Close
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4
  1. #1
    חבר רשום zivviz's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    בין הרים ובין גבעות
    הודעות
    316

    ברירת מחדל פרדו 90 - תחזוקה שוטפת

    הפראדו 90 מזדקן לו לאיטו וכבר איתנו 26-27 שנים..
    מעבר להיותו בבסיסו רכב מעולה וחבר נאמן לכל טיול הייתי רוצה לדעת אם מתחיל להיות בעייתי לטפל בהם - מבחינת חלקי חילוף למנוע/גיר/תיבת העברה, ברזלים למינהם ( תפוחים/ציריות וכו..) האם יש עדיין מלאים או שכבר צריך להזמין מחו"ל הכל?
    הדרך אל השקט עוברת ברעש גדול

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    2,882

    ברירת מחדל תגובה: פרדו 90 - תחזוקה שוטפת

    חלקים חדשים לא חסר.
    בטויוטה בארץ או באתרים בחו"ל.
    גם חלקים תחליפיים לא בארץ ובעולם.
    לעומת זאת חלקים משומשים בפירוקיות הולכים ונעלמים.
    ביצה קדמית, טרנספר, סרן אחורי וכו'.

    בברכה, טושי
    מנהל "המוסך של מייק" - מוסך מורשה במדרשת בן גוריון.
    מתקן טויוטות זקנות. 0544517924

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: פרדו 90 - תחזוקה שוטפת

    הגיל הכרונולוגי במכוניות האלה - פחות חשוב.
    חשוב כמה הן נסעו, היכן, וכיצד טיפלו בהן.
    נקודת התורפה העיקרית / מסוכנת / דורשת תשומת לב - היא הבול ג'ויינטים התחתונים, שצריך לבדוק אותם באופן מדוייק ע"פ הוראות היצרן.
    הבשורות הטובות הן שבדיקה וטיפול בתוצאות הבדיקה אם החלק טעון החלפה ומוחלף - מונעות לחלוטין בעיות של המכלול הזה. כמובן שימוש בחלק מקורי ולא באיזה תחליף סיני עלום שם. לא נתקלתי בחוסר של החלק הזה בארץ או בבעיה להביא אותו מחו"ל.
    חוץ מהנקודה הזו, זו טויוטה. לטוב ולרע, בעיקר לטוב. מנוע, גיר ודיפרנציאל מרכזי אמינים, פשוטים ועמידים.
    מכלולים 'גדולים' ממילא כדאי להביא באינטרנט - גם אם יש אותם 'על המדף' בארץ. רדיאטור למשל.
    קיימת כמובן אפשרות נוספת. יש בארץ כבר ניסיון רב בשיפוץ מכלולים עיקריים ברמה טובה ובמחיר הוגן. למשל: סטרטר, אלטרנטור או מסרק הגה. מכלול משופץ כזה של חברה טובה יחזיק מעמד זמן דומה לחלק מקורי.
    בסך הכל, היא מזדקנת בחן... ובאמת בת לוויה נאמנה לכל אתגר וטיול.

  4. #4
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,217

    ברירת מחדל תגובה: פרדו 90 - תחזוקה שוטפת

    ציטוט נכתב במקור על ידי PW צפיה בהודעה
    הגיל הכרונולוגי במכוניות האלה - פחות חשוב..
    רוצה לצאת חוצץ.
    כל מה שעשוי מפלסטיק או גומי מושפע ועוד איך מגיל כרונולוגי,
    ועל אף שהפלסטיק של טויוטה אולי טוב יותר מהפלסטיק של האנגלים ושל האמריקאים, גם הוא לא חסין. צינורות דלק, צינורות מים, חיווט חשמל, קונקטורים, צנרת אוויר, פנסים צנרת בלמים, מערכות ואקום, מחזירי שמן.. וזה לפני שדיברנו על קוסמטיקה.
    כל אלו יכולים לגרום לצרות צרורות, ויש גיל מסוים שזה מפיל עליך תקלה אחרי תקלה.
    החדשות הטובות הן שאם אתה שורד את התקופה הנוראית הזאת בלי למכור את האוטו בייאוש, אתה מקבל שקט לעוד 10 20 שנה (למעט אולי בעיות חיווט שבהן צריך הרבה נחישות כדי להחליף צמות, אבל הן מגיעות בגיל מעט מאוחר יותר).

נושאים דומים

  1. פתיחת דיפרנציאל לצורך תחזוקה שוטפת
    על ידי Y.C בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 24-07-22, 08:50
  2. תחזוקה שוטפת DISCO2
    על ידי alon666 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 19-11-15, 00:55
  3. תחזוקה שוטפת- ג'ימני
    על ידי ג'ימאי בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 14-06-14, 17:17
  4. סוזוקי ג'ימני VVT - תחזוקה שוטפת
    על ידי שגיא S בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 14-05-14, 20:52
  5. תיקון / תחזוקה שוטפת ללוקר AISIN
    על ידי דודי והטרופר בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 04-10-12, 22:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •