Close
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6
  1. #1
    חבר רשום מיכה100's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    שפלה
    הודעות
    2,109

    ברירת מחדל מעלה זנוח שופץ ועכשיו בעבירות קלה

    אחרי שהלך והקשיח בשנים האחרונות ובעיקר בחורף הזה, עבד שם בולדוזר ופתח נתיב חדש וקליל.
    למען הסר ספק, מדובר בסמ"ש הירוק שעולה מזרחה מכיכר זנוח.

    Sent from my SM-S921B using Tapatalk
    It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit (Harry Truman)

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: מעלה זנוח שופץ ועכשיו בעבירות קלה

    טוב לשמוע.
    היינו שם לפני שבועיים והמעלה היה במצב קשוח שבשלב מסויים הסתובבנו וחזרנו. שילוב של חריצים עמוקים מאוד וסלעים משופשפים.
    זה קרה ממש בימים האחרונים?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3
    חבר רשום יניב עמית's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2014
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    486

    ברירת מחדל תגובה: מעלה זנוח שופץ ועכשיו בעבירות קלה

    תמיד היה שם מעקף לא יודע מה נטפלו לזה,
    היה מעלה מעניין

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: מעלה זנוח שופץ ועכשיו בעבירות קלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי יניב עמית צפיה בהודעה
    תמיד היה שם מעקף לא יודע מה נטפלו לזה,
    היה מעלה מעניין
    המעלה הזה לא היה נוח, אנשים ציפו למשהו אחר, ועכשיו זנוח

  5. #5
    חבר רשום מיכה100's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    שפלה
    הודעות
    2,109

    ברירת מחדל תגובה: מעלה זנוח שופץ ועכשיו בעבירות קלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי kobmyster צפיה בהודעה
    טוב לשמוע.
    היינו שם לפני שבועיים והמעלה היה במצב קשוח שבשלב מסויים הסתובבנו וחזרנו. שילוב של חריצים עמוקים מאוד וסלעים משופשפים.
    זה קרה ממש בימים האחרונים?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    כן.

    Sent from my SM-S921B using Tapatalk
    It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit (Harry Truman)

  6. #6
    חבר רשום מיכה100's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    שפלה
    הודעות
    2,109

    ברירת מחדל תגובה: מעלה זנוח שופץ ועכשיו בעבירות קלה

    עדכון:
    נכון להיום (16.05.2026) המעקף משום מה חסום, מישהו שפך כף של אדמה וסלעים גם למטה וגם למעלה.
    עקרונית עם קצת מע"צ אפשר לפנות את זה, אבל האמת שהמעלה המקורי במצב טוב יחסית והיה יותר פשוט לעלות בו.
    עלינו בעזרת מכוון עם החריץ השמאלי מתחת לאוטו, ללא שום בעיה.
    דיסקו 4, לנדקרוזר 250, ברונקו ו BK.
    It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit (Harry Truman)

נושאים דומים

  1. ג'יפ תקוע בשביל ירוק ליד זנוח
    על ידי yanivamit02 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 06-05-23, 10:53
  2. ערוץ נחל זנוח.
    על ידי dudsha בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 06-11-22, 07:29
  3. האם המים בעין זנוח טובים לשתיה?
    על ידי kangal בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 17-05-19, 15:21
  4. המנוע שנדם...שופץ וחזר לחיים!!
    על ידי השמשוני יחיעם בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 25-03-03, 09:53

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •