Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 26 מתוך 26
  1. #21
    חבר רשום ש01's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    בין הכרמל לים
    הודעות
    3,264

    ברירת מחדל תגובה: קניית גראנד צ'ירוקי

    ציטוט נכתב במקור על ידי omri_t צפיה בהודעה
    דיון אינסופי על מערכות גז

    לא כל מנוע מקבל יפה גז
    גז צריך להתקין אצל מתקין רציני
    מערכת גז עולה לא מעט
    ומערכת גז דורשת התעסקות, כיוונונים מידי פעם וכו'
    וגם אז עדיין נוסעים על בנזין.

    יש לא מעט הזדרי תדלוק מוזלים לסולר.

    שורה תחתונה
    לדעתי
    מבחינת גז/סולר
    תגיע לאותן הוצאות כמעט.
    עומרי,
    גראנד 2012
    בחודש הראשון אחרי ההסבה - נכנסתי פעם אחת לכוונון ומאז, מעל 100000 ק"מ ללא כל כוונון.
    דיזל קופץ, רוטט, מטרטר.
    יותר מומנט ופחות סוסים.
    צריכת בנזין - רק בהתנעה ואם שכחת לגזז...
    בחודש ממוצע מלאתי כ 600 ליטר גז וכ 30 ליטר בנזין.
    עכשיו, ובהנחה שלפות"ש אין טרקטור/משאית שיקבל את הבלו חזרה - לא נראה לי שהדיזל יכול להתחרות.
    יועץ וממונה בטיחות וכיבוי אש, מדריך עבודה בגובה.
    0544830630,
    [email protected]

  2. #22
    חבר רשום Micha's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2006
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    380

    ברירת מחדל תגובה: קניית גראנד צ'ירוקי

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    עידו, למרות שזה כבר ה-WK2 השני אצלך, אני חושב שאתה עושה קצת סלט.

    טרנספר 5 מצבים זה פיצ'ר של הדורות הקודמים.

    WK2 נוסע אך ורק בהנעה כפולה. כל הזמן, גם בכביש.
    אין לו שום פיצ'ר שמאפשר לנהג לבחור בדיפ' מרכזי פתוח או נעול. האלקטרוניקה דואגת בעצמה לבלימת גלגלים מסתחררים והעברת מומנט לגלגלים אוחזים, בכל מצב שהוא. בקרת המשיכה של WK2 היא מהיעילות והמרשימות בקטגוריה - טובה בבירור משל פאג'רו, טובה קצת יותר מזו של לנדקרוזר ומשתווה לזו של לנדרובר. בדגמי טריילהוק יש גם נעילה אחורית שאמורה להיות מופעלת אוטומטית/אלקטרונית (אינה נשלטת ע"י הנהג).
    LOW מופעל על ידי כפתור חשמלי, וכמובן שבמצב LOW הדיפ' המרכזי יהיה נעול.

    כשאתה אומר "5 מצבים" אולי אתה מתכוון לחוגה של מערכת "Selec-terrain" שבקונסולה המרכזית. יש שם מצבי "אוטומטי", "שלג", "ספורט", "חול/בוץ" ו"סלעים". המערכת מתאימה את אופי פעולת המנועע והגיר למצבי הנהיגה השונים, בכביש או בשטח. היא אפקטיבית ומומלץ להשתמש בה.


    הפלטפורמה של ה-WK2 מגיעה ממרצדס ML/GLE כלומר ממרצדס E קלאס. מכונית כביש.
    זה אומר ארבעה מתלים נפרדים עם מהלך די סמלי, מגוחך אפילו.
    הדגמים הפשוטים באים עם קפיצי סליל, היקרים יותר עם מתלי אויר. אלה מציעים נוחות נסיעה מרשימה מאוד בכביש. בשטח הוא נוח מאוד כל עוד לא תגביהו את המרכב. המערכת מצויידת בארבע דרגות גובה - נמוך מאוד לחנייה, רגיל, מוגבה דרגה 1 ומוגבה דרגה 2.
    בדרגה 2 המתלים כמעט נעולים וקשים כמו בטון. מעל 40 קמ"ש הגובה יירד אוטומטית לדרגה 1. מבטיח לכם שתורידו אותו בעצמכם עוד לפני זה כי קשיחות המתלים במצב הזה היא בלתי נסבלת.

