איך?
כדאי?
מה צריך לדעת?
אסף.
איך?
כדאי?
מה צריך לדעת?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני פיוז'ן360 (וגם OpenScad לפעמים שהיא מתאימה הרבה יותר), לא רואה סיבה למי שכבר מכיר תוכנות כאלו לחפש פתרונות פשוטים יותר. אולי מי שנכנס לתחום וחושש מתוכנות מידול ... אבל למהנדס מנוסה?
וכן, פיוז'ן360 היא חינמית למשתמש חובב עם הגבלות שלא אמורות להפריע לצרכים ביתיים.
עוד מעט סופ"ש
אני משתמש בonshape וסהכ מרוצה. אבל נראה לי שבפיוז'ן ופריקאד יש אפשרויות פחות 'הנדסיות' שקורצות לי, אבל פיוז'ן די כבדה על המחשב ולכן חושב על פריקאד.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לא עזרתם אז הייתי צריך לבדוק לבד.
ובכן.. יותר טוב לי מ onshape מבחינת הסדר עבודה והממשק. מאוד מזכיר את סולידוורקס שבו אני הכי מנוסה.
על המק מיני רץ בקלילות ואני לא בתחושה שאני משתמש במוצר נחות או פחות מקצועי - לפחות לחלקים הבודדים והרכבות די פשוטות שאני עבורן מחפש תיב״מ למחשב הביתי
כמובן יש כאן עניין לגמרי אישי של הרגלים ולא בהכרח מה שנוח לי נוח גם לאחרים.
אסף. .
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
https://asafkatzir.myportfolio.com/
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תודה, אנסה גם.
אני משתמש בסוליד לעבודה ובבית באון שייפ.
לא משנה מה, אני לא מצליח להתרגל לממשק שלהם וזה סתם מעצבן.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
שמרו על קשר