Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 36 מתוך 36
  1. #21

    ברירת מחדל

    1. תלוי מאיפה אתה מביא, ומה מצבו.

    2. לא יודע , אבל לדעתי , מאחר שיש גם כלעם של דודג' עם כאלו טרנספרים אז ניתן לארגן משהו.

    3. כי זה לא פשוט, זה הרבה מחשבה, זה הרבה התאמות אבל אם אתם עושים את הרוב לבד אז העלויות יורדות מאד, ואיזכורים יש ויש , אבל באתרים של פולסייז בעיקר, כי האמריקאים משתמשים במתאמים שתופסים אורך, ואז הסנטים או שבע עושים את ההבדל. זו דעתי.
    ההבדל בין זה לזחל - בעיקר עלות, אבל על הזחל כבר "מישהו" עבד והוא יעשה לך את ההתאמות, רק שזה עולה כייסף.
    אז אם יש לך כסף או שאין לך מושג איך לעשות את זה לבד - הכן כ 10K ש"ח ושלם אותם ל"מישהו", אם אתה לא עצלן ויש לך את הידע לעשות את זה לבד - התוצאה הסופית יותר נראת לי.

    מהרבה רכבים, גם דודג'ים וגם GM.

    אני אישית אתפנה לפרויקט כזה אחרי שאגמור עם פגושים וכו'.

  2. #22
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    655

    ברירת מחדל

    לא כל-כך נכון.
    היתרון הכי גדול של הזחל שלי, הוא האורך הבלתי שפוי בעליל של 17 ס"מ בלבד.
    ללא מתאמים, וללא התאמות של הגיר/טרנספר. הקלון דורש מתאם כמעט בכל תצורה.
    ובמקרה כזה, האורך כן קובע.
    לגבי 203+205, מיותר לגמרי מהרבה סיבות - משקל,אורך,OVERKILL.
    לדעתי זחל+300 זה חזק מאוד, בייחוד לאפליקציות של עד 35'.
    לרדו

  3. #23

    ברירת מחדל

    אמיר - זה שעדיף מערכת שתוכננה בדיוק לכך ולא להסב קופסת-הפחתה של טרנספר לצורך זה - זה ברור.

    רק מה?
    יש אנשים { מוהנדסים } שרוצים לעשות לבד, או לפחות לנסות, העלות? מבחינת כסף הרבה פחות, אבל מי שזמנו באמת שווה כסף - שיקנה זחל.מי שרוצה שיפור מידי - שיקנה זחל. מי שרוצה שתהיה לו אוזן קשבת, שאיננה שלו, במיקרה תקלות - שיקנה זחל.

    זה שזה אובר קיל? יופי! כבד? הצחקת אותי!

    אורך - זו הבעיה היחידה. א-ב-ל אם אני זוכר נכון אין הרבה הבדל בין ה 208 שלי 205+203 יציאת CV.

  4. #24

    ברירת מחדל

    הדאבל טרנספר באמת לא נפוץ בג'יפים, ולכן אורי, לא קראת עליו...קבל ציון לשבח, אתה לא מתפתה לאתרים של "דבר אחר"! :lol: בפולסייז זה קיים, ובמיוחד בטויוטה.

    האם באמת יש טעם בטרנספר נוסף, או לחלופין זחל? (הזחל הוא בעקרון אותו דבר, יחידת הפחתה נוספת בדרך, רק מנוקה מחלקים מיותרים - אלגנטי ללא ספק) . אני מסתכל ורואה על רכבי רוק קרולינג בדר"כ יחסי העברה קצרים בסרנים, 4.56:1 לפחות, טרנספר 4:1 או 4.3:1 - אטלס או דנה 300, מנוע בינוני-חזק. יחס סופי 70-80-גג 100 לאחד. לעומתם, התפלצות עם יחסי העברה של 200:1 ויותר הן בדרך כלל יותר מכונות ראווה ולא מכונות עם קבלות, אז נשאלת פה שאלה - האם באמת צריך את זה? אני מרגיש שבג'יפ שלי, אם במקום 32:1 בערך שיש עכשיו יהיה פי 2 , 64:1, זה סוף הדרך. יותר מזה ממש, ממש לא צריך. אז מה יחס ההעברה הסופי האופטימלי שבאמת ראוי שיהיה לג'יפ, לצורך העניין Trail Rig, עם נטייה לסלעים? התחושה שלי אומרת ש60 עד 80 לאחד, עם מנוע 6 צילינדר, גיר ידני, וצמיג 35 - אידיאלי!
    דעות?

  5. #25
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    655

    ברירת מחדל

    נמרוד,
    אני חושב שנושא "כבד" כמו יחס אידיאלי מספיק חשוב כדי לקבל שרשור חדש.
    תכין שרשור, אני מכין תשובה....

  6. #26

    ברירת מחדל

    לבקשתך הצודקת אמיר, הדיון החדש: http://www.jeepolog.com/jp_forum/vie...hp?p=1567#1567

    אני מבקש להחזיר את השרשור הזה לדיון בהסבת טרנספר רגיל ל4:1, מי עשה ולמי יש דעה, והאם יש למישהו מידע על הLOMAX300 ?

  7. #27
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    נמרוד
    הסבה בסמוראי נחשבת?
    או שאתה מחפש חוו"ד ספציצית לסיקס ?

  8. #28

    ברירת מחדל

    סוזי - מעניין גם מעניין, וראוי לדעתי ליותר מאזכור בשרשור חולף...

  9. #29
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    נמרוד
    קודם כל עוד לא יצא לי לעשות טיול רציני כדי לבחון את העסק אבל ממשחקים ליד הביית ההתרשמות מצויינת ומומלצת לכל בעל סמוראי לדעתי אפילו חובה פשוט כי הרכב הופך להיות הרבה יותר בטוח מכיוון שהכל קורה הרבה יותר לאט ותחת שליטה
    זמינות הכח משתפרת גם בhi וגם בlo מה שמשפר את הבטיחות האקטיבית בכביש
    לדעתי החיסרון הגדול של קיט מהסוג הנ"ל הוא שיש מצבים בייחוד בעת חילוץ לאחור בבוץ וחול שרוורס hi ארוך מדי ורוורס lo קצר מדי עם כל שאר ההילוכים אין בעייה נהפוך הוא בגלל שהקיט לא מפחית בדיוק ב100 אחוז אלא "רק" ב84 אחוז ההילוכים "הסתדרו" יותר טוב למשל לזחילה אמיתית יש ראשון סופר קצר ואילו שני קצר מעט יותר ארוך מהראשון קצר "הישן" וכך הלאה
    שמי שנהג על סמוראי בעבר יודע את המשמעות שבשטח טכני כמעט ואין מקום לשימוש בהילוך שני קצר ואילו עכשיו ההילוך העיקרי הוא שני שלישי קצר ואילו הראשון קצר רק לשימושים מאד ספציפיים
    גם בhi יש שיפור משמעותי בביצועים "כולה" 12.2 אחוז הפחתה אבל איזה הבדל
    המנוע מנצל הרבה יותר טוב את רצועת הכח של המנוע ומכיוון שרוב הנסיעות בבוץ וחול עם הסמוראי מתבצעות בhi תוספת הכח גם בhi מבורכת מאד אפילו עם על חשבון מעט צריכת דלק גבוהה יותר (תיאורתית)מה שלא חייב לקרות מכיוון שעל מנוע קטן כזה ניצול טוב יותר של מעט הכח של המנוע עשוי דווקא להיות חסכוני בטח בעיר שם ההאצות לוקחות פחות זמן כדי להגיע לשיוט
    בלימת המנוע היא עוד תופעה ברוכה שמתלווה לטרנספר ואשר משרה שקט נפשי בירידות או בחילוצים לאחור מטיפוסים שנכשלו
    בקיצור להמשך הדיון למעט בסמוראי בו היחס זחילה של כמעט 1:60 מתאים מאד לדעתי בשאר הרכבים יחס של 1:45 יותר מתאים ולראייה זהו היחס הסטנדרטי בדיפנדר (כנראה שהאנגלים בכל זאת מבינים במשהו)

  10. #30
    חבר רשום RINCEWIND's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אומץ
    הודעות
    311

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד
    המספרים הם קודם כל מחיר: קיט 4:1 יגמר לא ב700$ אלא יותר קרוב ל900$, אבל יגמר בזה, ובשבת של עבודה. נקודה.
    וואו, לקח לי שנתיים, אבל סוף סוף הגיע.
    קיט לטרנספר + ערכת אוברול + HD output shaft (בערך 850$)
    מי הרכיב? מי מכיר?
    נמרוד, אתה עדיין בדעה שזה שבת של עבודה?
    האם למכונאי החובב ונטול הנסיון
    Get In, Sit Down, Shut Up & Hold On

  11. #31
    חבר רשום תומר א.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2004
    מיקום
    גבוה מעל החרא של הפרות
    הודעות
    685

    ברירת מחדל

    שנתיים???זה הגיע ספיישל עם חמור?
    הטרנספר לוקח בערך יום,אם אתה לבד ובלי ג'ינג'י עם פטיש זה יקח קצת יותר.
    החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
    It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?

  12. #32
    חבר רשום RINCEWIND's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אומץ
    הודעות
    311

    ברירת מחדל

    לא הגיע על חמור אבל לקח לי שנתיים להבין ש:
    ציטוט נכתב במקור על ידי RINCEWIND
    לא עדיף לחסוך עוד וללכת על אטלס
    שבעוד 1000$ אני מוסיף יחסי העברה קדימה, אחורה + נעילה קידמית + אחורית

    ולענין, משהו התקין את זה
    Get In, Sit Down, Shut Up & Hold On

  13. #33
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    התקנתי את הקיט לא מזמן (לא אני המוסכניק שלי) אבל יש כמה דברים כלליים שכדאי לדאוג להם

    מאוד חשוב לדאוג לחופשים לפי הספר ולראות שכל המכלולים של הטרנספר אינם אכולים או פגומים.

    חוץ מזה שתסיים תזכיר לי להביא לך מדבקה של John Deer וספריי ירוק. זה פשוט מדהים שהגיפ נוסע כל כך לאט.
    מכונאי בגרוש ...

  14. #34

    ברירת מחדל קיט 4-1 לטרנספר

    לפני כ4 שנים הכרבתי קיט טרה לטרנספר ואני יוכל לציין אותו כמצויין , חשוב מאוד לחזק את הצלבים וכמובן לשם לב לסרן הקידמי , תלוי מאוד ביחד עם איזה מנוע וסרנים רוצים להרכיב , אצלי ההרכבה היתה על 44 קדימה ואחורה השיפור הוא אדיר בכל קנה מידה אבל חשוב לשם לב למי מתקין את הקיט וכי שציינתי כמובן הסרנים , מנוע וצלבים

  15. #35
    חבר רשום RINCEWIND's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אומץ
    הודעות
    311

    ברירת מחדל Re: קיט 4-1 לטרנספר

    ציטוט נכתב במקור על ידי ksj
    לפני כ4 שנים הכרבתי
    מי הרכיב?
    Get In, Sit Down, Shut Up & Hold On

  16. #36

    ברירת מחדל

    נמרוד, אתה עדיין בדעה שזה שבת של עבודה?
    האם למכונאי החובב ונטול הנסיון
    תעבוד לפי הספר ותעשה את זה לבד, אם יש לך קיט שיפוץ אז בכלל אין בעיה, תן לי קצת זמן לקרוא ברשת את פרוצדורת ההתקנה ואני אנסה לאתר נקודות בעיתיות.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. מעוניין לקנות טרנספר דיפנדר ולמכור טרנספר דיסקברי
    על ידי שרון בן ארי בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 16-10-10, 22:07
  2. טרנספר 242
    על ידי יורם-דרומי בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 14-09-10, 20:08
  3. טרנספר
    על ידי טיקה בפורום פורום ג'יפ JEEP
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 17-01-09, 15:12
  4. טרנספר לסיקס
    על ידי יריב קלר ברוך בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 04-12-05, 09:49
  5. טרנספר 205
    על ידי sunnyboy בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 05-05-05, 20:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •