לידיעתכם
קובץ מצורף 109154
Printable View
לידיעתכם
קובץ מצורף 109154
אז עכשיו הבוחנים יעשו לנו סיבוב בג'יפ וחריקות לאורך הרחוב ?
שמתם לב שהתאריך על הטופס משנת 1999?
היה טסט שביקשו ממני לעשות "חרקה" כתחליף בדיקה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מעניין כמה באמת זה מבוצע בפועל..
NOT
הנוהל יעזור לברנש שנשבר לו הטרנספר בדיסקברי.
אסף.
הוראת נוהל זו יכולה לעזור לכם במידה ותתבקשו לבצע בד' בלמים ע"ג מד-בלם(דינמומטר) ובה בעת תזכירו להם כי אסור לבצע זאת ברכבכם.
אם תקרה תקלה במע' ההנעה סמוך למועד הבדיקה, אזי תוכלו לבוא בתביעה על הנזק(אני מכיר מקרה אחד כזה מ"מבדק" או "מ.מ.מ").
בטסט לפני מספר ימים לפני הבדיקה נישאלתי האם הרכב 4×4 קבוע
היום הייתי במכון הטסטים עם סובארו XV חדש שזה הטסט הראשון שלו.
הצגתי את ההוראה, לא הסכימו לבצע. לא הכירו את ההוראה ולא הראו שום בקיאות במכניקה שמאחורי הסיפור.
לטענתם הדיינו מסתובב לאט מספיק כדי לא להזיק למערכת, אמרתי להם שמעולם לא שמעתי טענה כזאת, האם יש להם מסמך כלשהו
שמאשר לרכבי AWD לעלות לדיינו ?
כמובן שאין, לכן לא הסכמתי לעלות על הגלילים כמובן והם הכשילו אותי.
1. איפה ולמי ניתן להתלונן באופן הכי יעיל ?
2. אשמח אם תוכלו לפרט על אותם מקרים שבהם נמצא קשר בין התקלה לבין הבדיקה בטסט.
אכן מסמך ישן, חשבתי שכאן דווקא מכירים אותו.
יושב אצלי עותק ממנו כבר כמה שנים טובות, בנוסף עותק של חברת המזרח שנתנה הנחיה נוספת חתומה שברכבים המיובאים על ידה אסור לבצע בדיקה כזו אלא על 4 גלילים בלבד, מה שאין כמעט באף מכון.
Kd2 -ניסית להגיע למנהל המכון רישוי?
אם לא עוזר, לדעתי לאיגוד מכוני הרישוי.
תבדוק אם ליבואן סובארו יש הנחיה כמו שציינתי לעיל. אם לא, כדאי שיוציאו כזאת.
ברור, מיד ביקשתי את מנהל המכון.
ראה ולא הסכים, הסברתי לו שאין לו שום סיבה לא להסכים וחבל שזה יגיע לתלונות וכו....הוא בשלו.
אני לא חושב שאני צריך ללכת ולהשקיע מזמני כל כך הרבה עד כדי לפנות ליצרן ולהתקשקש איתו ב20 מיילים.
סה"כ רוצה משהו בסיסי - שיכבדו את ההוראה וזהו (זה משנה שאביא מהיצרן ? זה לא אנשים של לכבד כלום. אחרת הם היו פשוט מזיזים את התחת
ויוצאים עם הרכב לסיבוב בן 40 שניות וזהו).
ודרך אגב, מכיר את הדיונים האם זה כן הורס או לא הורס, כן בטוח או לא בטוח.
זה לא משנה.
ברגע שיש ספק כלשהו ויש הוראה, למה בכלל להתחיל לנחש ניחושים ? בטח ברכב עם רכבת הנעה ידועה לשמצה.
לא ליצרן, ליבואן...
שיחת טלפון...
כשהעברתי את הדיפנדר ודרשו לעלות ביקשתי שיחתמו על התחייבות על נזקים לטרנספר...
לא הייתי צריך אפילו להחליף נורת מספר שרופה
אך כפי שנכתב שיחה ליבואן אמורה לפטור אותך מהנ״ל
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"חבר" ניצל את הנוהל בטסט לריינג'ר וזה עבד [emoji1787]
...ואני מכיר מישהו שכשהבוחן לא הסכים.... הוא אמר לבוחן - על אחריותך?
כן.
אוקיי.
עלה על הגלילים, לא לפני שהזיז את הידית שמאלה......
אני די בטוח שבמכון ההוא לא יתעקשו יותר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
רק אני לא הבנתי... נכון?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בלנדרובר.... נעילת מרכזי היא על ידי הזזת הידית שמאלה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אוי, חזק, מאמץ!
אבל במכון שאני הולך אליו מעבירים אותי בקלות, אפילו לא יצא לי לשלוף את הדף שקבלתי בירושה
ואז הרכב מזנק בהחלטיות מהגלילים לכיוון הבור...
רגע, תכלס....
בדיסקו הדיפ המרכזי אמור לאכול את זה בלי תקלה, לא?
ובכל רכב אחר בו יש דיפ מרכזי מכאני ולא איזה טריק מעביר מומנט לא סימטרי.
או שאני מפספס פה משהו?
עוד הוכחה למה המקום המיותר הזה שנקרא "מכון רישוי" צריך לעבור מהעולם.
בדיקה במוסך מורשה אחת לשנתיים וזהו. כמו בעולם המתוקן.
זה הזמן לפנות לשרה החדשה.
הכל בלשון נקבה כמובן.
"אנחנו מבקשות"
"אנחנו סובלות"
"אנחנו רוצות"
אקס טריטוריה בהיבט הזה...
בכל אופן הוגשה תלונה במשרד התחבורה (ואולי אפילו באיגוד מכוני הרישוי, זה בבדיקה) בואו נעקוב.
מקסימום מקסימום אעבור על הגלילים ואמשיך איתם עד הסוף.
כל עוד התקנה הזו היא הנכונה...
הם לא יחליטו גם לאכוף את כל התקנות בדקדקנות עד תתי הסעיפים ואת מה שנוח להם....לא...
אפילו ברוסיה.
ביטלו השבוע את הטסט השנתי …
מה יהיה פה …. הם בטח בודקים פליטת מזהמים לטסלה. ושולחים אותך לסיבוב עם תוסף בנזין.
Sent from my iPhone using Tapatalk