עדכון שיפוץ מה עבר עלינו מאז הפעם הקודמת:
הוחלף קליפר שנזל ונוזל בלמים .
בעקבות נזילת מים הוחלף הצינור שהולך לקרבורטור.
רופדו המושבים האחוריים, הקדמיים ייאלצו להסתפק בכיסויים
כוונה ידית ההילוכים, הילוכים 3 ו 5 היו קופצים כי הידית היתה לא היתה מכניסה אותם עד הסוף
הרכב עבר טסט, לא לפני שדרשו גם להחליף מוטות הגה ותפוחים.
לאט אבל בטוח.
Sent from my PJA110 using Tapatalk




ציטוט ההודעה בתגובה













שמרו על קשר