Close
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5
  1. #1

    ברירת מחדל יש כאן משתמשי freecad. ?

    איך?
    כדאי?
    מה צריך לדעת?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: יש כאן משתמשי freecad. ?

    אני פיוז'ן360 (וגם OpenScad לפעמים שהיא מתאימה הרבה יותר), לא רואה סיבה למי שכבר מכיר תוכנות כאלו לחפש פתרונות פשוטים יותר. אולי מי שנכנס לתחום וחושש מתוכנות מידול ... אבל למהנדס מנוסה?

    וכן, פיוז'ן360 היא חינמית למשתמש חובב עם הגבלות שלא אמורות להפריע לצרכים ביתיים.
    עוד מעט סופ"ש

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: יש כאן משתמשי freecad. ?

    אני משתמש בonshape וסהכ מרוצה. אבל נראה לי שבפיוז'ן ופריקאד יש אפשרויות פחות 'הנדסיות' שקורצות לי, אבל פיוז'ן די כבדה על המחשב ולכן חושב על פריקאד.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: יש כאן משתמשי freecad. ?

    לא עזרתם אז הייתי צריך לבדוק לבד.
    ובכן.. יותר טוב לי מ onshape מבחינת הסדר עבודה והממשק. מאוד מזכיר את סולידוורקס שבו אני הכי מנוסה.
    על המק מיני רץ בקלילות ואני לא בתחושה שאני משתמש במוצר נחות או פחות מקצועי - לפחות לחלקים הבודדים והרכבות די פשוטות שאני עבורן מחפש תיב״מ למחשב הביתי
    כמובן יש כאן עניין לגמרי אישי של הרגלים ולא בהכרח מה שנוח לי נוח גם לאחרים.

    אסף. .
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    https://asafkatzir.myportfolio.com/
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  5. #5
    חבר רשום ishc's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    באיזור חיוג תפוס
    הודעות
    10,284

    ברירת מחדל תגובה: יש כאן משתמשי freecad. ?

    תודה, אנסה גם.
    אני משתמש בסוליד לעבודה ובבית באון שייפ.
    לא משנה מה, אני לא מצליח להתרגל לממשק שלהם וזה סתם מעצבן.

    Sent from my CPH2465 using Tapatalk
    סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van

נושאים דומים

  1. יש כאן משתמשי ONSHAPE מסחריים?
    על ידי נמרוד בפורום פורום CAD ותיב"מ
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 04-11-20, 09:57
  2. משתמשי אפליקציית waze.
    על ידי avikkllk בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 03-05-13, 18:46
  3. תגובות: 0
    עדכון אחרון: 04-03-12, 22:21
  4. בוא ולמד בכנס משתמשי תוכנות SolidWorks
    על ידי Solidworks בפורום פורום CAD ותיב"מ
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 26-09-11, 17:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •