Close
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 41 עד 54 מתוך 54
  1. #41

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    עדכון שיפוץ מה עבר עלינו מאז הפעם הקודמת:

    הוחלף קליפר שנזל ונוזל בלמים .

    בעקבות נזילת מים הוחלף הצינור שהולך לקרבורטור.

    רופדו המושבים האחוריים, הקדמיים ייאלצו להסתפק בכיסויים

    כוונה ידית ההילוכים, הילוכים 3 ו 5 היו קופצים כי הידית היתה לא היתה מכניסה אותם עד הסוף

    הרכב עבר טסט, לא לפני שדרשו גם להחליף מוטות הגה ותפוחים.

    לאט אבל בטוח.

    Sent from my PJA110 using Tapatalk

  2. #42

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    כעת, בגדול, החלק המכני של הפרויקט הגיע לסיומו פחות או יותר.
    ועכשיו אני מתלבט ורוצה לשאול אתכם:

    האם להמשיך לעדכן כאן גם על שלב הסידור וההתאמה לרכב טיולים משפחתי
    כמו המשך שדרוג מטבחון, מקומות אחסון, הצללה, חשמל וכו

    או שלדעתכם הנושא מוצה וזה כבר פחות מעניין?

    אשמח לשמוע מה דעתכם.



    תמונות מהלילה הראשון באוטו

    Sent from my PJA110 using Tapatalk

  3. #43
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,480

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    ברור להמשיך.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  4. #44
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,565

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    ברור להמשיך.
    מה שהוא אמר ^^^

  5. #45
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    10,284

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    איזה כיף זה!!!
    תמשיך בבקשה

    - - - Updated - - -

    איזה כיף זה!!!
    תמשיך בבקשה
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

  6. #46

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    ערב טוב, הנה כמה עדכונים
    בימים האחרונים הרכבתי את מערכת החשמל
    בפאנל הכפתורים מימין לשמאל
    1. מדליק את המערכת כולה
    2.מקרר
    3.משאבת מים
    4. ממיר מתח ל 220V
    5. פנוי (בעתיד תאורה לאיזור האחורי של האוטו)
    6. פנוי (בעתיד תאורה בצידי הרכב)

    בשורה העליונה מימין לשמאל
    1. מד טעינה
    2. שקע USB כפול
    3. שקע 12V

    עם המשאבת מים מעט הסתבכתי בהתחלה כי השתמשתי בצינורות גמישים מידי והמשאבה היתה מנפחת אותם וזה היה גורם ללחץ לרדת והמשאבה היתה נדלקת לשניה מידי פעם
    עברתי להשתמש בצנרת קשיחה עם חיבורי בזק והבעיה נפתרה כמעט לחלוטין,

    מאחורי הפאנל שמתי קופסת חשמל במידות 11/20/20 שחתכתי לה את אחת הדפנות ואותה הרכבתי מעט רחוק מהדופן של הארון בשביל איוורור בתוכה יש גם בית פיוזים ואת הממיר מתח

    ומהקופסא הכבלים עוברית בתעלת פלסטיק לחלק האחורי של התא

    מעל המקרר שמתי שני בתי פיוז גדולים 40A שמשמשים בנוסף כאופציה לפירוק יחסית מהיר (אולי בהמשך נוסיף שקע אנדרסון)

    ובצד שמאל של המקרר שקע 220



    Sent from my PJA110 using Tapatalk

  7. #47

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    עוד שלב קטן עם המיצובישי

    התקנתי תאורה היקפית לרכב:
    הדבקתי תעלות אלומיניום עם סרטי לד בשני הצדדים מתחת למרזב,
    ובחלק האחורי הוספתי שתי תעלות על הדלת אחת במרכז ואחת באזור האחורי, כך שכאשר פותחים את הדלת מתקבלת תאורה די נוחה.

    התוצאה יצאה ממש סבבה נותנת אור טוב ליד הרכב ומתאימה לשימושים כמו סידור ציוד, פתיחת דברים בלילה וכו’.

    אבל זה לא מספיק כשמתרחקים קצת מהרכב ורוצים לשבת לידו (קמפינג וכאלה), אז
    קניתי מחו״ל חצובה עם פנס נטען די חזק, שאפשר למקם קצת יותר רחוק ולקבל תאורה רחבה יותר.

    כרגע זה שילוב שמרגיש לי די מוצלח:
    תאורה קבועה על הרכב + תאורה ניידת לפי הצורך.

    אם למישהו יש רעיונות לשדרוגים נוספים אשמח לשמוע

    Sent from my PJA110 using Tapatalk

  8. #48
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    13,565

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    אולי התמונה מטעה, אבל נראה שאתה זקוקה לחיזוק רציני לקפיצים האחוריים.

  9. #49

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    אולי התמונה מטעה, אבל נראה שאתה זקוקה לחיזוק רציני לקפיצים האחוריים.
    האמת שאמנם התמונה קצת מטעה.(זה פחות ריצוני ממה שזה נראעה בתמונה אבל בפועל החלק האחורי מעט נמוך יותר, בעיקר כשהוא עמוס מאוד בתחילת טיול כשהציוד והגריקנים מלאים

    שמתי לב שעלה העומס בשני הצדדים מורכב הפוך, כשהקשת שלו כלפי מטה, בניגוד לשאר העלים שהקשת שלהם כלפי מעלה וזה נראה לי קצת מוזר

    השאלה אם יש סיבה שזה מורכב ככה מלכתחילה או שזה פשוט הורכב לא נכון? כי להבנתי עלה העומס אמור להיות באותו כיוון כמו שאר העלים.

    אני מתלבט אם להפוך אותו לכיוון “הנכון”, או שיש פה היגיון אחר שאני מפספס.

    Sent from my PJA110 using Tapatalk

  10. #50

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    הנה תמונה כשהרכב עמוס,

    Sent from my PJA110 using Tapatalk

  11. #51

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    ראיתי לא מזמן באילת L400 שנראה לי מוגבה, אני מכיר את ה-4×4 מחו"ל אז מיד התכופפתי להבין אם זה הסיפור, ולא, מסתבר שהוא היה 4×2. אבל נראה ממש טוב עם הגובה, ממש גבוה. בטח גם אפשר לסדר לו וגם ל-L300 נעילה אחורית אוטומטית שתהפוך אותו לרכב נהדר לטיולי שבילים ושהייה בטבע. אם אתה מתכנן עליו לטווח ארוך ומתכוון לעבוד על המיתלים, אולי שווה להשקיע בכיוון כזה..

    Sent from my 22120RN86G using Tapatalk

  12. #52
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,480

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    ציטוט נכתב במקור על ידי ;1074671
    שמתי לב שעלה העומס בשני הצדדים מורכב הפוך, כשהקשת שלו כלפי מטה, בניגוד לשאר העלים שהקשת שלהם כלפי מעלה וזה נראה לי קצת מוזר

    השאלה אם יש סיבה שזה מורכב ככה מלכתחילה או שזה פשוט הורכב לא נכון? כי להבנתי עלה העומס אמור להיות באותו כיוון כמו שאר העלים.
    Sent from my PJA110 using Tapatalk
    בלא מעט רכבים עלה העומס ישר, ולפעמים בקשת הפוכה מתונה.

    תבדוק כמה מהלך מתלה נשאר מאחור כשהרכב עמוס.
    אם זה על הבאמפסטופ/קרוב מאד, אתה מזמין צרות אחרות במתלה ושילדה מהמכות הרציפות בנסיעה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #53

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    ערב טוב
    בין הבאמפ סטופ לשילדה נשארו כ6-7 ס"מ
    החלטתי ששווה לנסות
    הפכתי את עלי העומס זה ממש דחף את האוטו כלפי מעלה העמסתי שוב ציוד טיול לצורך בדיקה
    2 גריקנים גדולים מים
    שישית מים
    שולחן מתקפל
    5 כסאות כתר
    מזרון להורים+מזרון לילדים
    האוטו הרבה יותר גבוהה ובעיקר נראה יותר מאוזן
    וככה האוטו נראה כרגע

    Sent from my PJA110 using Tapatalk

  14. #54

    ברירת מחדל תגובה: מיצובישי l300 דו"ש

    וככה כשהאוטו עדיין לא עמוס

    Sent from my PJA110 using Tapatalk

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

נושאים דומים

  1. הוואן של עימרי – קמפר מסעות Mitsubishi Delica L300 4x4
    על ידי im_ri בפורום פורום Readers Rides
    תגובות: 145
    עדכון אחרון: 05-01-24, 20:23
  2. למכירה מיצובישי אאוטלנדר 2014 יד 1 , 41,500 ק"מ , 7 מקומות, 1998 סמ"ק במצב מצוין
    על ידי uregev בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 04-07-18, 19:09
  3. מיצובישי l300 שנת 88
    על ידי asafk בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 03-05-14, 17:44
  4. הסבת l300 להנעה x44 ?
    על ידי asafk בפורום פורום מיצובישי Mitsubishi
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 22-04-14, 10:56
  5. בשילוב 4X4 נקישות והרגשת "קפיצת שן" \ ניתוקי כוח. מיצובישי Q ידני.
    על ידי yigalony בפורום פורום מיצובישי Mitsubishi
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 31-10-12, 13:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •