дан ойщде йегт беегаеъ ан чййоъ лже решйъ бмез дщтерйн?
ан лп, айк дйа рйшаъ, ойчен бмез щтерйн, айк афщш мбгеч щдрешйъ ъчйрд?
ъегд,
абйвгеш
дан ойщде йегт беегаеъ ан чййоъ лже решйъ бмез дщтерйн?
ан лп, айк дйа рйшаъ, ойчен бмез щтерйн, айк афщш мбгеч щдрешйъ ъчйрд?
ъегд,
абйвгеш
арй дййъй демк мсфш дшлб ( сфш дрдв жд щйщ бъа длффеъ )
озфщ аъ двйшсд дарвмйъ домад ( ма жаъ щъшвое мтбшйъ еозче олм дба молеръ дгфес)
ещн ъйдйд ъоерд щм мез дщтерйн . лемм лм дорешеъ щйщ бгвн джд .
афщшеъ ресфъ ( абм афщшеъ осеблъ ) ммлъ мсфш дзщом щм дшлб . ембгеч афщшеъ морешд лжжаъ . ае йцйад \зйбеш морешд \ мзйщп щочещш мозщб орет мез щтерйн .
йщ дшбд лмй шлб щдферчцйд чййоъ еоъфчгъ абм ма оецвъ мрдв .
айцйч
אביגדור ..
שים לב, קיים חיישן טמפרטורה בגיר והוא יושב על מערכת הסנסורים בגיר. החיווי על חום גיר יגיע למסך הVIC שהוא המסך שנמצא צמוד לידית ההילוכים (זאת עם התמונה של הרכב). אתה אמור לקבל חיווי של קובייה אדומה באיזור המנוע והודעה של חום גיר..
אין חיווי של מנורה בלוח השעונים.
** אני מקווה שתוכל לראות את התמונה שצירפתי.
.. Jeep - Drive it like you stole it
ובפרשנות למה שכתוב שם . שיש חיישן טמפרטורה בגיר . שיודע לשולח פקודת מינוס
למחשב ניהול מנוע \ לוח שעונים דרך רשת התקשורת של מחשבי הרכב .
אותה רשת יודעת להציג מנורת תקלה בלוח שעונים .או בכל מקום ברכב .
כאשר המנורה נדלקת סימן שהחישן מזהה חום מעל נקודת העבודה .
אתה לא יכול לקחת נתון זה ולהציג אותו על שעון .
בתקווה שאני מבין נכון![]()
איציק
рлеп оаег айцйч.
аъд ъчбм зйеей боск дъчмеъ бвшрг, ма решйъ тм мез дозеерйн щм дрдв.
дзйеей реъп мк ъецш оевош тм бтййд етм лщм щм иоф'..
айп зйеей щм отмеъ\фшрдййи щм двйш, шч решъ аждшд лащш двтъ мрч' дшъйзд.
.. Jeep - Drive it like you stole it
אביגדור ,
אצלך יש לרדו? ולך אין VIC? תקן אותי אם אני טועה.. (נשמע לי קצת הזוי)
בכל מקרה ,לעניינו :
הסנסור חום הוא חלק מה-"Governor pressure sensor" הממוקם בתוך הגיר בחלקו התחתון.. (דרוש פתיחת קרטר).
הסנסור הזה יחד עם חברו הטוב "Governor pressure switch" אשר אחראים גם על העברת ההילוכים הם מורכבים על הגוברנר בודי. (ברקט מתכתי, בתוך הגיר.. כבר אמרתי?).
בטמפ' של 126 מעלות הגיר יוריד הילוך אוטומטית (מרביעי לשלישי) וידליק נורית אובר דרייב (הכפתור הזה שיש בצד ימין של ההגה, בפנל של חימום הישבן).
הורדת ההילוך מתבצעת ע"י הקלא'צ קונברטור ותשארבהילוך זה עד להורדת הטמפ' של הגיר. הגיר ישתחרר באיזור ה-110 מעלות..
מקווה שעזרתי לך ..
.. Jeep - Drive it like you stole it