    זה רכב שמעוצב כמו פרייבט עם תנוחת נהיגה של פרייבט. מאוד נוחה, אבל הראות ממושב הנהג בעייתית בשטח. מהלך המתלים הקצר מכתיב גלגלים שמתנופפים באויר גם מעל מכשולים מינוריים ומרווח הגחון בעייתי = סכנת פגיעה בחלקי פלסטיק כמו פגושים ומפתנים.
    לדגם הזה יש גם רגישות מיוחדת בדמות מיקום רשלני של הרדיאטור, שחיבור הרשת לדוד התחתון שלו נמצא בדיוק מול שפת הפלסטיק של הפגוש הקדמי. הפגוש גמיש, ואם הוא ניגף בקרקע הוא נלחץ אחורנית, והשפה החדה שלו פשוט משסעת את הרדיאטור במקום שקשה ביותר לתקן אותו....

    חלק מדגמי השנתיים האחרונות מצויידים במערכות בטיחות אקטיביות מודרניות המבוססות על יחידת רדאר/מצלמה, שממוקמת בנקודה המטופשת ביותר שניתן להעלות על הדעת ב"רכב שטח" - אמצע החלק התחתון של הפגוש הקדמי. כל אבן, בולדר, אפילו דיונה, יתלשו את המצלמה הזו או יעקמו אותה או ינפצו אותה או מה שתרצו - זה מכשיר מתוחכם ועדין וגם אם לא התנפץ לרסיסים, תספיק מכה קלה כדי להשבית אותו. עלות החלפת החינטרוש הזה במוסכי היבואן היא באמצע הסקאלה של חמש ספרות בשקלים. אני לא מגזים, זה אמיתי. מי שנשברה לו המצלמה, שיבדוק בערוצי הרכישה בחו"ל כי בישראל מוכת המיסים והחמדנית מדובר בתימחור בלתי שפוי בעליל גם עבור מי שידו משגת לרכוש ולהחזיק רכב יקר שכזה.

    ניתן ומומלץ על ידי היצרן לפרק חלק תחתון של הפגוש הקדמי. להבנתי יש קיטי הגבהה עבור הדגמים בעלי קפיצי סליל.
    ניתן לשחק עם גדלי צמיגים - ראיתי כאלה עם חישוקי 17 וצמיגים 265/70ׁ (32') ואפילו עם מידות שמקבילות ל-33'. זה נראה מעולה וגם נוסע מעולה בשטח וכמובן לא חוקי בישראל המתקדמת.

    סה"כ זה כיף של רכב. אני לא מהמר על אמינות יפנית, אבל כאן מקבלים את כל הפינוקים של רכב אמריקאי נוח עם מנוע חזק וביצועים מרשימים, שמשייט בקלילות וללא מאמץ במהירויות ששוות חופשה בבית סוהר (לא סתם שלילת רשיון), ביחד עם מאפיינים אירופיים כמו התנהגות כביש טובה (מורשת פלטפורמת מרצדס). זה רכב מאוד נוח ומפואר ומפנק והעבירות יכולה להתגלות כמפתיעה בידיים הנכונות - אבל צריך להיות מודע לרגישויות שלו מבחינת פגיעות במרכב תחתון, בפגושים, בצמיגים, רדיאטור וכו. הוא בפירוש לא חסון ומתאים לעבודת שטח כמו גרנדים מדורות קודמים עם סרנים חיים וגם לא כמו לנדקרוזר.
    + 1
    ו..צריכת דלק כ- 7.5 - 8 ק"מ לליטר עם רגל כבדה (שמעלה חיוך בכל פעם על הכביש שאני נזכר ב-120 או ב-150 שהיה לי).
    מיכה

  3. #23

    ברירת מחדל תגובה: קניית גראנד צ'ירוקי

    ציטוט נכתב במקור על ידי ש01 צפיה בהודעה
    אז אנסה לעשות קצת סדר,
    לפני כן גילוי נאות - עד מרץ היה לי WK2 2012 והיום יש 2019.
    לאבא שלי יש פורסטר, בקבוצה שלנו היה גם פאג'רו.

