שתי הוראות הרישום.
יניב,
גם היום ערוץ התקינה הפרטני פתוח בפניך.
קבל המלצה ממעבדת הטכניון (תמורת בדיקה ב-X אלפי ש"ח) , עמדה 1 (חותמת גומי ) והרכב שלך חוקי למהדרין !
לעומת זאת תקינה כללית חבה בתוכה סיכונים לא קטנים לכלל האוכלוסיה.
לא סתם המחוקק נותן מרווח פרשנות ולא ירידה לפרטים.
במאמר מוסגר, כך יש תעסוקה לכול המערכת המשפטית (שופטים, עו"ד בפועל ופרשנים בדימוס ...) ופקידות המשרד הרלוונטי.
לדעתי
יש פגם מהותי בגישה שלך לפתרונות (תקינה פרטנית וכללית) הנובע מאי הבנת הגורם הנפשי שהביא למצב זה.
הרי הגעתם לשיפורים והשידרוגים מתוך יצר התחרות בינכם לעצמכם שמאפשרת היכולת הכלכלית שלכם (ממש לא צר עין בנושא).
כרגע אתם בקונצנזוס שגלגלי "40 מספקים ואתה דוחף לתקינה פרטנית לרנג'לר רוביקון כזה.
מה יקרה שבשם אותו יצר תחרות למי יש יותר גדול (קוטר צמיג ...) יצאו חברה מתוככם ויגדילו צמיגים בעוד שלב או שניים ?
אולי גם באותו זמן יהיו קיטים שדרוג מיתלים שיאפשר התקנת צמיגי "50 , תסכים איתי שידגדג לכמה מבינכם "לגדול" עוד קצת ...
אז מה יקרה אז ?
שוב יהיה "עלהום" ובעקבות כך תקים נציגות חדשה לעוד סבב תקינה פרטנית ?
רענן
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
רענן,
תקינה פרטנית=היכולת לבצע תקינה ןפרטנית לרכב מסויים, לא לקיט.
וכמו שכתבת, כבר קיים, רק שיוצרי הבלגן הזה לא ביצעו/לא רצו.
יניב,
לפני שאתה יוזם מהלך מיותר. תנסה לממש את התהליך הקיים, על פניו הוא עונה למה שרצית.
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
אני לא בטוח שכל אדם יכול להגיש כל כלי לבדיקה פרטנית.
לפי מה שאני הבנתי ההליך פתוח רק ליצרנים קטנים כמו תומקאר וכו
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
אני לא בטוח שכל אדם יכול להגיש כל כלי לבדיקה פרטנית.
לפי מה שאני הבנתי ההליך פתוח רק ליצרנים קטנים כמו תומקאר וכו
גם לפרטיים.
בזמנו הוצע ע"י סדנה פרטית הסבת סופות ללונג ארם עם קפיצי סליל (תמורת משהו כמו 20 אלף ש"ח )
הכולל אישור טכניון ועמדה מס' 1 (אב טיפוס עובד ונוסע היה כבר קיים).
העסק נפל כי לא הייתה הענות מנימלית (נדמה לי שרצה לפחות 10 רציניים).
רענן
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
בדיוק- זה יצור הסבה סדרתית.
לא לפרטיים
-
תגובה: >>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
בדיוק- זה יצור הסבה סדרתית.
לא לפרטיים
אני חושב שזה לצורך חלוקת העלות למחיר סביר לכול לקוח .
בכול מקרה, אני לא רואה בעיה שאותה חבורה ילכו למוסך "הבית" שלהם
ויתנו לו המנדט לפנות למעבדה בטכניון.
תכלס לטכניון זה הרבה יותר פשוט לאשר לעומת פיתוח וייצור בארץ.
אני מניח שניתן להתבסס בקלות על יצרן כמו מופאר שביצע תכן עפ"י סטנדרט מקובל מקצועית.
רענן
-
>>> פורום רישוי 4X4, או פורום הג'יפוקליפסה - הודעת פתיחה
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
גם לפרטיים.
רענן
אני מכיר מישהו שטוען שביצע את התהליך עם רנגלר, ושילם קרוב ל-15k, על התהליך.