שלום
יש לי בעיה שנמשכת הרבה זמן ולא הצלחתי לאתר אותה, עדיין, והבעיה היא התחממות של הרכב, המחוג מתייצב על שני שליש, בעליות ארוכות אשר דורשות הילוך ראשון (גם ב high וגם ב low) לאורך זמן. הרכב עבר ניקוי רדיאטור, החלפת טרמוסטט, החלפת משאבת מים כך ששני הדברים שנשארו הם המאוורר ואולי התערובת בקרבורטור, אשר פורק ונוקה לאחרונה אולם עדיין צריך לעבור בדיקת גזים. בקשר למאוורר איך מבטלים את הקלאץ? האם ישנה תושבת מתאימה ללא קלאץ? אם למשהו יש מאוורר ללא קלאץ אשמח אם יתן פרטים?
וגם ובעיקר אם למשהו יש מושג מה עוד עלול לגרום להתחממות, והאם ואולי זה סביר ואין שום סכנה בכך??
תודה רבה
עודד