הרכב החל לקרטע ולאחר שכיביתי אותו הוא לא מניע .
בבדיקה בשטח מצאתי שהפיוז של מצתי הלהט שרוף וגם כשהחלפתי אותו הרכב לא מניע ,
לפי חוש הריח באגזוז לא מגיע דלק .
לציין שנורת ה-check engien דלקה לעיתים ולא באופן קבוע .
Printable View
הרכב החל לקרטע ולאחר שכיביתי אותו הוא לא מניע .
בבדיקה בשטח מצאתי שהפיוז של מצתי הלהט שרוף וגם כשהחלפתי אותו הרכב לא מניע ,
לפי חוש הריח באגזוז לא מגיע דלק .
לציין שנורת ה-check engien דלקה לעיתים ולא באופן קבוע .
תתחיל בלהוציא קוד תקלה ע"י קיצור פינים 4 ו 6 בקונקטור דיאגנוסטיקה.
במקביל תבדוק צנרת סולר ושמגיע סולר ממשאבת עזר, השסתום אל חוזר בפומפה נוטה להידפק.
בדקתי ומגיע סולר למשאבה , לפי כל הסימנים זו בעיית חשמל .
בדקתי ומגיע סולר למשאבה , לפי כל הסימנים זו בעיית חשמל .
הייתי חושב לכיוון ווסת לחץ שמן מסילה או חיישן לחץ שמן מסילה.....
יש קשר למצתי חימום , הפיוז שלהם שרוף ?
לא.ציטוט:
יש למשהו את קודי התקלה לפני שאני מתחיל לפרק ?
תעלה פה את הקודים ונגיד לך מה הם אומרים..
ה-check engien דולקת 56 .
ווסת לחץ שמן שעל המשאבת לחץ שמן גבוה למזרקים תקול.
תנסה קודם לנתק חוט לבן של חיישן מסילה בצמת מזרקים, אם לא מניע זה בוודאות הווסת, הדיזה תקועה ולא מאפשרת מעבר שמן לפי דרישה לחיישן לחץ מסילה וזה לא מאפשר פתיחת הזרקה.
נדב אני יכול להתקשר אליך ?
בטח.
תודה לכל מי שייעץ במיוחד לנדב !
ישר כח נדב , אתה איש יקר !
עוד דבר קטן .
נורת ה-check engine דולקת במהלך הנסיעה וכשאני מאיץ או שהטורים יורדים הנורה נכבת .
בכייף.
תנסה להוציא שוב קוד תקלה, ייתכן מדובר במגע רופף איפשהו...
עם אותם פינים 4+6 ?
חיובי.
קוד 74 .
חיישן מצב מצערת, נימצא על בית המצערת, תבדוק את החיווט שלו, הוא סגור עם 2 ברגים 8 מ"מ , אם אתה מפרק תסמן לך בדיוק איפה הוא ממוקם, יש לו חורים אובליים, תנקה אותו עם ספריי מגעים, נוטה לצבור פיח שם.
תנתק מצברים בזמן שאתה עובד עליו.
פתחתי , ניקיתי עם ספריי קרבורטורים ואין שינוי .
יש עוד מקום לבדוק ?
טיפלת בווסת? יש מצב שזה קשור אליו, לגבי החיישן מצערת - לא תמיד ניקוי עוזר, לפעמים צריך פשוט להחליף.
האם רק קוד 56 מופיע או שיש עוד קוד?
היה לי מקרה דומה, הטרופר הניע יום כן, יום לא , יום למה לא...
בעצתו של אלעד פה מעליי - הנעתי אותו במצב חירום (לא הצלחתי לנתק את הקונקטור הלבן) -
עשיתי את זה על ידי ניתוק צמת מזרקים - ניסיון הנעה - בלי לסגור את הסוויץ' - חיבור מחודש של הצמת מזרקים
ואז הנעה.
שווה בדיקה לדעתי... (קטונתי לעומת העצות של שני אשפי הטרופר פה מעליי, פשוט אצלי זה עבד)
חיישן מצב מצערת לבדו לא יגרום לאי הנעה בדר"כ רק זיופים בסרק וצריכת דלק מוגברת. הייתי ממשיך לבדוק לכיוון הוסת\חיישן לחץ שמן מסילה ומתחיל מניתוק החוט הלבן כמו שכבר הציעו
חברים יקרים, הבעיה של חוסר הנעה ניפתרה, מה שהיה זה שהאום שסוגר את החלק החשמלי של הווסת היה משוחרר וזה גרם לקרטועים וכיבוי המנוע.
כרגע התקלה הנוכחית היא בחיישן מצערת, וכמו שכתב אלעד אם זה לא ניפתר ע"י ניקוי אז אין ברירה רק להחליף, מה שקורה זה שלחיישן התקול יש כמה נקודות מתות כשהדוושה בטורים נמוכים או גבוהים, וזה מדליק את הצ'ק אנג'ין, ניתן לבדוק את זה ע"י אוומטר כדי לאמת.
אני קניתי לאחרונה סיני ב 130 ש"ח שמחזיק די יפה כבר כמה חודשים....
מאיפה קנית את החיישן ?
http://www.ebay.com/itm/281668677977...%3AMEBIDX%3AIT
זה סיני שמתחזה לאוסטרלי
בכל מקרה אתה יכול למדוד את המתח בין ה SIG של החיישן ל -, צריך להיות בערך 0.5V במצערת סגורה ו 4.8V בפתוחה (המספרים המדוייקים קיימים בספר אני לא זוכר בדיוק). אתה יכול לבדוק את זה גם מהכניסה ל ECU בפין J1-18. הבדיקה עם סוויצ פתוח ואוטו מכובה כמובן שאת מצב המצערת אתה יכול לשנות ידנית עם האצבע
כמה החיישן עולה בארץ ?
ולא ב-UMI .
זה לא בדיוק נכון..
ישנם חיישנים שהתקלה מתבטאת בכך שהמתח שלהם משתנה..ולכן חייבים לבדוק כמה פעמים, בנוסף לכך יש לבדוק את המתח שקיים בכל 10 הצעדים של המנוע - חיישנים יכולים להיות תקולים באמצע מהלך בשלבים ספציפיים ולא רק בהתחלה ובסוף, זה קורה הרבה.
הבדיקה הטובה ביותר היא עם טק2.
אצלי לדוגמה יש בעיה של מתחים לא קבועים בכל השלבים, באיזור שלבים 5-7 יש ירידה במתח בהשוואה למה שצריך להיות ובנוסף מדי פעם הפרפר נסגר לחצי שניה מדי רנדומלית..
את כל אלה לא תגלה בבדיקה רגילה עם מד מתח אלא רק בשינוי מדויק של השלבים במנוע המצערת, ולדעתי רק עם טק2.
לגבי עלות החיישן - כ 700 שקל ואין "לא ב UMI" לדעתי