    אז כך,
    לפני ה2012 טיילתי עם סופה (סטנדרטית רק על 31).
    טיולים ברמת בינויו +
    כל מקום שעברתי עם הסופה - גם ה WK2 עובר.

    בתקציב של 120K תוכל לקנות 2012 ואולי גם 2014, עם עודף ליישור קו.
    חובה מיגונים והגבהות.
    מתחת לטמבון הקדמי יש איזה ספויילר/חצאית - גם בספר הרכב מומלץ להוריד אותו לפני טיול (מאוד פשוט). לא תוריד - אתה עלול לתלוש את הטמבון הקדמי.
    גיר 5 מצבים - נותם פתרון מצויין. המוגבל החלקה עובד בצורה יעילה ומורגשת. הרכב עולה בנינוחות ובקלות (ומרגישים את הגמדים האלקטרונים הקטנים כשהם נכנסים לעבודה).
    במקרים מסויימים נראה היה שעובר בקלות יותר גם מל"ק או פג'רו שהיו איתי.
    מהלכי המתלה מעט קצרים. הייתי שמח למעט ארוכים יותר.
    הגובה המקורי בעייתי ולכן חייבים הגבהה (בשוק המשומשים יש לא מעט).
    זהו רכב השטח הנוח ביותר (לא מכיר את הכרכרות מאנגליה להשוות) והמרווח ביותר. בטח יחסית לטרקטורים מיפן.
    אני ממליץ על הבנזין, למרות צריחת הדלק. פתיר באמצעות שילוב מערכת גז.

    לרדו זה דגם יחסית פשוט ופחות מאובזר. אם כי רכבים שהגיעו ביבוא אישי יכולים להיות לרדו מאובזר יותר מלימטד.
    השינוי העיקרי בלימיטד הוא ריפודי העור, גג נפתח פנורמי ודיבורית במערכת המולטימדיה. יש גם כאלו שהגיעו עם כריות אוויר.
    לגבי כריות האוויר - מאוד נוח בכביש, במקרה תקלה זה כואב (משום מה תמיד, לא משנה מה התקלה, נשמע המספר 10000 ש"ח...) אבל זה חוסך הגבהה (כ 10000 ש"ח...) כך שאתה יכול לצאת מורווח.
    אני לא יודע אם כבר מ2014 יש - זה הראדר (שמירת נתיב וכד') שאיזה גאון בארה"ב החליט להתקין על הטמבון הקדמי. שמעתי כבר סיפורים על כאלו שנפגעו בשטח ועלות התיקון כללה הרבה אלפי ש"ח. הראדר לא קיים בלרדו (וזה למה קניתי לרדו).
    שים לב שיש רכבים שהגיעו בייבוא אישי והם אפילו לא 4X4 או שיש 4X4 אבל אין גיר 5 מצבים (יצא לי לראות 2017 שרק כשהגיע לארץ הבעלים גילה שהוא 2X4).

    הפורסטר רכב מצויין, בשטח אפילו מפתיע. אבל הוא לא "גי'פ". השטח שלו נגמר הרבה יותר מוקדם משל ג'יפ אמיתי. וחסר, כמובן, הילוך כוח.

    פאג'רו רכב טוב, לרוב הג'פאים יהיה ברמה של הטויוטה או הWK2. ההבדל העיקרה זה בנוחות והמרווח הפנימי. הדיזל אמנם עתיר מומנט אבל הרבה יותר חלש מהבנזין.
    בעיין נראה לי שהוא נמוך יותר, אם כי העירו לי שזה רק בעין (לא מדדתי).
    לחבר שלי היו בעיות עם חלון הגג (אטימה ותקלות במערכת) הוא היה 2005 ואמר לי שזו בעייה בכל הפג'רואים.
    מצד שני הוא מאוד נפוץ, שוק ח"ח תחליפי רחב והאחזקה של היפנים אמורה להיות זולה יותר.

    נחזור לגילוי הנאות - אני בעד WK2, יכול להיות שאתה צריך גם איזון...
    הלרדו בדגמים שמעל 2011 מגיע עם qt2?

  4. #24
    חבר רשום השבדי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    166

    ברירת מחדל תגובה: קניית גראנד צ'ירוקי

    שלום לכולם ,
    מתעלק על שרשור ישן ומאד רלוונטי בישבילי.
    מתכוון לחזור לשטח בקרוב ו WK2 הוא בהחלט אופציה בשבילי.
    מכוון לשנתון 2014-2017 (טרם הראדאר) , לא כ"כ משנה לראדו או לימיטד.
    בעברי היה ברשותי WJ שנת 2003 ומאד נהניתי ממנו.
    רמת הטיולים עם ה WJ הסכמה במעלה יאיר , מעלה רמון (פעם אחת) , מעלה נוח , עשוש ודומיהם.
    אינני מתכוון לעלות לעבירות גבוהה מאלו.
    שאלתי היא : האם ה WK2 יצלח מעלות ומסלולים אלו ?
    מתכנן לרכוש / לשפר את הרכב עם מיגון קומפלט , הגבהה וצמיגים.
    אני בעל נסיון של לא מעט שנים , נוסע באופן שקול ולא מתבייש להעזר במכוון.
    אודה לתשובתכם ועזרתכם.

    - - - Updated - - -

    שלום לכולם ,
    מתעלק על שרשור ישן ומאד רלוונטי בישבילי.
    מתכוון לחזור לשטח בקרוב ו WK2 הוא בהחלט אופציה בשבילי.
    מכוון לשנתון 2014-2017 (טרם הראדאר) , לא כ"כ משנה לראדו או לימיטד.
    בעברי היה ברשותי WJ שנת 2003 ומאד נהניתי ממנו.
    רמת הטיולים עם ה WJ הסכמה במעלה יאיר , מעלה רמון (פעם אחת) , מעלה נוח , עשוש ודומיהם.
    אינני מתכוון לעלות לעבירות גבוהה מאלו.
    שאלתי היא : האם ה WK2 יצלח מעלות ומסלולים אלו ?
    מתכנן לרכוש / לשפר את הרכב עם מיגון קומפלט , הגבהה וצמיגים.
    אני בעל נסיון של לא מעט שנים , נוסע באופן שקול ולא מתבייש להעזר במכוון.
    אודה לתשובתכם ועזרתכם.
    אלונים - יועצי משכנתאות. 054-4906065

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: קניית גראנד צ'ירוקי

    ג'יפ WK2 משופר ועם נהג מנוסה יהיה בסדר במעלות האלו. לא WJ אבל תסתדר.

  6. #26
    חבר רשום השבדי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2007
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    166

    ברירת מחדל תגובה: קניית גראנד צ'ירוקי

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד צפיה בהודעה
    ג'יפ WK2 משופר ועם נהג מנוסה יהיה בסדר במעלות האלו. לא WJ אבל תסתדר.
    תודה על התשובה המהירה.
    אלונים - יועצי משכנתאות. 054-4906065

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. גראנד צ'ירוקי או גראנד ויטרה?
    על ידי הנהג השלו בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 48
    עדכון אחרון: 01-10-19, 15:31
  2. קניית גראנד ויטרה+נסיעה טרם קנייה
    על ידי פרחי בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 16-10-17, 14:27
  3. קניית גראנד שירוקי
    על ידי jase בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 30-05-14, 06:56
  4. תגובות: 18
    עדכון אחרון: 31-12-11, 21:13
  5. יעוץ בקניית - גראנד ויטארה -דיזל,בנזין 1600 או 2000?
    על ידי i8 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 25-05-07, 12:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •