גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

נושא: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

  1. נמרוד's Avatar

    נמרוד said:

    ברירת מחדל חוזר: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    אל תיסע עוד מטר אחד בלי הפנהרד האחורי. נדמה לך שהמתלה עובד בלעדיו, אבל הזרועות לא יכולות לעמוד בעומסי צד והעסק יתפרק לך. העומס הצידי הכי גבוה יגיע דווקא בפניה במהירות גבוהה על כביש מהיר! ראה הוזהרת.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
     
  2. grand's Avatar

    grand said:

    ברירת מחדל חוזר: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    אין מצב שאתה נוסע ללא פנהרד אחורי, לפי דעתי אתה מתבלבל.
    ללא פנהרד הסרן היה שט לך ימינה - שמאלה ללא כל יכולת שליטה ברכב.
     
  3. hitoy's Avatar

    hitoy said:

    ברירת מחדל חוזר: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    אז ככה.
    בקיט LA הנ"ל משנים את מיקום התושבות של הרדיוסים העליוניים אל מעל הביצה ע"י גשר,
    מה שבעצם יוצר מבנה A ומבטל את הצורך בפנהרד!

    יואב
     
  4. sos4u's Avatar

    sos4u said:

    ברירת מחדל חוזר: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    אכן, יואב צודק (כרגיל..?!)
    מיקום הזרועות האחוריות שונה מהמקור והוא כעת במרכז הסרן האחורי.
    אני אעלה תמונות מדוייקות יותר כעת שהרכב על הליפט כדי להבהיר את העניין,
    כמוכן, העניין נעשה בתיאום עם יצרן הערכה ...

    אז, תודה לדואגים ..
     
  5. אורן71 said:

    ברירת מחדל חוזר: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ומה לגבי המייצב האחורי
    האם ניתן לותר עליו או שהוא משמעותי כמו הקידמי??
     
  6. נמרוד's Avatar

    נמרוד said:

    ברירת מחדל חוזר: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי hitoy
    אז ככה.
    בקיט LA הנ"ל משנים את מיקום התושבות של הרדיוסים העליוניים אל מעל הביצה ע"י גשר,
    מה שבעצם יוצר מבנה A ומבטל את הצורך בפנהרד!

    יואב
    אם כך אז כמובן שאין יותר צורך בפנהרד, ואני חוזר בי מההערה. עכשיו זה נהיה רק יותר מעניין, מה עם התמונות? :-D
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
     
  7. yanivcj's Avatar

    yanivcj said:

    ברירת מחדל חוזר: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    אהלן חברים.
    לגבי המוט מייצב האחורי, אי אפשר לנתק אותו, לפחות לא כרגע.
    והסיבה היא פשוטה, אם אני מנתק אותו, מהלך המתלה שהוא מאפשר לו להגיע, גורם לבולמים לגעת בסרן האחורי ועלולים להתעקם.
    אחרי שיגיע המוט פנהרד הקדמי (המתכוונן) ואני מקווה שגם יגיע מוט מייצב אחורי מתאים (כי הנל עבר התאמות אצלי במוסך, וגם יצרתי לו מוטות חדשים) אני ישנה את התושבות של הבולמים האחוריים כך שיהיה אפשרות לפתוח יותר מבלי שהבולמים יגעו בסרן.

    בגדול אני לא מציע ליוסי לוותר על המייצב האחורי, רק לשנות את המיקום של הבולמים ולהרכיב מוט מייצב שיתן לו מהלך טיפה יותר גדול ממה שיש עכשיו.
    אם יש עוד שאלות אני אשמח לענות.
    יניב.
    מוסך הייטק מוטורס, א.ת רעננה 050-3573348 www.hitech-motors.co.il מכונאות כללית, טסט, דיאגנוסטיקה, שיפורי 4X4, הגבהות, נעילות, מיגונים ועוד
     
  8. sos4u's Avatar

    sos4u said:

    ברירת מחדל עדכונים : גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    בשעה טובה הגיעו השלמות לקיט שכוללות

    החלפת מערכת ההיגוי למערכת פשוטה יותר, ביטול המוטות בצורת Y ומעבר למוט שפור ישר, וביטול הצורך בהנמכת הפיטמן.

    החלפת מוט פנהרד קידמי - למתכוונן והנמכת נקודת העיגון שלו לשילדה.
    החלפת בולם ההגה ל PROCOMP

    תוספת של מוט מייצב אחורי מתוצרת ADDECO

    לאחר ההרכבה חזרתי לביצוע כיוון פרונט

    תוצאות :
    1. תופעת ה DEATH WOBBLE - הנוראית נעלמה לחלוטין, אין רעידות בהגה.
    2. היגוי הפך להיות חד ומדוייק יותר מאשר לפני ההגבהה.
    3. יציבות הרכב בכביש עלתה לאין שיעור.

    התנהגות בשטח תבדק בסוף השבוע הקרוב, ואדווח בהמשך, יחד עם סידרת תמונות חדשה.
     
  9. hitoy's Avatar

    hitoy said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    תתחדש.

    תמונווווווווווווווווווות בבקשה.
     
  10. lizard's Avatar

    lizard said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    משהו מעניין בקיט הזה הוא שהמוטות רדיוס, לפחות הקדמיים, מרובעים. די בולט ושונה.
    הרכב נראה מדהים.
    נערך לאחרונה על ידי lizard; 02-06-08 בשעה 17:54.
     
  11. sos4u's Avatar

    sos4u said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    במסגרת השדרוגים המתוכננים - החלפת סרנים ל DANA44 RUBICON נעולים, וגלגלי 33

    לכן אם מישהו מכיר פחח או בית מלאכה שמכיר את התחום ויכול לבצע את עבודת החיתוך הדרושה בכנפיים ע"מ לקבל מרווח נכון, אשמח לשמוע.
     
  12. jeep.il said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    יוסי האם נילקח בחשבון העומס על הגיר במעבר לצמיגים 33 אני יודע שבסופה כמו שלי אני ההיה חייב לשים גם יחסי עברה אחרת יהיה לי עומס על הגיר(אוטמטית ואתה מכיר אותה מיניב)ומשם הדרך קצרה לשיפוץ החלפה גיר . אני לא יודע בקשר לגיר בגרנד?
     
  13. sos4u's Avatar

    sos4u said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    אתה צודק בעקרון, החלפת גלגלים דורשת שינוי [גם ב ] יחסי העברה. יחסי ההעברה המקוריים בגרנד הם 3.73 סרני DANA44 מגיעים נעולים חשמלית ועם יחסי העברה של 4.10 [שאמור להספיק ל 33 ] ...
     
  14. zik5 said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    מה מצב הרכב היום??
     
  15. sos4u's Avatar

    sos4u said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    ציטוט נכתב במקור על ידי zik5 צפיה בהודעה
    מה מצב הרכב היום??

    קר מאד.
    חורף....
    עד שמניע ומתחמם לוקח זמן.

    לא ירדתי לסוף דעתך. מה השאלה ?

    כמעט כמו בתמונה למעט פגוש קידמי שעבר גילוח לצורך שיפור הגישה.

    שיפורים שבדרך:
    1. פגוש קדמי- תאום של האחורי. עם תושבת של כננת. אוליי גם כננת.
    2. הוספת DropKit שיאפשר סופסוף להסיר את רצועות ההגבלה מאחור. וייתן עוד כמה ס"מ על הרמפה. . .
    3. מגן רדיאטור ייעודי.
    4. Pin Bar eliminator לבולמים הקדמיים.
     
  16. sos4u's Avatar

    sos4u said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    התמונה לא עלתה משום מה ...
    אז הנה ..
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
     
  17. AvigdorAharon's Avatar

    AvigdorAharon said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    למה בתמונה נראה שמכסה מנוע פתוח?

    אביגדור
     
  18. אייל67 said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    אולי הוא באמת פתוח על מנת לשפר את איוורור תא המנוע?

    אייל
     
  19. sos4u's Avatar

    sos4u said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    חלפה שנה, עם הרבה מאד טיולים מהנים... אבל עם האוכל בא התאבון.
    אני מתחיל הפעם רק עם תמונות מקוצר זמן, את הפירוט של התוספות אעשה מאוחר יותר
    להנאתכם ...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
     
  20. eysham's Avatar

    eysham said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גרנד צ'רוקי + Clayton 4.5" LongArm

    מרשים ביותר!

    באיזה גובה הגלגל האחורי? מדדת?

    חוצ"מ איך יוצא הטמבון? התאים בול?

    איל