-
איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
אוקי,
אז לפני שאני קונה את הרכב השטח הבא, כפי שמתואר בשרשור הזה,
אשמח להבין איפה אנחנו עומדים מבחינת טסטים לרכבים שלנו?
האם עדיין מגרשים אותנו מהמכונים? האם נרגעו טיפה הרוחות?
בבקשה בלי להכנס לדיונים, משחקי אגו, או "אמרתי לכם".
אני רק רוצה להבין מה המצב הנוכחי כשניגשים לטסט.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
במקומות מסוימים עדיין מקשים.
במקומות אחרים המצב לא השתנה.
העתיד לא ברור והנוהל שפורסם לא בתוקף נכון לרגע זה.
זה הכי בתמצות ובלי פרשנויות.
כל פרשנות מעבר לזה היא על דעת הפרשן בלבד
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
תשובה מספקת לחלוטין.
תודה.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
במקומות מסוימים עדיין מקשים.
במקומות אחרים המצב לא השתנה.
לא השתנה=לא עושים בעיות אם אתה לא מוגזם בעליל.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
עדכון מהיום.
רכב של אדם פלוני לחלוטין שאין לו שום קשר אליי. ובוודאי שאין לו טמבון קדמי מאלומיניום (ייצור עצמאי) וטמבון אחורי כנ"ל (ללא וו גרירה או כננת), עבר היום טסט כרגיל באותו מכון שהוא עובר כבר שנים.
כן נכשל על פיזור אור לא תקין באור דרך השמאלי ואכן הסתבר שהנורה היתה דפוקה. (אותו פלוני ראה בעצמו את ההבדל במכשיר הבדיקה, אחרי שהתעקש להחליף בעצמו את הנורה, מפאת חשש לפלסטיקה הפריכה של רכב היוקרה המזדקן).
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
מה שמשתמע, וכמו שנאמר בין השורות, יש מכוניי רישוי שפשוט כדאי להימנע מהם..
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
מיום שלישי שעבר אני בעיצומו של הטסט.
למי שלא מבין - זה תהליך של כמה ימים.
ראשית - משוכה ראשונה עברנו בהצלחה בקלות מחשידה - הסכימו לקבל אותנו. מוזר. האם מלכודת?
הג'יפ יצא מהמסלול. כל הטופס מלא איקסים. כלום לא עבר. אבל ממש כלום. אפילו לא ריפוד המושבים.
חצי שעה אחר כך - אופטימיות זהירה. הכל בסדר. בתכל'ס האוטו תקין פיקס, הם רק חמים על אגרת בדיקה חוזרת והרב-בוחן מצפה לשוחד שלו.
בינתים ברביעי וחמישי היה לנו סוף רמדאן ועיד אל פיטר, המכונאי המקושר הוא מבני-דודינו, ולכן היה בחופש. ביום שישי הג'יפ היה תפוס בהדרכה. צריך גם לעבוד כדי לממן את השטות הזו, לא?
נשאר להחליף כמה גומיות במוט מייצב. נסיים עם זה מחר, בתקווה.
וזהו. שקט לחצי שנה הקרובה.
מצד אחד - הופתעתי לטובה. מדובר במכון שהוא גוב אריות ידוע, אבל מה לעשות והמכונאי המקושר שלי, מקושר רק שם?....
מצד שני - מי שחושב שככה זה מצב נורמלי וטוב, מי אני שאפריע לו באמצע הסרט ההזוי שהוא חי בו.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
אני מבטיח לך שאם האוטו שלך תקין טכנית ותואם לנתונים ברשיון, במרבית המכונים בארץ אתה עובד בלי עזרת מכונאי מקושר.
אם מורידים את כל המילים המפחידות שרשמת סתם כי יש חג למוסלמים וזה לא קשור לתהליך והיו לך ריג׳קטים שאתה מסכים שהם אמיתיים אז נשארנו ואני מצטט ״הופתעתי לטובה״.
ולכן, אפשר לדעתי לנעול סוף סוף את השירשור המיותר הזה.
מוחל לך על החוטיני...
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
מהריג'קט האחד או שניים האמיתיים - נדנדות מוגבהות, הם התעלמו לגמרי. נכנסנו ככה, בלי להוריד אותן אפילו, מתוך הבנה שממילא נכשלים ונסדר רק מה שיתעקשו עליו.
זה לא היה צפוי שהכל ייכשל. אבל הכל. אפילו מצחיק. כל הטופס איקסים. אפילו לא וי אחד - זה אשכרה לא אמיתי.
מצד שני הרב בוחן היה נחמד באופן כמעט חשוד. מהרגע שראיתי את זה, הבנתי שיהיה בסדר.
ואחר כך זה הבזאר הטורקי הרגיל. התמקחות על מה מכשילים - לא משהו קריטי, כדי שנגיע שוב לסגור עניין. המכונאי התפשר עם הרב-בוחן על גומיות מוט מייצב. אז נראה מה יהיה מחר, אם הוא לא יתהפך עלינו.
טסט במדינת ישראל 2016.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
boaz avrahami
אם מורידים את כל המילים המפחידות שרשמת סתם כי יש חג למוסלמים וזה לא קשור לתהליך והיו לך ריג׳קטים שאתה מסכים שהם אמיתיים אז נשארנו ואני מצטט ״הופתעתי לטובה״.
ולכן, אפשר לדעתי לנעול סוף סוף את השירשור המיותר הזה.
מוחל לך על החוטיני...
+1
דרור אתה נכנסת במודע לגוב האריות, למכון הבעייתי ביותר, מכון א. בחולון. אכן כך? למה בעצם? כדי שתוכל להמשיך להתלונן?
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
חס וחלילה.
למכון "א" בחולון לא נכנסים עם ג'יפ. לשם צריך להיכנס רק עם גלילון והמוןןןןן מחסניות - בעצם עדיף מא"ג + תא תורן מלא, כדי לטאטא משם את כל הזבל, אוהו איך לטאטא.....
אני עושה את הטסטים במכון אחר. לא בחולון אבל בסביבה, ששמו מתחיל ב-"ד".
גם כן מקום לא קל לג'יפאים. בטח לא סמל ההגינות והיושר. אבל הוא לבטח לא רע ומושחת כמו "א".
האמת שאין לי ברירה - כי "ד" זה המכון שממול למוסך של "מ", שמטפל לי בעניינים האלה כבר שנים רבות ויש לו מהלכים שם. לזכות כל המעורבים, כולל "מ" והמכון, ייאמר שאין שם קומבינות - הג'יפ נכנס למסלול הייסורים ונבדק כדת וכדין, כאחד הפרייבטים. אלא שלהבדיל מאותם פרייבטים וכמו אצל "א" ההוא, גם ב-"ד" דינו של ג'יפ להיכשל גם אם מצבו כחדש מהיצרן. וכאן צריך את המילה של "מ".
גם מצב רוח טוב של "ס" הרב-בוחן, לא מזיק אף פעם.
אז אפשר לברך על המוגמר - אחרי משחקי האיקסים וההכשלה הראשונה, הבוקר הוא עבר. תודה ל-"מ".
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
נאלץ לא להסכים עם ניסיונות ההשתקה.
לראשונה בחיי רכב בבעלותי לא עבר טסט, והסיבה.... הגבהה, במכון שנחשב מהמקלים במיוחד.
לי ברור שמה שהיה לא יהיה יותר, שידע כל מי שניגש לטסט לא להקל ראש ולפעול בהתאם.
Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
עברתי השבוע בקלות תמורת התרומה המקובלת של 100 שקל על החלפת מספר אחורי (דהוי עאלק) ומגן בוץ חסר (נתלש מהדיסקו במעלה משורה לפני שנה וחצי - מעניין שבטסט הקודם זה לא הפריע להם).
דיסקו 2 מוגבה "2 עם בולמי קוני חדשים אדומים מאוד, קפיצים שחורים ישנים.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
חס וחלילה.
למכון "א" בחולון לא נכנסים עם ג'יפ. לשם צריך להיכנס רק עם גלילון והמוןןןןן מחסניות - בעצם עדיף מא"ג + תא תורן מלא, כדי לטאטא משם את כל הזבל, אוהו איך לטאטא.....
אני עושה את הטסטים במכון אחר. לא בחולון אבל בסביבה, ששמו מתחיל ב-"ד".
גם כן מקום לא קל לג'יפאים. בטח לא סמל ההגינות והיושר. אבל הוא לבטח לא רע ומושחת כמו "א".
