מישהו שבנה מיגון גחון \ מיגון למיכל דלק :
אולי קצת תמונות ?
כמעט ואי אפשר למצוא , ובטח לא מידות.
תודה !
Printable View
מישהו שבנה מיגון גחון \ מיגון למיכל דלק :
אולי קצת תמונות ?
כמעט ואי אפשר למצוא , ובטח לא מידות.
תודה !
מגן דלק לסמוראי זה השיפור הכי בסיסי לאוטו
יש חצי מליון דוגמאות בפורום של הסוזוקים.
בגדול, אתה יכול אפילו לחזק את המגן המקורי ולעבות אותו.
את האמת... לא מצליח למצוא כלום !
יש אמנם צילומים מרחוק, אבל איפה מקומות החיבור וכו' : חסר...
אם אתה מתכוון לייצר לבד
תוריד את הקיים ותעתיק.
עזוב דוגמאות.חצי שעה עבודה ואתה מסודר (עדיף מאשר חצי שעה חיפושים בפורום :D )
תפרק את המגן שלך - זה דבר ראשון.
תעיף מבט בצינורות - רקובים / לא רקובים / חזקים מספיק בשביל ההתעללויות שלך ברכב ?
כל אחד והמצב של הג'יפ שלו , כל אחד והרמה של הנהיגה שלו.
לי עם הסגנון נהיגה שלי מספיק משהו אחד ולאחר שטוחן סלעים כל הזמן מספיק משהו אחר.
אחרי שבדקת את הצינורות תעבור לחומר - אלומיניום / פלדה.
עובי חומר מעל 3.5 מ"מ לדעתי מספיק לסמוראי ( שלי מסתדר יפה מאוד עם 2 מ"מ אלומיניום עד היום ותאמין לי שהוא אכל מספיק מכות בשטח )
כמה חורים עם מקדחה , כמה ברגים/ניטים וסגרת עניין.
באמת שזה לא סיפור למישהו עם ידיים שאין להם את אותו מספר סידורי.
בהצלחה
:D :D :D :D
עידן, עובי חומר מינימלי נדרש זה לא עניין של דעה. לא בוחרים מיגון לפי "האם אני אפגע בו מספיק חזק" אלא "מתי". כשאתה תפגע במיגון שלך (וזה יקרה), אתה תתחרט מאוד על עובי החומר. העובדה ההנדסית המאוד פשוטה היא שאלומיניום כמו שיש אצלך, בעובי ובמרחק בין נקודות תמיכה כמו שיש אצלך, פשוט לא מסוגל להחזיק מכה. לא אולי, לא "אצלי כן", אלא לא יכול. אתה פשוט עוד לא הכית בו מספיק חזק. גם אם תטייל עם האוטו עוד חמש שנים ולא תעקם אותו, זה עדיין לא מפריך את העובדות - החומר הזה לא מסוגל לעמוד במכה. הדבר היחיד שזה יוכיח זה שאתה נהג מוכשר ובעל מזל.ציטוט:
נכתב במקור על ידי המהנדס
מיגון אלומיניום למיכל דלק של סמוראי לא נופל את ה 5 מ"מ, בהנחה שאתה משתמש באלומיניום תעופתי רגיל (הסטנדרט, 6062 נדמה לי).
מיגון מפלדה לא נופל את ה3 מ"מ. אני לא הייתי יורד את ה4.
יכול ליהיות , בגלל זה רשמתי דעה סובייקטיבית שלי.
אני יודע על המון סמוראים שמטיילים כמוני רק בשבילים מסומנים שיש להם את ה"מיגון" המקורי (אם אפשר לקרוא לדבר הזה ככה) במשך שנים (בני כמה הרכבים שלנו ??) ועדיין לא החליפו מיכל דלק.
בכל מקרה אין בעיה עם מיגון 3 מ"מ כאשר אתה עושה חיזוקי צינורות לרוחב ומונע את הקריסה שלו ע"י כך (אגב מספיקה תוספת של שני צינורות למבנה הקיים לדעתי).
בכל מקרה אני לא מתיימר להיות מהנדס מכונות ואני לא מבין כלום בחוזק חומרים :D .
נהדר, כבר התגבשתי על החומר (פלדה) ועובי (4 מ"מ).
א ב ל
אצלי אין כרגע שום מגן לתא דלק, ככה שאין לי מושג לאן "להתחבר".
אם למישהו יש מיגון ובא לו לפרסם תמונות קלוז-אפ, יהיה הכי יעיל...
שבוע טוב !
מכאן זה באמת עניין של דעה, עידן, כי אתה יכול לומר שלך זה לא יקרה; חירור מיכל הדלק הוא תקלה נדירה מאוד גם בלי שום מיגון, מכות זה רוב הנזק. אבל אם מישהו כבר בונה, למה לא עד הסוף?
סלינסקי, המיגון המקורי מתחבר לאותו מקום שמיכל הדלק עצמו מתחבר, אותם ברגים. זה לא אופטימלי, אבל זה הכי פשוט וזה מספיק טוב גם למתחרים הכבדים בחו"ל, אז אני מניח שגם לנו.
בזה אתה צודק. :Dציטוט:
אבל אם מישהו כבר בונה, למה לא עד הסוף?
אלון, המיכל שלי קיבל מגן מיד לאחר שניקבתי אותו בטיול. יש אפילו תמונות. תאמין לי שלפרק מיכל דלק בטיול באמצע הטיול זה כיף חיים NOT !!!!!!
מצד שני, 5 מ"מ ? .... טיפל'ה מוגזם לא ? ...
אה ....
המגן המקורי מתחבר לברגים של מיכל הדלק עצמו, לבחור ששאל.
הלאה פילוסיפיה
קצת תמונות !!! אני רוצה פורנוגרפיה !!!
וקוראים לי שמואל, נעים מאד ! ( לא סלינסקי).
5 מ"מ לאלומיניום, גיא. לא לפלדה...
שמואל, הנה לך פורנוגרפיה.. יש לך שם שלושה עמודי דיון עם תמונות דיעות ורעיונות.
http://www.jeepolog.com/jp_forum/vie...B%EC+%E3%EC%F7
אחי, לא ממש פורנוגרפיה....
ל א רואים ציצי : לא רואים איפה מתחברים בכלל...
אם יש לך מיגון כזה, תן כמה שוטים...
תודה !
עם כל הכבוד שמואל זה שירשור מצויין לדעתי.
אתה רוצה מיקומי ברגים מדוייקים : תאזור אומץ ותתכופף מתחת לאוטו - זה הכל לא צריך כלום חוץ מזה.
התמונות שיש כאן זה ממש להאכיל בכפית ,זה לא עובד בטלפטיה.
בסה"כ 4 ברגים מסכנים (12 או 14 )שמחזיקים את כל העסק גם את המיכל וגם את המיגון זה הכל בלי פורנו ובלי בלבולי שכל.
עדיין לא הבנתי מה הבעיה בדיוק .
שמע שמואל, אני מבין שאתה קצת מסתבך כיוון שאין לך את המגן המקורי אז אתה לא מבין איפה זה מתחבר.
המגן המקורי מתחבר בארבע נקודות, כמו שהמהנדס כתב לך. בקישור שנתתי לך יש דיון על כל האופציות - חיזוק המגן המקורי - איך וכמה, או בניית מגן חדש לגמרי.
קח אויר, בנסיעה הבאה שלך תעצור ליד סמוראי חונה שתראה בצידי הדרך. תכנס מתחתיו ותראה איך מחובר המגן המקורי. כנס מתחת לסמוראי שלך, תשווה ותראה איפה יש את אותם ארבעת הברגים.... אבל אין מיגון. לשם זה מתחבר!
אם במקרה אתה זוחל מתחת לסמוראי אדום, סגור, נקי, מרופד, שנראה מבפנים כמו פרייבט, תגנוב לו את המיגון שלו. זה של המהנדס. ככה יהיה גם לך מיגון, הוא יבנה לעצמו אחד חדש מפלדה 4 מ"מ. ככה גם אתה תהיה מרוצה, גם הוא וגם אלון....
מהיום אני רק מחפש אדומים סגורים כמו םרייבט מבפנים... הבנתי שיש להם מיגון מעולה... אולי אקטוף לי אחד ... :)
תודה, אני אמשיך בחיפושיי..
חברים מה לגבי מיגון טראנספר? אם משהו יוכל להעלות תמונה.
לפי מה שאני הבנתי מהסתכלות על הגחון, אם אני מתבסס על חורים מקוריים של השלדה אז
הפלטה צריכה מחוברת לשלושה נקודות. אם אני טועה אשמח אם משהו יתקן אותי,ושוב תמונה
של עיגון הפלטה לשלדה בהחלט תעזור.
תודה.
