Close
עמוד 1 מתוך 8 1234 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 143
  1. #1

    ברירת מחדל טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    אחרי שנקטל כאן למוות והזהירו אותי(בצדק?) שמדובר ברכב כביש סבבה ולא יותר, החלטתי להקשיב לכל העצות וכמובן ללכת על האופציה ההגיונית ביותר ולקנות אחד.



    אחרי ארבעה חודשים (ומנוע אחד אבל זה היה בבלתי צפוי הצפוי), כבעליה החוקיים של מפלצת אמריקאית בכל המובנים, רשמים לקחים ודעתי עבור הדורות הבאים של חולמים.

    בכללי נתחיל בזה שאני לא חדש בעולם הרכב בכלל, וג'יפים בכלל. תמיד הייתה לי משיכה למנועים לא משנה כמה גלגלים מחוברים אליהם, ואת דרכי הרשמית עם רכב לגמרי שלי התחלתי עם הגמדה, ויטרה 92 חבולה מיוסרת ומכוסחת מכל כיוון אפשרי, שנזלה כמו ל''ר ולימדה אותי הרבה מכונאות. אחריה באה הארוכה. 94 מכוערת להפליא, ששופרה נבנתה ואפילו הוסבה בבית לגיר ידני ולימדה אותי פחות מכונאות ויותר ביטחון ביכולת לתכנן לחלום ולהוציא אל הפועל.

    אחרי שנים טובות והרבה טיולים יחד היא עברה את גיל עשרים, ואני איבדתי קצת זמן, ולכן היא הוקפאה ומחכה ליום שבו אוכל לפרק אותה לגורמים, לשפץ לרמת הבורג ולהחזיר לכביש כאספנות. בינתיים פעם בחודש מניעה ויוצאת לסיבוב בחצר לערבב שמן במכלולים.

    אחריה עברתי לאופנועים, תקופה שנגמרה, וכמעט גמרה את הסיפור שלי כהמבורגר, ואז איזשהו פריווט ספורטיבי שאני עדיין מכחיש, והחיידק הציק.

    עברתי לפשרה, פריווט עם 4*4, פורסטר ששירת נאמנה אבל...


    החלטתי שזהו. הולכים על בהמה. אחרי מנועים עוצמתיים, והתחת שהתרגל לנוחות חיפשתי משהו שישלב גם וגם. ותמיד רציתי אמריקה.

    נמצאה נבלה בדמות טרייל בלייזר שנראה מעולה מבחינת קוסמטיקה (התחום שאני שונא לטפל בו) וסביר מכנית. המנוע הראה סימני התפגרות מתקדמים אבל הלב אמר את שלו והבהמה עברה לידיי.

    פחות משבועיים אחר כך מצאתי את עצמי עם תמונות קשות של בודי מופרד משלדה לטובת חליצת המנוע החוצה, ושתילת מנוע חדש...

    ומשם מתחיל סיפורנו

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    התנאים המצטברים לרכב שטח נורמטיבי.

    גלגלים גדולים בחתך גבוה ככל הניתן - יש, 265/65/17

    במידה המקורית אכן בדיחתית, וגם נראית ככה על הרכב. סט חצי חצי נבחר, מהבנה שזו לא סופת טיולים ואני על הכביש רב הזמן. מה גם שאני לא איזה לועס מעלות. בטח לא עם המשאית הזו.


    לפחות סרן אחד חי - אחורי 8.6 של ג'י אם.

    סרן בריא חזק כוחני, ואין אפילו מה לשבור את הראש עם נעילות בהמשך ומה מתאים. מגיע במקור עם נעילה אוטומטית ממש מגניבה של Eaton. G80. עושה את העבודה בצורה מדהימה, בלי טיפת תחושה על הכביש, וזה לא הולך ברגל.
    סיוט לטיפול, מכסה ללא פקק ריקון, מה שאומר לפרק את המכסה, בפירוק יצא שמן דליל נורא, ממש כמעט מים, אבל ללא אמולסיה מה שמוביל אותי לחשוב שזה השמן שאי ו היא יצאה מהמפעל, והוא נגזר שם למוות בדיפרנציאל, היה שחור ברמה של שמן מנוע משומש מדי.
    נפח של ארבעה ליטרים פלוס עוד כמה סמ"ק עד פקק מילוי, סה"כ עבודה מטונפת כשנעשית בחנייה בשכיבה, אבל לא מסובכת, ואפילו הגישה די סבבה.

