מחפש ספיסרים 2" לקפיצי אויר ב- TD5 .
מי מסוגל ליצר כאילו או מחזיק מוצר כזה בארץ מין המוכן,
כדוגמת התמונות:
מנחם
Printable View
מחפש ספיסרים 2" לקפיצי אויר ב- TD5 .
מי מסוגל ליצר כאילו או מחזיק מוצר כזה בארץ מין המוכן,
כדוגמת התמונות:
מנחם
למה להתחכם? למה להיות שפן נסיונות?
http://store.toddcosuspensions.com/larodiiisls2.html
אין כאן כל התחכמות..........
ולא שפן ניסיון.
העלויות בחול + דמי המשלוח מיצרים מצב של מחיר גבוה מאד.
לכן מחפש אם יש מוצר כזה מוכן בארץ או יצור במחיר שפוי לפי הזמנה.
צריך רק את הסט האחורי.
אם לא תהייה ברירה נזמין מחו"ל.
מנחם
מנחם ,יש לי ספיסרים כאלו
דבר איתי
שי
אחור 2" אפשר לעשות באמצעות הסורק
גרשון,
הסורק לא יאריך את מהלך הקפיץ/כרית האוויר , יש לקפיצים מוגבלות פיזית של התארכות.
עם הסורק ניתן לשנות את מיקום הגובה, שזו לא הבעיה.
ברגע שהעלתה את גובה הרכב צריך שלקפיץ/כרית יהיה אפשרות של מהלך פתיחה.
אתה משנה את נק׳ האפס של הגובה, לא מאריך את הכרית.
כפי שכתבתי לעיל
אני עצלן מכדי לכתוב.....
יש טלפון-מסביר ויגיד הכל
תשימו לב שבקיט של הספייסרים יש שתי מאריכים עם חורים, אחרי שמרכיבים את הספייסרים הרכב לא יהיה יותר גבוה, פשוט הכריות יתנפחו פחות, רק אחרי שמרכיבים את המאריכים הוא יעלה להגבהה הרצויה כי הם משנים את נקודת הגובה הקבוע של החיישנים, לצורך העיניין אם תרכיב מאריכים כאלה בלי ספייסרים פשוט הכריות יתנפחו יותר לגובה וגם ישפיע על הנוחות.
בכל מקרה צריך בולמים שמתאימים באורך להגבהה.
טוב נו.. אם כולם כבר מדברים אז.. הנה ה"שני גרוש" שלי.
צריך להגדיל/להאריך גם את הזרועות הרלוונטיות של סנסורי הגובה - כך ניתן "לעקוף" את הצורך בשינוי במחשב (הנושא שדורון הזכיר, למעשה) ושומרים על הסנסור, שבפתיחה הראשונה של המתלה, רוב הסיכויים שישבר/ינזק..
אם ממש רוצים "לשחק עם הגובה" ואין גישה למחשב יעודי, ניתן להחליף את הזרועות האלה, לזרוע המבוססת על בורג/הברגה ואום "נועל" וכך ניתן לשנות את גובה הרכב/קפיץ באופן "מכני", ללא צורך במחשב.
פשוט מאוד לייצר/לעשות ולכוונן..
אם זה רלוונטי, תגיד/תגידו ואעלה תמונה להסבר..
כמו כל שינויי במערכת המתלים - צריך גם "לחשוב קדימה", איך השינוי משפיע על שאר הקומפוננטים (גם/למשל - זרועות ה- WATTS לינק... אם תשים ספייסרים, רוב הסיכויים שהשאלה הבאה תהיה "מה רעש הדפיקות שאני שומע עכשיו מאיזור הסרן האחורי?..).
ברגע שאתה מגביהה את הרכב דרך המחשב אתה גורם לעליה בלחץ האוויר המתוכנן של הכרית, הנ"ל גורם לשני דברים עיקריים:
1. מתלים יותר קשיחים, לא נוח לנסיעה.
2. הבולם מגיע לסוף מהלכו הרבה יותר מהר ומקצר את חייו.
3. הכרית מתבלה במהירות עקב לחץ האוויר הגבוה באופן תמידי.
המלצות:
1. ספייסרים 2" בלבד, אל תכייל את הרכב גבוה דרך המחשב, כמו שהזכירו קודמי, תשתמש ב"פלאחים" לרמות את חיישני הגובה.
2. תתקין בולמים של 10" במקום ה - 8" הסטנדרטים.
מה עם הסרן הקידמי? הוא עז? מסכן גלמוד... אתה צריך גם קפיצים ארוכים יותר ובולמים בהתאם.
אם כבר הגבהה, גם קדימה וגם אחורה.
צינורות בלימה ארוכים יותר מומלצים, הארכות ל - ABS גם מומלץ.
WATT LINK הם חלק מהשלב הבא אם אתה מגביה יותר מ 2".
http://images.cjponyparts.com/media/...d/kdt916_3.jpg
בהצלחה
... רק שהדוגמה שצרפת, למתלה עם WATTS LINK, לא מתאימה לדיסקברי... בכלל.
ולא צריך הארכות ל-ABS וגם לא לצינורות הבלם - במקרה הגרוע (אם צריך..), פשוט לנתק את הקיבוע/הבורג למיקום המקורי ו.. זהו. אפשר גם למקם מחדש, נמוך יותר, למי שיותר קדוש מהאפיפיור.
ו"לרמות" את הסנסורים, עם הארכות, זה בדיוק כמו להגביה במחשב - לעניין לחץ האויר וכו'... זניח.
היי מתלבש על השרשור.
ברנרד בהנחה והותקנו בולמים 10" וגם הגבהנו את הכריות. וכרגע נשמעים דפיקות מהחלק האחורי, האם זה הוואטס לינק שמגיע לסוף מהלכו ודופק, או שהבולם הגיע לסוף מהלכו ודופק ?
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
לא נראה לי שאלו הבולמים.. לא אמורים לשמוע נקישות מבולמים תקינים(הבנתי שחדשים, לא? ).
בכל מקרה, קשה לאבחן/לענות כך.
תעלה את החלק האחורי על ג'ק(מהפגוש.. באמצע.. זהירות-שמור על שיווי משקל של הרכב) עד שהגלגלים באויר(ממש מילימטרים מהקרקע) ותסתכל אם הוואטס נוגע בתושבות(על הסרן)..
החלק "הבעייתי" הוא זה שבתמונה שאעלה תכף...
לפני כן/תוך כדי, אפשר לבדוק אם תושבות הבולמים(בושינגים? מייסבי קצה "קשיחים"?) לא נוקשים, ע"י בדיקת חופש/תזוזה...
Sent from my GT-N5110 using Tapatalk
תעבור שוב על כל הברגים.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...d237ef8d5a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...90ce669700.jpg
בפתיחת מתלה, הזרוע השמאלית הזו, למעשה נעה "שמאלה" ולמעלה... מהלך גדול(יותר) מביא למפגש בין הזרוע לחלק שמעליה, שמסומנים בעיגול, ו... שומעים נקישות.
כאמור, בפתיחת מתלה.
ו.. מה שדורון אמר - תושבות/ברגי הבולמים וגם של הזרועות והציר המרכזי של הוואטס(כולל הבושינגים שלהם.. של הציר המרכזי, נוטים להישחק).. וגם של תושבות הקפיצים..
Sent from my SM-N900T using Tapatalk
אוי... תמונות זהות... שנייה. http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...df1cd7e6d5.jpg
Sent from my SM-N900T using Tapatalk
דרך אגב.
כך נראה החלק הרלוונטי, בדיסקברי 2004, בארץ "שטופת מלח"... גועל נפש..
Sent from my SM-N900T using Tapatalk
להבנתי בגלל ההגבהה החדשה הבושינגים הישנים נוטים להיקרע, וזה מה שאתה שומע בנסיעה במהמורות, אם לא החלפת אז החלפה שלהם אמורה לפתור את הנקישות.
http://www.discovery2.co.uk/Watts%20...%20Bushes.html
לא נקישות. יותר כמו בום.
ורק שהכריות מנופחות מאוד.
ברצוני לכופף ולהאריך את הוואטס לינק. השאלה אם אני ירויח יותר מהלך. או שגם ככה בולם 10" יגביל אותי עוד לפני שהוואטס יגיע למפגש עם הסרן.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
המתלה שלך התרגל לעבוד בטווח מסוים, והשחיקה הייתה בנקודות מסויימות.
שינית את נקודות הלחץ במתלה, ועכשיו יש רכיבים שבאים לידי ביטוי/קריסה מואצת.
אם עברת על כל הברגים והכל מהודק, יש מצב שהשינוי האיץ בלאי ויש רכיבים שעכשיו נדרשים החלפה.
אני לא יודע את מידות הפתיחה והסגירה של הבולמים אבל צריך לבדוק.. לפני שבאמת יגרם נזק.
להאריך ולכופף את הוואטס התחתון, זה אכן פתרון מקובל.. יש גם לקנות מוכן.. תריץ חיפוש. אני לא בבית ולא יכול לחפש ולהעלות לינק.
Sent from my GT-N5110 using Tapatalk
האם ברגע שאכופף את הוואטס באמת הבולם יהפוך להיות מגביל המהלך ?
האם ניתן להכניס בולם 12" לאחר השינוי בוואטס ?
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
הפתיחה זה לא נגמרת בזה, אם אתה עם כריות אוויר אתה צריך למדוד אורכים שלא תגיע לקצה של הכרית והיא תיקרע, גם צנרת ברקס וחיישני abs.
כריות אוויר ברור, צנרת ברור. מה שלא ידוע לי הוא כמה אני מרוויח בשינוי הוואטס, ואיזה מקסימום אורך בולם ניתן להתקין לאחר מכן, מישהו עשה ניסיון כזה בעבר ?
Sent from my SM-N910F using Tapatalk