אחרי שהלך והקשיח בשנים האחרונות ובעיקר בחורף הזה, עבד שם בולדוזר ופתח נתיב חדש וקליל.
למען הסר ספק, מדובר בסמ"ש הירוק שעולה מזרחה מכיכר זנוח.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
אחרי שהלך והקשיח בשנים האחרונות ובעיקר בחורף הזה, עבד שם בולדוזר ופתח נתיב חדש וקליל.
למען הסר ספק, מדובר בסמ"ש הירוק שעולה מזרחה מכיכר זנוח.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk
It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit (Harry Truman)
טוב לשמוע.
היינו שם לפני שבועיים והמעלה היה במצב קשוח שבשלב מסויים הסתובבנו וחזרנו. שילוב של חריצים עמוקים מאוד וסלעים משופשפים.
זה קרה ממש בימים האחרונים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תמיד היה שם מעקף לא יודע מה נטפלו לזה,
היה מעלה מעניין
עדכון:
נכון להיום (16.05.2026) המעקף משום מה חסום, מישהו שפך כף של אדמה וסלעים גם למטה וגם למעלה.
עקרונית עם קצת מע"צ אפשר לפנות את זה, אבל האמת שהמעלה המקורי במצב טוב יחסית והיה יותר פשוט לעלות בו.
עלינו בעזרת מכוון עם החריץ השמאלי מתחת לאוטו, ללא שום בעיה.
דיסקו 4, לנדקרוזר 250, ברונקו ו BK.
It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit (Harry Truman)
שמרו על קשר