    הילוך כח אמיתי - ארבעה מצבי טרנספר 2*4,4*4 כביש, high, low

    מכלול המשלב הקדמי קצת עדין, אני עוד לא פרקתי אותו כדי לראות איך לחזק אותו, אבל האמריקאים מתעללים בו וטוענים שרק להקפיד לגרז מדי אי אילו עשרות אלפי מילים והכל בסדר.
    מצב כביש מיועד לשלג וכביש רטוב ממש בגשמי החורף הקשים מאוד, חשוב עם בהמת הנעה אחורית שכזו.
    הילוך נמוך בריא ביותר, בלימת מנוע מעולה בתחושתי, בכל זאת מדובר במנוע בריא מאוד.
    הגיר יודע לעבוד קשה t4l60e דורש החלפת נוזל הידראולי כל 60,000 כשגרת טיפולים, יש טענות לצורך בקולר גיר, ייבחן בהמשך, כרגע לא מעמיס מספיק בשביל זה.
    תיבת העברה דורשת נוזל מיוחד להבנתי, עדיין לא העמקתי אבל היא אצלי בסבב הקרוב אז אחזור עם רשמים.


    מנוע בריא - דורמקס 4200 עם 275 כ"ס אמתיים בועטים ובריאים.
    מנוע אמריקאי טיפש אלים וטוב. הכל גדול. 6.5 ליטר עוסקת שמן לא כולל פילטר שגונב עוד בערך 300 cc. פלאים אירידיום, acdelco בהזמנה מחול עולים גרושים, כמו כל החלפים לרכב הזה, ברוך בורא רוק אוטו.

    בית מצערת אוהב ניקיון, מתלכלך יחסית די מהר(בגלל משמנת של הגז ואדי שמן מנשם המנוע) קליל לניקיון, על או מחוץ לרכב, תלוי בחשק.

    לבעיית השתיינות של המנוע הזה, ישנו פתרון בדמות מערכת גז, משתפים פעולה בצורה מדהימה, אין תחושה ברגל יש הבדל משמעותי בכיס.

    מרווח גחון - עדיין לא נמדד סופית, אבל כרגע עומד על גובה נחמד, ממתין לחלקים כדי לאזן את המתלים למקומם ואז לקבוע. לא נמוך מהויטארה, אפילו גבוה בהרבה. מה שכן הצמיג גבוה יותר ויש קפיצי הגבהה של חמישי מ"מ, אז זה לא מקורי.


    אז למה בעצם כולם מתנגדים?

    אחד, לא מדובר ברכב. זה משאית קטנה.
    שתיים, כי הוא לא בקונצנזוס.
    שלוש, צריך לעבוד עליו קצת לפני שיתאים לשטח אמיתי, אבל כל ויטרה עברה את זה. ולהן יש שם אגדי.


    מבטיח להמשיך לעדכן עם ההתקדמות, כולל תמונות של הגגון החדש שנבנה, ובקרוב גם מגני סף

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    מה עם הפרונט? איזה דיפרנציאל יש שם? קייס ברזל או אלומיניום (היו גם וגם תלוי בגרסה). ?
    מה עם זרועות היגוי? באיזה קוטר מגוחך הם? 14 מ''מ או 16 מ''מ (יש ויש... תלוי בשנתון).

