אהלן חברים,
נוסע בהנאה,בעשור האחרון על ל"ק ארוך 2005,
בשנה האחרונה,עם 4 ילדים,התחלתי לסוע עם נגרר שטח.
חושב כבר זמן,על מעבר לסברבן/יוקון ארוך.
לא מבין כלום ברכבים האלה.
שנים ודגמים מומלצים,או לא,
אשמח למידע מכל כיוון
תודה
רז
Sent from my SM-A505F using Tapatalk




ציטוט ההודעה בתגובה

שמרו על קשר