ניתן לצפות בעמוד זה
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3990
ניתן לצפות בעמוד זה
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3990
יישר כוח! מרגש לשמוע. כל הכבוד לכל העוסקים במלאכה.
מגניב!!!
יודעים אם זה אירוע סגור או שיהיה אפשר להגיע כצופים?
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
יהיה אירוע פתוח לקהל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מעולה!!!
Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
מקווה להצליח להגיע מהמילואים...
כמי שהיה בנעליהם של החבר'ס האלה לפני כ7 שנים,
מרגש לראות שהנישה הזאת צומחת מתפתחת בועטת ונוטעת שורשים מקומיים
יש לנו כאן בסיס פורה להנדסה-מוטורית וספורט-מוטורי כחול לבן
יש פרטים חדשים לגבי האירוע? מתכנן להגיע.
נודע לי שארוע נדחה ל21 לחודש, עיכובים בתהליך רישוי הרכבים. הוא יהיה פתוח למוזמנים (לא יודע אם בגלל קורונה או חוק הספורט המוטורי). אבל אני חושב שאפשר לאשר הזמנה למי שמתעניין, אז מי שבאמת מתכוון להגיע שלחו לי ה.פ. ואנסה לעזור.
https://youtu.be/HxIAAE_Ih2I
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
<a href="https://youtu.be/57yJqAixXOE" target="_blank">
במסגרת פינתנו השבועית 'דני קושמרו בקסדה'...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
זה מרגש כל פעם מחדש.
borderline velocity disorder
שמרו על קשר