שברתי ציריה...

נושא: שברתי ציריה...

  1. shahav's Avatar

    shahav said:

    ברירת מחדל שברתי ציריה...

    שברתי ציריה -
    לא על סלעים, לא בעומק השטח, פה ליד הבית, תלולית עפר\חול, הצלבה, ברקס+גז קטן תוצאה: רעש חזק גולות ברזל מיתעופפים, וניתקעתי, טוב היי ליפט עשה את העבודה עוד ליפני שחלף גיפ נוסף...

    מה מצפה לי עכשו?למה אני צריך לשים לב? אני לא מיתכוון להחליף לבד, אבל אשמח אם תשתפו אותי בעלויות צפויות ונתבים.

    מדובר בטארנו 2001 ארוך.

    רבין
     
  2. RAMURAI's Avatar

    RAMURAI said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    עלויות: פעמון ציריה 100-180ש"ח (חליפית, סיני) לא רע בכלל.
    ותוסיף את עבודת המוסך שעת עבודה זה 150-240ש"ח
    לא רציני. שתויות.
    בפעם הבא קצת בזהירות
    054-6225782 רמי.
     
  3. איציק - 4X6ZH's Avatar

    איציק - 4X6ZH said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי shahav צפיה בהודעה
    שברתי ציריה -

    מה מצפה לי עכשו?למה אני צריך לשים לב?
    להקפיד על הגה ישר כאשר אתה בהצלבה \ בעומס .
    לא לתת גז במכות ( גם לא בקטנה )
    להפסיק לסובב את ההגה שמאל ימין כאשר הרכב לא מתקדם

    איציק
     
  4. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק - 4X6ZH צפיה בהודעה
    להקפיד על הגה ישר כאשר אתה בהצלבה \ בעומס .
    לא לתת גז במכות ( גם לא בקטנה )
    להפסיק לסובב את ההגה שמאל ימין כאשר הרכב לא מתקדם
    איציק
    בנוסף,
    אם יש לך גלגל שרץ באויר בגלל ההצלה אז לתת לו להאט לבד לעצירה ולא לבלום אותו בבת-אחת.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  5. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    תיקון טעות:
    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    ההצלה=ההצלבה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  6. shahav's Avatar

    shahav said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    בנוסף,
    אם יש לך גלגל שרץ באויר בגלל ההצלה אז לתת לו להאט לבד לעצירה ולא לבלום אותו בבת-אחת.
    האמת שרציתי לדעת אך ה ABS יכול לעזור בהצלבה, טוב עכשו אני יודע שאים ההגה מסובב אזיי הציריות בסכנה.
    מה קורה אם ההגה ישר? העומס על הציריה קטן משמעותית או שזה לא משנה???
     
  7. ד ו ר ו ן's Avatar

    ד ו ר ו ן said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי shahav צפיה בהודעה
    טוב עכשו אני יודע שאים ההגה מסובב אזיי הציריות בסכנה.
    אם ההגה מסובב אז הסכנה העיקרית היא לפעמונים\צלבים בקצה הצירייה ובמקרה של טרנו זה הפעמון.

    הרכב אוטומטי נכון?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner
     
  8. shahav's Avatar

    shahav said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    אם ההגה מסובב אז הסכנה העיקרית היא לפעמונים\צלבים בקצה הצירייה ובמקרה של טרנו זה הפעמון.

    הרכב אוטומטי נכון?
    כן, הוא אוטומטי, וזה בדרך כלל טוב, רק שאין לי מספיק זמן "תירגול" במצב של חוסר אחיזה גס.
    בהתחלה נורא היפריע לי שהמנוע מגיב מתיי שבא לו וכמה שבא לו, אבל עם הזמן לומדים לישלוט בזה.
    רבין
     
  9. shahav's Avatar

    shahav said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    עידכון לגביי ההוצאה:
    שחתו אותי לא 100 ולא 200 שח, 1600שח!
    300 שח פעמון
    900 שח שיפוץ ציריה
    400 עבודה

    בקיצור יקר!!!!
    רבין

    ציטוט נכתב במקור על ידי ramurai צפיה בהודעה
    עלויות: פעמון ציריה 100-180ש"ח (חליפית, סיני) לא רע בכלל.
    ותוסיף את עבודת המוסך שעת עבודה זה 150-240ש"ח
    לא רציני. שתויות.
    בפעם הבא קצת בזהירות
     
  10. איציק - 4X6ZH's Avatar

    איציק - 4X6ZH said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    בפעם הבאה תתקן בפורום

    ולמה אתה חושב ששחטו אותך ?
    אולי אתה שוחט את עצמך
    תנהג באחריות ולא בפראות

    איציק
     
  11. ערן המסוקס's Avatar

    ערן המסוקס said:

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שברתי ציריה...

    כשאתה בשטח טכני, ובלי נעילות, חשוב מאוד לשים לב לכך שהגלגלים תמיד יסתובבו באיטיות. אם הרכב מצליב יש להיות רגיש מאוד על הגז ולא לתת לגלגל ללא אחיזה לצבור מהירות! זה קטלני למכלולי הרכב, ולא ממש עוזר לעבירות. הדגש הגדול הוא על רכבים אוטומטיים, בהם הרבה יותר קל להגיע למצב של צבירת מהירות גלגלים ללא אחיזה.

    הדבר נכון וחשוב ליישום גם ברכבים עם בקרת משיכה! הסיבה לריסוק דיפרנציאלים אחוריים רבים בלאנדקרוזרים.. אנשים מפרפרים מול העיניים שלי בפראות כאילו אין מחר ואז... בום (הברקס ננעל ע"י המחשב ומשהו חייב לספוג את האנרגיה העצומה ששחרר הנהג דרך הדוושה)!
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.