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    עם הקדמי עדיין לא התעסקתי, הזרועות היגוי דווקא לא בעייתיות כל כך. חוץ מזה כמיטב המסורת האמריקאית, תגדיר כיוון, משם נתקדם. את מקשרי המייצבים המגוחכים בהחלט שהיו שם והיו מכוסחים, החלפתי במשופרים של mevotech, במחיר של ארבעה הגעתי לחצי ממחיר של אחד בארץ. רק תבחר ותרכיב מה שמתאים לך

  5. #5
    חבר רשום itayhi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2003
    מיקום
    מעל ים כנרת
    הודעות
    1,754

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    ה eaton g80 הזאת אכן עושה עבודה
    מעולה בשטח. עד שהיא מתפרקת לרסיסים ותוקעת אותך באמצע
    מעבר ערוגות עם קייס אחורי מרוסק, טרנספר גזור
    וציריות שבורחות החוצה...
    Been there. Done that.
    ומסתבר שאני לא הראשון ולא האחרון...

    אם אני מקיש מהפרונט של היוקון אז מדובר במכלול קשוח
    אבל רגיש מאוד לשטח. תגלה שפעם בשנה לפני הטסט
    אתה תחליף שם את כל הבול ג׳וינטים. שמול ג׳וינטים. סטבילייזר ועוד ועוד....
    ככה זה. האמריקאיות האלו קשוחות אבל לא בנויות לטיולי שטח.
    הן יכולות. אין ספק (חזרנו כרגע מ3 ימים מדהימים במדבר יהודה).
    כשמטיילים איתן, הן דורשות הרבה יד אוהבת.

    חוץ מזה, תהנה!


    איתי
    -----חשמלאי מוסמך----- איתי 052-2429970 בצפון הרחוק...
    בסוף חוזרים למקורות !!! SUZUKY RULEZ ארוך ארוך ועדיין 87

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    הסרן 8.6" האחורי והדיפ 7.25" הקדמי - קטנים על ההספק של המנוע הזה.
    בהאמר ה3, פלטפורמה 355 שהיא קטנה יותר אבל בערך באותם משקלים (2 טון ריק, 2.5 טון עמוס פחות או יותר) כמו פלטפורמה 360 של טריילבלייזר, הסרן האחורי והדיפ הקדמי באותו גודל. אבל בהאמר עם המנוע 8 עברו לדיפרנציאל קדמי מחוזק (ברזל) שלא מתפתל בשטח תחת עומס ולא מתפצח, ובדגמי השטח (גלגלים 33) הרכיבו אותו על קורת רוחב מחוזקת שמתפתלת פחות מראש אבל צורכת אותה תחזוקת בושינגים ובולג'ויינטים מוגזמת.
    אם יש לך דיפ אלומיניום ואין אופציה מברזל להחלפה, העצה הכי טובה שאני יכול לתת לנהיגה בשטח היא קודם כל לבטל כל חופש אפשרי (בושינגים טריים וטובים) ולאחר מכן לנהוג במתינות. מה שישבור את הדיפרנציאל הוא גלגל מסתחרר באוויר שפוגש אחיזה טובה, מפעיל כוח על המנוף של בית הגל ביניים, כל העסק מתפתל ומתכופף, המיסבים לא עומדים בעומס הצירי ובום.
    ראיתי כבר כמה כאלה מקרוב מפלטפורמות שונות של gm. לא נעים.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  7. #7
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,183

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    אם יש לך דיפ אלומיניום ואין אופציה מברזל להחלפה, העצה הכי טובה שאני יכול לתת לנהיגה בשטח היא קודם כל לבטל כל חופש אפשרי (בושינגים טריים וטובים) ולאחר מכן לנהוג במתינות. מה שישבור את הדיפרנציאל הוא גלגל מסתחרר באוויר שפוגש אחיזה טובה, מפעיל כוח על המנוף של בית הגל ביניים, כל העסק מתפתל ומתכופף, המיסבים לא עומדים בעומס הצירי ובום.
    אני חושב שאלי מכיר את זה מצויין מהויטארות ...

    אלי - סחטיין, מחכים לתמונות ולפגוש את הבהמה בשטח
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    לגבי ביטול חופשים... ממתין לחבילה, בולגוינטים מחוזקים זרועות היגוי בושינג ים ובעיקר בולמי זעזועים, מה שכרגע על הרכב זה סתם צינורות פח מצפצפים. אפילו לדלוף שמן הם כבר לא דולפים.

    כל הפרונט יפורק אחר כבוד מתושבות המתלה ועד זרועות עליונות יקבל טיפול בחינה וגירוז במקומות הנכונים, ויורכב מחדש בצורה מסודרת ויציבה.

    לגבי דיפ קדמי, הוא עדין אבל לא עד כדי כך. מה גם שאני לא מתכוון לסך אותו. הנעילה האחורית תתמוך בעניין של עבודה איטית ונשלטת, בלי התחרעות, ויש גם אופציה להתקין בו קדמית. בהתחשב בעובדה שהוא מנותק מהציר באופן מכאני, לא בטוח שיהיה שיקול מעבר לתקציב.

    לגבי האחורית, הנעילה הזו היא נעילה מצוינת עוצמתית ומוחלטת. נעילה חלזונית ולא על בסיס שחרור ונעילת שיניים כמו הדטרויט והלוקרייט. מכאן גם מגיע החיסרון שלה. לא משנה מה יבוא, היא תעביר את הכוח. ואם מתחרעים עליה היא תעביר אותו, אולי לא בכיוון ובמקום הרצוי, מה שיגרום לשבר וקריסה טוטלית, אבל זה יקרה גם לדיפ פתוח עם נהג מספיק עקשן.

    בנוסף, היא לא אוהבת שמתעסקים בה בלי להבין מה עושים, ובארץ הרי ידוע שכל זב חוטם נהיה מכונאי מטעם עצמו ומומחה להתקנת נעילות מהפקולטה לענייני עניינים. אם המרווחים שלה לא מכוונים נכון, בדגש על נמוכים מדי היא ננעלת ומכסחת את כל הסרן, כי היא מובילה את הכל מהמנוע כפיתול של הסרן, וזה הרבה כח, ושהטוב ביותר ינצח.



    ברגע שיגיעו כל החלקים נתחיל לתת פרס של עבודה, ובתקווה שהטיול הרשמי שלה יהיה ב21.12 למרות שהיו לה כמה טיולונים בלי מאמץ משמעותי עם המשפחה, בגלל המצב

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    הבטחתי תמונה

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  10. #10
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    10,284

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    אלי סחטיין,
    מעניין אם תצליח לפתוח את הראש לכמה וכמה מאיתנו כי סה"כ הטריילבלייזר הוא אופציה זולה במיוחד לרכב שטח.
    בכל זאת כבר היה פה מישהו שמטייל עם טוארג.
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  11. #11
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,480

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    ציטוט נכתב במקור על ידי 8ball צפיה בהודעה
    הבטחתי תמונה

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
    על פניו זוית בטן בעייתית משהו..


    Slowly..
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  12. #12
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,242

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    זה הדגם הארוך. EXT משהו... אכן לא בדיוק מיועד במקור לעבודה בשטח בשל בעיה קלה בזוית הבטן....
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  13. #13
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,022

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    ציטוט נכתב במקור על ידי ishc צפיה בהודעה
    אלי סחטיין,
    מעניין אם תצליח לפתוח את הראש לכמה וכמה מאיתנו כי סה"כ הטריילבלייזר הוא אופציה זולה במיוחד לרכב שטח.
    בכל זאת כבר היה פה מישהו שמטייל עם טוארג.
    זה העניין.

    לפעמים קשה להפריד בין איך אני רואה את המילה טיול ואיך אחרים. ככה עם טוארג וככה היה עם הדאסטר והסובארו ואפילו בוזי עם הסאניונג ..

    לטייל אפשר עם כמעט כל רכב. לצאת לאיזה מקום לא אורבאני ולעשות קפה תחת לעץ.

    יש אגב טרייל בלייזר לבנה אחת בדרך הים למכירה אם מישהו במקרה פותח את הראש


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  14. #14
    חבר רשום מיכה100's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    שפלה
    הודעות
    2,106

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    לא יודע לגבי האוטו, אבל הכתיבה עצמה משובחת!

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    אני מאשים!!!


