הלכה בוכנה במנוע F350 רוצה לעשות אוברול או מנוע - מישהו מכיר יכול לעזור?
תודה
אמיר
הלכה בוכנה במנוע F350 רוצה לעשות אוברול או מנוע - מישהו מכיר יכול לעזור?
תודה
אמיר
היי,
איזה מנוע ?
6.0 , 6.4 , 6.7 ליטר ?
בברכה, אורן
"אלה שמפליגים בים בשביל התענוג, ילכו לגהינום בשביל הבידור..." פתגם מהמאה ה-18
אהלן אורן
מנוע 6.7 מודל 2008
היי,
לדעתי אתה טועה, אם הרכב הוא שנת 2008 סביר להניח כי המנוע שלך הוא 6.4 ליטר ולא 6.7 שקיימים משנת 2011 ואילך.
אבדוק ואעדכן אם זה עדיין רלוונטי.
"אלה שמפליגים בים בשביל התענוג, ילכו לגהינום בשביל הבידור..." פתגם מהמאה ה-18
שמרו על קשר