האמת שאין לי ברירה - כי "ד" זה המכון שממול למוסך של "מ", שמטפל לי בעניינים האלה כבר שנים רבות ויש לו מהלכים שם. לזכות כל המעורבים, כולל "מ" והמכון, ייאמר שאין שם קומבינות - הג'יפ נכנס למסלול הייסורים ונבדק כדת וכדין, כאחד הפרייבטים. אלא שלהבדיל מאותם פרייבטים וכמו אצל "א" ההוא, גם ב-"ד" דינו של ג'יפ להיכשל גם אם מצבו כחדש מהיצרן. וכאן צריך את המילה של "מ".
גם מצב רוח טוב של "ס" הרב-בוחן, לא מזיק אף פעם.
אז אפשר לברך על המוגמר - אחרי משחקי האיקסים וההכשלה הראשונה, הבוקר הוא עבר. תודה ל-"מ".
דרור, לפי התאור שלך, העברת את הסופה טסט במרתפי השב"כ, לקח לי 10 דקות ואת טבלת האותיות העברית כדי להבין מה רשמת....[emoji23] [emoji23] [emoji23]
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
זה נמרוד שהתחיל עם רמזים באותיות. שיחקתי את המשחק שלו עד הסוף.
לא ביקרת יבמרתפי השב"כ, אבל טוענים שלא נחמד שם. כנראה שתהליך הטסט והמניפולציות שכלולות בו, אכן מזכיר משהו ....
ומי שג'יפאי כאן במרחב ה"חי-בר" (חולון-יפו-בת ים-ראשל"צ) יודע במי ומה מדובר.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
טסט כל חצי שנה עם ג'יפ זה אסון, עוד לא הספקת לצאת מהטסט הנוכחי והטסט הבא כבר מחכה בתיבת דואר... היו לי 10 שנים שחורות כאלו, תהיה חזק דרור ויותר חשוב תחסוך מספיק.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
six 4 life
טסט כל חצי שנה עם ג'יפ זה אסון, עוד לא הספקת לצאת מהטסט הנוכחי והטסט הבא כבר מחכה בתיבת דואר... היו לי 10 שנים שחורות כאלו, תהיה חזק דרור ויותר חשוב תחסוך מספיק.
נשארו 8 שנים לאספנות, ארז. בינתים הג'יפ חזק וגם אני חזק. הנבלות לא יגרמו לי לוותר על התחביב.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
דרור ברלי
נשארו 8 שנים לאספנות, ארז. בינתים הג'יפ חזק וגם אני חזק. הנבלות לא יגרמו לי לוותר על התחביב.
המדינה אותה מדינה
הממשלה אותה ממשלה
האויבים אותם אויבים
הים אותו ים
רק משרד התחבורע חיזק את ידי המכונים שחיזקו את ידי המוסכים שעוזרים לנו לעבור רישוי (יש כאלה שיקראו להם "מאכרים").
אולי משרד התחבורע ניסה לעשות סדר בתחביב שלנו, אבל כמו תמיד, שרשות מחוקקת מנסה להתערב בשוק חופשי נהיה יופי של אי סדר וכל מיני אנשי שלומות יוצאים מחוזקים ויכולים לקחת יותר $$ על שירות שהיה אמור לעלות סכום ידוע וקבוע (אגרת הרישוי).
כמו שדרור אמר, הכל בסדר, לא ישברו אותנו, הג'יפים נוסעים, מסלולי הטיול יפים כתמיד וכולם מרוצים.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
גם אצלי פעם בחצי שנה...
מכניס לטיפול תקופתי בבוקר וחוזר בערב לקחת את הרכב (אחרי טסט).
הרכב עובר את הטסט כדת וכדין רק שלא על ידי (חוסך הרבה כאבי ראש מיותרים וויכוחים כגון בדיקת בלמים ברכב עם 4×4 קבוע).
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
מיכה100
עברתי השבוע בקלות תמורת התרומה המקובלת של 100 שקל על החלפת מספר אחורי (דהוי עאלק) ומגן בוץ חסר (נתלש מהדיסקו במעלה משורה לפני שנה וחצי - מעניין שבטסט הקודם זה לא הפריע להם).
דיסקו 2 מוגבה "2 עם בולמי קוני חדשים אדומים מאוד, קפיצים שחורים ישנים.
1. לוחית רישוי דהויה - האם היא מהסוג שנקבע לו ריקול?
2. מגן בוץ - אין כל חובה בהם, אלא אם הם התקנה מקורית של היצרן.
תקנה 364 - ברכב שגלגליו האחוריים אינם מוגנים על ידי כנפיים – אשר אינו רכב איטי ואינו טרקטור – יותקנו מגיני בוץ אשר מבנם והתקנתם על הרכב יבטיחו מניעת התזת בוץ וכל חומר הנמצא על פני הדרך אחורה על ידי הגלגלים.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
אם יש אפשרות, בטסט אל תהיה צודק תהיה חכם.
הוא היה חכם.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
לפני כמה חודשים נכשלתי בטסט עם רכב סטנדרטי ותקין לחלוטין על... כיתוב דהוי במדבקת משקלות. טוש פרמננט וקצת ויכוח עם הבוחן, תשלום על מבחן חוזר והכל בסדר.
זו הצגה שסופה ידוע מראש, המכון רוצה את התשלום על המבחן החוזר, עוד כמה שקלים ונגמר הסיפור.
אין מה להתעצבן.
אגב, גם אצלי חסר מגן בוץ מקורי אחד שנשאר אי שם בנגב. מעולם לא הכשילו אותי על זה, כבר הרבה שנים.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
MashberNafshi
1. לוחית רישוי דהויה -
האם היא מהסוג שנקבע לו ריקול?
2. מגן בוץ - אין כל חובה בהם, אלא אם הם התקנה מקורית של היצרן.
תקנה 364 - ברכב שגלגליו האחוריים אינם מוגנים על ידי כנפיים – אשר אינו רכב איטי ואינו טרקטור – יותקנו מגיני בוץ אשר מבנם והתקנתם על הרכב יבטיחו מניעת התזת בוץ וכל חומר הנמצא על פני הדרך אחורה על ידי הגלגלים.
אחרי בחינה מדוקדקת של הלוחית ניתן היה להבחין בשינוי גוון של הרקע הצהוב בין החלק העליון (המוצל יותר) והחלק התחתון, אבל בחיאת דינקום, צריך להיות איש דפוס וותיק בשביל לראות את זה.
מגן הבוץ (זה ששרד כלומר) אכן מקורי. הבחור שם אילתר "מגן" מחתיכת גומי וחיבר לבית הגלגל עם שני פחפחים, זה יחזיק בדיוק עשר דקות בירידה הבאה לשטח. אני פשוט צריך להעיף את שניהם וזהו.
כמו שאמרו מעלי, אני יותר מבודח מכועס - בסה"כ אחרי ההפחדות של דרור הייתי מוכן לנורא מכל, ויצאתי משם עם כולה 100 שקל נזק.
כמאמר חז"ל: לכעוס זה להעניש את עצמך על זה שיש אנשים שהכושלאמא שלהם זונה :D
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
איש דפוס?....
אפילו עיוור לא יפספס לוחית דהויה.
הן מלבינות לחלוטין ואם אני לא טועה, מחליפים אותן חינם אין כסף.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
אתה טועה ולא טועה.
אמורים להחליף לך אותן חנם אין כסף, אך ברוב המקומות לא מיידעים את בעל הרכב וגובים מחיר מלא.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
היום העברתי טסט לג'ימני בת ה11 במכון א' בעיר נ'.
עבר בפעם הראשונה. בלי אף הערה. היו נחמדים ועיניניים.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
אני רק הערה,
דרור,
יצא לי לראות את הסופה שלך, ובלי להכנס לפרטים היא כן מושכת תשומת לב (של בוחנים וכאלה).
מהרגע שהבוחן החליט שהרכב לא עובר לו טוב בעין, הסעיף הספציפי בטופס בדיקה כבר לא רלוונטי. הוא ימצא כבר משהו.
-
תגובה: איפה אנחנו עומדים היום, 4 וחצי חודשים אחרי יום הדין?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
MashberNafshi
אמורים להחליף לך אותן חנם אין כסף, אך ברוב המקומות לא מיידעים את בעל הרכב וגובים מחיר מלא.
מקריאת הנוהל עולה שמדובר במימוש אחריות יצרן על לוחיות בנות מקסימום 5 שנים.
לא יודע בת כמה הלוחית שלי היתה, אולי אפילו מקורית (הרכב מ 2004), והיא כמו שאמרתי נראתה מצויין לגילה.
נשאלת השאלה איך הבנאדם אמור להוכיח מתי הותקנה הלוחית שלו..
תכלס זה לא שווה התעסקות, והמכונים מבינים את זה מצויין.