-
38 קבצים מצורפים
הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
קובץ מצורף 107731
למפגש ג'יפולוג המדברי ב2014, שנערך בבקעה, הגעתי עם הג'ימני שלי.
הגעתי עם חבר, היות ואשתי נשארה בבית כיוון שהייתה בהריון עם בתי הבכורה.
עוד בשלב האריזות, היה לי ברור, זה כנראה הטיול האחרון שלי עם הג'ימני.
יש לי הרבה ציוד, והוצאתי לג'ימני את הכסאות האחוריים כדי שהכל ייכנס.
עוד באותו הערב דיברתי עם סביון כדי להבין כמה השם הנוראי שיצא לטרופר, אכן מצדיק את עצמו.
בבוקר, חנה לידינו טרופר בנזין ובפנים ישן שמוליק "סוזי המשתוללת"... שיחה "קצרה" איתו... וזה היה לי ברור,
הרכב הבא - טרופר דיזל ארוך.
אחרי חפירה רצינית פה באתר, ובאתרים הייעודיים של הטרופרים, פלוס תמיכה טלפונית של סוזי,
ניגשתי למלאכת בדיקת האקזמפלרים.
אחרי משהו כמו 15 אקזמפלרים, מצאתי אחד שאהבתי, וכבר מהרגע הראשון היה לי ברור שזה זה.
טרופר ארוך, לבן, אוטומטי, יד 03, היסטוריית טיפולים מלאה מק"מ 0.
מוגבה קלות, גגון מסיבי על כל הרכב מלמעלה, וו גרירה, ומיגון חדש של אספיר עדיין בניילון שהבעלים הנוכחי לא הרכיב.
קובץ מצורף 107732
ככה הוא נראה ביום שקניתי אותו.
קובץ מצורף 107734
ככה המיגונים הגיעו.
קובץ מצורף 107733
ככה הם נראו אחד ליד השני.
עכשיו רק נשאר להתחיל להפוך את הטרופר לשלי, ולעזור לו להכנס לנעליים הגדולות של הג'ימני.
המערכת של הג'ימני עם המגבר והסאב עברה אל הטרופר (חלק חשוב מהנוחות מרכב שמשמש כרכב יומיומי)
סט ריפודים חדש הורכב.
ואז אפשר היה לעבור אל התאכלס.
התחלתי מצמיגי שטח מלא, מידה 31"
קובץ מצורף 107735
ומשם עברתי לחלק שאני הכי אוהב, לבגאז'.
כסאות 6 ו 7 עברו לבוידעם של ההורים שלי.
על חורי הברגים שלהם הנחתי את היסודות של הרצפה הכפולה
קובץ מצורף 107737
פלטת סנדביץ' נקנתה עבור הרצפה
קובץ מצורף 107738
מתחת לרצפה מוקמה מחיצה להפרדה בין התא עם הארגז פלסטיק שמכיל אביזרי חילוץ
ובנוסף נשתל שם הסאב וופר.
קובץ מצורף 107739
הרצפה צופתה בפי וי סי "טבעות" כדי שיהיה קל לנקות.
הגובה של הרצפה הכפולה, זהה לגובה המושבים לכשמקפלים ויוצר משטח העמסה אחיד.
קובץ מצורף 107752
אידיאלי בגודלו גם למזרון מתנפח זוגי (קצת קשה עם האורך...)
נרכש מיכל מים חדש
קובץ מצורף 107740
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
נראה טוב.
שתהיה לך בעלות חפה מתקלות וממחלות של הדגם, שתטייל ותהנה.
תתחדש.
-
9 קבצים מצורפים
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
ידעתי שזה יקרה... לקח לי יותר מחצי שעה לערוך את ההודעה אז כל השינויים שלי נמחקו...
מבחינת חשמל - נסלל כבל חדש מהמצברים (ששודרגו ל80 אמפר במקום 65 במסגרת "טיפול מוצלח" בחיישן מסילה) לתיבת פיוזים פנימית כמו שהייתה לי בג'ימני
קובץ מצורף 107774
משם זה פוצל למספר צרכנים
פרוג'קטור אחורי
קובץ מצורף 107776קובץ מצורף 107775
פרוג'קטורים קדמיים
קובץ מצורף 107777קובץ מצורף 107778
שקע מצית + מד מתח + 2 שקעי יו אס בי
קובץ מצורף 107779קובץ מצורף 107780
הוספתי מפסקים לפרוג'קטורים
קובץ מצורף 107781קובץ מצורף 107782
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
תתחדש ותהנה, נראה מעולה.
