החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
שלום לכולם!
ממש עכשיו לאחר יישור קו בפאג'רו שקניתי למטרות שטח, הלך ראש מנוע(לדבריו של מוסכניק שלי).
רכב מתחמם מאוד חזק, דורש הוספת ליטר מים ל10ק''מ ומוציא הרבה עשן לבן.
הצעה של מוסכניק: החלפת ראש מנוע.
הבנתי שיש 2 אופציאות:
1. ראש סיני
2. ראש ספרדי יקר.
מבקש מחברים שעברו את המקרה או שמכרים את זה מקרוב לייעץ לי בכמה שאלות:
1.סיני או ספרדי? מה באמת ההבדל חוץ ממחיר ו"סיני נשמע לא טוב", הבנתי יש ראשים סינים לא פחות טובים
2.מחיר הגיוני לראשים
3.שווה בכלל לבצע את זה(החלפת ראש מנוע) או להחליף מנוע/רכב.
תודה מראש
ממתין לתגובתכם!
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
כמה קמ עשה המנוע עד עכשיו?
האם במעמד הקניה בוצעה בדיקת קומפרסייה?
אני נגד מנוע מיבוא, יותר מדי סיפורי זוועה ששמעתי ממקור ראשון, כולל אחד שהחליף כבר ארבע מנועים כאלה
רכב עבר 380000 עד עכשיו, בוצע ולא הייתה בעיה עם קומפרסייה.
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
החלפתי ביחד עם חבר, ראש מנוע לגלופר שלו לפני כשלוש שנים. מנוע 2500, דומה לפאג'רו המקביל. גם הוא התלבט בין ראש סיני לראש ספרדי, ואני לא זוכר במה הוא בחר, אבל ביחס לעלות הכוללת שיצאה לו, 3000 ש"ח, ההפרש בין סיני ב600 וספרדי ב1200 הוא קטן מספיק, לטעמי, כדי להצדיק קניית ספרדי, ולו מטעמי גזענות מכנית בסיסית.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
ב 2.8 הטיימינג הוא שרשרת, ב 2.5 רצועה ומותחנים.
מוסכים אוהבים להגזים בסיבוכים...
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
אשמח לקבל המלצה לחנות שמוכר ראשים. כי איתי דיברו על מחירים אחרים לגמרה.
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
גם אני במעקב בנושא ראש מנוע.
מה ששליתי עד כה:
- ראש 2800 יש בו מרכיבים קרמיים ולכן לא ניתן, או לא רוצים לעשות לו השחזה. זה אומר כי אם יש בו עוות, חייבים החלפה.
- המספרים ששמעתי היו כ-2,800 ש"ח לראש ספרדי ערום, כמחצית לראש סיני ערום, כ-2,500 ש"ח לראש סיני מלא, הכל כמובן לא כולל עבודה.
- בנוסף צריך כמובן להחליף אטם ראש - בין 300 ש"ח ללא מומלצים, כ-450 ש"ח לאיכותי גרמני ועד 750 ש"ח למקורי.
עלות כוללת כולל עבודה ינועו בין 5,000 ל-10,000 ש"ח במקרה של ראש חדש.
עלות מנוע היא בטווח של 8,000 עד 12,000 ש"ח.
עבודה וכל מה שצריך על הדרך - אטמים, צנרת, תושבות, החלפה או נקוי מצנן, מלוי גז במזגן ועוד הפתעות למיניהם - מביאות את החגיגה ל-15,000 עד 20,000 ש"ח.
במידה ואתה הולך על תוכנית אורנים גדולה, עצתי לך לא להתפתות לרכוש לבד את החלקים ולהביא למוסך שנתן הצעת מחיר נמוכה - כשהמנוע המקורי בחוץ, הוא יכניס לך את היתרה.. גם לא תקבל אחריות כוללת, והוא ישמח לפרק ולהרכיב את המנוע ככל שנידרש תמורת תשלום צנוע..
זה המעט שאני מכיר, ואשמח לפרטים נוספים, כי בכוונתי בעתיד לפרק את הראש.
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
בקשה לאנשי הראש - תשתדלו לעדכן את הדף בתהליך וגם בתוצאות זה יעזור לבאים בתור (...) וגם מעניין.
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
אז הוחלט להחליף ראש מלא(כולל שסתומים וכו׳). מעדכן בקרוב.
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
כמו שהבטחתי מעדכן)
הוחלף ראש מנוע. ראש סיני איכותי(שמגיע למוסכי יונדאי ומיצובישי), סט אטמים גרמני, ניקוי מערכת מים, החלפת טרמוסט.
הכל 5000שח.
אתמול אספתי רכב, נשמע ומרגיש טוב. עוד שבוע צריך לחזור למוסך לבצע חיזוקים לראש.
במידה והכל יתפקד כמו שצריך, שוקל להשקיע טיפה בחלקי פנים ולהייבא טורבו חדש של Kinugawa.
תודה לכולם)
מצ''ב תמונות של ראש חדש מול ישן)
קובץ מצורף 105287
קובץ מצורף 105288
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
איפה בוצע הטיפול? גם אני בסרט הזה.
Sent from my SM-G920I using Tapatalk
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
prinz804
איפה בוצע הטיפול? גם אני בסרט הזה.
Sent from my SM-G920I using Tapatalk
בוצע ביפו אצל בחור שמטפל אצלו רכבים הלא חדשים הרבה שנים.
מוסך אחים דרעי, קוז׳ק
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Teapus
לא רואים התמונות.
נסה לעבור על מדריך גיפולוג להעלאת תמונות, או פשוט העלה מיישום TapAtalk בנייד.
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
http://images.tapatalk-cdn.com/16/01...f801fba449.jpg
הרכב עבר היום בדיקת שטח)) מתפקד מצויין, מנוע שקט ולא מתחמם.
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
תתחדש !!
כמה שאלות:
1. האם המוסך העביר לך את הקרביים של הראש הישן, או שקבלת ראש מלא חדש ?
2. המזרקים ומצתי הלהט נראים חדשים - האם הוחלפו ?
3. האם יש הבדל בהתנהגות המנוע ?
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
תתחדש
רק תעיף את מגן החזירים המכוער מקדימה ויש לך רכב יפיפה
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
ראש קיבלתי ערום. העברו כל החלקים מראש ישן. מזרקים ישנים, אך במצב טוב ולאחר שימון. רכב מתנהג מצויין, שקט.
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
שאלות ברשותכם
כידוע רכבים אלו ותיקים בשוק ועברו לא מעט ק"מ
עדיף לקנות רכב שכבר בוצע לו ראש מנוע או לרכוש אחד מקורי ?
בדיקת קומפרסיה, האם מכוני בדיקה או כל גיפאי מפרק מזרקים כדי לבצע בדיקת מנוע ? איך זה מתבצע?
תודה
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
תודה,
בדיקת קומפרסיה בדיזל. איך מתבצעת ?מכון בסיסי לבדיקת רכבים מבצע בדיקה זו?
אסביר למה אני שואל
שבוע שעבר לקחתי q לבדיקה. מסתבר שלא היה חימום באוטו כי לא היה טרמוסטט , לאחר נסיעת מבחן של כ 15 דקות והמתנה של שתי דקות נפתח מכסה רידיאטור ויצאו מים ללא הפסקה. שוב המתנו שתי דקות ושוב התפרצו מים.....
בעל המוסך נגע ברדיאטור בחלק התחתון והרגיש שהוא סתום (מה מרגישים לא הבנתי ?) ואמר כדי לוודא שראש מנוע תקין יש צורך ראשית להחליף טרמוסטט ולהחליף רדיאטור ואז לבצע בדיקה חוזרת.
לכן אני שואל שוב, מה הבדיקות המינימום לפני לקיחת רכב לבדיקה מקיפה יותר ? האם הבדיקה הזאת מספיקה כדי לדעת שהמנוע תקין?
עניין הקרומפסיה שלא מובן לי מי מבצע ואיך?
תודה מראש.
Sent from my XT1039 using Tapatalk
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
המכונאי היה למופת., לזה אין מילים ולכן גם לא קניתי את הרכב.
אבל איך מבצעים בדיקת קומפרסיה בדיזל? ומי מבצע בדיקה כזו?
Sent from my XT1039 using Tapatalk
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
הבדיקה נעשית ע"י שליפת הפלגי חימום וחיבור מכוון במקום,
ההשוואה צריכה להיות לפי דגם המנוע ביחס לספר גיל ומצב המנוע.
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
תודה
מה צריך להיות מדידה לערך ברכב ב250k
סליחה על החפירה
Sent from my XT1039 using Tapatalk
תגובה: החלפת ראש פאג'רו 2800 1999
מחיפוש ברשת: לפי ספר רכב Haynes
Standard= 2840 kpa 411psi
Minimum= 2250 kpa 326psi
Maximum variation= 290 kpa 42psi