( ).
.
?
? ""?
...?
( ).
.
?
? ""?
...?
, , .
. , .
- "
.
, , ( ).
- "
.
- . , . , .
, , .
, ' , 6 4.2 , 800 ", 1000 ". .
- "
.
החלק האחורי של רכב שטח או פיק-אפ מתוכנן לשאת משקל יותר גדול מהקדמי וזו הסיבה להבדלים בין גודל הסרנים וקשיחותם, במצב של רכב ריק ממטען יתכן וחלוקת המשקל תהיה הפוכה.
הדיפ' האחורי מסיבי יותר, מאחר ורוב הזמן אתה נוסע קדימה (ובטראנו ספציפית - בהנעה אחורית בלבד).
אולם, גם במצב 4X4, בזמן האצה קדימה, בעלייה ובגרירה, הסרן האחורי נושא ברוב העומס.
לגבי חלוקת המשקל - במכוניות פרטיות, עם מנוע קדמי והנעה קדמית - רוב המשקל אכן מלפנים.
זה למה סובארו כ"כ טובה בשטח
בג'יפים וSUV השאיפה היא לחלוקה של 50-50.
לדוגמה, בקורנדו שהיה לי, חלוקת המשקל היתה לטובת הגלגלים הקדמיים, כשהרכב ריק.
ב-CJ רוב המשקל על הסרן האחורי (במיוחד בארוך, עוד יותר בארוך סגור).
בעז
[quote=;230110]' , ( - ).
, 4X4, , , .
/,
( ).
,
/ ?
...
. :
( )
() .