אני נהניתי משלי הרבה שנים, בתחזוקה נכונה לא יהיו הפתעות, תקלות ברור שיהיו כמו בכל רכב ישן ואין מה לחשוש, הכל פתיר בגרוש וחצי ועבודה עצמית.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
מוטות הגה הוחלפו למחוזקים
קובץ מצורף 107783קובץ מצורף 107784
כל נורות הפנים בדשבורד + בתאורה הפנימית של הרכב הוחלפו ללדים
קובץ מצורף 107785קובץ מצורף 107786קובץ מצורף 107787קובץ מצורף 107788קובץ מצורף 107789קובץ מצורף 107790
בולמים אחוריים חרקו והוחלפו לקוני מתכווננים
קובץ מצורף 107791קובץ מצורף 107792
בוקסות משולשים הוחלפו ל"כתום" ועל הדרך הוחלפו בולג'ויינטים סוררים
קובץ מצורף 107793קובץ מצורף 107794
עדיין לא הגעתי לעדנה מבחינת נוחות גישה למקרר - צריך לעמוד על הוו גרירה כדי לראות מה קורה בפנים (אני 1.83)
בהמשך יעבור לשבת על מסילות נשלפות ויורדות
קובץ מצורף 107795
ובינתיים מטיילים
קובץ מצורף 107796
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
תהנה מהרכב!
בתגובה האחרונה - לא רואים את התמונות...
ארז גור
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
קפיצת מדרגה רצינית,תתחדש ותהנה בהרבה טיולים.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
ראיתי את הרכב בעיניים וגם ריחרחתי קצת. מתוקתק ומדוגם עם המון מחשבה.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
יפה.
אם הרכב נוסע הרבה בכביש אז כדאי שתרכיב נועלי טבור ידניים (לוקרים) מקדימה במקום הפלאנג'ים.
תחסוך בלאי פעמונים וגומיות ציריה ומעט דלק.
בברכה,טושי
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
לגבי המקרר, תשקול מגירה נשלפת.
או לשנות את הסידור, לסטנדרטי ברכבים כאלו, כך שהמקרר במפלס הרצפה, ואתה מוותר על חלק מהבמה.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
תתחדש, והרבה טיולים
Sent from my ALE-L02 using Tapatalk
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
זה הכיוון שלי לגבי מגירה למקרר
https://www.youtube.com/watch?v=7Jkgy4IVDkE
כרגע קיבלתי הצעה על זה ב1400 ש"ח... ככה שזה יידחה בינתיים
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
עוד מעט 7 שנים עם הנבלה,
עדיין ממשיך לדגם אותו, עדיין נהנה מכל רגע איתו.
שולחן נפתח לדלת האחורית,
במקור ייעודי לJL.
27$ בעלי אקספרס.
כפול מזה במשלוח לפד*ס המגעילים שניסו כמובן לשדוד ממני עוד 90 ש"ח.
4 ברגי איזכורית קודחים. (בדקתי קודם שאני לא מחורר איזו צמה או את המיכל של הוישרים.
קובץ מצורף 136410קובץ מצורף 136409
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
הדפסתי לשנורקל ראש מגניב.
קובץ מצורף 136411
התקנתי צילייה 2.5 על 3 לצד הרכב.
קובץ מצורף 136412
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
אשמח לקישור לשולחן... איך 27$? ללא משלוח?
אולי גם אתקין אצלי
נשלח מהנייד
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
מהיכן הציליה?
Sent from my HD1903 using Tapatalk
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
מכסה שנורקל מגניב אבל לא שימושי.ענף אחד בתוך זה ואז תצטרך לחפש את החלקים של ההדפסה בתוך השנורקל.מה זה האדום זה חוט של PLA לא ?אם כבר תדפיס מניילון 12 ולא PLA.זה איכשו יקרב אותך למומנט אינרציה של ההזרקה.
בנוסף לזה במנוע טורבו הרצון הוא לא לגרום להפסדים מיותרים ביניקה.
אבל אם זה mall crawler אז נא לא להתייחס
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
bazz270
בנוסף לזה במנוע טורבו הרצון הוא לא לגרום להפסדים מיותרים ביניקה.
אבל אם זה mall crawler אז נא לא להתייחס
זה הודפס מpetg...
זה לא צפוף יותר מרשת רגילה שמגיעה עם שנורקל.
היה לי ראש ציקלון אבל באחת ההובלות הרבות שהטרופר הזה עשה, איזה ארון שבר אותו לרסיסים.
למה נראה לך שמישהו שכותב בג'יפולוג, ייקח טרופר בתור mall crawler? :confused:
האוטו הזה נפלא והכל, אבל עדיין זקן וגדול ומרגיש כמו משאית
ארז - מצ"ב קישור -
https://www.aliexpress.com/item/1005003469162487.html
אמיר - הצילייה מאריק נגל.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
תודה, אז באמת המחיר כעת הוא 37 דולר ומשלוח עוד 60. ויש את העניין שרמזת לגבי חברת השילוח.... אבדוק גם באמזון, המחירים דומים.
אם יצא לפועל, אצור קשר לטובת התקנה... לבד בטח אעשה שטות ;)
נשלח מהנייד
-
2 קבצים מצורפים
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
קצת יותר מ8 שנים עם הנבלה,
בסה״כ מרוצה מאד,
אחרי שבטיול פסח האחרון לקחתי מ״אחרי״ נגרר שטח להתנסות
וזה השאיר אותי עם פה פעור לאיזה רמות נוחות זה מביא את הטיול,
החלטתי שאני הולך על זה.
כהכנה לקראת הרכישה הזו,
החלטתי להתקין ביטוח למקרה של תקיעה במכשול כזה או אחר.
כננת 9500 בהתקנה פנימית.
את העבודה עשה אוהד מערכות מטבריה.
יש לו סדנא מדוגמת ברמה אחרת והוא מקצוען אמיתי.
קובץ מצורף 143681קובץ מצורף 143682
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
תתחדש מה לגבי קולר גיר? אולי לא ראיתי איזכור בשרשור אבל בגרירה זה הופך להיות נושא משמעותי.
מיקום קופסת השליטה... לא חוסם הרבה מזרימת האוויר?
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
opl
מה לגבי קולר גיר? אולי לא ראיתי איזכור בשרשור אבל בגרירה זה הופך להיות נושא משמעותי.
בד״כ אין בעיות עם הגיר הזה בדגמי דיזל, אבל זרקת פה רעיון ואתייעץ עם נועם לגבי הסיפור הזה. תודה!
לגבי החסימה של זרימת האוויר - נאמר לי שזה תקין לחלוטין.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
הופה !
תתחדש... אשמח להציץ בהזדמנות.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
דבר ראשון סחטיין על התקופה! ועל ההתמדה וההתקדמות.
שאלה קטנה בנושא הכננת - האם התיבת פיקוד לא אמורה להיות במקום נגיש יותר?
מה תעשה אם תצטרך כננת והשלט האלחוטי לא עובד?
-
1 קבצים מצורפים
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
שגיא S
דבר ראשון סחטיין על התקופה! ועל ההתמדה וההתקדמות.
שאלה קטנה בנושא הכננת - האם התיבת פיקוד לא אמורה להיות במקום נגיש יותר?
מה תעשה אם תצטרך כננת והשלט האלחוטי לא עובד?
תודה.
הקופסא נגישה גם לחיבור של השלט החוטי ובנוסף יש עליה גם מתג לכיבוי והדלקה של הכננת.
- - - Updated - - -
קובץ מצורף 143684
זה הדגם נגרר שעל הכוונת שלי, שוקל 450 ריק.
נבדק במשך 5 ימים בשטח. מדרגות, שלוליות, סלעים.
אכל את הכל בלי מלח בכלל.
הנוחות שווה הכל.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
זה הזמן לשקול כריות אויר למתלה האחורי.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
מגניב לגמרי. אני גם מבין את הרעיון מאחורי הכננת. ברח לי פעם נגרר ציר בודד בירידה בוצית. הוא פשוט החליק קדימה והצידה, סובב את כל הרכב על צידו. ניתקנו את הנגרר החזרנו את הרכב לשביל בזכות הנעילה האחרוית שלו ורק אז התפננו למשוך את הנגרר מהתעלה אליה הוא ברח.
-
תגובה: הממותה - טרופר 2004 ארוך אוטומט
אין על נגרר.. ותוספת של כננת זה מבורך (אני עם נגרר בלי כננת) אבל לדעתי המיקום של הקופסת פיקוד ממש מול הרדיאטור, לא רצוי.
הרכב עובד קשה הרבה יותר גם במסלולים הקלים, במיוחד בדשדש או בעליות בשילוב טמפרטורות גבוהות, (חוויות טריות מהשבוע, עליתי איזה "מעלה" שכשאני בלי הנגרר אני עולה בלי גז, והפעם עם הנגרר ששוקל 600kg בערך, עליתי בראשון low פול גז והרכב בקושי עלה [emoji52]. אבל לא כיביתי מזגן [emoji16]). אמנם אצלי מדובר בעגלה מלכתחילה (מוסו), אולי בטרופר זה יהיה אחרת, אבל בהיבט של פינוי חום תמיד כדאי להקל..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk