Close
מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16
  1. #1
    חבר רשום kobixk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2012
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    166

    ברירת מחדל סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    רוצה ומאוד סרן חי קדימה להחליף בסברבן שלי.
    כמובן שסוג כזו של עבודה אצטרך את הטופ של הטופ .. יודע על כמה הסבות כאלו שנשעו בארץ בצורה מוצלחת.
    יכולים להמליץ על סוג סרן (דנה 60 מתאים לפי מה שקראתי.)
    בעל מקצוע שבא לו בכלל על פרויקט כזה.?
    כל דבר שיתחיל לתת לי כיון אני אשמח.

  2. #2
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,242

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    באיזה צד הדריישפט הקדמי? נתחיל מזה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  3. #3
    חבר רשום geva dover's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    אי שם בלב המדבר
    הודעות
    853

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    תתיעץ עם אסף הלוי, מומחה לכל השיפורים הללו

  4. #4
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,183

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    +1 לאסף.
    מוסך אקספרס בפ"ת 03-931-2439
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  5. #5
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,242

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    ואני תוהה, לצורך מה אתה רוצה להסתבך ומה התוצאה שאתה רוצה להגיע אליה?

    סתם להיות שונה ומיוחד?...

    צמיגים גדולים?...

    עבירות טובה יותר?.... בחיאת, זה סברבן. חתיכת נושאת מטוסים ענקית.
    גם עם סרן חי וצמיגי 35-37 הוא לא יהפוך לבאגי-סלעים ובמקרה של אוטו מושקע ויפה כמו שלך, לא נראה לי שתרצה לעולל לו את זה.

    מצד שני - בשביל לטייל לא צריך את כל כאב הראש הזה. נעילה אחורית, הגבהה חוקית/לא-קיצונית וסט צמיגי MT במידה אחת גדולה יותר מהנוכחית/חוקית, יספיקו לו כרכב טיולים מצויין ועביר בכ-95-99% ממסלולי הטיול המוכרים, גם עם מתלה ה-IFS הנוכחי.


    על ענייני החוק לא אוהבים לדבר כאן אבל אני מניח שאתה יודע שזה לא חוקי ברמת השתנה מהמקפצה של הילדים הגדולים תוך כדיי צעקות ממגאפון. ואתה מודע להשלכות של זה בישראל - שינוי מבנה עמוק עם כל מה שנלווה לזה. אני גם מניח שאתה לא מתכוון לנסות לאשר את זה בויה-דולורוזה של משרד התחבורע וזה אומר להתחיל לחיות תחת הרדאר ובהמשך להיתקל בבעיה לא פשוטה למכור הלאה רכב כזה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  6. #6
    חבר רשום hadtomer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    בכושיליאימאשך
    הודעות
    3,054

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    בן אדם שאל שאלה לפני שבוע ונעלם . העיקר אתם מתווכחים עם עצמכם על איך לבנות לו סרן חי, איזה שטח לעשות ואיפה לעבור טסט.

  7. #7
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,565

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    זה פורום, לא ווטסאפ. יש אנשים שיש להם חיים ולא נכנסים כל חצי שעה...
    מה אתה מעדיף? הודעת "חייב סרן קדמי דחוףףףףף...."?

  8. #8
    חבר רשום hadtomer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    בכושיליאימאשך
    הודעות
    3,054

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    כמו שאמר יודה ברקן- "אנחנו עוד נשוב אליו".

  9. #9
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,595

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    ציטוט נכתב במקור על ידי hadtomer צפיה בהודעה
    כמו שאמר יודה ברקן- "אנחנו עוד נשוב אליו".
    זצוק"ל....

    Sent from my HD1903 using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  10. #10
    חבר רשום kobixk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2012
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    166

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    אני עדיין כאן. כמו שנאמר קודם..
    בשל מיעוט בעלי מקצוע רציניים. מנסה את מזלי עם קיט של ראפ קנטרי 6 אינצ.

    Click image for larger version. 

Name:	20200217_074313.jpg 
Views:	328 
Size:	322.9 קילובייט 
ID:	131255

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    נראה מצויין קובי.
    ולדעתי - נכון יותר מכל קומבינה.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  12. #12
    חבר רשום kobixk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2012
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    166

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    נרכש בשעה טובה יחד עם קיט קומפלט של פרונט חדש של מוג ואי סי דלקו..
    עידכונים יתקבלו בפרטי אצל מי שירצה .. Click image for larger version. 

Name:	88-98_gm_2500_6in_ctrl_arm_drop_kit_-_16130_1.jpg 
Views:	208 
Size:	47.7 קילובייט 
ID:	135870

    - - - Updated - - -

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    זה פורום, לא ווטסאפ. יש אנשים שיש להם חיים ולא נכנסים כל חצי שעה...
    מה אתה מעדיף? הודעת "חייב סרן קדמי דחוףףףףף...."?

    תודה חבר .

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    תתחדש קובי. זה הולך להיות סאברבן מרשים מאוד.

    אסף.

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  14. #14
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    10,284

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    גם עכשיו זה רכב מעורר קנאה אבל עם סרן קדימה בכלל.
    ממתין בציפיה לעידכונים.

    Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  15. #15
    חבר רשום מוטי ג.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    רגבים
    הודעות
    7,520

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    אתה משנה את כל הפרונט, ומה מאחור?
    ראיתי כאלה פעם עם תותב (בלוק ברזל) בין הסרן לעלה.

  16. #16
    חבר רשום kobixk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2012
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    166

    ברירת מחדל תגובה: סרן חי לסברבן 2500 שנת 99

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוטי ג. צפיה בהודעה
    אתה משנה את כל הפרונט, ומה מאחור?
    ראיתי כאלה פעם עם תותב (בלוק ברזל) בין הסרן לעלה.

    חלק מהקיט הגבהה זה באמת 2 בלוקים עם יו בולטס ארוכים במיוחד. זה עדיין עלים מיושנים אין יותר מידי מה לשנות שם. בנתים...
    למרות שיש רנגלר חדש בבית הסברבן הוא הפייבוריט שלי לכל גבר ועניין.

נושאים דומים

  1. מחפש זכוכית של פנס חזית צד שמאל לסברבן 95
    על ידי רן אשל בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 16-03-14, 20:19
  2. מחפש מדרגות צד לסברבן 95
    על ידי רן אשל בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 19-11-13, 21:08
  3. פאג'רו Q קצר 2500 או 2800?
    על ידי שגיא S בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 11-11-11, 09:06
  4. הגבהה לסברבן
    על ידי ZIppeR בפורום פורום שברולט/GMC
    תגובות: 29
    עדכון אחרון: 06-12-03, 20:11
  5. האם לסברבן יש נעילות?
    על ידי קובי בפורום פורום שברולט/GMC
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 30-09-03, 17:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •