מחפש רחפן בתקציב מוגבל.
2,000 ש"ח טופ. אפשרי מושמש.
מה ההמלצות? מה לבדוק? על מה להקפיד?
Printable View
מחפש רחפן בתקציב מוגבל.
2,000 ש"ח טופ. אפשרי מושמש.
מה ההמלצות? מה לבדוק? על מה להקפיד?
TALK TO ME
Talk here...
אני מניח שהתקציב לא כולל מצלמה.
היה עוזר אם היית מגדיר גם מה אתה מתכוון לעשות איתו.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אני מוכר רחפן שהוא OVER QUALIFIED ל GO-PRO
תגדיר מה אתה מחפש,כפי שכתבו מעליי.
http://www.jeepolog.com/forums/showt...ל-אדי-READYEDI
איתי.
כיום יש בישראל כ 500 יצרנים ומפתחים ועוד כמה מאות יבואנים.
תגדיר את הצורך שלך מהרחפן ויהיה קל לסייע לך בהמלצה חמה.
מתעלק על השירשור: המלצה לרחפן לצילום בעיקר לצילום בטיולי שטח. צילומי חובבים, רחפן שלא קשה מידי לתיפעול, שלא דורש תחזוקה מעיקה, שניתן להשיג חלקי חילוף ושלא יושבים שבעה כשהוא מחליט להתאבד. בתקציב של עד כ 500$ .
efly.co.il
הבעיה עם הגו פרו היא שאתה צריך כבר מערכת FPV בנוסף כי אחרת אתה לא רואה מה שהרחפן רואה.
אם תשתמש ב WiFi שלו, תפריע לערוץ השליטה.
הבעיה עם הרחפנים היא שככל שהם יותר זולים השליטה בהם יותר מסובכת. וככל שהם יותר יקרים
הם הופכים להיות יותר מצלמה ופחות רחפן (כי השליטה בו הופכת להיות מטומטמת).
הייתי שוקל להתאמץ קצת יותר, לקנות Phantom 3 Advanced מיד שנייה (ה 4 יצא וכולם מחליפים).
יתן לך מענה שלם במינימום התעסקות.
עוד דבר שצריך לשקול, יש ל DJI פנטום 3 4K ו 2.7K (בשונה מהפרו והאדבנס) הם משתמשים בערוץ שליטה
יותר פשוט (מבוסס WiFi ולא מבוסס Lightbridge) והם יותר זולים משמעותית. השוני הוא טווח יותר קצר
(שמוגבל למאות מטרים) שלדעתי לא רלוונטי אם אתה מטיס לפי המגבלות החוקיות של הטסה בארץ.
למוצרים של dji יש no fly zone רציני ....
המוצרים של DJI מגיעים עם No Fly Zone יותר קטן ממה שבאמת מוגדר על ידי רשה"ת.
אחרי כל מיני דברים שראיתי/שמעתי עדיף שזה יוגדר באפליקציה מאשר אנשים יטיסו
מעל חיריה בגובה 150 מטר ומטוס נוסעים יפגוש אותם.
אתמול מישהו ניסה לעקוף את ההגדרות האלה בכפר חב"ד כי הוא רק רצה לצלם מעל ארוע
(שגם זה אסור - תחשוב מה קורה למישהו שנופל עליו רחפן) - המקום נמצא פחות מ 1 ק"מ
מהמסלול.
ואם נורא רוצים, יש אפליקציה שנקראית ליצ'י ב 70 שקל.
הכריזו על הPhantom 4 לאחרונה.
יגיע בעוד מספר חודשים לחנויות מוצר מדהים.שווה צפייה היוטיוב.
https://youtu.be/JJPSSqMQajA
הוא כבר בחנויות (לא בארץ). יש כמה כאלה שהגיעו כבר. כמו שאמרתי, בתור רחפן
וטכנולוגית הוא מדהים (בעיקר העקיבה האופטית וה Obstacle avoidance).
בפועל זה פחות רחפן להטסה ויותר מצלמה טסה.
התקציב לא מספק לפנטום 2 חדש ללא מצלמה... (שכרגע עולה 2600). ביד שנייה יש המון דברים שצריך לבדוק שחובבן לא יכול. נסה לדבר עם lool tv לגבי משומשים. זה תחביב לא זול...
בתמונה- מוצאים רחפן מסוג אינספייר (16,500 שח לפני תוספות) שהחליט לנחות בשדה עם פאנטום 2 ומצלמה מקורית http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...0c340f9a9a.jpg
פאנטום 2 שהחליט לנחות ליד נחל:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...39ca8d8b32.jpg
בשני המקרים - מפעילים מקצועיים עם רשיון.
טוב נו .. יש לי מעט נסיון עם זה .. משהו כמו 5 שנים ... ואני נטשתי מזמן את dji. אם מישהו רוצה עזרה בבדיקת משומש ו/או בניה של חדש .. בתעריפים נמוכים יותר .. ואני אישית מאד אוהב ומשתמש ב apm.
אז מוזמנים לפנות אלי.
אני ברעננה או חיפה.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
אני זוכר סרטונים ישנים שלך, כולל אחד שהלך לך לאיבוד. עוד כשאף אחד לא ידע מה זה רחפן
אכן .. :)
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
מבוא .... אוקי ננסה :)
בשביל ליישר קו, רחפן הוא כלי טייס שבעזרת מנוע אוחד או יותר עם פלופלור מוחזק באויר וניתן לשליטה אם בעזרת מחשב טיסה ותוכנית מוגדרת מראש ואם בעזרת שלט רחוק כמו כל טיסן אחר.
ניתן לחבר מטע"ד שונים לשימושים שונים.
יש רחפנים מגודל זעיר של ס"מ בודדים ועד לאחרונה גם בגודל מלא שמחזיקים שני אנשים באויר.
ישנם מספר יצרנים בולטים של לוחות שליטה / טייסים אוטומטיים / בקרי טיסה
חלקם פשוטים יותר ומשמשים בעיקר לתחרויות טיסה וחלקם משוכללים ויתר ויודעים לעשות המון דברים כולל חמיקה ממכשולים וטיסה אוטונומית לחלוטין.
בקר הטיסה הנפוץ וחביב עלי הוא apm .
זהו בקר ממוחשב של אטמל בבסיסו עם כמה חיישנים שמולחמים על לוח, עם תמיכה רחבה מאד של קוד פתוח וקהילה תוססת שמתאימים להטיס/להסיע כל סוגי כלי הרכב בינהם טיסן ( מטוס )/ רחפן/ סירה / מכונית / טנק וכו' .. או מערכים של אנטנות עוקבות אוטומטיות ..
בעזרת מערך של חיישנים שבינהם ברומטר, מצפן, GPS, מדי תאוצה ומדי זוית, מדי לחץ אויר, חיישנים אופטיים וכו'
יודעים הלוחות הללו לבצע משימות של החזקת כלי הטיס באויר והבאתו למיקום שנקבע מראש או לעזור לאדם להטיס בשלום את כלי הטייס למחוז חפצו, או במקרה של סירה / רכב .. להסיע/להשיט
הם יודעים גם לשלוט במצלמה שמותקנת על גימבל ( מתקן לייצוב מצלמה ) ולכוון אותה למיקום קבוע גם אם כלי הטיס / שייט / רכב מסתובב או להביט על מיקום שניקבע גם כשכלי הטיס ממשיך לנוע.
מכיון שהשאלה פה היא על רחפן, אני אצמצם את הכתיבה לסוג זה של כלי טיס.
רחפנים שונים למשימות שונות אפשר למצוא בגדלים ומשקלים שונים .. שמסוגלים לשהות באויר זמנים שנעים בין דקות בודדות ולעשרות דקות רבות. כמו בכל דבר, זה בעיקר עניין של כסף. רוב הרחפנים המסחריים ואלו שבונים לבד בבית יטוסו סביב ה 20 דק לכל טיסה.
זה בעיקר סוג של שיווי משקל בין גודל הרחפן ( מנועים / אורך זרועות / משקלים וגודלי פרופלורים ) , גודל ומשקל המצלמה שמותקנת על הרחפן והגימבל שלה ( לרוב גופרו או משהו דומה , או מצלמות יעודיות של DJI על רחפני הפנטום למינהם ), גודל ( נפח חשמלי ) של הסוללה והמשקל שלה.
שלדה לרחפן יכולה להיות בעלת 3 או 4 או 6 או יותר זרועות. ועם מספר משתנה של מנועים.
מינימום של 4 מנועים מקובל למצלמות קטנות ו 6 או 8 מנועים למצלמות גדולות וכבדות יותר.
כשרוצים לבנות רחפן כדאי להגדיר צורך בתור התחלה, יעוד, ומפה לגזור משקלים וגדלים.
רחפן עם טייס אוטומטי, עם טאבלט ותכנת שליטה , שלט רחוק פשוט, משדר וידאו ומקלט עם מסך LCD קטן על מנת לראות מה מצלמים .. כמה סוללות. בבניה עצמית. יכול להתחיל ב 2500 שח קמצניים ובסיסיים ביותר ולעלות .. איך אומרים, השמיים זה הגבול :).
דוגמה.
בניה עצמית, מצלמת גופרו 3+
https://www.youtube.com/watch?v=Inoey2BRr90
סקירה יפה. תודה.
תודה רבה גיא על ההשקעה.
אם בניה עצמית עולה לפני מצלמה 2500 שח ו dji עולה כ 4500 מושלם אז למה לבנות בעצם כשעוד קצת אתה מקבל כלי סגור באיכות על?
שחר" כשאגיע הביתה
בועז: אתה שואל ברצינות ?
מעבר לחדווה שבלבנות לבד, כל יכולת שיש כיום בפנטום, היתה כבר לפני שלוש שנים אצל המתחרים....זה קצת כמו למה לקנות אנדרואיד כשאפשר בבכפליים כסף לקנות אייפון ;)
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
האמת, לגמרי ברצינות.
יש לי גם אייפון...
מבחינתי החדווה היא להטיס ולצלם לאו דווקא הבניה.
מעבר לכך שאתה לא מדבר על כפול אלא על סכומים דומים כשאתה מכניס את המצלמה ומשווה תפוחים מול תפוחים
טוב .. אם ברצינות ...
אז בקשת מבוא .. לא בקשת המלצה ;)
אני לא אמליץ על מוצר שאני לא אוהב אבל לא אוהב מהסיבות שלי. יתכן שלך זה מתאים ...
אני כן יכול למנות חלק מהסיבות שמנסיון אישי מצאתי שלא מתאימות לי במוצר בזה.
1. אני לא אוהב מוצרים 'סגורים' אין לי גם אייפון, חלונות ...
2. אני לא אוהב את ה no fly zone שלהם, המוצר הזה מהיותו כזה 'מושלם' הכניס את הרחפן לכל פינה. הציף את כל פינות כד'א במומחים שאין להם מושג מה הם עושים. עם כל תקלה הם אובדי עיצות.
3. חלק מה 'אין להם מושג מה הם עושים' גורם לתופעה שידועה בשם fly away. כשלא מפעילים את הרחפן בצורה נכונה. הוא לפעמים מנסה לחזור לסין. לרוב הם סתם מתרסקים על עץ, בניין גבוה .. או נופלים לים.
4. ל dji כמו לכל מוצר של חברה סגורה , יש qa מוגבל .. ולכן המון תקלות. תקלה במוצר מעופף משמעותו לרוב ריסוק. ריסוק שווה לשבר. בגלל שיש לו גוף יפה וסגור .. גשזה נשבר אתה חייב לקנות חדש .. ויקר .. בגלל שאין לך מושג מה אתה עושה אתה גם הולך למוסך .. יקר .. ושומר את הידע רחוק ממך.
5. הם מאחורי הגל תמיד ... apm ידע לעשות 'עקוב אחרי' למשל לפני שנתיים או שלוש, dji לאחרונה רכש את היכולת ... גם היקרים יותר ..
6. חלוקה למעמדות ... במחירים מפולפלים מאד ...
ועוד ועוד ... היה לי dji, אין לי יותר. יש לי 5 apmים, שניים על מטוסים ושלושה על רחפנים ...
אם תרצה , אני יכול להפנות אותך לחבר שמוכר פנטום2, או לחנות שמוכרת הכל .. dji.
אני לא אוהב אותם.
:)
מקווה שעזרתי.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...afc6b80745.jpg
זה הרחפן שאיתו צולם הסרטון.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
יפה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מה זה no fly zone?
האם מדובר על אזורים אסורים מתוכנתים ברחפן ברמת היצרן?
יהיה נכון לומר להמוצרים הסגורים קלים בהרבה לתפעול?