מיגון טרנספר, אם אתה מחליט שאתה צריך (וזו תהיה החלטה תמוהה מאוד, לא פחות ממיגון גחון, בהנחה שיש לך סמוראי ולא ויטארה) לא בונים מהשלדה. בונים אותו מתושבות הטרנספר, יחד עם תושבות חדשות ומשופרות. רואים את זה בעיקר על רכבים עם יחס העברה בטרנספר, שם נדרשת החלפת התושבות ממילא.
יש בארץ משפרים שבונים את המיגון שלהם לטרנספר סמוראי כמו שבונים לויטארה. השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך היא האם אתה זקוק למיגון שתכנונו רחוק מהצורה המיטבית, לחלק הרכב שתחת תנאי השימוש שלך סביר להניח שאיננו זקוק כלל למיגון?
http://www.puresuzuki.com/SS5040fs.jpg
http://www.trailtough.com/images/mtykong1.jpg
בני: לצערי לא שמים תמונות.
נו יאללה יא עצלנים!
(תרגע חבר, תכבד את הפורום הזה כמו שהגולשים האחרים מכבדים אותך! - מערכת ג'יפולוג)
סלינקי/שמואל, מה יש לך?!
שש פעמים אתה מבקש תמונות. נותנים לך תמונות, אתה רוצה פורנוגרפיה...
קח אויר... הכל בסדר..
ראשית תודה על התגובה והתמונות.
לגבי אופן השימוש שלי ברכב, אותו אני יודע-יש מקום למיגון. מדובר בסמוראי ארוך.
גם אם המיגון ישמש אותי פעם בשנה הרוחתי, וגם אם לא שווה את השקט שלי.
התמונה העליונה לא ברורה, לגבי התמונה התחתונה-לפי הצורה של המיגון הוא מעוגן לשלדה
ולא לתושבות של הטראנספר כלומר לא כך עושים,הבנתי נכון?
את המיגון כמובן שאני אבנה.
שאלה קטנה , כמה זמן יש לך סמוראי ?ציטוט:
גם אם המיגון ישמש אותי פעם בשנה הרוחתי, וגם אם לא שווה את השקט שלי.
חודשיים וחצי.
השאלה שלך לא ברורה.
לדעתי אתה צריך קצת לנסוע ברכב ולהבין שמיגון טרנספר זה לא הדבר ששווה להשקיע בו את האנרגיה / כסף / זמן.
יש הרבה דברים אחרים שבאים הרבה לפני.
למיטב ידעתי אין כאן אפילו חבר אחד עם מיגון לטרנספר ועד עכשיו לא שמעתי על יותר מידי טרנספרים מפוצצים.
לעומת זאת מיגונים חשובים לסמוראי הם מדרגות צד ומיכל דלק.
רשימת ה"קניות" לשיפור סמוראי צריכה להראות ככה לטעמי:
1) מיגון מיכל דלק.
2) מדרגות צד
3) צמיגים 215/75/15
------------------------
עד פה אתה יכול לטייל "בראש שקט" ובסבבה
-----------------------
4) נעילה אחורית
5) יחסי העברה
6) נעילה קדמית
----------------------
עד פה הרכב שלך משופר ברמה טובה מאוד
---------------------
7) שיפורי מתלים
8) שיפורי מנוע
.
.
.
.
.
מיגון טרנספר
זו דעתי , אתה לא חייב לקבל אותה. :D
שכחתי גגון - מוצר חובה בסמוראי (שלך ארוך אז אתה מסודר בקטע הזה)
שכחתי דבר הכי חשוב:
פגושים/נקודות עיגון , לפני הכל (לא המקוריות הן לא ממש שוות) - כשנתקעים חייבים למשוך מאיפה שהוא .
סמוראים נתקעים לפעמים - במיוחד כשמנסים לשבור טרנספר :D .
תודה, תראה עידן אני לא יודע כמה אתה מכיר את הארוך אבל הוא יותר פגיע מהקצרים-את זה אתה בטח יודע. מהמעט שטיילתי אם האוטו-מוחרקה ,הר חורשן , נוכחתי לגלות שגם טויוטה
היילקס לפעמים "מלטף" את האדמה, ולהיילקס אין בעיה של מרווח גחון! לכן באה המחשבה
למגן את הטראנספר.
לגבי שאר הדברים שכתבת , יש לי עוד כמה שאלות כך שאני אשמח לשוחח איתך. אם תרצה
לשלוח לי את הנייד שלך אחלה. בכל אופן שלי הוא:050-7286747.
סוף שבוע רווי בוץ לכל החברים!