...

: ...

  1. zilbersh said:

     ...

    ( ).
    .
    ?
    ? ""?
    ...?
     
  2. asafk's Avatar

    asafk said:

     : ...

    , .
    , , . .

    .
    "scars are tattoos with better stories"
    . . .
    - VW TYPE 2 1978 | - 2008
     
  3. zilbersh said:

     : ...

    asafk
    , .
    , , . .

    .
    !, ?
    ( )?
    "" () ?
     
  4.  's Avatar

    said:

     : ...

    , , .

    . , .
    - "
    .
     
  5. zilbersh said:

     : ...

    ערן המסוקס
    הקדמי קטן יותר, ללא כל נעילה או הגבלת החלקה, ועדין יותר משמעותית מהאחורי.


    אם תתכופף מתחת לפרונט של האוטו תגלה אותו בעצמך. הוא נמצא באמצע, ומחוברות אליו הציריות מהגלגלים.

    תודה, למה מקדימה עדין יותר משמעותית...? ז"א מה ההיגיון מאחורי עובדה זו...

    [ הוא כנראה מסתתר לו מאחורי המיגון... ].
     
  6.  's Avatar

    said:

     : ...

    , , ( ).
    - "
    .
     
  7. Danniel said:

     : ...

    , , .
     
  8.  's Avatar

    said:

     : ...

    - . , . , .

    , , .

    , ' , 6 4.2 , 800 ", 1000 ". .
    - "
    .
     
  9. Danniel said:

     : ...

    החלק האחורי של רכב שטח או פיק-אפ מתוכנן לשאת משקל יותר גדול מהקדמי וזו הסיבה להבדלים בין גודל הסרנים וקשיחותם, במצב של רכב ריק ממטען יתכן וחלוקת המשקל תהיה הפוכה.
     
  10. 's Avatar

    said:

     : ...

    הדיפ' האחורי מסיבי יותר, מאחר ורוב הזמן אתה נוסע קדימה (ובטראנו ספציפית - בהנעה אחורית בלבד).
    אולם, גם במצב 4X4, בזמן האצה קדימה, בעלייה ובגרירה, הסרן האחורי נושא ברוב העומס.

    לגבי חלוקת המשקל - במכוניות פרטיות, עם מנוע קדמי והנעה קדמית - רוב המשקל אכן מלפנים.
    זה למה סובארו כ"כ טובה בשטח

    בג'יפים וSUV השאיפה היא לחלוקה של 50-50.
    לדוגמה, בקורנדו שהיה לי, חלוקת המשקל היתה לטובת הגלגלים הקדמיים, כשהרכב ריק.
    ב-CJ רוב המשקל על הסרן האחורי (במיוחד בארוך, עוד יותר בארוך סגור).

    בעז
     
  11. zilbersh said:

     : ...

    [quote=;230110]' , ( - ).
    , 4X4, , , .


    /,
    ( ).
    ,
    / ?
    ...
     
  12. .'s Avatar

    . said:

     : ...

    . :
    ( )
    () .