דיון נוסטלגי בעקבות הסרטון המעניין המצורף.
בארץ תדמית הלאדה שאני מכיר הייתה כרכב עביר אך בלתי אמין.
האם בצדק או שנפל קורבן כרכב זול לתחזוקת שבר של תפרנים שהרגה את הדגם?
הסרטון הבא (חצי שעה) מאוד מפרגן והמספרים מרשימים.
יש המון הבדלים ביכולות (low) אך בכל זאת סוג של סבא רבא לדאסטר שכן הצליח..
https://youtu.be/YEfJ4KvqCQU




ציטוט ההודעה בתגובה

שמרו על קשר