    יש כאן קבוצה, של אנשים עם ידע וניסיון, אנשים שראו בולגוינטים שבורים, חזרו ממעלות שוברי ציריות לספר על כך לדורות הבאים... אבל הם מאוהבים, נוסטלגיים, סוגדים לו לג'יפ הישן המוכר והטוב (ואתם גם צודקים, הלוואי ויכולתי לשפץ לי אחד מרמת הבורג) הסיקס העתיק הסופה הממשיכה את דורו ובימינו אנו, הם אפילו חוטאים ופוזלים לצדדים.

    אסף קציר קנה טיוטה, ברלי הסכים שהיא לא כזו גרועה, וגיא טוען שסובארו זה סבבה ודאסטר זה אחלה רכב שטח....

    אבל הם מאשימים את הבטן של הטרייל בלייזר...


    מורי ורבותי, לועסי הסלעים, עולי המעלות יורדי המורדות, ורחמנא ליצלן, הבוחשים בקפה קטן מתחת לעץ בדרך מאי שם לאי פה...

    זוויות הבטן, הגישה/נטישה, ובכלל אינן רחוקות מאגדות (אורבניות) השטח, שנמנו כאן.


    להלן מוצג התביעה מספר 1

    טויוטה לנד קרוזר,

    מרווח גחון - 22 ס''מ, זווית גישה/נטישה 32/ 25

    על פניו, ידעו המושבעים ויסכימו, נתונים נחמדים בהחלט, אכן מלכה הבלתי מעורער של תנועת חומת השבט, וספינת המדבר המודרנית.

    מוצג התביעה מספר 2

    ג'יפ גרנד שירוקי טרייל הוק

    מרווח גחון מכובד של 27.4 סנטימטרים זווית גישה/נטישה 34/ 27 אכן מרשים ביותר, מסתכל על המלך מלמעלה.


    מוצג מספר 3

    סובארו xv מרווח גחון של 22 ס"מ וזווית גישה של 20 מעלות.


    המוצג האחרון, דאצ'יה דאסטר

    מרווח גחון 21 ס"מ וזווית גישה של 29.3 מעלות מפתיעות ביותר.


    כל זאת ועוד, כבוד בית המשפט, כולם טיילי שטח מי יותר ומי פחות, חלקם רק מטיילים, חלקם פורצי דרכים (לצערנו) בשטח.


    ולכן הגיעה השעה לייצג את הנאשם נאמנה

    בא (275)כוחי(סוסים) מר שברולט טרייל בלייזר.


    הנל מגיעה ממשפחה מכובדת ומבוססת, אכן אינו הילד המוצלח ביותר שיצא את שערי דטרויט, אך גלום בו פוטנציאל, בבחינת יהלום בלתי מלוטש.


    מרווח גחון בן 18.2 סנטימטרים התחלתיים

    זווית גישה בת 27 מעלות וזווית נטישה לא פחות מ25 מעלות.


    להגנת מרשי יאמר כי הוא נועל נעליים מגוחכות במידה 255/50/17 שוות ערך ל27 אינץ בלבד.


    אבל לכל זה פתרון....

  16. #16
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,480

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    ומה בסיס הגלגלים?..


    Slowly..
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  17. #17

    Cool תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    איך הופכים ברווזון מכוער, לברבור יפה תואר....


    אחרי בדיקה חוזרת, בדקתי את מרווח הגחון על פי הספר של הדגם הקצר. הדגם הארוך מקבל תוספת של עוד 2.5 סנטימטרים חשובים משמע 20.5

    אז ידוע לכל גיפולוג מתחיל, שהקשר לקרקע הוא הכי חשוב בכל נהיגה שטח. כלל אצבע ידוע הוא "גלגל גדול-מקטין מכשול"!!!.


    אז השלב ההתחלתי הוא להעיף קיבינימט את הצמיגי קורקינט שאיזה לץ מצוי שם במחסן של שברולט מצא בכמות על המדף והחליט שהם יהיו סבבה, על הטיטאניק הקטנה שלי, ולהחליף אותם בצמיגי 265/65/17 במידה שוות ערך לכמעט 31".

    מרווח הגחון גדל כרגע, ב2" משמע אנחנו כבר על25.9ס"מ חביבים, שנותנים גם השפעה על זוויות הגישה והנטישה.


