אתה חוזר על אותה הטעות של מערכת המתלים, קובי. אתה לא יוצא ולומד, אתה יוצא ואוסף מידע. את החלק הכי חשוב של ההבדלים במערכת ההיגוי אפילו לא ציינת. למה לטויוטה יש מוט מגל/דחיף? למה לסמוראי אין?
ציטוט:
לגבי צינורות ברקס אני עוד לא יודע
זקוקים להחלפה/התאמה.
ציטוט:
הדרייב שאפט נשאר אותו הדבר רק מקבל תוספת ספייסר קטן בגלל הבליטה שיש לדרייב שאפט שלנו
לא רק, זה גם כי מעגל החלוקה שונה.
ציטוט:
מיקום קפיצים הבנתי שזה אותו הדבר
הבנת לא נכון. קודם כל, זה SPOA (את זה דווקא בטח ידעת כבר). שנית, יש הבדל של 10 מ"מ בכל צד. קח מטר, כפי שהצעת, יקח לך 2 דקות להבין.
ציטוט:
הסרן הקידמי בנוי בדיוק כמו של הסמוראי
מאוד, אבל מאוד לא. תסתכל על יד הסרן.
ציטוט:
ולדעתי עלינו להחליף את מוט השפור כולו
למה? מכל הדברים שחייבים להחליף, זה כבראה האחד שיכול להשאר... הוא בסה"כ מעביר תנועה בין שני הגלגלים של סרן נתון והוא בנוי בדיוק לסרן הזה. זה לא חשוב לאיזה אוטו תעביר אותו, הוא לא יצטרך שינוי אלא אם הוא מהווה גורם מפריע לתנועת הסרן ביחס לשלדה.
ציטוט:
כך אנו משאירים את בדראג ללינק של הסמוראי
להשאיר מערכת היגוי צידית על SPOA זה לא הרעיון החכם של המאה. כל תזוזה של הצמיגים תעיק מאוד על ההגה שלך.
ציטוט:
לא ידוע לי במדוייק
כי אתה פשוט אוסף איזה מידע שנופל לך ליד, במקום לבדוק כמו שצריך. מה יקרה אם מישהו שתשאל ישכח לומר לך משהו חשוב, כמו נושא שינוי ההיגוי בSPOA?
4.11 בסרנים החדשים יותר, 4.56 בישנים יותר.
ציטוט:
וכך אנו נוכל לשפר את העומס הנוצר בגלל הרוחב
העומס שנוצר בגלל הרוחב לא קשור ליחס ההעברה שלך. זה מתייחס רק לשינוי בהתנגדות לגלגול ובקוטר הגלגל, ששניהם תלות של מידת הצמיג וחתכו, לא מיקומו ביחס לרכב.