    אבל לא שם נעצור, זה עדיין לא מספיק. סט הגבהה של 2.5" מוסיף לנו במרווח הגחון עוד 6.3 ס"מ שמעמידים אותנו על 32.2 סנטימטרים מצויינים.


    זוויות הגישה והנטישה באופן ישיר מושפעות מכך אך לצערנו גם מסרחי פלסטיק מעוצבים להפליא אך חסרי כל שימוש, שברגע שתיגמר סאגת המתלים/מע' היגוי שתלוי בחסדי הצבי הירוי של דואר ישראל/שודדי הדרכים המודרניים במכס, יעקרו מהמשאית שלי ויוחלפו בפגושים שייבנו כבסיס/המשך למיגון גחון בסגנון skidplate, שיפתרו אותי מהצורך לפחד על הבטן, שאמורה לקבל עוד כמה סנטימטרים נוספים בגובה, אבל על כך נדבר רק לאחר מעשה, והבנת ההשלכות.


    כרגע עם 2.5 זווית הציריות הקדמיות(נקודה בעייתית לשינוי בגלל מבנה הדיפ' הקדמי ומערכת המשלב) כמעט שטוחה בעמידה על הקרקע, אבל עדיין לא בחנתי את האופציה של עוד כמה אינצונים חביבים שם באזור, כמובן גם על זרועות המתלה מערכת ההיגוי וכל נספחיה.




    לתחושתי ברגע שנסיים את כל סאגת בולמים/מתלים/היגוי, נצטרך למצוא לה שם סופי ומתאים, ולהכריז עליה כשירה לשטח ברמה קשוחה אך שפויה, מה שנקרא 95% ממסלולי הטיול. בשביל חמשת הנוספים, יש חבר חדש במשפחה, שמתחיל פרויקט שיפוץ בקרוב, טיזר, הוא 4*4 אסלי עם כל ההטבות, אבל גיפ הוא לא

    - - - Updated - - -

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    ומה בסיס הגלגלים?..


    Slowly..
    327 סנטימטרים ארוכים מאוד

  18. #18
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,480

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    ציטוט נכתב במקור על ידי 8ball צפיה בהודעה
    327 סנטימטרים ארוכים מאוד
    זה כמעט 130״..
    וזה ההבדל בינך לבין לנדקרוזר ושות..
    אצלם זה בערך 110”..אז עוד 4סמ במרווח על בסיס גלגלים קצר יותר והם במצב הרבה יותר טוב.





    Slowly..
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  19. #19

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    32 לעומת קרוזר מקורית זה עשרה סנטימטרים שלמים של גובה, וזה ידידי, מפצה על הבטן ועל זוויות הגישה, בשילוב עם סקיד פלייט שיאפשר לי כשמו, להחליק על הפלטה של הבטן ללא חשש על סכין דיונה/קצה מדרגה, אני כבר נגיש בקלות וללא חשש. תן מבט בתמונת הצד של הג'מוס, תראה שהבטן מאפשרת את זה בקלות. שטוחה ישרה וללא שום בליטות

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה: טריילר בלייזר: קווים לדמותו

    ציטוט נכתב במקור על ידי מיכה100 צפיה בהודעה
    לא יודע לגבי האוטו, אבל הכתיבה עצמה משובחת!
    תכלס

עמוד 1 מתוך 8 1234 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. למסירה מרכזיית יהלום LG DIGITAL 16 קווים
    על ידי stdio בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 17-10-15, 15:30
  2. שיא עולם חדש בקפיצה לרוחק. עם סמי טריילר.
    על ידי נמרוד בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 30-07-15, 07:29
  3. הויליס הישראלי, קווים לדמותו
    על ידי Israel Motor Industry בפורום פורום רכב צבאי
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 26-09-12, 13:59
  4. חילוץ פול-טריילר היום בבוקר
    על ידי ishc בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 12-02-12, 10:00
  5. קווין מ KevinsOffroadManufacturing מזמין אותנו לחגוג
    על ידי R-IK בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 05-09-09, 11:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •